• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פרק שני בפודקאסט של מלסטרה עלה לאוויר!

אני והשחקניות של 'אחרי ההתנפצות' שמחים להביא לכם פרק שני בפודקאסט הרשמי של עולם המערכה מלסטרה.
פרק, שבו הושקעו מחשבה, מאמץ, והרבה מאד גלגולי קוביות :)

מרדף אחרי יצור חמקמק מוליך את החבורה עמוק מתחת לאחוזת קור-לאנקרוס.
מה מסתתר במרתפים השכוחים של האחוזה? האם הראי הריק שכלום לא משתקף בו הוא באמת ריק? ומה השיר המוזר שעולה מלמעלה? האם מישהו, או משהו, מהפנט את אורחיו של הלורד הישיש?

הפרק עלה לרשת, וכולכם מוזמנים להאזין.

לינק ישיר לפרק החדש בספוטיפיי: פרק 2- שירה של עלמת הסערה, חלק ב-

דף עם לינקים לכל האתרים בהם ניתן להאזין לפודקאסט: עולם המערכה מלסטרה
 
(אני כבר אתיחס כאן לשני הפרקים).
הפודקאסט ממש מוצלח ועשוי היטב, נחמד לראות את בהמות הצל במשחק.
בקשר לתמונה שהדמויות רואות בסוף הפרק הראשון, של האנמי'רים שנלחמים ביצורים כאלה בים, אנחנו כצופים אמורים להבין מה זה או שזה משהו שעוד לא כתבת עליו?
 
תודה רבה :)
מה שקרה בים זה מידע שעדיין לא נחשף, כך שאני בספק אם מישהו מהקוראים יוכל באמת להבין מה באמת קרה שם.

נוסף בעריכה: זה כנראה חלק מסיפורי המלחמה האחרונה של רסיס-הקרח כנגד הקור'סלאג, ובמקרה הזה - כנגד יצורים שהיו בעלי ברית של הקור'סלאג.
 
עריכה אחרונה:
אני אבדוק את האפשרות הזו עם מי שעורכת את הפודקאסט.

נוסף בעריכה: נמסר לי שבינתיים לא, כי מבחינת ספוטיפיי והוסטים דומים יש עם זה איזו בעיה של זכויות יוצרים.

מבדיקה קצרה בעמוד הזה, לא מצאתי משהו שאמור למנוע מכם לפרסם גם כקובץ שניתן להוריד. זה התוכן שלכם ככלות הכל, ספוטיפיי היא פלטפורמה, לא חברת תקליטים.

אין לי ידע במשפטים, רק מסתקרן.
 
אין מניעה חוקית, זה נכון - אבל מבירור עלה שכדי לאפשר הורדה צריך לטפל בתוכן באופן אחר (ולא דרך Anchor) שגם עולה יותר והוא גם מסובך יותר להפעלה.
אם העונה הראשונה של הפודקאסט תצליח ויהיה ביקוש, אולי נשקול לנסות להעביר כך את התוכן.
 
האזנתי סוף סוף לפרק השני.
הערותיי:
שוב נהניתי מאוד מאפיון הדמויות והאינטראקציה ביניהן. מבחינתי זה הכיף האמתי של ההאזנה הזאת, ועל כך הברכות למנחה ולשחקניות.

מצאתי את הקרבות טיפה מבלבלים ולא מאוד מעניינים. הרגשתי שלפרקים זה הופך להחלפת נזק שאין לה ערך מוסף של ממש.

בעניין המכניקה של המשחק: באופן כללי באקשואל פליי יש שתי גישות נפוצות: הראשונה היא לערוך החוצה את האירועים המכניים במידה רבה ולהשאיר "סיפור נטו". השנייה היא לתת להיותו של הסיפור משחק מוקלט מקום מרכזי ולהסביר את המכניקה שבפעולה, לפחות באופן כללי. אישית אני לרוב לחלוטין באסכולה השנייה. אני מקשיב לאקשואל פליי בשביל הקסם שקורה במשחק, ואני רוצה לשמוע את המשחק בפעולה.

מצאתי את עצמי פה בטריטוריית ביניים שהייתה לא כל כך מספקת מבחינתי, בה המכניקה נוכחת אך לא מתעכבים עליה בכלל. מבחינתי זה פחות רצוי. את רוב הגלגולים לא הבנתי ולא הצלחתי להבין מדוע תוצאה כלשהי היא חיובית ואחרת שלילית ומה היה נדרש כדי שהתוצאה תהיה אחרת. מבחינתי זה משהו שמאוד הייתי רוצה שישתפר בהמשך.

בסופו של דבר – נהניתי שוב, ואני משוכנע שאמשיך להקשיב (לאט לאט) לפרקים.
 
תודה על התגובה, ושמח שבסופו של דבר נהנית מהפרק :)

מבין היטב את הבעיה שהעלית, ואת העובדה שמדובר במעין 'פשרה' (גם כי קיבלנו בקשות/דעות לכאן ולכאן בעניין הקרבות).
החשש שלנו, מבחינת הרחבה בפרטים טכניים, זה לנפח את האורך של הקרבות, שממילא יש לפחות חלק מהמאזינים שפחות מתחברים אליהם, וחשש מלהפוך כל סיבוב קרב להרצאה משעממת על חוקים. אבל כן, אני מבין בהחלט למה 'הפשרה' הזו היא בעייתית בפני עצמה. אנחנו ננסה לראות מה אפשר כן לעשות/להוסיף בלי להאריך את קטעי הקרבות עוד יותר, או לפחות באופן משמעותי.
 
חזרה
Top