• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 פטרון חדש לוורלוק - הסימביוט

אוקיי. אז זה לא פטרון מאוזן והוא לא נועד להיות. דמויות שחקנים בהחלט לא אמורות להשתמש בו. יצרתי אותו ספציפית למערכה שלי ככלי עלילתי בידיים של דבש"ים. אשמח לשמוע מחשבות בנוגע לפטרון ולביקורת בונה, ואני כן אשמח להצעות איזון, אבל נכנסתי לזה בידיעה ברורה שאין אפשרות להכין את הפטרון הזה מאוזן לחלוטין, וזה בסדר.

הסימביוט

הסימביוט הוא לא פטרון רגיל. הוא לא מעניק לכושפים שלו רק כוחות. הוא מעניק להם את מתנת החיים. או לפחות, את הגרסא המעוותת שלו למתנת החיים. הוא חי בתוך הגוף שלהם, מקיים אותם, נותן להם היכולת לשרוד. בתמורה, הוא דורש רק דבר אחד: דם.

רשימת לחשים מורחבת
הסימביוט נותן לך לבחור לחשים נוספים כלחשי הכושף שלך. הלחשים הבאים נמצאים ברשימת לחשי הכושף בעבורך:
דרג 1 - Detect Poison And Disease, Inflict Wounds
דרג 2 - Barkskin, Spiritual Weapon
דרג 3 - Bestow Curse, Sinking Cloud
דרג 4 - Grasping Vine, Black Tentacles
דרג 5 - Cloudkill, Contagion

אל מוות
החל מדרגה 1, הסימביוט מעניק לך את היכולת לנוע כחיקוי של היצור החי שהיית פעם.
הסוג שלך הופך לאל מת. אתה לא צריך לאכול, לשתות או לישון. אתה גם לא צריך להטיל הטלות מוות כאשר אתה יורד מתחת ל-0 נקודות פגיעה. במקום זאת, אתה חוזר לנק"פ 1 כעבור 1ק4 - 1 סיבובים. אתה חסין לנזק רעל, וכן למצב מורעל, והשפעות קסומות שמנסות להרדים אותך ייכשלו אוטומטית. אתה לא יכול לסבול מתשישות.
עם זאת, אתה חייב לצרוך לפחות 100 מיליליטר של דם כל יום בעל מנת לשמר את כוחותיך ככושף. שתיית הדם היא מה שמאפשר לך לחדש את יחידות הלחש שלך כרגיל במנוחות. אתה יכול בנוסף, פעם אחת בין מנוחות ארוכות, לשתות דם כפעולה רגילה כדי לחדש יחידת לחש אחת. אם אתה מבלה שבוע בלי לשתות דם, הסימביוט מת ואתה איתו.

דם המתים
שאתה מגיע לדרגה 6, היכולת שלך לספוג דם גדלה. כאשר אתה הורג יצור שאינו אל מת או מבנה, אם אתה במרחק 5 פיט ממנו, אתה יכול להשתמש בתגובה שלך כדי לנקז את כל דמו ולספוג אותו לעצמך. כאשר אתה עושה זאת, אתה מקבל יחידות לחש זמניות בהתאם לגודלו של היצור:
זעיר ומטה - 0
קטן או בינוני - 1
גדול - 2
ענק - 3
עצום - 4
קולוסלי - 5
יחידות הלחש נעלמות כעבור שעה אם לא ניצלת אותן.

הטמעת סימביוט
החל מדרגה 10, הסימביוט שלך גדל מספיק כדי שתוכל להטמיע אותו באחרים. אתה יכול להשתמש בעשר דקות ובמאה וחמישים ליטרים של דם כדי להטמיע את הסימביוט בגופה מתה של יצור תבוני. הגופה חוזרת לחיים ככושף סימביוט.
מהרגע שהשתמשת ביכולת זו, אתה לא יכול להשתמש בה שוב למשך שבוע.

סימביונט
כאשר אתה מגיע לדרגה 14, אתה הופך לאחד עם הסימביוט. אתה יכול לתקשר טלפתית עם כל כושף סימביוט שנמצא באותו המישור איתך, ואתה יכול להשתמש כיחידות הלחש של כושפי סימביוט אחרים שאתה מתקשר איתם כיחידות לחש שלך במידה והם מסכימים לכך.
 
וואו! זה קריפי ברמות, וזה פשוט נהדר. המכניקה משקפת את הפלאפ מצויין, ובאמת שאפו ענק. זה באמת די op, אבל זה הרעיון, אז זה סבבה. רק דבר אחד, איך הורגים את זה? כי אם הבנתי נכון הוא פשוט חוזר לחיים כל פעם. או שלא הבנתי למה התכוונת? בכל מקרה, עבודה נהדרת, זה ממש אויב שיופיע לשחקנים בסיוטים.
 
אה, ועוד שאלה אחת לגבי הטמעת סימביוט: האם השחקן משתנה באופיו? נניח דמות מתה והכושף הטמיע בתוכה סימביוט, האישיות שלו משתנה? או שהוא יכול להמשיך לשחק כאל מת מחריד?
 
אז בעיקרון אתה יכול להרוג את הדבר הזה עם השפעות של מוות מיידי, או עם נזק קטלני. שים לב שהיכולת משפיעה רק על הצלות מוות. אתה יכול גם לשרוף את הגופה, לדוגמא, או לקבור אותו איפשהו. ואי אפשר לרפא את האל מת באמצעות לחשי ריפוי, כי הם לא עובדים על אל מתים.
בנוגע לפלייבור, בעיקרון זה תלוי בשחקן. אני מניח שיש הצדקה לאיזשהם שינויי אופי, אבל לא דרמטיים מדי.
 
חזרה
Top