• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

"אוהו, זה בהחלט כאב ראש נוראי! בחיים לא היה לי חודש כל כך משעמם." אומרת "וורוניקה בעלת הפונדק" בטון של ילדה מפונקת. לבסוף, היא מורידה את מסכת האשליות שלה, חושפת את פניה של אייג'ווין. "לפחות לשבור את תודעתו של פקיד הקבלה ההוא היה די כיף. אבל היה לי מספיק מהמקום הזה - אם אתה סומך על הידיד הזה שלך והוא ייתן לנו מהרווחים של הפונדק, יותר מאשמח להפטר ממנו. טוב, מספיק עסקים - בקשר לשער לגיהנום, אתה בטוח שזה רעיון טוב ללכת לשם, קוויס? מה אם אלה השדות שמנסות לתפוס אותנו? אני מציעה שנסתלק מהמקום הזה כמה שיותר מהר."
 
"הן בהחלט מנסות לתפוס אותנו, ואם הן פותחות לכאן שער אז יש סיכוי טוב שהן יודעות איפה אנחנו ומה אנחנו עושים, אבל אנחנו לא יודעים כלום עליהן. לכן בדיוק זו הזדמנות שלנו להשיג קצת מידע בחזרה במקום לחיות את כל החיים בבריחה, ואולי גם לנסות לסכל את התכניות שלהן, כי אני בטוח שאף אחד לא יחכה לנו שם בזרועות פתוחות."
 
חדש ישן
סיילאס מהנהן לעצמו בסיפוק ומלטף את ראשו של הנשר הקירח שלו. הוא מוודא ששלל הסכינים והמזרקים שלו חגורים עליו, מעיף מבט אחרון בבסיס הגיהנומי שלו, ויוצא למשימה שממנה הוא יחזור כמו מלך.
 
"טוב, אז נלך לשם" אומר קוויס
לפני שהם הולכים למקום הזה הם מסדירים את מכירת הפונדק לאיש של קןויס, ולאחר מכן יוצאים לכיוון מיקום פתיחת השער העתידי, סורקים את האזור עם לחשים וכל זה כדי לראות שלא מחכה להם שם משהו.
out
אם אנחנו מגיעים בלי בעיות מיוחדות תן לנו להתכונן לפתיחת השער בבקשה ואל תריץ לפתיחה.
 
חדש ישן
הם נותנים לך את ההנחיות שלך, אתה תצא פצוע חלקית משם ותעמיד פנים שאתה בורח מזוג גלמי הדם שרודפים אחריך, תמכור להם סיפור שהצלחת לשבש את קשר הארורים שלך באופן זמני ואתה חייב למצוא לשבור את הקשר לחלוטין כמוהם, את השתמשת בפורטל של הגהינום ושברת אותו.
mate
אתה מתחיל את הקרב כשחסר לך רבע מהנק"פ שלך, אבל יש לך זמן להטיל כמה לחשים שאתה רוצה על עצמך.
אתם מגיעים לקרחת היער הקטנה, אם החישובים שלכם נכונים יש לכם עוד שעתיים עד שהשער יפתח, מה אתם עושים?
mate
מפה
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xHx9Fp55fVUUTbMrEZFVLcOCXgn4kdepBCfNUNV1bMc/edit?usp=sharing
החלק הכחול הוא המקום בו השער יפתח לדעתכם, תמקמו את עצמכם איפו שאתם רוצים
 
אייג'ווין מביטה באזור של קרחת היער. "כדאי שנתכונן!" היא אומר לקוויס ואז נותנת לו נשיקה קטנה על המצח. קוויס מרגיש שהמוח שלו מסתחרר לרגע מהטריק של אייג'ווין, ואז בבואת מראה שלו מופיעה לידו, מוציאה לשון בצורה ממש לא קוויס-ית ומיד נבלעת חזרה בתוך גופו, הכפיל יהיה מוכן לזנק החוצה במקרה שקוויס יותקף.

META
משתמש בטריק Mesmeric Mirror על קוויס
 
קוויס מגיע לאזור וסורק אותו. הוא מנסה למצוא את המקום המיועד לשער וזמן קצר לפני חצות מטיל לחשי תצפית שיאפשרו לו לתצפת על המקום בשקט בלי שיראו אותו.
הוא שותל במקום חיישן קסום שיאפשר לו לראות ממרחק מה קורה שם, ואז הוא ואיווג'ין מתרחקים למקום נסתר, בטוח, ורחוק למדי, ממנו אפשר לתצפת באמצעות הלחש בלבד, תחת מעטה של תחפושת אישית שהוא מטיל על עצמו, רק ליתר ביטחון. עדיף להם לראות מי מגיע ואז לגשת לדבר.

meta
מטיל את Clairaudience שאין לי מושג מה התרגום שלו לעברית
מטיל תחפושת אישית על עצמו
מטיל עליו ועל אוייג'ין עירנות מוגברת.

לחשים מוכנים:
1: הקסמת אדם, קליע קסם, נסיגה מזורזת, גרימת פחד, תחפושת אישית, עירנות מוגברת.
2: היעלמות מעין, קרן חורכת, חץ חומצה, ראיית הנעלם.
3: האצה, מעגל קסם נגד רוע, Clairaudience/Clairvoyance.
 
קרע במארג היקום נפתח, דמות רצה ממנו ונראת נואשת, היא מסתובבת לאחור ומטילה בקבוק למרגלות השער, הבקבוק מתנפץ ומפרצר עשן סגלגל והשער מתחיל להתכווץ ולהיסגר, אך לפני שהוא נסגר לחלוטין דמות גדולה נדחקת דרכו בחיוך נתעב וסדיסטי, עורה בוהק בברק סגול של טופז, ידיו מטופרות, זוג כנפיים גדולות נפרסות מגבו ראשו גרוטסקי עם שלושה זוגות קרנים היוצאות ממנו, הוא מחייך חיוך מתועב ומתמקד בנמלט:
out
שכולם יומרו לי מה הם עושים, yds תתאר בבקשה את הדמות שלך ואת המלווים שלך
 
הדבר הראשון שעולה בראש כשרואים את סיילאס מסכת עצם הוא המילה ''רחב''. סיילאס מקרטע מחוץ לשער, הסינר החום שלו מתנופף סביב בטנו העבה. הוא מתחיל למעוד הרחק מהשער, נופל על ברכיו ומתחיל לזחול בעפר, מחזיק בידו האחת סכין ניתוחים ובאחרת הוא מוציא בקבוקון זכוכית מלא בערפל שחור.
מסכת הגולגולת שלו מעוקמת ומעלה עשן על פניו, והוא מצליח לבסוף להיעמד, להפנות את מבטו אל היצור היוצא מהשער, וליישר את המסכה. הוא גומע בשקיקה את תוכנו של הבקבוק, ופולט אנחת רווחה כשחלק מהפצעים והחתכים על גופו נעלמים.

לפתע, משהו שנראה כמו קפל שומן עבה במיוחד על צווארו מתחיל לטפס במורד הזרוע שלו, יצור קטן וחסר צורה מוגדרת שעשוי מבשר ועור מעוותים ומלאים יבלות עוטף את היד שלו, קווים של כוח נקרומנטי חודרים לתוכו.

יחד עם סיילאס, החוצה מהשער יצא נשר קרח וזקן, גופו מלא צלקות, והמקור המאונקל שלו נוצץ כמו סכין קצבים. הנשר פורש כנפיים גדולות ומקיף בתעופה את אדונו, סיילאס מסכת-עצם, בעוד זה מתייצב מול האיום החדש.
Meta
פעולה מהירה בשביל לשתות אקסטרקט של ריפוי פצעים בינוניים.
 
סיילאס תוחב את הבקבוקון חזרה לסינר המוכתם שלו, ומנסה בחוסר תוחלת לסדר הת תסרוקת ההלוואה-וחיסכון שלו. הוא מוחה את הזעה מרקותיו העבות, שבולטות מעבר למסכת העצם, ומניף את הסכין, מצחקק מבעד למסכה.
''אתה תהיה תוספת נאה לאוסף הפוחלצים שלי, שד!"
Meta
יוזמה
[dice:5oyttvik]738665:0[/dice:5oyttvik]
 
mate
גרוגיל
יוזמה: 20 (לא טבעי)
טפרים: 25, 7 נזק.
out
תמקפ את עצמך בטווח של עד 5 משבצות מהפורטל
in
היצור צועד קדימה ומצליף בטפרים שלו, משאיר חתך מכוער בגופו השמן של סיילאס וצוחק "טיפש! אתה לא תצליח להימלט מאחיזת השאול! ואתה בחייםמ לא תפגוש את הארורים הנמלטים!" הוא מלקק את הדם הזורם על הטפרים שלו "אבל תפגוש אותם במוות!"
 
סיילאס מעווה את פניו כשטפריו של הגרגויל שורטים אותו, ואז ההעוויה משתנה לחיוך קר. מבלי לומר מילה הוא שולח קדימה את ידו, והגידול החי שעל זרועו מזדקף לצורה הומנואידית קטנטנה כפופת גב, שדומה מעט לקוף. הקוף המעוות וחסר הפנים שולח ידיים קדימה, כמעט כמו תינוק שמבקש שירימו אותו.

ואז ידיו נפערות לרווחה כמו פיות רעבים שנןשכים את עורו של השד, ועורקים של כוח אפל זורמים פנימה והחוצה מהמלתעות הזעירות. עיניו של הקופיף הקטן מתנפחות לרגע, כל גופו בוהק, וסיילאס פולט אנחת רווחה כשהאנרגיה הנקרומנטית מרפאת את פצעיו.

בידו האחרת הוא אוחז בלהב, מניף אותו בקשת חדה ומהירה, ואז צולל הצידה כדי לאפשר לנשר שלו לתקוף ביעף מלמעלה ולסגת יחד איתו. הנשר פולט צווחה שמזכירה מעט

סיילאס מביט במבט של ניצחון על הגרגויל, ואז פולט צווחת בהלה קטנה כשהוא רואה שרסיסים של אנרגיה נקרומנטית ניתזים ליד מגפיו, וממהר להימלט ולהתחבא בעמידה שפופה מאחורי עץ, מנגב את הזעה ממצחו עם מטפחת שחורה ושמנונית.

Meta
פעולה רגילה - מטיל מגע ערפדי, משתמש ביציר הסוד שלי בתור ''הנוגע''.
יציר הסוד מעביר את הלחש כפעולה חופשית תוך שימוש ביכולת הדהוד לחש כדי להעצים אותו, ואז מבצע נסיגה ל B20
כפעולה חופשית,.מפקד על הנשר לתקוף
כתנועה, אני זז לc19, מעורר מזדמנת
כפעולה חופשית, מפקד על הנשר שלי Heel והוא זז בסמוך אלי.

התקפה של הנשר
14+10=24
נזק אם פגע
4+6=10 נזק

התקפת מגע ערפדי
20+4 = 24
פגיעה קריטית!
נזק (מוכפל,מועצם)
8ק6 נזק.
2+6+5+3+4+2=32
וסיילאס מרפא אותה כמות נק''פ, עד הנק''פ התחילי שלו (21) ועוד מתאם החוסן של הגרגויל שאותו אני מקבל כנק''פ זמני.
 
mate
מזדמנת 24, 10 נזק
נע לc20
התקפה 18, בפגיעה 5 נזק
מתאם החוסן שלו הוא 5
in
היצור שואג בכאב ומנחית מהלומה נוספת וממהר לפתוח במרדף זועם, עורו סדוק ועל סף שבירה, הוא שעוגג בעודו מנחית מכה נוספת.
שה"ם
נק"פ 52/10
 
סיילאס פולט שיעול שהופך לצחוק מתגלגל. הוא מוחה דם מזווית פיו ומביט בגרגויל האדיר מלמעלה.
''אתה שלי עכשיו''.
בהנפה פראית כלפי מעלה, סיילאס מנסה להחדיר את להב המנתחים שלו בין הצלעות של היצור בדיוק באותו זמן שהנשר המשורין שלו מקיף את הגרגויל מאחורי העץ ותוקף אותו
Meta
הנשר נע לאיגוף ותוקף
12+11=23
נזק אם פגע
14
סיילאס תוקף עם פגיון אדאמנטייט
19+13=32
ווידוי קריטי
16, מניח שלא קריטי.
אם פגע
6 נזק
אם הגרגויל פגיע להתקפות פתע, עוד 16 נזק
 
סיילאס מהמהם לעצמו את אותה מנגינה לא ברורה, אוסף את שברי אבן החן לתוך אחד הכיסים שבסינרו, ואז מניח יד אחת על המותן בעוד האחרת מגרדת את ראשו של הנשר הענק שנעמד לידו.
הוא פולט נשיפה ארוכה דהופכת לאותו צחקוק צווחני שמזכיר מעט נביחה ''טוב, חמודים, עשינו את זה''. הוא מנגב עוד רוק ודם מפיו ומסייע לקוף המפלצתי שלו לטפס על כתפו בהיסח הדעת ''אנחנו בחוץ. בואו נראה אם נוכל למצוא קשר עם האחרים.''

סכיניו תחובים בחגורה, המטפחת עוברת פעם נוספת כדי לנגב את הזעה ממצחו, סיילאס מתחיל להסתובב סביב באיטיות, לא ממהר לשום מקום ספציפי, הנשר הקירח והמצולק שלו מדדה אחריו באיטיות, והקוף המפלצתי שלו מפטפט בהתרגשות מילים חסרות פשר לאוזניו.
 
חזרה
Top