• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 קעקועים קסומים [PF]

גארק הניף את גרזנו האדיר פעם אחר פעם לעבר עשרות הגובלינים שסביבו. הם היו חלשים ממנו והוא הוריד אותם אחד-אחד, אבל הם היו יותר מדי, והוא לא יכל לדעת מתי סכיניהם יצליחו למצוא פרצה בשריונו ולהפילו לארץ.
הוא לא אהב להשתמש בזה, אבל זו הייתה תקוותו היחידה. גארק הפשיל את שרוולו, וחשף מערבולת של קווים שחורים מתערבלים שהייתה צרובה על עורו.
הוא אמר את מילת הפקודה, שכדור של אש נורה מזרועו, מפוצץ את הגובלינים לכל הכיוונים. זרועו פעמה בכאב, אבל הקרב הזה נגמר.


קעקועי קסם הם סוג חפצ"ק חדש, שבעיקרון הוא ציור, רונה או סמל כלשהו על עורך שמכיל בתוכו לחש כלשהו. ניתן לצייר על עצמך מספר קעקועים כערך החוסן שלך, ולרוב הם קסם שפשוט הוכל לתוך עורך - אבל לא תמיד. כאשר אתה מצייר על עצמך קעקוע, אתה סופג כמות מסוימת של נזק לחוסן, אשר כתובה בתיאור הקעקוע. הנזק מתרפא כרגיל. בנוסף, קעקועים לרוב פוגעים בך כשאתה משתמש בהם. יש קעקועים פסיביים ואקטיביים, קעקועים שדורשים סימון במקום מסוים וקעקועים שניתן למקם על כל הגוף. המחיר של הקעקועים הוא על הדיו המיוחד והטלת הלחש - על כן, מחירי קעקוע עצמיים זולים בהרבה.
וכעת, לקעקועים!

כשרונות חדשים:

קעקוע קסום [כשרון יצירת חפצים]
דרישות: דרגה 7.
אתה יכול ליצור קעקועים קסומים. קעקוע ניתן לקעקע על כל יצור חי בעל ערך חוסן של לפחות 6. היצור חייב להסכים לקעקוע, ולא ניתן להסיר קעקוע מרגע קעקועו. על כל 1,000 מ"ז במחיר הקעקוע, יש להשקיע 10 דקות של עבודה. כדי ליצור קעקוע צריך להטיל מעל ד"ק 10+ד"מ של החפץ עם בונוס ששוה לתוסף במיומנויות תורת הלחשים, מלאכה (ציור) או משלח יד (רשם) שלך (הגבוה ביותר).
בכישלון, הקעקוע נכשל. בכישלון של 5 ומעלה, המטרה סופגת נזק 1ק4 לחוסן.

קעקוע משופר [כשרון יצירת חפצים]
דרישות: דרגה 13, קעקוע קסום.
כאשר אתה יוצר קעקוע, תוריד את הנזק לחוסן בנקודה אחת (לפחות 1).
אתה זוכה בתוסף 5+ לבדיקת המיומנות הנדרשת כדי לקעקע.
זמן הקעקוע יורד ל-5 דקות לכל 1,000 מ"ז.

קעקועים!
עד עכשיו הייתה הקדמה - כעת הקעקועים האמיתיים. אתם מוזמנים להציע רעיונות לקעקועים, וקעקועים נוספים יועלו בהמשך. הם יתפרסמו בהודעה נפרדת, ובנוסף יוספו פה.

רונה בסיסית
הקעקוע הבסיסי הוא קעקוע קסם על עורך. קעקוע כזה עושה לך נזק לחוסן כדרג הקסם (לחשון עושה נזק 1) ודרגת המטיל שלו היא הדרגה בה כושף יכול להטיל לראשונה לחש מהדרג הזה.
מחיר קעקוע כזה הוא 1,000 מ"ז X דרג הלחש בריבוע (לחשון נחשב חצי).
כל הקעקועים הללו עושים נזק של 1 לחוסן כאשר אתה משתמש בהם, בלי קשר לדרג שלהם.
כאשר אתה משתמש בלחש נזק, אתה סופג גם 1 נזק מסוג הנזק של הלחש.
מרבית הקעקועים הללו ניתנים לשימוש פעם ביום. על כל שימוש נוסף המחיר עולה פי 1.5.
כל קעקועי הרונות הם אקטיביים. שימוש בקעקוע שכזה הוא פעולת תנועה.

יצירה: 500 מ"ז X דרג הלחש X דרגת מטיל, הלחש שרוצים להטיל.

קלות רגליים/כח פראי/קשיחות אימים
מחיר: 10,000 (1+), 25,000 (2+), 50,000 (3+), 75,000 (4+), 10,000 (5+). ד"מ: 10+הבונוס לתכונה
נזק לחוסן: שווה לתוסף לתכונה.
קעקוע מסובך זה נוטה להיות גדול ולהתפרס על חלק גדול מגופך. עם זאת, קעקועים כאלה יעצימו את שריריך, ימהירו את פעולותיך וישפרו את חסינותך הפיזית.
כל קעקוע כזה מוסיף לך תוסף לכוח או לזריזות שנע בין 1+ ל-5+, או תוסף לחוסן שנע בין 1+ ל4+. כל אחד מהקעקועים גורם לנזק חוסן מידי, ובנוסף נזק חוסן 1 תמידי (בקעקוע שמוסיף לחוסן, המחיר הוא כאילו התוסף הוא אחד יותר מהרגיל בגלל מחסר זה. בנוסף, זו הסיבה שהמקסימום לחוסן הוא 4+).
לכל קעקוע כזה מיקום מסורתי משלו (זריזות מתפרס על רגליך, כח על ידיך, חוסן על גבך) ועל כן ניתן לקועקע רק פעם אחת מכל קעקוע שכזה.

יצירה: חצי ממחיר הקעקוע, ובנוסף חן חתולי, סיבולת הדוב או כח השור בהתאמה לתכונה המוגברת.

התחדשות מתמדת
ד"מ: 10 מחיר: 10,000 (20 נק"פ) 15,000 (30 נק"פ) 20,000 (40 נק"פ)
נזק לחוסן: 2.
קעקוע זה נראה כמו מספר קווים מתערבלים סביב לבך. בשעת הצורך, הם יעזרו לגופך לחדש את פצעיו.
לקעקוע זה יש שלושה מצבים. לא ניתן להפעיל את הקעקוע מחדש כל עוד הנזק הזה לחוסן נשאר.
בנוסף, יש לקעקוע מספר נקודות פגיעה בתוכו, שנקבעות לפי המחיר: 20, 30 או 40 נק"פ. כאשר המאגר מתרוקן לחלוטין, אתה סופג נקודת נזק אחת לחוסן על כל 10 נק"פ מעל 10. כשהנזק מתרפא המאגר מתמלא מחדש.
- הקמה לתחייה: במידה והקעקוע לא נוצל, בפעם הראשונה שאתה יורד ל-0 נק"פ הקעקוע מפעיל את כל כוח הריפוי שלו כדי שתשאר בקרב. אתה מרפא את כל מאגר הנק"פ שנותר לך, קם על הרגליים וחוזר להילחם. בנוסף, הקעקוע מחדיר בך אנרגיה מחודשת, כך שאתה יכול להפעיל פעולה רגילה אחת ברגע שאתה קם. לרוב, רצוי לציין, פעולה זו משמשת כדי לקום על הרגליים.
- התחדשות קבועה: אתה יכול, כפעולה חופשית, להפעיל את הקעקוע. בהפעלה זו, הקעקוע מרפא לך 10 נקודות פגיעה בכל תור, עד גמר המלאי. הקעקוע לא יכול לרפא מעל המקסימום, ואם לא כל 10 נקודות הפגיעה ניתנות לניצול הן נשארות במאגר.
- ריפוי מחלות: לעיתים כח הריפוי נאלץ לרפא דברים שאינם נזק פיזי פשוט. אתה יכול לרפא נזק לנקודת תכונה במחיר של 10 נק"פ לאחת (לא ניתן לרפא את הנזק לחוסן מהקעקוע הזה, אבל כן מקעקועים אחרים), או להשתמש ב-10 נק"פ מהמאגר כדי להציל מחדש כנגד מחלה/רעל שנמצאים בגופך עם תוסף 5+ לבדיקה, גם אם הרעל/מחלה לא מאפשרים בדיקה חוזרת כעת. בכישלון, דבר לא קורה לך.

יצירה: שליש מהמחיר, ריפוי פצעים בינוניים/קשים/אנושים, בהתאמה לכמות הנק"פ במאגר.

קעקוע שיגור
ד"מ: 11 מחיר: 10,000 מ"ז
נזק לחוסן: 2
קעקוע זה הוא שישה מעוינים מקושטים, אחד מהם על כל כף רגל, אחד על הבטן (קצת מעל הפופיק), אחד על גבך, אחד על עורפך ואחד על מצחך. כאשר אתה לוחש את מילת הפקודה, המעוינים זוהרות באור בוהק ומעבירים אותך למקום אליו אתה מבקש להגיע.

קעקוע זה נותן לך להשתמש בלחש 'שיגור' כפעולה מהירה, תמורת ספיגת 2 נקודות נזק חוסן. השיגור משפיע עליך ועל הציוד שלך בלבד.
בנוסף, כאשר משתמשים בכוח אחד המעוינים נכבה ל-12 שעות. על כל מעוין כבוי, אתה סופג תוסף 5+ לקוביית האחוזים בלחש השיגור. כשכל המעוינים כבויים, לא ניתן להפעיל את הקסם.

יצירה: 3,300 מ"ז, שיגור.

קעקועים נוספים יוספו אחר כך.

פגיעה בקעקועים:
כאשר אויב מתקיף אדם מקועקע בהתקפה קריטית, הוא עלול לפגוע בקעקועים. זורקים ק%, כאשר בתוצאה של 1-85 הקעקוע לא נפגע, 86-95 הקעקוע נפגע ולא ניתן להשתמש בו עד שאתה מתרפא לחיים מלאים (ובכך סוגר את הפצע שפגע בו) ובתוצאה של 96-100 הקעקוע נפגע קשות, ויש לשלם למומחה חצי ממחיר יצירתו על מנת לתקן את הנזק.

_____________________
אשמח להערות והארות מכל הסוגים, ביקורת טובה או רעה וכמובן - הצעות לקעקועים חדשים.

נ.ב. - גארק עוד יופיע - מעתה להגשותי אוסיף טיזר עם קבוצת דמויות שחוזרת על עצמה :).
 
מגניב, אהבתי! היו כמה וכמה עמים שהאמינו שקעקועים מחזקים אותם, ובהם הפיקטים הפראיים מסקוטלנד והמאורים הקניבלים של ניו זילנד:
tumblr_o83q1i1iiJ1tceivno1_1280.jpg

pictish_warrior_by_miguel_ligero-d5x5m7c.jpg
 
מעניין ומורכב.

ראיתי פעם סקירה על ספר הרחבה צד ג' כלשהו למו"ד3, שהציע קעקועים קסומים שנחשבים בתור FEAT - ז"א שצריך לנצל הקצאה של כישרון כדי לקבל את הקעקוע והתכונות שלו. פירטו שם על דוגמא אחת - קעקוע של גלים וקלשון, שאפשר "לשלוף" את הקלשון מהקעקוע - ואז הוא הופך לקלשון 2+ אמיתי שאפשר להילחם באמצעותו.

במו"ד5 נראה לי שאפשר להשתמש בקעקועים כחפצי קסם קבועים שדורשים התכווננות, אבל מצד שני אי אפשר לאבד אותם.
 
dragonitzan אמר/ה:
תציעו קעקועים!
קעקוע צרחת הקרב: קעקוע מפותל ומטיל אימה על הפנים והכתפיים, שכשמציגים אותו מי שמוגדר כאויב נמלא פחד, וכנראה סובל בונוסים לאומץ/עמידה באיומים. בהשראת המאורי למעלה.
קעקוע מגינו של האל גודאן: קעקוע בדמות מגן קטן ומעוטר על אמת היד, שבגלגול מוצללח ניתן להפעיל בו קסם שגורם להיווצרותו של מגן אמיתי המחובר לזרוע, ושנעלם כעבור זמן להחלטת המנחה.
 
קעקועים הם דבר שנכנס ויוצא מהאופנה ובעשור-שניים האחרונים הם נחשבים ללגיטימיים בציבור הרחב, אבל באמצע המאה העשרים הם נחשבו למאפיינים של פושעים ואסירים.

אפשר לשחק על הקטע הזה וליצור קעקועים קסומים שיחודיים לגילדות גנבים. למשל:
- קעקוע של ציפור שמסמן רצון לחופש, ומעניק כוח מיוחד להשתחרר מאזיקים או לפרוץ מנעולים.
- קעקוע של גולגולת עם סכין נעוץ בה שמסמן שבעל הקעקוע הוא רוצח בשירות הגילדה ויוצר השפעה קסומה שמוסיפה נזק.

מצד שני, יכולים להיות גם קעקועים קסומים מקוללים, שהגילדה מטביעה בתור עונש על גנבים שבגדו בה, למשל:
- קעקוע של עיניים בעורף או בגב שמעיד שבעליו לא מחזיר חובות הימורים והקללה שבקעקוע גורמת למחסר בגלגולי הצלה.
- קעקוע של פיל שמעיד על כך שהמקועקע הוא מלשן והקללה שבקעקוע הזה גורמת לו להפחתה בדירוג השריון נגד התקפות.

אפשר לקבל עוד הרבה רעיונות אם מחפשים בגוגל "criminal tatoo" בדגש על "russian prison tatoo" שכן בכלא הרוסי התפתחה שפת קעקועים מורכבת שזכתה להרבה עיון ומחקר של קרימינולוגים, אבל ראו הוזהרתם - חלק מהתמונות מציגות אנשים לא סימפטיים בלי חולצות עם קעקועים די מכוערים ומטרידים.
 
קעקוע טלפתיה: קעקוע זה מוטבע על המצח והוא בצורת כל מיני עיגולים וקווים שמשלבים אחד עם השני וכך יוצרים צורה מרהיבה. המקועקע יכול לדבר בטלפתיה עם כל יצור שנמצא בטווח הראיה שלו. כשמשתמשים בקעקוע הוא זוהר בצבע סגול עז.
 
חזרה
Top