• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 פטרון למכשף: המנהיג הגדול.

רוב המכשפים מקבלים את הכוחות שלהם מישויות על טבעית, כמו שדים או פיות. אבל הפטרון שלך הוא יצור עם בשר ודם כחול בעורקיו. אתה מקבל את הכוחות שלך ממנהיג כריזמטי או מאיים ביותר, שכוח האישיות (או פולחן האישיות שלו) נותן לסוכנים שלו יכולות על טבעיות. הפטרון שלך שולח אותך לייצג אותו ואת רצונו, בין אם בשדה הקרב, בחצרות מלוכה, או נגד עיניהם הזועמות של פשוטי העם.

רשימת לחשים מורחבת.
בתור מכשף של המנהיג הגדול, אתה יכול ללמוד את הלחשים הבאים. הם נחשבים בשבילך ללחשי מכשף.

שלב 1: מכה מאיימת (Wrathful Smite), גבורה
שלב 2: שיפור יכולת, הרגעת רגשות
שלב 3: נאום מוטיבציה (Motivational Speech), הילה של חיים (Aura of Vitality)
שלב 4: מכה מערערת (Staggering Smite), הרומח הנפשי של ראולת'ים
שלב 5: משימה (Geas), התייחדות (Commune. אתה מדבר עם הפטרון שלך ישירות בעזרת הלחש הזה)

יד ברזל וכפפת משי
ברמה 1, הפטרון שלך מלמד אותך על שתי הגישות לדיכוי התנגדות; יד הברזל וכפפת המשי. אתה בוחר בגישה אחת, ואתה יכול להחליף אותה כאשר אתה עולה רמה במקצוע הזה.

יד ברזל. אתה משמש כאגרוף של הפטרון שלך, ונלחם באויבים שלו בשדה הקרב. הוא מלמד אותך איך להכין את עצמך לקרב, בין אם מול איכרים שהחליטו לא לשלם מיסים או מול החיילים של המדינה השכנה. אתה מקבל שליטה בשריונות בינוניים וכבדים, מגנים, וכל כלי הנשק.

כפפת משי. הלחימה שלך יותר חבויה; אתה משתמש בערמומיות, תחכום וכריזמה כדי להוציא מידע מהאויבים שלך, או כדי להילחם בהם בבית המשפט. אתה מקבל שליטה בשניים מהכישרונות הבאים; שכנוע, תרמית, חקירה או תובנה.

מילים חוצבות להבות. גם ברמה 1, אתה מקבל חלק מהכריזמה העל טבעית של המנהיג הגדול. יש לך כמות של ק4, השוות לתוסף הכריזמה שלך. כפעולת בונוס, אתה יכול לתת אחת מהן ליצור שאתה מסוגל לראות, ואתה גוער בו או מנחה אותו עם מילים מרוחות בדבש. כשהיצור מגלגל את גלגול ההתקפה, גלגול ההצלה, או בדיקת היכולת הבאה שלו, הוא מגלגל גם את הק4 שהוא קיבל ומוסיף לתוצאה. אתה מקבל את הקוביות הללו בסוף מנוחה ארוכה.

דירבון. ברמה 6, אתה מצליח לדרבן כל יצור אלי קרב, גם אם זה קרב ששניכם יודעים שלא תצאו ממנו. כפעולה, אתה יכול לבחור בעצמך, או ביצור מפוחד בטווח של 30 רגליים ממך; השתמש בקוביית מילים חוצבות להבות, או ביחידת לחש עליו. הוא מפסיק להיות מפוחד. כאשר אתה מטיל לחש שלא גורם לנזק או להשפעה מזיקה על יצור מפוחד, הוא מפסיק להיות מפוחד.

שרביט הגנרל. ברמה 10, הפטרון שלך מלמד אותך את אחד הסודות הכי גדולים שלו; הוא פעם היה אדם פשוט כמוך. ויום אחד, אתה תהיה חזק כמוהו, אם רק תאמין בעצמך, ותנצל את כל מי שמתחתיך. שרביט הגנרל נמצא גם בתיק שלך, ואתה יכול להשתמש בו כדי לנצל את מגני הבשר שלך, אני מתכוון, לעזור לחברים שלך!

כאשר אתה מטיל לחש מכשף שלא גורם לנזק או להשפעה מזיקה, אתה יכול להטיל אותו ברמה אחד מעל לרמת יחידת הלחש שאתה מטיל אותו איתה. למשל, אם אתה מטיל את הלחש גבורה בעזרת יחידת לחש ברמה 5, אתה יכול להטיל אותו על 6 יצורים במקום על 5.

השני לפיקוד. ברמה 14, המעשים שלך וגדולת הפטרון שלך כל כך מדהימים, שאתה מקבל מעריץ שרואה בך ובו כדברים הכי טובים עלי אדמות. אתה מקבל עוזר (sidekick), ברמה השווה לחצי מהרמה שלך. אתה שולט בעוזר, אבל אם תתנהג אליו בצורה רעה, הוא עלול לברוח או לבגוד בך.

אשמח שתגיבו לי רעיונות לשיפור!
 
חזרה
Top