• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עיר ירח - עץ משחק (רשומות המוטנטים מותאם, חופשיטה 3/3)

רוג'ר מביט בו "אנחנו צריכים להיות שקטים, ולעקוב אחריו, אם הוא מושמד זה בעיה של השבט שלו ואנחנו סיימנו את התפקיד שלנו" רוג'ר מתחיל ללכת "עדיף שנעקוב אחריו במשמרות, פחות אנשים ימשכו פחות צומת לב נוכל לעבוד מסביב לשעון"
 
"אנחנו אכן צריכים להיות שקטים, אבל תמיד יכולים דברים להשתבש. יש לכם צורת תקשורת טובה יותר מדיבור פנים אל פנים? אנחנו לא נוכל לעקוב במשמרות אם לא תהיה לנו צורת תקשורת טובה" אומר רוברט.
 
"יש לך רכב לא? שתי אנשים נמצאים תמיד בתצפית בזמן שהשלישי נח ברכב, וכל כמה זמן מחליפים. הבחור הראשון יקח משמרת כפולה אבל משם אנחנו יכולים להחליף כל 4 שעות ובכל פעם שמשהו קורה וצריך לזוז אחד מהאנשים בתצפית הולך לקרוא לבחור הרכב בזמן שהשני ממשיך לעקוב"
 
OUT
אין לכם כרגע מכשירי קשר
יש לך משקפת אחת
שכחתי לציין קודם. שומר הראש של קאשה עשה רושם מקצועי, אולי אפילו מקצועי מאוד (המיקום שהוא בחר, האופן שבו הוא נושא את הנשק, חלוקת תשומת הלב ביניכם לבין הסביבה וכו')
 
"מכשירי קשר הם שימושיים, אבל הם לא דבר שלא נוכל להסתדר בלעדיו, כשהאיש הזה ילך לישון אולי נוכל להרשות לעצמנו שאחד מאיתנו ילך לקנות אספקה, אבל בינתיים יש לנו משקפת, ואת הכתובת, וזה אמור להספיק."
 
אני פשוט מניח שאתם נוסעים לשם מהר, כדי להספיק לתפוס את מרשואן.

אתם מגיעים לשם תוך חצי שעה.

מרכז הקניות "טאבאטון" הוא בדיוק מה שאפשר לצפות ממרכז קניות של החליפיון.

מבנה תלת קומתי בצורת ח, החנויות בקומה התחתונה (בעיקר מסעדות), אפילו בשעה זו, עדיין פתוחות ופונות אל הרחוב. בתוך הרחבה שהבניין יוצר פועלת סוכנות רכב גדולה (רכבים חזקים ופרקטיים, כמעט ללא אלקטרוניקה)

במגרש החנייה אתם מבחינים ברכב של מרשואן.

החנות שבה מרשואן עובד נמצאת בקומה העליונה, והיא גדולה מאוד. זו חנות בגדים יוקרתית שמכוונת לאנשים שמחפשים לשלב מראה אלגנטי עם המאפיינים הצבעוניים של החליפיון.

במתחם עדיין יש לקוחות, למרות שרוב החנויות יסגרו בשעה הקרובה. רובם עובדי תאגיד, ורק מיעוטם אזרחי לונה. בולטים במיוחד הם אנשי החליפיון, עם צבעי השבט שלהם בבגדים, בשער ובקעקועים, ובכלי הנשק המסיביים שהם סוחבים, בעיקר חרבות ענקיות ורובי ציד.
 
חזרה
Top