• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פוקימון המוטציה המאיימת על העולם (חופשיטה)[3/3]

אאוט: אין לי בעיה עם סיבוכים- סיבוכים זה הרפתקה. ואני דוקא חושב שזה יכול להיות אירוני ומעניין שבחור תמים יתגלגל להיות פושע נמלט או משהו. XD
אין:
אני מתנשף, מנסה להירגע. "אני מצטער ראלטס... את בסדר?"
לאחר מכן, חוזרים למרכז הפוקימונים כדי לרפא אותם.
 
אלישע​
"אוקי אם ככה אני ילך על הכי בטוח שאני יכול"
הוא אומר בהתלהבות קלה ושולח פוקימון קטן וכחול עם שתי אנטנות צהובות.
"צ'ין תתקוף עם בועות!" הוא אמר לו והפוקימון הקטן שלח לעבריך צרור של בועות שהתקדם לעבריך במהירות.
דראקו​
"אני מצטער ראלטס... את בסדר?" אתה שואל בהיתנשפות לונה הייתה נראת נסערת מהאירוע ובחרה שלא לענות לך.
שניכם היתקדמתם לכיוון מרכז הפוקימונים שם השארת את השתיים לריפוי אצל האחות ג'וי.
חצוי של מיאוף הסתכל עליך בעיניים רעבות וניגש אילך "שלום לך" הוא אמר בחביבות "אתה נראה לי כמו מישהו שסבל קצת בגלל שהוא חצוי" הוא המשיך באותו טון למרות שזה לא התאים כלל למילותיו או להיתנגות שלו כיוון שבעודו אומר זאת הוא צבט את לחייך השמנמנות.
נאב​
אתה שולח את קירל ובוחר לתקוף עם התגנבות צללים כדי לראות מה יקרה ומה סטארלי יכול לעשות.
קירל נכנסת לצל של עצמה ויוצאת מהצל של סטאלי שניסה לחמוק בתעופה למעלה אך נפגע בכל זאת הוא לא נשאר חייב ופוגע בקירל עם הכנף שלו ומעיף אותה לרצפה על דעת עצמו.
"יופי סטארלי!" המאמן צעיר עודד אותו "עכשיו תעוף עלייה מהר ותפגע בה עם הכנף שלך כל עוד היא ברצפה!" הוא הורה לו וסטאלי התחיל לעוף למטה לכיוון קירל.
 
בתנוע חלקה אני מרים את הפוידע ומשליח אותו לאחור אך לא לפני שאני מצלם תמונה של הפוקימון, ווי (שנמצאת מאחור ולא משתתפת בקרב) תופסת אותו במעופו ולוחצת על כפתור ההשמעה והרמקול, בעודי עושה את זה אני מזנק קדימה נמוך על הבטן, אדם רגיל היה חומק בקושי ונוחת על הבטן בחוסר נוחות רב, אני לעומת זאת מרחף מאית סנטימטר מעל פני האדמה ועף קדימה מתחת לפרץ הבועות הישר לעבר הפוקימון בעודי עטוף בהילה שלי, אני נוגע בו במהירות ולוחש "גואסט גריפ" (אחיזת רוח), ההילה שלי מתנתקת ממני ואני נופל לריצפה על ארבע הודות לתימרון מהיר.
הפוקימון לעומת זאת מוצא את עצמו אינו מסוגל לנוע הודות לכך שההילה השחורה-סגולה מסביבו משחררת ללא הפסקה אנרגיית רוח משולבת של כל המתקפות שאני מקיר, בגרסה הזו (אם שתי מתקפות בלבד) היא יוצרת מתקפה המשלבת בין האפקט של הליק וקרן הבילבול, מה שיוצר מתקפה שגורמת נזק סביר באופן מתמשך אך מוציא מכלל פעולה באופן מוחלט את הפוקימונים, כולל התוקף שחייב להיות על הפוקימון בשבל להמשיך להריץ אתת המתקפה והן הנתקף שסובל ממה שזה לא יהיה כשמשלבים בילבול ושיתוק.
אך כאן הדובדבן שבקצפת, אני עקב היותי חצוי בעל תכונות מעוד מסוימות, שבהן לגוף הגשמי ולגוף הרוחני שלי יש מבנה מעט נפרד אני יכול לנתק את ההילה ולהמשיך לתפקד כאדם רגיל ללא כוחות, אני עלול לסבול מחולשה אך היא אמורה להיות נפשית בלבד ללא השפעה פיזית.
אני מתרומם על רגלי ואומר "לילה טוב" בעודי מנחית אגרוף מכוון היטב בין העיניים של הפוקימון כשהוא לא מסוגל לזוז, השילוב של ההשפעות והפגיע הישירה בנקודה חלשה אמורים לעשות את העבודה.
 
"קיריל, תשקעי!" אני צועק, ומחייך כשקיריל שוקעת ברצפה. היכולת לעבור דרך דברים היא שימושית למדי. ברגע שהציפור תפגע עם הנכנף ברצפה,, תהיה לה שנייה של הלם. בשנייה הזו, אני אורה לקיריל לצאת מהרצפה ולהשתמש מיד בגל הלם.
סטארלי הוא ציפור שמשתמשת במתקפות פיזיות, כאלה שלרוב דורשות מגע. כל עוד קיריל נשארת במרחק בטוח ממנו, היא אמורה להיות מסוגלת להוריד אותו עם Psywave.
 
אלישע​
אתה חומק מתחת למתקפת הבועות לא לפני שאתה זורק אחורנית את הפוקידע שלך כדי לשמוע מול איזה פוקימון אתה מתמודד.
אתה מתחיל לסגור את המרחק ושומע "צינצו, כאשר צינצו מרגיש סכנה הוא.." הגעת אליו והתחלת במהלך שלך "מחשמל את האוייבים שלו" שמעת והרגשת חשמל עובר בכל גופך זה לא היה מכאיב במיוחד אבל זה עצר אותך מלהמשיך במהלך והאט את התנועה שלך.
דראקו​
"לא ממש'" אתה אומר ואז ממשיך ושואל מי הוא.
"קוראים לי ג'אק אני והחברה שלי הגענו לעיר ממש אתמול ואתה נראה כמו אחד משלנו" הוא אמר וליטף את שפמו החתולי.
נאב​
"קירל תשקעי!" אתה צועק וקירל שוקעת לרצפה בעודה מגחחת ברישעות סטארלי מייד מזהה את הנסיון שלך שהוא יפגע בעצמו ופורס את הכנפיים שלו כך שהוא דהה במהירות קדימה במקום למטה לרצפה זה יצר בינו ובין קירל מעט מרחק שמנע ממנה לפגוע בו עם גל הלם אך כאשר הוא התקרב בכדי לתקוף הוא נפגע מגל ההלם ונפל לרצפה מעולף.
הבא לקרב היה פוקימון קטן וכחול בעל עלה שנראה מעט כמו כובע שכיסה את ראשו.
"דימפל תשתמש בהדהמה!" הוא צעק והפוקימון צעק מייד אחריו כאשר גל הקול פגע בקירל והעיף אותה אחורה והחיוך המרושע שלה התחלף במבט עצבני ומרושע.
 
"אז זה איך שאנחנו עומדים לשחק" אני רוטן בשקט מתגלגל וממשיך לרוץ לכיוונו, כאשר הוא משחרר בעות חשמל או מה שזה לא יהיה אני מזנק מעליו בעמצעות ריחוף בעודי לוחש "ריפר" (Reaper) וחתיכה מההילה שלי יוצאת ומתגבשת לכדי חרמש ארוך הזורח בשתי גוונים של סגול, אחד כהה יותר ואחד בהיר יותר, צבעי הרעל והרוח, אני מצליף בעמצעות החרמש שלי בעודי עובר מעל הפוקימון ואז משגר דרך הלהב שלו קרן בילבול.
במידה והחרמש לא עובד אני פשוט רוגם אותו בקרני בילבול.
out
החרמש בניגוד למה שהתכוונתי לעשות קודם לא "עשוי" ממתקפות עילה מההילה שלי עצמה, אני מקווה שזה יעבוד.
במידה וזה יעבוד אני לא בטוח אם הוא יהיה מחושי או לא מוחשי או משהו בעמצע.
הכל מקרה אם אתה מאשר את החרמש אני חושב שזה יהיה מגניב אם קרן הבילבול תקבל צורה של חתך או סהר בעודה עפה מהחרמש (כמו בסרטים כאשר לוחמי חרמש משגרים אנרגיה כל שהיא מהחרמש שלהם)
 
OUT: קשה לי עם העברית לול.

IN: "קיריל, תחזרי!" אני צועק ומחזיר אותה. "צא, בילבו!" אני שולח את בילבו החוצה.

מיד אני מורה לו להשתמש בleech seed. זו התקפה שכדאי להצמיד ליריב על תחילת הקרב.

במידה והזרעים פוגעים, אני אתחיל למשוך את הקרב. אין סיבה למהר. נשתמש בStun Spore, נשתק אותו, ובילבו פשוט יתחיל לסגת. נשתמש בAbsorb כשיש הזדמנות, ונחכה שהזרעים יגמרו אותו.

אם הוא מתחמק מהם, פשוט נצטרך לנסות שוב. אני אורה לבילבו להשתמש בStun Spore לפני שננסה שוב, ואז לירות את הזרעים. לאחר מכן אפשר להמשיך בתוכנית המקורית.
 
סורי שאני לא מקפיד יותר על התגובות שלי ולפעמים יוצא שהמשחק מוזנח אני באמת ישתדל לדאוג שזה לא יקרה יותר (או לכול הפחות יקרה לעיטים יותר נדירות) אבל אני מקווה שאתם מוכנים לזה שנחזור לקצב המקורי של תגובה אחת ליום (ואני מקווה שגם אני מוכן לזה /_(._.)_\ )
אלישע​
"אז זה איך שאנחנו עומדים לשחק" אתה רוטן בשקט ומתחיל לעוף לכיוון צימצאו באיטיות וסוגר את המרחק הקצר שהיה בניכם ואז לוחש ריפר ההילה שלך מקבלת צורה של חרמש ועוברת דרך הפוקימון שנעצר במקומו בשוק ניצלת את ההזדמנות ושלחת קרן בילבול דמיית חצי סהר שפגעה בצימצאו שעדיין לא זז וגרמה לאפקט הבילבול שהיה נראה בענינו שהחלו להסתחרר.
"צ'ין תמשתש בבועות בסדר?" המאמן אמר בחוסר החלטיות והפוקימון הקטן החל לשלוח את הבועות שלו לכל עבר נראה שהשוק שהוא נכנס אליו היה פסיכולוגי לבד ושהלהב שיצרת לא הצליחה לפגוע בו אבל הייתה יותר ממספיקה בכדי להבהיל אותו כהוגן.
דראקו​
אה. לי קוראים אירוויל.." אתה אומר במבוכה אך בסקרנות, "אחד מש'לכם? ...אה... חצי.. פוקימון?"
"בינגו שרלוק!" הוא אומר ושולף את צפורניו "החברים שלי ואני מחפשים עוד אנשים שהיו מוכנים להצתרף עלינו בשביל לעשות שינוי ולגרום לעולם הזה להיות קצת יותר טוב בשביל אנשים כמוני וכמך וגם כמו החברים שלך." הוא אמר והצביע על חדר הטיפולים בו הפוקימונים שלך מוחזקים "אז אתה תהיה מעוניין להצתרף עלינו" הוא שואל בשנית עם טון חביב למדי.
נאב​
OG: האמת שגם לי זה מתחיל להיות קשה אבל אני ממש רוצה להריץ את המשחק בעברית כמה שאפשר.
IG:
אתה מחליט להחזיק את קירל ומוציא במקומה את בילבו ומתחיל רצף של התקפות שאמורות להשאיר את היריב משותק ולהחזיר לך אנרגיה ככל שהקרב ממשיך ובעוד שבילבו יורה על הפוקימון את הזרעים שלו הוא החל בריקוד מוזר שגרם לכך שירד גשם על הזירה.
בילבו המשיך כבקשתך ושלך את אבקת השיתוק אשר נפלה במהירות וחוזקה בכל הזירה בעקבות הגשם ופגעה במטרה ושיתקה אותו.
"תשתמש בשאיבה!" שניכם אמרתם בו זמנית ושני הפוקימונים התחילו לשאוב אחד מהשני אנרגיה מה שהוביל אותכם למבוא סתום ואז הזרעים של בילבו התחילו להשפיע והפוקימון נפל על ברכיו אבל זה לא נמשך לזמן רב ונראה שהוא הצליח לעמוד על רגליו במהרה.
"דימפל שלי לא יובס בכזו קלות." המאמן אמר בגאווה והצביע על הענן בלי לתת סיבה מסויימת.
"דימפל תשתמש בהדהמה שוב!" הוא המשיך והפוקימון התחיל להיכנס לפוזציה של הצרחה האיומה שהוא השתמש בה קודם לכן.
 
OUT: הדהמה? מה זה כאילו screech או משהו?

IN:
אני מחייך.
כרגע, אני נמצא בעמדת יתרון. כל עוד שנינו ממשיכים לשאוב, כלום לא קורה. אנחנו מושכים זמן. אם הוא משתמש בהדהמה בזמן שאני שואב, הוא לא יעשה מספיק נזק וגם יחטוף כמות לא רעה. בהתחשב בשיתוק, אין מצב שהוא זז מספיק מהר בשביל להוריד את בילבו לפני שהוא מספיק לשאוב, מה שאומר שהוא גורם לכמות קטנה מאוד של נזק. במשך כל הזמן הזה, הזרעים ממשיכים לשאוב ממנו חיים.
במילים אחרות, אלא אם כן יש לו עוד קלף בשרוול, הניצחון הוא שלי. הוא יחטוף נזק לאט לאט עד שבסופו של דבר הוא ייפול. בקרב ההתשה הזה, המנצח עומד להיות אני.
במידה ומשהו לא צפוי קורה, נצטרך לחשוב על מה לעשות.
 
אני מחייך ורץ לעברו בעוד הבועות עפות לכל עבר, יצורים בשוק בדרך כלל לא מתפקדים או מכוונים היטב, אני חותך דרכו בעמצעות ריפר פעם נוספת ואז ההילה שלי חוזרת עלי בעודי מצמצם מרחק ונוגע בו בעודי חולף על פניו וממלמל פעם נוספת "גואסט גריפ".
 
אירוויל ממצמץ, חשמל מתנוצץ בלחייו בהתרגשות. חברים? כמוני?
"אבל.. אני קצת.. מגוש'ם." ממהר להזהיר. "...פגעתי באנש'ים בטעות..." משפיל את זנבו ואוזניו.
"למרות ש'אני ממש'.. רוצה. אני.. רק פוחד לפגוע בכם."
 
נאב​

OG: לא הדהמה זה Astonish
IG:
אתה ממשיך עם משחק ההתשה כאשר אתה בונה על זה שהשילוב של הזרעים והשאיבה יגברו על הנסיון שלו לתקוף ולאט לאט יביסו את האוייב.
לאחר כמה דקות ארוכות בהם בילבו החמיץ התקפות רבות בעקבות האפקט של ההתקפה של היריב סוף כל סוף הוא נפל והתעלף.
אומנם ניצחת.בקרב ההתשה הזה אבל בילבו היה גם הוא פגוע ובעיקר עייף מהקרב האנטנסיבי והמיגע שעבר.
"טוב הגיע הזמן לפוקימון האחרון שלי.." הילד אמר במעט חשש והוציא פוקימון דמוי כבש בעל פרווה צהובה וגוף כחול.
"דאש תשתמשי בהתקלה!" הילד צעק והפוקימונית הקטנה החלה לרוץ לכיוון בילבו.

אלישע​
ניצלת את הבילבול והשוק של היריב בכדי לתקוף פעם נוספת עם גוסט גריפ ובזכות כלץך שהיריב לא היה מאוזן השילוב עבד כמו קסם ועד מהרה היריב שלך היה מבולבל ומעולף על האדמה.
"צ'ין!" המאמן זעק "עשית עבודה טובה" הוא אמר בשקט והוציא פוקימון דמוי כלב שהכרת טוב מידי זה היה גרווליט אשר הוא הפוקימון הסימלי של השוטרות ג'וי.
"רקס תשתמש בלהביור!" המאמן אמר בתקיפות וגחלים קטנים החלו לעוף לכיווניך.
דראקו​
אתה מתרגש מההצאה אך ממהר להזהיר אותו כיוון שאתה לא שולט לגמרי בכוחות שלך מה שגורם לו לגחח.
"אל תדאג אנחנו כולנו קשוחים הרבה יותר ממה שנדמה לך." הוא אומר לך בביטחון "אם ככה אני מצפה לראות אותך היום ב9 בערב ליד הגשר שסמוך להר להרוסטה שם אני וחלק מהחבורה שלי נמצאים בנתיים." הוא אומר לך ויוצא ממרכז הפוקימונים.
 
אני מתגלגל הצידה ונעמד ומתחיל להבריש את האבק מבגדי "להזכירך סיכמנו על קרב של סיבוב אחד, אתה לא יכול לשלוף פוקימונים ולהתחיל קרב חדש סתם כך" אני מחייך וצועד לעברו, מושיט את ידי "אני מאמין שסיכמנו על 100 אם זיכרוני אינו מטעה אותי" אני מסתכל על הפוקדור של צ'ין "להבא כאשר הפוקמין שלך מבולבל אתה צריך לקחת שליטה, חוסר הביטחון שלך גרם לקרב הזה להיות קל למדי"
 
לא. סורי, מריפ.

אני אחזיר את בילבו ואשלוף את יוליוס. התוכנית פשוטה - לירות במריפ poison sting מרחוק עד שהיא נופלת. כיוון שהמתקפה לא יוצרת מגע ישיר, אין צורך לדאוג מstatic. יוליוס ישתדל לשמור על מרחק, וירה במריפ ברגעי חולשה. בתקווה, נצליח גם להרעיל אותה.
 
אלישע​
אתה מתגלגל הצידה וחומק מהמתקפה ואז מזכיר למאמן שסיכמתם על קרב של אחד על אחד ומבקש את הכסף שאתה הרווחת.
"אתה צודק" הוא אמר במבוכה והושיט לך את כסף הניצחון שלך "הייתי כל כך נרגש מהקרב הראשון שלי מול מאמן שפשוט לא רציתי שהוא יגמר.. תודה אבל על העצה אני בהחלט ישתמש בה!"
דראקו​
אתה פונה בחזרה לעמדה של האחות ג'וי ולאחר חצי דקה היא חוזרת עם לונה ודאש וחוזרת כפתגם על הפרסומת של תרסיס בו היא השתמשה בכדי לרפא את שניהם.
לונה עדיין נראת מרוחקת ולא רוצה לדבר איתך ודאש שלא הייתה בהכרה בזמן שברחת נראת מבולבלת אך נרגשת לקראת ההמשך והיא שואלת האם ניצחתם בקרב המכון מה שהוביל למבט קר לכיוונך מלונה.
נאב​
מיהרת להחזיר את בילבו לפוקדור שלה ולהוציא במקומה את יוליוס פקדת עליו שיתפוס מרחק ויתקוף בחצי רעל.
יוליוס התנפח בגאווה והיתחיל לירות חצים מפיו ובתגובה מריף החלה לרוץ מסביב ליוליוס כאשר היא חומקת מרוב החצים ויורה על יוליוס התקפות חשמל על פיו הוראות היריב שלך.
"דאש אנחנו צוות כבר שנים אני מאמין בך!" הוא אמר במעט תקווה בניגוד לחשש הראשוני שלו לאחר שהוא ראה את המאמצים של הפוקימונית.
 
חזרה
Top