• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ משוב וגיוס שחקנים

עץ זה נועד לבקשת משוב על רעיונות להרפתקאות ובדיקת או הבעת היענות למשחקים פוטנציאלים בפורום, כמו גם לגיוס שחקנים.

עץ זה לא נועד לפרסום טיזרים, בקשות עזרה או לדיונים בין שחקנים ומנחים על הרפתקאות רצות.

העץ הישן
 
אני בשלבי הכנה של הרפתקה שמבוססת בצורה (מאוד) כללית על Descent into Avernus, במשחק מלחמת הדם מעלה הילוך כאשר כוחות השדים הצליחו ליצור מספר שערים מהשאול (abyss) אל השכבה העליונה של הגיהנום, אוורנוס. הלגיונות השטניים מגיבים במספר דרכים ובניהם גיוס (ברצון ולא ברצון) של בני תמותה בעלי עוצמה להילחם עבורם בתור כוח expendable.
הדמויות יהיו בטיר 3 או 4 (בינתיים אני מכוון לדרגה 16, אבל זה יכול להשתנות) שגויסו כנגד רצונן וכבולות בקולרים ואזיקים שיכולים להרוג אותם בהתראה של רגע לפי החלטת השטן הממונה עליהם ויהרגו אותם בכל מקרה אם יותר מדי זמן יחלוף מאז הפעם האחרונה שהדמויות יהרגו שדים.
המשחק עצמו אמור להיות סנדבוקס בו הדמויות מנסות לשרוד בסביבה העוינת של אוורנוס, להשיג עוצמה וטובות מיצורים בעלי עוצמה ואולי אפילו למצוא דרך להציל את עצמן לפני שייגמר להן המזל והן ייפגשו עם אחד משרי השדים בפולשים. (מעין שילוב בין Mad Max and Suicide Squad)
המשחק עצמו לא יהיה מאוד עשיר בסיפור והוא נועד לאפשר לאנשים להתנסות במשחק בדרגות גבוהות אליהן לא תמיד מגיעים (ולי את האפשרות להשתמש בכמה מהמפלצות היותר מעניינות וקטלניות מהמגדיר)

כמו שאמרתי, המשחק עדיין בשלבי הכנה והוא לא יפתח בשבועות הקרובים. אשמח לשמוע אם יש הענות לרעיון הכללי.
עבור אלה שיגלו עניין-אשמח לשמוע מה הייתם רוצים לראות במשחק כזה, וכמה אתם יודעים על מלחמת הדם (שטנים, שדים, נהר סטיקס וכו')
 
באופן כללי נשמע מעניין ומגניב, כל משחק שאפשר לקחת בו את הדמוית לרמה גובהה אמור להיות מעניין, אני מניח שאתה מדבר על מהדורה 5 פה. השאלה היחידה היא האם קרבות בדרגות האלה לא יהיו מייאשים וארוכים יותר מידי. אבל כמו שאמרתי, נשמע מגניב.

בקשר לשאלה השנייה שלך - אני חושב שכלל אצבע טוב הוא פשוט שתרחיב (בעץ הרשמה לכשיהיה) את המידע שדמוית אמורות לדעת, אחרת יש יותר מידי מקרים ששחקנים הולכים לקרוא WIKI וכו' של יותר מידי נושאים ומרגישים סלידה מהנושא. מבין שזה קצת תיק לשה"ם עכשיו לתקצר את המידע בעצמו, אבל לדעתי זה יותר יעיל.
 
נשמע מגניב מאוד מרתוס. גם דרגה גבוהה, וגם הנחיה שלך.


לי יושבים בקנה, ROOT/שורש שאני בהליכי תירגום של ההתחלה המהירה, וגם צפיה בגיימפליי של אנשים ששיחקו בזה כדי ללמוד איך זה אמור להראות


ו/או קריאתו של קתולהו בגרמניה של הרייך השני, שמתחיל (ואולי מסתיים.. תלוי אם שחקנים ירצו להמשיך) במודול שנמצא בהתחלה מהירה. הרצתי את זה לחבר באחד על אחד והיה די מוצלח, ואני יכול די להדק את זה. גם יש דמויות מוכנות, למי שרוצה לקפוץ פנימה, בעיקר מתלבט האמת.
 
dragonian
נשמע מעניין וכמו משהו שילך טוב עם המכניקה הזו (מההיכרות המאוד מוגבלת שלי איתה) וגם יכול לשמר את ז'אנר האימה (אם כי לא הקוסמית בהכרח) בצורה מוצלחת.
רק כדי לעשות תיאום ציפיות עם השחקנים כדי לא לגעת בנושא רגיש בטעות.
 
אני מתכנן לפתוח בקרוב (עוד כמה שבועות) משחק של מלסטרה בפורום, לנסות את העולם ואת השיטה החדשה. אני מתכנן קמפיין קצר יחסית עם אופציה להמשך ככה שמי שירצה יוכל להמשיך ומי שלא יוכל לעזוב אחרי החלק הראשון בקלות. הקמפיין יתמקד בכפר טולו וברכס הקארנסירי. האם יש עניין?
 
אני אשמח לשחק, רק רפרפתי על השיטה בנתיים אבל היא נראת מרתקת.
אגב אני ממליץ לך לדבר עם Envinyatar ולשאול אותו אם הוא רוצה להשתמש במשחק הזה בתור קבוצת נסיון לחלק מהמכניקות שהוא לא סגור עליהם או למענה כללי, זה יהיה נחמד לתרום בחזרה ליוצר של השיטה.
 
liorgonen3- אכן מדובר במהדורה 5.
המידע הנדרש לשחקנים כבר תורגם וסוכם (ומתבסס על ספרים ממהדורות קודמות בעיקר) אבל אני עדיין מעדיף לדעת אם לשחקנים יש מידע מוקדם לצורך פישוט/הסבר נוסף של חלקים מסוימים.
 
האם יהיה ביקוש למשחק שבו כולם דינוזאורים (בפורום) בשיטה ביתית מותאמת?
אחרי שאסיים לכתוב את השיטה ואעלה אותה לפורום, כמובן.
 
כן, אני יודע. פתחתי במחקר שלם על דינוזאורים בשביל זה, אז יהיה מוכן רק בעוד איזה שבועיים או שלוש, ואז פלייטסטים, ותיקונים, ופלייטסטים, ותיקונים, ושוב, ורק אז אפתח משחק בפורום.
 
היי לכולם, אני סתם רוצה לבדוק עניין לגבי מיני פרוייקט שמתבשל אצלי כבר זמן.
1. האם יעניין אתכם סוג של חד"פ על גבי הפורום בלבד בתמה של מדע בידיוני בחלל בחופשיטה עם מעט מאד מכניקה (ומה שיש היא יצירה שלי), בגדול אנשי צוות בחללית או תחנת חלל שבה קורים דברים שצריך להתמודד איתם?
2. שאלה לאדמינים, אם זה יצא לפועל זו הרצה ראשונה שלי של משהו על גבי הפורום, מבחינת אורך זה קביל גם להריץ משהו קצר, כלומר זה סוג של חד"פ, עד כמה שאפשר לכמת דבר כזה כשמדובר במשחק פורום שיקח טיפה זמן אבל ממש לא באורך קמפיין או מיני קמפיין?
3. מצטער אם זו שאלה חוזרת אבל מה כרגע האפשרות הכי פשוטה לגלגול קוביה פשוט בפורום מבלי להשתמש בדיסקורד ושאר תוכנות חיצוניות?
4. האם לסוג משחק כזה על גבי הפורום יש צורך במפה? (הוא לא מאד טקטי, אפשר להסתדר בלי אבל אולי זה יעזור לחבר את האנשים יותר למשחק - מתלבט).
 
1. אחרי תקופת המבחנים יש מצב.
2. אני לא מנהל אבל עדיין רוצה לדעת כמה קצר.
3. d20 Dice Bag :: d20srd.org או לגלגל בבית עם קוביות אמיתיות
4. לא יודע, זה נשמע לי עם מעט מכאניקה אז נראה לי שלא, אבל זה תלוי בך. בכל מקרה אם צריך מפה לקרבות טקטיים קובץ גוגל שיטס יכול בהחלט לספק את הסחורה.
 
אני מתעניין.
הייתה פעם אפשרות לגלגל קוביה בפורום אבל אאל"ט היא בוטלה בגלל באג.
אם יש לך מפה כאמצעי עזר חזותי כדי לחבר את השחקנים זה יכול להיות נחמד. אם זה בשביל קרבות חלל טקטיים, אז למיטב ידיעתי אין מפות תלת מימדיות זמינות כיום ועל מפה דו ממדית בשביל קרבות טקטיים אני מוותר תמיד, על אחת כמה וכמה בקרבות חלל. אני כן אדגיש שמפה יכולה להיות מועילה גם לקרבות חלל, אבל לא לספירת משושים ושטויות כאלו אלא רק כדי להבין בגדול מי נגד מי.
 
תודה על התגובות! אשמח לעוד תגובות.
אגב לגבי התרחיש בחלל, התכוונתי לדברים שקורים לאנשי הצוות indoor כלומר לא קרבות בין חלליות, אלא יותר סוג של השרדות בסביבה עוינת, לא מוכרת בדומה מאד למה שכולנו מכירים מהטרופים של סרטי מדע בידיוני בחלל.
לגבי כמה קצר, מכולם לא הרצתי בפורום אז קשה לי לכמת, אבל זה לא יהיה ארוך כמו קמפיינים שאני רואה שרצים פה ולכן שאלתי לאדמינים כמו שכתבתי - האם זה קביל או שצריך מינימום מסויים על מנת להכנס לרשימת ההרפתקאות הרצות.
 
חזרה
Top