• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 קאסקוואר [Kas Quarr], רשומות חבורת יד הברזל [מו"ד 3.5].

Ashardalon

פונדקאי ותיק
ארבע דמויות היו בחבורה: סיבו שורק [Sivo], הנזיר הננסי והחמקני; קאל שחף [Hawk], הסיירת האנושית ומהירת התגובה; ספארק [Spark], הלוחם האורקי הברברי האדיר; לאון אלוו [Elv], המג האלפי האדום.

המשחק יתנהל בקאראמקוס, יבשת גדולה בקאגי, שבגאוקאגון. היבשת נשלטת זה 720,000 שנים, אך זהו פרט שולי - ישנם אזורים שבהם יד השלטון אינה נוגעת או אינה מגעת. כזה הוא דרום מזרח האימפריה היבשתית - אזור מיוער ויפהפה, אך מיושב בדלילות ואינו נחשב לבעל חשיבות קוסמית כלשהי.

המפגשים הראשונים יתנהלו בעוצמה נמוכה, משום שכך מתחילה ההרפתקה.

דרגות בינוניות.
נתוני הקבוצה: סיבו - נזיר ברמ"ח אבריו; קאל - גששית/לוחמת; ספארק - לוחם; לאון - כוהן/מכשף, איבד את יציר הסוד שלו :( [לטובת ואריאנט מלחמתי וקטלני :p ].


החבורה התקבצה לראשונה, בליל גשם קודר בעיירה "תלם כבשים", תחת שלט הפונדק 'המגף הקרוע', המתאר נווד מת שמגף שחור וגס מונח על צווארו. החבורה נפגשת באקראי כאשר יחידת הובגובלינים חמושה מסתערת לתוך הפונדק, וטובחת בסועדים - נראה כי יש למנהיג הדובליני מטרה כלשהי שלשמה הוא הגיע לשם. בין הפצועים [שימותו בהמשך] - אחיו הצעיר של ספארק, ג'ירו. הדמויות מחסלות בקלות את ההובגובלינים, מצילות מפיו של הדובלין המגודל והאיום משפט מוזר ["קאר קאש מאשט"], ואינן מצליחות לייצב את מצבם של הפצועים - תשעה מהם מתים עד חצות הלילה. לאון מעלה את הסברה כי המשפט המוזר פירושו 'דרך האבנים התלולות', אך הידע שלו בגובלינית אינו מספיק. ספארק הזועם עושה דבר טפשי שמתברר כגאוני - הוא יוצא מהפונדק, ומשוטט בעיירה. עד מהרה, הוא מוצא עוד כמה הובגובלינים, ומחסל אותם בכוחו הרב ["!!!You little crappy chunks of XP"]. אף אחד מהקורבנות לא נשאר בחיים אחרי התקפת הברברי הזועם. קאל מספיקה להגיע לאזור הגובלינים, ולמצוא כמה ממצאים - ראשית, משמעות המשפט המוזר שהדובלין אמר לפני מותו הייתה "האבדון התלול", וההובגובלינים חיכו למישהו, כדי למסור לו משהו. לאחר דיון קצר עם ראשי המשמר [במהלכו המשמר מביע עמדה פחדנית, וספארק כמעט והורג את המושל], הוחלט כי ישלחו שליחים לצבא העקרב [הצבא המחוזי], בזמן שיד הברזל תצא ליערות המקיפים את תלם כבשים ותחפש אחר המאורה של היצורים הצהבהבים [ :) ].

וכך, לאחר לילה סוער ואפל, החבורה יוצאת עם אור ראשון של שמש אל היערות החובקים. קאל מובילה את החבורה בדרכי היער הלא ידועות, עד להגעתם למחנה גובליני שנראה כי ננטש מזה כמה ימים. עקבות מובילים לעבר תלם כבשים ולעבר מעמקי היער. קאל חוששת - מרכז היער אינו מקום נעים. סיבו מחליט לצאת לשם לבדו, ועד מהרה כל החבורה רצה כדי להשיגו. שיטוט של כמה וכמה שעות מעלה כי העקבות נעלמו באופן מסתורי. קאל שמה לב לכך שיצורים גדולים כלשהם צעדו יחד עם ההובגובלינים. סיבו מבחין בצל מתחמק - ושלושה ינשודובים ענקיים מזנקים על הדמויות בצווחות שגם הינשוף החירש ביותר יוכל לשמוע ממרחק של כמה קילומטרים טובים. סיבו מכה ראשון, מזעזע למוות ינשודוב [פגיעה חמורה *3!], ולאחר שהשניים האחרים מספיקים לפצוע את ספארק, לאון קוצר בהם בעזרת הקרניים החורכות שלו בעוד הלוחם הזועם מסתער והורג אותם. קאל ירתה שלושה חצים והספיקה להרוג את האחרון. קאל מגלה סימנים של שלשלאות מתכת סביב צוואריהם של הינשודובים המתים, ומציעה כי הלילה ילונו במרחק בטוח מזירת הקרב. החבורה סוטה מהשביל, מתקדמת כמה מאות מטרים בהדרכתה של הגששית, ומקימה מחנה מאולתר בתוך שוחה שספארק חופר. לאון מפעיל כמה אבני אזעקה ונכנס לטראנס של שינה אלפית, בעוד השלושה האחרים שומרים בתורנויות. קאל נשארת ערה רוב הזמן. בערך בשעות הבוקר החשוכות, קאל שומעת רחשים ומצביעה לעבר זירת הקרב - אורות לפידים וצעקות גסות בשפה לא מובנת נשמעים מהכיוון ההוא. החבורה ישנה שעה נוספת, ויוצאת לדרך, עוקבת בשקט כמעט גמור [ספארק] אחרי הלפידים המהבהבים. קאל מאבחנת את סביבתה וקובעת כי הלפידים הוחזקו בידי מספר דובלינים גסים וכבדי צעד. החבורה מאתרת את המאורה של הדובלינים הפושטים - צביר אבנים המחוזק בבוץ ובקרשים. הפריצה למאורה הייתה בלתי נמנעת - אחד מהדובלינים, מכשף, כמעט וזיהה אותם במקרה. התוצאה הייתה מצויינת, והדובלינים נהרגו ברובם. רק שניים נשארו בחיים, אך ספארק הזועם קצץ את ראשו של הראשון. הדובלין נידב מידע לגבי האחרים - הם היו קבוצה של פושטים שמטרתם הייתה לטאטא מהשטח את כל הסקרנים והחטטנים באמצעים אלימים. הדובלינים מכחישים כל קשר לצבא קטן או פלוגות מסודרות, וטוענים כי הם נשלחו בידי האלים. ספארק אוכל את צווארו של הדובלין המעונה בכעס. לאון התשוש, שלא הספיק לנוח כמו שצריך, דורש מספר שעות שינה נוסף, והחבורה נאלצת להישאר בבית המסתור, לא לפני שמשמר דומם הוצב מסביבו ולאון אבטח את הסביבה. קאל המודאגת משפרת את הסוואתו של הבית - בחוכמה, שכן פלוגה לא קטנה של הובגובלינים שואגים מנסה לחפש אותו, בלא הצלחה. ברגע שהם עוזבים, ספארק מנסה להתפרץ החוצה ולהרוג אותם, אך הוא מושתק בידי סיבו, שמעודד אותו ["הנקמה תבוא עוד מעט, חכה קצת"]. קאל מיירטת הובגובלין שנפרד מפלוגתו - רץ שמטרתו הייתה להודיע למישהו על כך שבעקבות החטיבה השחורה שהוקמה ישנם כמה הרפתקנים חזקים ובעלי כוח רב. סיבו יוצא אל היער בשקט גמור, לאחר שהוסכם כי קאל חייבת לשמור על הבית במקרה של תקיפה או גילוי. הננס מסתתר בצמרת עץ מרוחקת, ומזנק מענף לענף כמו קוף [יש לו את הכישרון הזה]. הוא עובר כמה מאות מטרים ומוצא חור באדמה. בור עצום ועמוק נפער בתוכה של אדמת היער, ומדרגות צרות מובילות למעמקיו. סיבו חוזר אל הקבוצה, אך הוא מגלה כי הבית ננטש.

במקביל, קבוצה של הובגובלינים סורקת את היער בחיפושים אחרי הדובלינים הפושטים. קאל מזהה את האיום ובורחת כל עוד נפשה בה, יחד עם ספארק הנרגז ולאון המטושטש [שסופסוף הספיק להשלים את שעות השינה שלו]. החבורה עוצרת בשוחה שחפרו יום וחצי קודם לכן, וסיבו המודאג אינו מוצא אותם כלל וכלל. ספארק מבצר את השוחה עוד יותר. והשלושה מתבצרים בה בפחד [גם ספארק מתחיל לפחד. ההיגיון מחלחל לגולגלתו העבה].

סיבו סורק את היער בחיפוש אחרי החבורה, ורק לאחר שעתיים וחצי הוא מצליח לאתרם, בזמן שהוא מכה במצחו בשעשוע. "איזו טיפשות דרושה כדי לשכוח דבר שכזה?", הוא אומר.

סיבו מספר לחבורה על הממצאים. לאון מציע כי יחזרו לדווח לצבא, אך ספארק, בגילוי תבונה מרשים, מזכיר לו כי עד שיחזרו עלולים לגלות אותם או להרוג רבים מהאנשים בעיירה הקטנה והטיפשית. קאל עורכת הצבעה, ונקבע כי החברוה תחדור לבור השחור ותחסל את כולם. בינתיים, סיבו נרדם מעייפות.

קץ המפגש הראשון.
****

החבורה מתעוררת במהירות, לאחר שקאל התעוררה בשעה שהציבה לעצמה. ספארק, ששמר אחרון, יושב מחוץ לשוחה, ומשחק עם חלוק נחל קטן, בעצב. החבורה מרגיעה אותו וכולם ממשיכים לעבר הבור השחור. מתברר שמשמר רציני של הובגובלינים מצויידים בקשתות הוצב מסביב - כל אחד שנשאר בחיים מסוגל להזעיק עזרה. קאל מיירטת את כולם עד האחרון בזריזות מופלאה, וכולם בודקים את הגופות, ואת הבור. רוחבו הוא עצום - יותר מעשרים מטרים. עומקו אינו ידוע. החבורה יורדת במהירות במדרגות האבן שנחצבו כסליל בדפנותיו, ומגיעה למפלס ראשון של רצפת עץ, שם היא נלחמת באוטיוג ובגובלין הדרואידי שעמו. קאל נפצעת בכתפה מנשיכת האוטיוג, ויוצאת מכלל פעולה למשך כמה סיבובים, פצועה באופן לא נעים. לאון מניח את ידיו על הפצע ומרפא אותה במהירות, אך הוא מבזבז זמן יקר: יחידת דובלינים מגיעה למקום, וקרב קשה מתחולל שם. קאל מצליחה לטפס על הבור כלפי מעלה, ומוצאת כוך שממנו היא יכולה לצלוף באויבים. הדובלינים נהרגים לפני שהם מצליחים להתקרב ללאון הפגיע, והחבורה ממשיכה בדרכה למטה. המפלס השני, האחרון, הוא מפלס האבן המסותתת [3 ת'!] - החבורה מאתרת עקבות גובלינים ודובלינים ושאר יצורים רעים וקשוחים, וממשיכה אל בטן האדמה. סיבו משתמש במיומנויות הטבעיות שלו כדי לטפס על הקירות ולזנק מהם בשעת הצורך, בזמן שקאל מתחבאת בצללים ולאון נעשה נעלם מעין. ספארק מהלך בשקט לא אופייני, וגם הוא הופך לנעלם מעין לאחר שלאון מניח את ידיו עליו. החבורה מגיעה בצעדים שקטים לזוג דלתות מתכת, ופורצת אותם, על מנת להגיע למה שנמצא בפנים - אולם עצום, חסר מוצא, נתמך בעמודים רבים ומאוכלס בידי פלוגה של הובגובלינים. הקרב שמתחולל נעשה קשה יותר ויותר, כאשר לאון נחשף, ספארק נעשה המום וקאל מחטיאה שוב ושוב את מטרותיה, אך תושיה לא צפויה באה לקרב בדמות סיבו, שהצליח לשבור כמה עמודים [אלתור מגניב, שהצליח בגלל פרצה בתוכנית שלי - הטחת קורנסים בעמודים שוברת אותם, במיוחד כאשר אתה מסוגל לטפס עליהם כמו על עצים ולייצב את עצמך בכל רגע נתון], וצעק לחבורה לנעול את דלתות המתכת בזמן שהוא מפוצץ את המקום. החבורה ההוממה עושה כדבריו - אך לאחר שנשמע פיצוץ כבד, היא נזכרת כי אין דרכי מוצא מהאולם, ומנסה לפתוח את הדלתות, ללא כל הצלחה. להפתעתם ולשמחתם, סיבו מופיע מאחוריהם כאשר הוא שורק. מתברר כי יש יציאה מן האולם, אך היא הייתה יציאת אוורור. החבורה מזדחלת ביציאה שסיבו מצא, רק כדי לגלות אולם חרב ורמזים בנוגע ל'חטיבה השחורה' שהוזכרה קודם לכן. ספארק האדיר שואג ומבטיח לנקום. בינתיים, החבורה יוצאת החוצה כדי לגלות את 'צבא העקרב' מסביב לבור: הדמויות מקבלות עיטורי גבורה, ויוצאות אל קראמקה [עיר הבירה של האימפריה], במסע ארוך מאוד, כדי לקבל רמזים נוספים בנוגע לחטיבה השחורה.

וכך, יד הברזל של החבורה ממשיכה לעבר קראמקה, ואליה מצטרף הרפתקן חדש: ג'ק עטוף הגלימות.

קץ המפגש השני.
****

ג'ק עטוף הגלימות הוא ואריאנט נינג'ה [שאציג בפורום מתישהו] אלפי לחלוטין, שהצטרף לחבורה כשומר ראש להשכיר שברח מתפקידו [הבוס שלו היה רוצח המונים, וג'ק הרג אותו].
 
מפגשים III-IV. היו מהירים מאוד, והספקנו לעשות בהם המון.

החבורה התחילה את מסעה הראשון והחשוב ביותר לקראמקה ביום ערפילי וגשום. בני העיירה נפרדים מהם, והחבורה ממשיכה צפונה, לעבר קראמקה.

החבורה משרכת את דרכה ברגל במשך חודש וחצי שלמים - במהלכם, היא מותקפת ע"י גובלינים, אורקים, שודדים דרכים וזאבים רעבים. קיצור דרך שהתברר כקיצור דרך למאורה של סמור מטורף מוביל את הדמויות במעלה נתיב שגוי, ורק לאחר שקאל מוצאת את הכיוון הנכון, לאחר יום של חשיבה וסיור, הדמויות יוצאות לדרכן, כשאיבדו זמן יקר. הדרך היא בעלת נופים מרשימים ויערות יפים. במהלכה הדמויות נחשפות ללא מעט אנשים טובים ונחמדים המנסים לעזור להן.

במהלך השיטוט, ספארק נתקף חלומות בעתה שמספרים לו על יד שחורה ואפלה שתאכל את קרביו. סיבו מגיב בהומור לחלום, וספארק כמעט ומתעלף מאימה - דבר לא רגיל אצל הלוחם חסר הרחמים. הוא מתאושש רק לאחר כמה ימים וכמה קרבות טובים.

לבסוף, החבורה מגיעה לעיר 'שוהם', בירת המחוז הדרומי, רק כדי לגלות שיש לה בעיית ביוב - מפלצות ואנשי עכברוש פורצים ממנו. החבורה, שנחה יום שלם, מופתעת על ידי מתנקשים מהגילדה הצפונית של קאראמקוס, מחסלת אותם עד האחרון שבהם ולא מצליחה לקבל מהם רמזים כלשהם. לאחר שהשריף של העיר מדבר על לב הדמויות, החבורה מסכימה לטהר את הביובים. יומיים וחצי של השתרכות בביובים מובילים אותם אל מאורות של אנשי עכברוש, קינים של אנשי ציפור שחורים ומטונפים ועקבות גדולים. קאל מציעה לחקור את העקבות, משום שהם נראים לה כשייכים ללטאה גדולה במיוחד. ספארק הזועם עדיין על מות אחיו, מסכים, ולאון מהנהן. סיבו מסכים בלית ברירה - הם הסכימו לטהר את הביוב.

עיר שלמה נבנתה מתחת לשוהם, או שמא שוהם נבנתה עליה. בזמן שהדמויות מחסלות את כל הנקרה בדרכן, לאון נפצע מחץ של אנשי עכברוש, ומוצרך להישאר תחת טיפולו של סיבו, שמרחיק מעליו כל איש עכברוש בסביבה. בינתיים, ספארק העצום וקאל חדת העין ממשיכים במורד הביוב, עד שהם מגיעים לזוג דלתות עשויות משוהם טהור וכבד - הדלתות מעוטרות בעיטורי גולגלות ודם רב נשפך מסביבן. ספארק רץ לעבר לאון וסיבו, הורג בדרכו כמה אנשי עכברוש, ומגלה כי לאון החלים במהלך שש השעות שבהן טיפל בעצמו. החבורה מתאחדת כאשר קאל מגלה לאחרים שהשוכן במנהרות הוא דרקון גדל ממדים. הפריצה הזו גם היא בלתי נמנעת - גדוד של אנשי עכברוש עמד לפרוץ החוצה בכל רגע, וספארק לא הספיק להתחבא כראוי. הקרב שמתחולל במעמקי הביוב יהיה מושא לאגדות, כאשר קאל מהירת התפיסה הורגת את חיל העכברושים האנושיים הממהר לתקוף את לאון; כדור האש שעיוור לנצח את הדרקון השחור והנורא; ספארק האדיר שזינק אל על בקסם לא נודע וכרת את ראשו של השחור; וכמובן, סיבו, שמכותיו הפליאו בכל אשר היו מסביבו.

החזרה נעשית במהירות רבה יותר, והדמויות אוספות שלל רב. השריף מודה לדמויות ומעניק להן קרון משוריין ושתי בהמות משא חזקות מאין כמוהן: השוורסוסים, הכלאתו החדשה והיעילה ביותר של המג הדגול קריסטל באריין. הבהמות החדשות משוריינות גם הן, והחבורה ממשיכה במהירות לעבר קראמקה, על מנת לפתור את התעלומה. אין קרבות בהמשך. ולאחר שלושה שבועות, החבורה מוצאת את עצמה עומדת על שפת צוקי הקריסטל - גבולות ממלכת קראמקה.

לאון הנרגש לומד עוד ועוד על המקום [קראמקה האדירה בנוייה כעיר בעלת תושבים אינספור, בתוך עמק נסתר. האנשים הקדומים הציפו את העמק במעיינות תהום והפכו אותו לחפיר עצום שמגן על העיר ויכול להוך לנשק בשעת הצורך. סלעים חדים בולטים מפני המים, וקפיצה מראש צוק תהיה מעשה לא חכם], בעוד שספארק לוחץ על החבורה להמשיך קדימה.

החיילים החסונים של משמר העיר [זה צבא בפני עצמו] מקבלים את הדמויות. מבחן הקבלה של הדמויות, כדי שיוכלו להכינס לספריות הגדולות והחשאיות של העיר, הוא לשרת במשמר בתור מפענחי פשעים.

הדמויות מסכימות.

תם הפרולוג.
 
מפגש מס' 5

הדמויות הולכות לכיוון הפונדק הקרוב, ונופלות לתוך הביוב הפרוץ, מרחק 10 מטרים מתחתן. מזלן שפירי אוויר עתיקים נקבעו שם כדי לשחרר את האוויר הכלוא אי שם למטה, והדמויות נאלצות לפלס את דרכן דרך גדוד של אורקים תחתיים שורצי ביובים. החבורה יוצאת לאוויר הצח, וצועדת ישירות לעבר הפונדק, מפטירה לאחד השומרים כי 'הביוב פתוח, לעאזאזל איתך'. קאל נזכרת כי מלאה שנה לכינוסה הראשון של החבורה, אי שם בהרי הצפון. החברים מארגנים מסיבה קטנה ושקטה בחדריהם, וספארק מוזמן לאחר המסיבה לדו קרב גדול שמתקיים בכל שנה בקראמקה. ספארק מנצח את האחרים, כמובן, וזוכה בתואר ובכסף רב. במקביל, הדמויות מפענחות פשעים מסוגים שונים ומשונים, מוצאות טרולים מתחזים ועוגים רצחניים ברציפי הנמל של העיר. לאחר זמן מה של פענוח פשעים, מגיע קצין במשמר ומספר לדמויות כי מותר להן לעיין בספריות המשטרתיות ללא רישום מראש. מה שהדמויות מוצאות הוא מפחיד - מתברר כי 'החטיבה השחורה' הוא שם נפוץ לאנשי היחידות המיוחדות של קארסל - האויבת המושבעת של קאראמקוס, שנמצאת מעבר לים. הדמויות נעשות מוטרדות למשך כמה ימים, אך קריאה מהמלך גורמת להן לעזוב הכל [כולל פענוח הפשעים והשופינג הבלתי נגמר בעיר] ולרוץ ל'יער צייד הלבנים' [Break Hunting Forest, משום מה] - דרקון לבן וגדול מטיל את חיתתו באזור, ודמות שתתבצר במקום חודש ותחסל את הדרקון, תזכה בהמון כסף ותהילה. מובן שהחבורה מסכימה, והיא נשלחת מיד ליער.

החבורה יוצאת ביום גשום וערפילי, ומתארחת בטירה מרוחקת של אציל טוב לב. לאחר שבוע של מסע, קאל נזכרת בעניין היער, ומספרת לדמויות כי המרחק ביניהם לבין היער הוא שלושה חודשים לפחות. סיבו מגחך וספארק שואג, בעוד שלאון מביט בשניהם ונעלם משם [טלפורטציה לבית של חבר שלו], לא לפני שאמר 'תעצרו בלשם' - וכוונתו לעיר הבירה של המחוז הצפוני.
 
מפגש מס' 6

החבורה ממשיכה בדרכה, לא לפני שהיא נופלת למארב של אורקים מגודלים ועזים. ספארק צועק עליהם, אבל נראה כי הארוקים אינם חיים, אלא נעים כבובות על חוט. ספארק מסתער עליהם בזעם איום, לא לפני שנזיר מסתער עליהם ומכה בספארק בחזהו, בעזרת התקפה מהירה המשולבת בכף יד מזעזעת. ספארק נופל ללא רוח חיים. סיבו קוצר באורקים במהירות ובקטלניות, ואז השחקנית של קאל החליטה לעצור את המשחק אוטומטית, משום שהיא חושבת שהדמות שלה חלשה מדי.

כאן קרה משהו מדהים. תוך כדי שליפה מתועבת של TOB, השחקנית החליטה שבא לה לשחק סורדסייג' משופר. השחקן של סיבו החליט לעשות הסבת מקצוע לFirebender אנושי בשם זוקו [ע"ש זוקו] מהGITP, ואני הסכמתי, בתנאי להעלאת הרף בהרפתקה. השחקנים צחקו ברשעות, ואני צחקתי ברשעות גדולה עוד יותר. והשחקן של ספארק? הוא החליט להמשיך עם הברברי, אבל להוסף לו תבנית של חצי יסודן אדמה. עבר חצי מפגש לפני שהמקצוענים שלי החליטו להמשיך. השחקן של לאון רק רענן את רשימת הלחשים שלו עם כאלה מהשלם למאגיה.


כמו שאמרתי, סיבו כיסח את האורקים לבדו, אבל אז הודיע כי אין לו מטרה בחבורה משום שהאיש עליו נשבע להגן מת. הוא חטף את הגופה, ונעלם. זוקו, כובל אש אנושי צעיר, שוחרר מבקתה קטנה שעליה שמרו האורקים הנבובים. והנזיר? הוא נעלם. קאל עלתה על עקבותיו בקלות, ומצאה אותו מאחוריה, נעלם מעין [אחלה stance של "מחשבת היהלום" - מזהה ע"י שמיעה יצורים נעלמים מעין]. הוא חוסל בקלות לאחר שמתוך האדמה הגיח ספארק, שנראה מוצק וחום יותר.

סיבו הקריב את עצמו למען ספארק, והכניס לתוכו חצי נשמה ויסודן אדמה. ספארק שב להלך בין החיים. זוקו הקודר הביט בחבורה באדישות, ושב לאימוני החרב-אש שלו. החבורה עשתה את הלילה בתוך הבקתה, כאשר קאל יצאה לבדה לחפש את גופתו של סיבו. לא נשאר לה זכר, וספארק לא זכר את אירועי היום.

מפגש מס' 7

החבורה המשיכה לכיוון היער, כשלפתע הופיע ביניהם לאון, המונחה ע"י לחש מיוחד של איתור חפצים והתעתקות לצידם. הוא סיפר להם שהשיג מעט עזרה, והציג לפניהם שק עור מרופט אך חזק, שבתוכו נראו דברים רבים מדי. הוא סיפר שזהו שק נשיאה מלא בחומרי בנייה, וכך יוכלו החברים לשרוד חודש ביער בלי בעיות, בזמן שהם מבססים את שלטונם בתוכו ומחסלים את הדרקון בסופו של דבר.

היער נראה מוזר: כל העצים צמחו כרגיל, אך בצדם האחד התהוותה חתימה דמויית לבנה, ששום לכלוך לא העיב עליה. החבורה נכנסה עמוק יותר, עד שפגשה אישץ - יצור צמח שנראה כמו אדם עצום, ולומד תורות נזיריות ומסתוריות. האישץ סיפר לדמויות שהמלך הכין מכלאה מאבן לסוסים בעזרת כובלי אדמה, ושהדמויות, החזקות ביותר שנראו בממלכה מזה שנים, יצליחו למצוא דרך לנצח את הדרקון הלבן המפחיד.

החבורות הקימו מחנה ליד עץ חלול, ושחררו את הסוסים בתוך המכלאה הסודית. האישץ ואנשי המלך נעלמו, והדמויות החלו לכרות כניסה תת קרקעית לעץ החלול והעבה. הן החלו לבנות עמודי מתכת ואבן שיגנו על העץ מקריסה פתאומית, ונטעו כמה שיחים מסביב לפתח. שום דבר לא היה יכול להיות מסובך יותר.

ואז הגיע הינשודוב. הוא היה בריון עצום, בגודל שאפילו ספארק לא חשב עליו. היצור הענקי, הזועם והמטורף, הכריח את קאל לזנק לעמדה צדדית ואת זוקו להתחמק ממנו בבהלה. ספארק קפץ עליו, והחל לטפס על הינשודוב העצום.

הוא בגודל עצום, עם ק"פ גדול פי 3 מהרגיל. רציתי לראות מה הדמויות יכולות לעשות בעניינו.

הקשת של קאל, האש של זוקו והגרזן של ספארק לא יכלו לעשות יותר משעשתה גולת החומצה של לאון. הוא עף לתוך לוע הינשודוב, נתן לו לבלוע אותו, ואז פוצץ את עצמו בחומצה. התוצאה הייתה מחרידה, והם החליטו לסעוד מסביב ל"שולחן" המדמם החדש.

הם עלו דרגה, וזו רק ההתחלה.
 
נשמע מגניב, אם כי קצת בלגן :)

יש עלילה- או שזה פשוט הרבה דברים מגניבים ששילבת יחדיו? החבורה נראה שקופצת ממקום למקום ואין ממש דב"שים /אינטראקציה.. זה האופי של השחקנים?

וכמה קרבות בערך מתבצעים בפועל -כלומר עד כמה זריז הולך - ובאיזה דרגה הדמויות... כי בהחלט לא נראה שהן התחילו בדרגה 1.

בכל מקרה קבל ח"ח.
 
תודה.

1. החבר'ה נמצאים בתוך מערכה עצומה, וההרפתקה הספיציפית היא הישרדות ביער שנשלט בידי דרקון לבן גדול.
2. יש לחבורה אופי קצת... עצבני וקופצני, כן, אבל הם מצליחים לנהל דיונים טובים, והם מקצונים באמת.
3. הדמויות בדרגה 13 כרגע. אחד בן-אנוש-כובל-אש, אחת בת-אנוש-נזירת-חרב, אחד-ברברי-חצי-יסודן-אדמה, ואחד אלף-אשף. לצערי, ג'ק, הנינג'ה, לא עבר כלום והשחקן שלו פשוט פרש בגלל קוצר זמן.
4. קרבות? המון. כל הזמן. הם עשו שניים במפגש הקודם, אבל לפני כן היו ארבעה למפגש, ואפילו חמישה. שלא תבין לא נכון - החבר'ה כן מספיקים לשחק משחקי תפקידים קטנים עם הפונדקאים, המוזגים והשבויים. אבל הם עורפים להם את הראש אחר כך :mrgreen:
 
מפגש מס' 8

לאחר בנייה בסיסית של תומכות בתוך העץ החלול, החבורה החליטה שהיא זקוקה להרבה פגרים. המון פגרים. הם שוחחו בהתלהבות והחליטו שזו תהיה הדרך הטובה ביותר להצליח במשהו כלשהו שאסור לי לגלות. אף אחד לא הסכים לגלות לי את הסיבה, אך הסכמתי. עם אור בוקר ראשון, זוקו, קאל, ספארק ולאון יצאו בהליכה מהירה לכיוון עומק היער. הם חצו מספר פלגים חסרי תואר, עד שעצרו לפני מאורה גדולה שריח מצחין נדף ממנה. מסביב לפתח המאורה הכל היה שומם, ולא צמחו עצים. זוקו, בעל החשיבה ההגיונית יותר, החל לסקור את המערה. דומה שהיא עמוקה יותר משחשב. קאל, בהשראת כובל האש, הלכה לאסוף חומרי בעירה. ספארק סקר את המערה מלמעלה, וגילה שתקרתה היא גבעה גדולה, שמתמשכת עד קצה ראייתו. לפי מה שלאון סקר בראייה הקסומה [עם קסמי ריחוף והיעלמות מעין, כמובן], לא היה שום דבר קסום במרחק רב אל תוך המערה, אבל ישנה תגלית חשובה: המערה אינה משתפלת מטה, למעמקי האדמה, אלא ממשיכה מאות מטרים קדימה, עד שנפער בה פתח גדול היורד למטה. כאן הגיע וויכוח גדול, כאשר קאל החליטה שזה מעשה לא הומני, לשרוף כפר שלם של גמדי מערות, שאולי נמצאים שם. לאון סרק בסריקה הקסומה שלו שנית, ואישר שזה מעשה הומני, משום שאין כל יצור תבוני בפנים או יצור שנחשב לחביב. בינתיים, החברים אספו די חומר בעירה כדי להצית את דמיונם של כל יושבי היער, תרתי משמע. ואז, זה התחיל. לאון דחף בעזרת ידיים מאגיות את חומר הבערה קדימה, עד שהוא נפל דרך הפתח. לשמחת הדמויות, מתחת למערה המוזרה לא היה אגם, כך שחומר הבערה נאסף בתחתית הפתח בכמויות עצומות, ובתשומת לב מינימלית. ואז זוקו הבעיר את הכל. החבורה ברחה למרחק לא קטן, וצפתה בהיחבא בנעשה בתוך המערה. נראה שחומר הבערה בתחתית הפתח החל לבעור, אך סליל עשן דקיק ביותר יצא מפתח המערה. לאון חשב שזה מרמז על חלל גדול מתחת לגבעה.

לאחר חמש שעות, שבהן קאל אמרה שחומר הבערה לא יתכלה כל כך מהר, נשמעו צעקות וצעדים, וקרה מה שהחבורה ציפתה לו כבר ימים: הרבה גופות, אבל בפוטנציה. מתברר שמתחת לגבעה גרות כמה מדוזות. שבע מדוזות, ליתר דיוק. המפלצות לחששו וקיללו, ואז לאון השתמש בקסם מרושע, עף לצד השני כאשר הוא נעלם מעין, ופורר אחת מהן. המדוזות התחילו ללחשש ולהתרגז, והביטו בשיחים ובאוויר בחשש. הן החלו לרחרח את הכל, ולנסות להתבונן מקרוב ביער. קאל השתמשה במגן גדול כדי לכסות את העיניים של כל החבורה ולחסום את מראה המדוזות, עד שספארק נהם על כך שנמאס לו לחכות, וזינק קדימה לעבר המדוזות.

כאן התבררה לי עד כמה הטעות שלי רצינית. לספארק יש הצלת קשיחות +15, שזה אומר שהוא עובר אוטומטית כל נסיון להרעלה שלו או לאיבון שלו. גם אם הייתי לוקח לכל המדוזות כישרונות של מיקוד ביכולת, הוא היה צריך להוציא 1 כדי לא להתאבן. ויש לו דרג"ש בינוני, אבל הפחתת נזק רצחנית. הגשתי להם נק"ן על מגש של כסף. ומ"ז. וגופות.

בעוד ספארק קוצר במדוזות בשמחה, ללא יכולת של המפלצות להשיב לו, נשמעה נהמה נוספת, ומתוך המערה אפופת העשן יצא יצור מגושם, מרשים בגודלו, שנראה היה כמו טרול עצום וקירח. המדוזות סוגדות לטרול המערות הענק הזה, והוא משיב להם בכבוד. ספארק נעצר, בעודו כורת את ראשה של המדוזה החמישית.

יוזמה.

קאל שיגרה שלושה חצים במכה אחת, שהיממה את היצור לרגע, ואז השחילה חץ רביעי, בעל ציצה אדומה וראש סגול. החץ פגע ביצור בעינו השמאלית והתפוצץ במטח של אש בוערת. הטרול שותק. לאון השתמש בכוחו המאגי [והמרושע, למרות שהבחור הוא נייטרלי טוב] כדי לתעל כוחות הרסניים - עוד גולת חומצה, והפעם לתוך האוזן של הטרול.

הפיצוץ היה מחליא. החבורה ערמה את הגופות בערמה, כיסחה את המדוזות והשאירה אחת בחיים, מעולפת.

****

המדוזה האומללה התעוררה בשעת ערביים, עיניה מכוסות, ראשה טמון בדלי פח וגופה קשור. לאון הקסים אותה בהקסמת מפלצת, וקאל פתחה במסע דיפלומטי של שיחה עם המדוזה. ספארק השתמש בכישרון המנהיגות שלו [עם 14 בכריזמה], וכבל את המדוזה לשירותו. אבל נראה שזה רק תכסיס...

****

המדוזה דיווחה על כך שבבטן האדמה יש שבט שלם של מדוזות שסוגדות לטרולים ולמנהיגם, "שן ברק". לא ברור מיהו הבחור, אבל נודע לדמויות שהוא יצור גדול, מסתורי ואימתני. ספארק החליט לקחת את המדוזה לסיור, והיא נכנסה לבטן האדמה שנית, בשעת לילה. כשהיא יצאה החוצה, היא נראתה שונה. הקסם פג, ועמה הגיעו עשר מדוזות נוספות, יחד עם שלושה טרולי מערות.

תכננתי שזו תהיה ההתקלות הכמעט סופית... אבל השחקנים היו חכמים יותר ממני.

כך החל קרב עצום. ספארק חיסל מדוזות על ימין ועל שמאל, ואילו קאל ירתה מספר חצים עצום לעבר כל טרול. אף אחד מהם לא פספס, וחלקם היו חצים שנועדו לבלבל את האויב. למערכה נכנסו הנשקים הכבדים - הקרניים החורכות של לאון, החצים המתפוצצים של קאל... ובאופן מפתיע, זוקו נכנס לקרב ומסביבו טבעת של אש כחולה. מתברר כי הבחור היה עסוק במשך כל היום במדיטציה, וכעת הוא חזק ומחוזק. פיצוצי האש שלו חיסלו שליש מהאויבים לפני שמישהו יכל להניד עפעף, וכך זה המשיך. קאל נפצעה קשה, לאחר שאחד הטרולים הכה אותה פעמיים בפגיעה חמורה, אך השאר הרגו אותו וחיסלו את המדוזות הנותרות. לאון כמעט נכשל בהצלת הקשיחות כנגד ארס המדוזות, אבל הוא שרד בגבורה.

הגופות נערמו בערמה גדולה, ולאון תכנן בדיון קסום של כרוז, שיופיע לאחר שעה ויכריז על מותם של משרתי הדרקון הלבן, ואז קאל תירה חץ בוער לעבר הגופות, והכל יבער. הכל קרה כמתוכנן.

לפי מה שנכתב בנספח, כאשר משרתיו של הדרקון ייהרגו והוא יגלה על כך, הוא ייצא החוצה. טוב, עובדים לפי הספר.

והוא יצא... לבוש בכוח עצום, יצא החוצה הדרקון הלבן העצום, בעל העיניים האדומות הכי מפחידות שנראו. הוא שאג וחיכה לדמויות, שיבואו לתקוף אותו. והדמויות? הן הכינו לחשי אש, חצי אש וכל דבר שבוער.

כאן יש טוויסט נוסף. זה דרקון אדום לבקן :twisted:

הקרב היה קצר, ובוער. הדמויות ברחו לאחר שני סיבובים, והדרקון ניסה לרדוף אחריהם ללא הצלחה. ואז החל דיון בנוגע למטרת הישרדותם ביער. הרי ברור שעכשיו הדרקון ינסה לתפוס אותם, וכנראה שזו הייתה המטרה של ההישרדות ביער. לאון ביטל את כל הוויכוחים, באומרו "אם אין לחם, נאכיל אותו בכפור". החצים של קאל הפכו לקסומים וקפואים, לאון תכנן פיצוצים עזים של קרח, גולות החומצה היו מוכנות, וספארק חשמל את הגרזן שלו שנית. וזוקו? מבויש ונכלם, זוקו החליט לרדת לבדו ולחקור את מעמקי המערה, בזמן ששלוש הדמויות האחרות החליטו להילחם בדרקון הלבן.

למעשה, מעשהו של זוקו היה חשוב מאין כמוהו: הוא גילה דרקון לבן מגודל למדי, שהתנחל במעמקי המערות והחליט שהוא בנו של "שן ברק". הדרקון תכנן לתקוף את הדמויות, ובכך להסב להם נזק כפול משום שהן לא תכננו להלחם בשני דרקונים מסוגים שונים. ובכן... זוקו פתח את המבערים והחל להטיח בדרקון מכות מוות. זה נגמר תוך שלושה סיבובים בלבד, רובם כרוכים בשאגות כאב דראקוניות. זוקו מצא שלל חפצ"ק עם סמלים של כפור עליהם. הוא ניסה להפעיל אחד מהם במשך כמה דקות על הקיר, ובסופו של דבר שיגר מטח כפור אדיר וריסק חלק נכבד ממנו.

בינתיים, קאל ניסתה לעוור את הדרקון עם חצי כפור זמניים, בזמן שלאון שיגר מטחי כפור לעבר הדרקון האדום הלבקן והשקרן, וספארק קצץ לו את הרגליים. הקרב היה ארוך ומתיש, וכולם נפגעו בו, עד שזוקו, שהחזיק בכמה ארטיפקטים ממאורת הדרקון, החליט לנסות כמה מהם על הדרקון האדום הלבקן, ושיגר לעברו שלוש קרניים סגולות ולבנות, שגרמו לו לשאוג. וכך חוסל "שן ברק".

דרגה 14. אני לא מאמין.

בפעם הבאה: איך תכננתי הרפתקה קשה יותר, ואיך הדמויות שרדו גם אותה, ואיך ספארק אימץ גרביל עם כישרון התקפת סופה ו+5 בדיפלומטיה.
 
מפגש מס' 9

החבורה, שכעת מתכנה "יד הברזל", חוזרת לקראמקה בתשואות, ומקבלת שי צנוע *מאוד* מנאמני המלך: מבצר [!] בלב חורשה קטנה בדרום, בקרבת תלם "כבשים". החבורה מחליטה לערוך ביקור בכפרים שמהם הגיעו אנשיה, והיא נפרדת מאנשי המלך ומהמשמר העירוני, ויוצאת לכיוון רכבת גרמלינית.

כאן המקום להרחיב על הרכבות הגרמליניות. גודלן כגודלו של גורד שחקים, מהירותן סבירה והן פולטות קיטור רב. זהו סטימפאנק הדגל של גאוקאגון שלי, ושל קאגי בפרט, למרות הצפלינים הגרמליניים, הרעמנים שנראים כמו הגה של הארלי דיווידסון והצוללות הערפיליות והמוזרות של הטריטונים. הדבר הזה נוסע במהירות של 40 קמ"ש ומסוגל להתמיד בכך במשך כמה שבועות שלמים. הדבר הזה זמין, זול וגדול, ויש גרסה צבאית שלו שמסוגלת לנסוע על הרים ובתוך אגמים ללא צורך בפסי רכבת.

בתמורה לחמישה או שישה מטבעות זהב החבורה עושה את דרכה ברכבת, ומוצאת לפניה מושבים נוחים. כך עוברים להם שלושה ימים, ורק כאשר הרכבת עוצרת בשוהם, החברים יורדים לעבר כמה גריפונים מהירים, ויוצאים בטיסה מהירה לעבר צביר הכפרים שמתחת לטירה של הנגיד סיינט אומר [Saint Omer, זה השם המקורי]. אחרי כמה בדיחות על מצב הכפריים ["תראו, הם הולכים ברגל! כמה זמן עבר מאז שהלכתי ברגל..."], לאון מתחיל לבצע בדיקות ידע מקומיות כדי לגלות מה השתנה ומה נשאר כפי שהיה. בדיקות איסוף המידע של קאל לא העלו דבר, אך לאון מצא שבמקום הוקמה מיליציה חמושה כדי להתנגד למה שמתכנה בפי הכפריים "הסימן הצהוב".

זו הייתה גניבה בוטה מלאוורקראפט ומחבריו, אבל אתם לא תפצו פה, נכון?

מתברר כי בזמן האחרון מתחילות לעלות סערות מן הים הרחוק, וזוועות ללא שם זוחלות מחוצה לו וחוטפות אנשים. לאון מתחיל לזהות בעיה. כחכם מכולם [וגם כזה שהשחקן שלו עשה 39 קורסים בפיזיקה ניוטרונית] הוא מסיק כי יש לזוועות מן הים קשר לקבוצת האיים הטבועים בים הפתוח. קאל רושפת בכעס ומציעה לשאר שלא לדבר על קראקנים בסביבתה. זוקו מציע רעיון מהפכני: הקבוצה תצא בתיאום לעבר האיים הטבועים, כדי שתוכל לחסל את הזוועות התת מימיות. קאל ולאון מוחים ודורשים לבקר אצל קרוביהם.

החבורה מתפצלת.
 
המפגש האחרון נשמע קצר/שקט ביחס לאחרים.
ואיך דמות בודדת חיסלה דרקון לבן בשלושה סיבובים? או שהוא היה חלש משמעותית?

ד"א אולי את האוף טופיק תשים בספוילר או משהו.
 
The oldman אמר/ה:
המפגש האחרון נשמע קצר/שקט ביחס לאחרים.
ואיך דמות בודדת חיסלה דרקון לבן בשלושה סיבובים? או שהוא היה חלש משמעותית?

ד"א אולי את האוף טופיק תשים בספוילר או משהו.
1. הדמות הבודדת לא חיסלה דרקון. זה היה בהחלט מאמץ מלחמתי סופר משותף, שכלל גולות חומצה, מגילות שחוסלו, ואז הגיע זוקו, שמצא בדיוק את החפצ"קים של הדרקון הלבן האמיתי,, והוא השתמש בהם נגד הדרקון הלבן.
2. החבר'ה לא שמעו בחייהם על הפונדק.
 
מפגש מס' 10א [הסיפור של קאל ולאון]

בעוד חבורת יד הברזל מתפצלת, התעתק לאון ליד ביתם של קרוביה של קאל. האמא הנדהמת פגשה אותם וחשבה כי לאון התחתן עם קאל. קאל שיקרה וסיפרה כי הם התחתנו לפני חודשיים וחצי. לאון הגיב אחר כך, שואל אותה למה התכוונה.

האמת היא שהשחקנית והשחקן היו חברים לפני כן. מזלי שבקטע שבו הם אמרו שהם "פורשים למיטה" הם לא התפשטו.

לאון החל לסרוק ספרייה גדולה בעיירה שבה חיה קאל, והוא מצא שם עדויות על האיים הטבועים ועל דברים דומים.

חצי מפגש התנהל סביב החברות של קאל ולאון, והחצי השני היה עמוס במידע שמסרתי ללאון. אילתרתי את רובו.

זה היה מפגש קצר. בערך שעה מינוס.
 
מפגש מס' 10ב [הסיפור של זוקו וספארק]
בעוד קאל ולאון מזדווגים להנאתם בבית הוריה של קאל, זוקו וספארק חוו חוויה מתקנת יותר וקשוחה הרבה יותר: שודדים.

זה החל ברגע שבו זוקו וספארק נפרדו מהחבורה ופנו לעבר החופים האבודים ["מזרח קאראמקוס, תודה רבה"]. זוקו הבחין במרחק ברוכבי סוסים רבים הרוכבים אחריהם, ולאט לאט הוא וספארק החלו לחשוד שהם מעוניינים בהם. השניים חתכו את דרכם לתוך הג'ונגלים התחתונים של היבשת, משרכים את דרכם לכיוון החוף, לאזור שבו קבעו לשוטט ולחפש את מזלם עד שלאון ייצור עמם קשר. לאון, אגב, השאיר אצל ספארק ואצל זוקו עדשה מוזרה שדרכה הוא אמר שיוכל לדבר עמם ממרחק ולדעת את מקומם.

זה היה אילתור בוטה של השחקן של ספארק, אבל נתתי לו את זה בגלל שהשאר מחו ולא היה לי כוח להתמודד איתם.

השניים התעוררו בחשכת לילה כדי לגלות שנרדמו בשמירה. זוקו קם במהירות מהמחסה המאולתר שלהם וגילה שישנם רוכבי סוסים שמנסים להיות שקטים במרחק לא רב. ספארק וזוקו הכינו את עצמם לקרב לחיים ולמוות.

והנה הם, מסתערים. שלושים רוכבי סוסים פראיים לבושים בשריונות עור וחמושים ברמחים וחניתות ורשתות ציד, מטילים שקי תפס-רגל ממרומים ומשתמשים במגילות של כישוף ברקים. אחד מרוכבי הסוסים עמד בצד והשקיף בשקט על שדה הקרב, עטויש שריון שחור ואיכותי.

זוקו השתמש בתמרון הטבעת הנודע שלו, וטבעת אש הופיעה סביבו. חמישה מרוכבי הסוסים מלמלו דבר מה וטבעת האש לא פגעה בהם. הם ירדו מהסוסים המבוהלים והחלו להטיל לעברו כישופי ברקים. זוקו הוציא מיד את אחת המזכרות שלו מהדרקון האחרון שקטל: שרביט רסיסי כפור.

ספארק הסתער לעברם, מתעלם מהפגיעות המינוריות בו ["נו, באמת, מה זה 20 נק"פ בסיבוב?"] וקוצץ ארבעה רוכבים על סוסיהם ללא בעיה. כוח האבן שלו הוסיף לו עוצמה בעת שפסע על קרקע יציבה, וכאשר ספארק נטע את רגליו באדמה, גרזנו עטור ברקים, חלקם של הרוכבים החלו לפחד מאוד.

בעוד רוכבי הסוסים נמנעים מלהיכנס לטבעת האש והברקים של זוקו והרוכבים המכשפים, חלקם החלו להטיל חניתות בלי אבחנה, זורקים שקי תפס רגל ומשליכים אבני רעם. זוקו התחש במקצת ונתקע בגלל שק שכזה, אבל הצליח להרוג שני מכשפים בתמרון מפתיע של אש וכפור ["אז אתה מבין? השושן הזה הוא התחליף של ה20 בקוביה הזאת, אז יש לי פגיעה חמורה *3, תודה"], והרוכב השחור דהר לעברם במהירות מקלל ושולף פטיש מלחמה שלא היה מבייש ענק...

זה היה ענק. הפראים נמחצו תחת הפרסות העצומות של סוסו, והוא זינק לעברם, מוחץ באלתו את האדמה שעליה עמד ספארק עד לפני רגע. גרזנו של ספארק נע איתו, בעוד האורק המטורף רץ ריצת אמוק לעברו של הענק, וזינק... מכה בשריון, חורץ את חזהו של היצור, משסף בשר ועצם. היצור נשאר על עומדו, אך נראה כי הוא נפצע בצורה רצינית. ספארק נאחז בשריון כמו מלח האוחז בחבל בעת סערה, והחל להכות בענק, שהשליך את הפטיש העצום מידיו וניסה לתפוס בו כמו אדם המנסה לתפוס חתול שנאחז בחולצתו. זוקו ספג באומץ פגיעה קטלנית ואז שלח שני חזיזי אש שעיוורו לחלוטין את הענק, מרתיחים את העיניים בחום רב [קיבל 20 בניסיון, מי אני שאתנגד למהלך כזה מבריק?]. הסוס, שהוא בעצמו סוג של מפלצת מטורפת שדומה יותר לכלב מאשר לסוס, קורעת בשר וכמעט נוגסת בספארק למוות. היא קוטעת לספארק את הזרוע ורק אחרי שזוקו פוגע בה שלוש פעמים היא קורסת ומתה. ספארק שוכב מדמם, דם חייו זולג ממנו, והוא מעולף. זוקו בינתיים הורג את המכשפים ומניס את רוכבי הסוסים, ולא שם לב לכך שחברו מת. הענק כורע ונופל לאחר עמידה ממושכת כפסל, ורק אז זוקו רואה את אשר קרה.

זוקו מנסה לגרור את הברברי הענקי להיכנשהו, אבל הוא נעצר כאשר הוא מבין שספארק עומד למות באמת. הוא חובש את הפצע ומניח חסם עורקים מאולתר, אבל ספארק נלקח ממנו, והוא מת.

בעוד לאון וקאל נופשים, חבר מהחבורה נלקח מהם ומת.

כמובן שזוקו קיבל דרגה נוספת :twisted: . הוא הרי עתיד להמשיך כך לבד עד שייפגש עם החבורה. והוא שדרג את הדמות שלו בצורה הכי לא צפויה - עוד נזק ודרג"ש.
זוקו לוקח את ספארק וקובר אותו בתוך קבר מסומן היטב בצופן, יחד עם הנשק האהוב שלו והחפצים שזוקו לא היה צריך לקחת לצורך המסע. הוא נפרד ממנו ולוקח את אחד מהסוסים של רוכבי הסוסים, ורוכב שוב מזרחה, בשטחים פתוחים.

לא ברור למה הגיעו רוכבי הסוסים או מי שלח אותם, אבל דבר אחד ברור: זוקו בדרגה של החבורה והוא הכי חזק בה.

עד כאן הקאסקוואר הראשון.
 
אני אשמח להתנצל פה על משהו. הייתי קצת עצבני על האנוכיות של שני שחקנים מהקבוצה שלי שבחרו להשתמט מכמה קרבות בתואנה שהם עושים 'משחק תפקידים', כלשונם. כתבתי עליהם במילים קשות, והם החזירו לי שלא לכאן...

ובכן, מחקתי חלק מהמילים והם התנצלו.

ההמשך יבוא בקרוב.
 
מפגש מס' 11

החבורה קבעה מועד לפגישה, על חוף הים. לאון הבטיח שיבדוק מידע על הזוועות מן הים, וזוקו הבטיח לסייר שם מבעוד מועד. הם לא ידעו שספארק מת... השחקן של ספארק הכין דמות חדשה, נינג'ה קיסרי לבן שמתמחה אך ורק בחרב ארוכה. הוא אלדרין וקוראים לו ג'ק. לקח לשחקן להכין את הדמות יותר משבועיים. חוץ מזה לא היה לנו זמן בגלל כל הכנסים הארורים.


אל קאל מגיע אדם לבוש בבגדים שחורים ועוטה מסיכה, וקד בפניה. היא מזהה בד לבן תפור בצורת כוכב עם שמונה פינות, מוצמד לחזהו. היא מזהה אותו כנינג'ה לבן מהארגון הקיסרי האדיר. קאל שואלת אותו למעשיו בחשש, משום שאין לדעת מה יכול לעשות נינג'ה קיסרי... הבחור רק מושך בכתפיו ומספר שהוא נשלח כדי לשנות את דרכי החבורה ולהובילם את האמת והישות האחת. קוראים לו ג'ק, במקרה, והוא לוחם בחרב ארוכה, בחסד עליון. מבט מעמיק יותר בבחור מגלה שהוא אלדרין, אותו גזע אלפי נעלה ומחבק עצים.

הוא קנה במיוחד קוביות 'ירוקות' - הזמנה של איזו חברה משוודיה שמכינה מוצרי מו"ד ירוקים, אני חושב. מישהו רוצה את הטלפון?

קאל מצרפת אותו בלי לחשוב פעמיים. הנינג'ות הלבנים הם המסדר הכי צדיק שקיים בארגון. השחורים הם אולי מכונות הרג והאפורים הם דיפלומטים ארורים, אבל הלבנים? מה, לומדים אפילו כמה גינוני אצילות בדרך. לאון מסכים, והשלושה יוצאים לדרכם לעבר החוף. לאון רוצה לטלפרט לחופים אבל ג'ק מזכיר לו בהחלטיות שאם הם רוצים את עזרתו, הם יכולים רק לחשוב על שימוש בקסמים שלא לצורכי קרב, וגם זה בקושי. השלושה רוכבים, בלית ברירה, בעוד הבחור בשחורים משמיע הלצה. קאל מרביצה לו כהוגן אבל הוא פתאום נמצא מאחוריה, לופת את מותניה... וזורק אותה. היא מתגלגלת על הקרקע במיומנות, ואז מכוונת לעברו חץ-מתפוצץ, היחיד שהיא הצליחה להשיג עד עתה.
"עוד מילה אחת בסגנון הזה, ואתה מת, מלוקק אחד."
לאון מסמיק ואז הבחור לבוש השחורים אומר שאולי הם צריכים להתרגל אליו, יורד מהסוס ורץ רגלי. אף אחד מהשניים האחרים לא מצליח לעקוף אותו עם הסוסים.

זוקו מסייר בינתיים בחופים. הוא בונה לו בית מחסה זעיר, הורג כמה לובסטרים בצלילה לתוך הים, צולה אותם במהירות ומקפיא כמה ללילות. הוא לא מוצא שום דבר מיוחד... ובכן... פרט למה שיש בהמשך הים. זוקו בחן את זה כמה ימים והחליט שזה חיים להיות אי מעופף, ממש סלע שמישהו שלף מהיבשה, עם מפל שצונח לים והכל. הוא מחליט לשחות ואז לעוף ולבדוק את העסק, עם האש בתור מבערי-טיסה. השחייה המאומצת לוקחת לו כמעט חצי יום. הוא עף למעלה...

ג'ק חותך דרך יער עצום בזמן שקאל ולאון עוקפים אותו בדרך עפר ארוכה. הוא מזנק מעץ לעץ כמו קופיף, מענף לענף כמו למור, משטות לשטות כמו סמור. הוא מגיע לפונדק "שבע רוחות השמיים", הפונדק האחרון לפני החיבור הראשי לדרך המלך, שעתיים וחצי לפני קאל ולאון. הסוס השלישי נגרר אחריהם. הוא כבר סיים את הארוחה והם רק נכנסו לכפר הקטן שבו נמצא המקום.

קאל מנסה למצוא את המתנקש האפל על הגג. היא עולה ורוצה ליצור איתו שיחה לגבי מטרות הקבוצה. מוזר לה שהוא הצטרף סתם ככה. היא מתנסה לתחמן אותו עם כסף אבל הוא דוחה אותו ואומר "יש גבול, מאדאם."
 
תודה רבה :)

מפגש מס' 12

זוקו מסייר כמו גדול בתוך האי המעופף. הוא נראה כמו ג'ונגל טרופי. זוקו מצליח לזהות עוד איים דומים במרחק. הוא מבחין במפל מים רחב, וממשיך לטוס לעברו. כשהוא נוחת על ראש המפל, הוא מבחין בצביר מערות. כשהוא משמיע רעש לא רצוני [הוא הפליץ. לא, סתם. הוא דרך על ענף], נשמעות נהמות מהמערות, ויצורים שנראים כהכלאה מעוותת בין אריות ודובים יוצאים מהמערות וקופצים עליו. לחלקם יש קרומי שחייה שחורים בין אצבעות הגפיים. אחד מהם יורק לעברו ארס וזוקו מתחיל לכעוס.

הוא צועק "אש!", ואז מקיפה אותו טבעת אש עצומה. האש מתחילה להתחמם ולהתחמם, עד שזוקו מגלגל כמה קוביות. האש נהיית סגולה, ואז כחולה. ואז - לבנה. זוקו מתחיל להטיח פיצוצי אש לבנים ביצורים. הם מתעוורים מבוהק האש ונמסים למוות מהאש שחומה גדול פי מאה מחום השמש עצמה. האש הלבנה הורגת את כל היצורים. זוקו מגלה שהוא גרם לסלעים שמתחת לרגליו להינמס, והם מטפטפים לבה למטה. הוא עייף מהשימוש שעשה באש הקטלנית, פותח מבערים ונרדם על עץ עם טבעת היעלמות.

ספג נזק הכנעה ששווה למחצית מהכמות שהוא יכול לספוג, אבל, ובכן, השתמש במהלך הכי מגניב שיש, שחרר אש שעושה נזק כמו לחש "עיוורון/חרשות" מיידי, הצלה כדי לא להפוך לעיוורים לתמיד. האש עצמה, אגב, היא ק10 ולא ק8, כמו האש הכחולה המיוחדת. זה הורג בכמויות. אהבתי מאוד מאוד...

בינתיים, הנינג'ה יושב על הגג ועושה מדיטציה. הוא שומע רעשים ותרועת קרנות, ואז הוא צופה לאט לאט בגדוד של יצורים גסים רצים לעבר העיירה ומבני העץ שלה. הוא מספיק להעיר את חבריו והם יוצאים דרך החלון ומתחבאים על הגג. לאן הוגה תוכנית בלחש: החבר'ה יורדים להזהיר את כולם, ואז יוצאים לעבר שער העיירה. הפונדקאי מספר להם בפחד שהאורקים מגיעים מדי כמה זמן מקאלאהון, המבצר הקטן שהקימו לאחר שהגיעו מהחופים האבודים. לאון מנחש מייד שהם הגיעו מקארסל, אותה יריבה מושבעת ואגדית ורחוקה כל כך של קאראמקוס. השלושה יוצאים לעבר השער. השומרים של העיירה עומדים הכן, נחושים לכבות בפצצות מים את הלפידים, שלא ישרפו את החומה. בינתיים קאל מתיישבת על אחד הגגות הגבוהים ביותר והצופים מעבר לחומה, ומכינה את הקשת הקסומה שלה למתקפה קטלנית. לאון מוציא שלושה דפי קלף שהטיל עליהם מבעוד מועד לחשי דף-מאגי [לא זוכר את השם בבירור], ומטיל עליהם רונות מתפוצצות.

והנינג'ה? האידיוט יוצא החוצה עם החרב הארוכה שלו. קאל שואלת אותו שנייה לפני הוא יוצא, אם הוא לא אמור להתמחות בהתנקשויות. "גם בזה", משיב המטורף ויוצא לעמידת הכן. מפקד המשמר אומר שהוא ראה אבירים שנלחמים בצורה הזו. הנינג'ה חביבנו הוא טוב מאוד במה שהוא עושה, כנראה.

והאורקים מסתערים...

בינתיים, זוקו מתעורר לגלות שלילה ירד על האי המרחף. הוא שולח פיצוץ אש לשמיים, שיאיר את הלילה, ומגלה שהחוף נעלם, והאי נסחף. זוקו מחליט לישון ולאכול, ובבוקר לחפש את החוף בטיסה. הוא נכנס למסע טיהור מטורף במחילות של אריות הדובים, מרוקן עליהם את כל התחמושת, ואז יוצא החוצה וממוטט את הכניסות אליהן. הוא משוטט באי, ואז מחפש במפל כניסה נסתרת. הוא מוצא אותה, כמובן. כניסה בגודל ענקי, שמתאימה ליצורים גדולים מאוד. הכל נראה כמו איזה קן ציפורים גדול ממדים. זוקו נכנס, יורה אש, ומגלה שעשרות אריות-דובים צופים בו בטינה...

וקאל מיירטת את האורקים אחד אחרי השני. ג'ק מספיק להיקלע לטווח הגרזנים של עשרה או עשרים אורקים, אבל הוא קוטל אותם במהירות. השומרים מכבים שלושה לפידים. לאון מפוצץ את המנהיג עם שני דפי קלף [טס מעליהם עם מעוף והיעלמות].

הקרבות בעיצומם.
 
מפגש מס' 13

זוקו מחליט לסייר באיים המעופפים בקרבת האי שלו. הוא פותח מבערים וטס.

אה, כן, בקשר לאריות-דובים - ובכן, גם אותם הוא חיסל, לא לפני שפתח מבערים והשתמש באש הכחולה שלו כדי להרוג פי עשרה יצורים מהמפגש הראשון. הוא קיבל המון נק"ן ושמח מאוד.

בקיצור, זוקו מסייר באי השכן. מתברר שבמרכז האי יש אגם עמוק ובמרכזו יש אי קטן. באמצע האי יש גוש זהב עצום שמסביבו כרוך נחש ענקי עם שלושה ראשים. גוש הזהב הוא טהור לחלוטין ומנצנץ באפלה. הנחש מנסה לירוק ארס לעבר זוקו אבל הוא רחוק מדי. זוקו מתעצבן, פותח חור נייד בקרבת יד, ואז יורה פיצוצי אש ששורפים את עיני הנחש ומעוורים אותו. הנחש מנסה להזדחל לעברו של זוקו ולזנק עם שלושת ראשיו העיוורים, אבל זוקו שותל בו אש והוא מתפחם תוך כמה סיבובים. ממש "סמינר" פרטי של לימודי אש. זוקו דוחס את גוש הזהב לתוך החור, לא לפני שהוא מתיך חלק ממנו כדי שהגוש יוכל להיכנס. הוא חש עקיצה ברגלו ומספיק לפתוח מבער יחיד ולהתרסק על עץ לפני שהוא שם לב שהנחש העצום נהיה יותר גדול ונוספו לו כנפיים וקרניים. זוקו לא מתרגש יותר מדי, שותה נוגדן ואז שותה שיקוי של נטרול רעל. הוא חוזר אל הנחש והפעם מתעמת איתו בצורה יותר רצינית, משלח בו אש כחולה ויורה בו ברקים. כדור של אש מקיף אותו והנחש נכווה בכל פעם שהוא מנסה להתקרב. זוקו מנחש שהקרב רק נגמר לרגע, מתכונן במנוחה מהירה מתחת לסלע, ואז טס לעבר שמי הלילה. הנחש, לאחר כמה שניות של שקט, טס אחריו. הוא איבד שני ראשים, זכה לרגליים לטאיות ועכשיו הכנפיים שלו גדולות הרבה יותר. הוא יורק גז ירוק רעיל.

כאן זה הזמן לספר על מפלצות-שלושה-שלבים. זה רעיון שלקחתי מנרוב, והוא טוען בבסיסו שישנן מפלצות בעלות שלושה גלגולים, שמושמדות רק לאחר חיסול השלב השלישי. הד"א שלהן עולה בהדרגה ב3 או ב5, הן זוכות לשדרוג גודל, איבוד חלק מהיכולות (שני ראשים מתוך שלושה במקרה הנ"ל), וזוכים למגוון יכולות כיד הדמיון. יש להן חולשות וחסינויות וכיו"ב. תבנית מסובכת. אתה בונה את המפלצת שלוש פעמים אבל משנה חלק ממנה.

זוקו שלנו משמיד את המפלצת בשרביט הקרח שלו ופונה לדחוס חלק מהגוש הנותר לתיקו. הוא דואג לכך שהמפלצת תישאר מתה ולשם כך מבתר אותה לארבעה חלקים ושורף אותה ואז מקפיא את האפר. הוא ספג כמה פציעות קשות במהלך הקרב ונזקק לשבת על עץ ולרפא את עצמו עם שיקויים. הוא כמעט איבד שתי אצבעות ביד ממכת טלף.

השחר עולה כאשר לאון וקאל משתרכים בתור לפונדק, שהפך למרפאת הכפר. שומרים פצועים יושבים במקום וגם ג'ק, בעודו מחזיק סכין ארוכה ומגלף בעזרתה בעץ. הוא תוקע את הסכין בקיר העץ ואז קם, מנער את האבק מבגדיו ואומר "בלי הרבה דם, מה?". סיכום הקרב:
לאון: שלושה מתים, לא כולל המנהיג והשאמאן.
קאל: עשרה מתים, לא כולל הבערתו של איל הניגוח המאולתר של האורקים.
ג'ק: עשרים ואחד מתים, *הושמדו* בדם קר, לא כולל חיסול של אחד מהם שגרם לשאר לברוח באימה.

השחקנים שאלו אותי בהמשך איך לעאזאזל העיירה שרדה פלוגות כאלה של אורקים. אמרתי להם שזה הכוח הרציני הראשון שנשלח לאחר שהארבעה הקדמים, שמנו חמישה חברים כל אחד, לא שרדו את העיירה ואת השומרים.
 
חזרה
Top