• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 קמפיין מו"ד 5 בוורקראפט 2

התחלתי לאחרונה (ממש שלשום!) להנחות הרפתקה בsetting של המלחמה השנייה באזרות' (שידועה גם כwarcraft 2 :tides of darkness). על מנת להתחבר יותר לעלילה ולעשות משחק מגניב, קראתי את הtime-line של וורקראפט לפני, והתחלתי לשחק בוורקראפט 2 (עוד יש לי את העותק, מסתבר!) שוב.

יש לי בקבוצה גנום לוחם, אלף כוהן, אלף נזיר, בת אנוש נוכלת וכנראה גם אלפית/בת אנוש ריינג'רית שתצטרף אליהם בהמשך (השחקנית לא הגיעה למפגש האחרון, אז לא יודע עדיין מה היא משחקת). אנחנו משחקים בפלייטסט של מה' 5.

הם התחילו בצפון לורדרון, בעיירה בריל, קצת אחרי וורקראפט 1 שבו ממלכת אזרות' דיי הפסידה לאורקים ופנתה צפון לבקשה לעזרה מלורדרון. לאחר נאום מרגש של סר לות'אר (שקיבל את השלטון לאחר מותו של המלך ליין), המלך טרנס השני החליט להקים את הברית האנושית ופתח במגעים דיפלומטים עם האלפים, הננסים והגמדים.
החבר'ה הגיעו לעיירה, בעוד שהאלפים של הקבוצה נשלחו בשם המלך סאנסטריידר מקוולת'לאס כדי לעזור לבני האנוש, הגנום נשלח כנציג איירונפורג' וגנומרגן ובת האנוש היא נודדת שהחליטה שהיא רוצה לעזור במאמץ המלחמתי.
שלחתי אותם לביוב של העיירה, שהוא בעצם מין מבוך קטן שמלא בכל מיני שלדים, עכברושים מגודלים ושטויות שכאלו, כדי לאחד אותם כקבוצה, שבסופו הם יגלו אורק דת' נייט (אחד מהחדשים שגולד'אן הקים) שעמד מאחורי הדברים - יביסו אותו ואת מרשתיו, וככה יעלו לתודעה היותר גדולה של הברית (וגם יהיו נורא נורא מגניבים).

זהו, אני כרגע עובד על כל מיני פיצ'רים קטנים שכאלו במכאניקה שיתנו תחושה וורקראפטית יותר לעולם, למשל הוספתי לגנום מיומנות שימוש בטכנולוגיה, והוספתי כישרון הנדסה, ולאחר מכן גם כשרון הנדסה: גובליני והנדסה: גנומי. בקרוב אעלה אותם לפורום שתתרשמו.

מה דעתכם?
 
מה הטיעון לקיומו של נזיר?

אם אני הייתי מריץ מערכת מו"ד בעולם של וורקראפט 2, נראה לי שהייתי משתמש בקרס העלילה המתבקש של "חוליית עילית" - שולחים את הדמויות לבצע משימות נקודתיות עם חשיבות טקטית. מדי פעם נותנים להן לתכנן התקפה או משהו כזה.
 
אכן, זה מה שאני עומד לעשות.


נזיר הוא איש לוחמה שהקדיש את עצמו לתורת הלחימה של "האור הקדוש". הוא מחזק את עצמו ע"י שימוש באנרגיה של האור הקדוש כדי לחזק את גופו (במקום "קי" כפי שמצוין במהדורה הרגילה), והוא למעשה סוג של cleric, כפי שהיה נהוג באותה תקופה.
 
כן, הכוהנים האזרות'יאנים נרצחו באכזריות, ואז אולנסוס פאול הגיע למסקנה שצריך ללמד את הכוהנים להגן על עצמם, ורובם הגדול הפלך לפאלאדינים. האבל האלפים ואומות בני האנוש בצפון לא עברו את המעבר הזה (לא באותם מימדים, כלומר עדיין נשארו הרבה כוהנים), ולכן זה לא קריטי.
הרקע של וורקראפט 2 הוא שבני האנוש מאזרות' הדרומית הפסידו במלחמה, עברו לצפון ללורדרון, גייסו את עזרת המלך מנת'יל השני, הוא הקים את האליינס והתחיל להילחם באורקים עד שהצליחו לדחוק אותם לדארק פורטל בחזרה לדריינור.
 
א) מגניב
ב) מבחינת מכאניקה, דווקא הייתי שוקל להפוך את הטכנולוגיה למשהו מגניב, כזה שאין ממש לשחקנים גישה ישירה אליו (לבנות משהו מרחף , זה לא חמש דקות של כשרון אלא שנה של עבודה קשה של צוות). ואז מייצג את זה באמצעות חפצים וסיפור.
אם אתה גם רוצה לשאוב השראה מ 007 (או בטמן) אפשר לעשות דב"ש שהוא על תקן Q , קרי לפני המשימה הוא מדגם אותם עם טכנולוגיה.
 
בכל אופן הרמה הטכנולוגית של וורקראפט 2 נמוכה משמעותית מזו שמוצגת בוורקראפט 3 /wow כך שאין יותר מדי דברים שצריך לכסות בעזרת הטכנולוגיה. עד היום לא ראיתי תירוץ לצוללת הננסית, אבל המסוק של דה וינצ'י והתותחים ברמת המאה ה-17 הם לגמרי סבירים.
 
זה בסדר. הנקודה היא שלא הראו איך הצריכה של נפט משפיעה על העולם, אחרי WC2.
גם ברמה הטכנולוגית של קיטור, ובמיוחד כאשר הוא מיועד למכונות מלחמה, עצם השאיבה, ההובלה ועיבוד הנפט אמור להשפיע על עולם המשחק.
זאת צריכה להיות תעשייה שלמה. כמו שכריית מתכות ונפחות זאת תעשייה שלמה ובה מתמקדים הרבה יותר.
 
יש צוללת גנומית בוואו, באחת המשימות בואשג'יר, לקראת הסוף.

הטכנולוגיה שהם יוכלו לייצר (אלא אם ישקיעו בזה הרבה זמן משחק) תתן להם אפשרות לכל מיני שטיקים קטנים אולי - כמו דינמיט, כבשה מתפוצצות ושטויות שכאלו שנוטות להתפוצץ בפנים. בעיקר בתור קונסיומבלס ונופח קומי.

הטכנולוגיה האמיתית, שתסופק במסגרת החפצ"קים, תהיה הטכנולוגיה המגניבה באמת והיעילה.

ברגע שיהיו עוד מפגשים אתחיל לעדכן בפורום רשומות.


איסל - גם אני לא מבין למה לא עשו שום דבר עם הנפט אחרי זה. כאילו בוואו יש אזכורים פה ושם, אבל למה לא הייתה מלחמה ימית מפותחת יותר בוורקראפט 3? אני תמיד מצאתי את זה מאכזב.
 
חזרה
Top