• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חיפוש שחקנים קבוצת מבוכים ודרקונים מהדורה 5 פותחת את שורותיה לניוביז!

Joinseekers

פונדקאי חדש
טווח גילאים
25-50
מיקום בארץ / פלטפורמה
תל אביב ואיזור גדרה
אהלן לכולם,

קבוצת מבוכים ודרקונים מהדורה 5 פותחת את שורותיה לניוביז.

כן כן - קראתם נכון. דרישות התפקיד: ניוביז מוחלטים. את או אתה צריכים להיות חסרי הכשרה, השכלה, או שבב של נסיון במשחקי תפקידים בכלל ומבוכים ודרקונים בפרט - אבל עם הרבה סקרנות, רצון עז ללמוד וחיבה יתרה לעולמות פנטזיה.

למה כל הטוב הזה מגיע לכם? כי לפני שנה וחצי, מתוך פרץ ציונות, רוח התנדבות בלתי מוסברת ורצון לסייע לדורות הבאים, החלטתי לפתוח קבוצת לימוד למשחקי תפקידים. חלק מהמתלמדים - שהתחילו כניוביז פעורי פה וזבי חוטם ועכשיו הם שחקנים ושחקניות קשוחים, קרי רוח ומביסים את כל המפלצות שלי אחת אחרי השניה - נאלצו לפרוש עקב נסיבות חיים כאלה או אחרות, ויש עכשיו מספר מקומות פנויים.

בני 30+ יתועדפו על פני חבר׳ה צעירים יותר מתוך הנחה שיהיה להם קשה יותר למצוא חבורות שמקבלות ניוביז. שחקניות יתועדפו על פני שחקנים משיקולים דומים. כרגע יש לנו 2 שחקניות ושחקן אחד.

מה נשחק? מדובר בקמפיין מקורי הכולל מסע נועז על סיפון ״כנפי הדרקון״, מאבק רב תהפוכות במזימות ותככים פוליטיים, הישרדות על אי שורץ דינוזאורים, וילדה קטנה אחת שכל גורל הציביליזציה על כתפיה.

איפה משחקים? השה״מ (זה אני) ממושב באיזור גדרה, השחקנים מאיזור המרכז. לפיכך נפגשים או בתל אביב או במושב. קצב המפגשים הוא כל 2-3 שבועות, והזמנים מתואמים בין כל השחקנים. ציוד - עלי.

אם אתם עצמכם שחקנים מנוסים, ההודעה לא בשבילכם, אבל תרגישו חופשי לשתף עם ניוביז מבטיחים שאתם חושבים שיהיו מעוניינים להיכנס לעולמנו.

מטבע הדברים המקומות מוגבלים. מאוד. מי שמעוניין, נא למלא את הטופס הבא:

ברוכים הבאים לקבוצת הלימוד של מבוכים ודרקונים!

 
עריכה אחרונה:
ריספקט על המהלך, אבל אין טופס למלא. בהצלחה בהרכבת הקבוצה.
עכשיו מסתדר?
 
חזרה
Top