• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 עזרה ביצירת הרפתקה (שחקן ארצות פראיות לא להיכנס)

אני רוצה להריץ לשחקן שלי הרפתקת חקירה וכבר יש לי רעיון להרפתקה.
השחקן מגיע לעיירה שסבלה מאיש זאב שנלכד על ידי הרפתקנים קודמים ומוחזק בכלא אבל לאחרונה ההתקפות התחדשו וככל הנראה היו שתי אנשי זאב, וכעת העיירה בפאניקה ואיך שהוא זורח ירח מלא בכל לילה מחדש.
הטוויסט הוא שזה לא באמת איש זאב אילה אישתו של הנפח שסבלה התעללות מבעלה והכפר העמיד פנים שהוא לא שם לב לזה בגלל שהנפח היה בעל קשרים ואחד מעמודי התווח של הכפר.
אחרי שאיש הזאב נטפס ונלכד היא קנתה מאשף נודד מטה אשליה שגורם לירח להראות מלאה בתמורה לרוב הרכוש שלה וחישלה לעצמה טפרי מתכת ושפכה לתוכם את הכעס והמרירות שלו מה שהטעין אותם באנרגיה טמאה.

עכשיו אני רוצה להתחיל להניח רמזים בשביל השחקנים. הרמז הראשון הוא שהקורבנות החדשים לא מראים סימני נשיכה אילה רק סימני טפרים. השני הוא שאלמנת הנפח ענייה למרות שהיה אמור להיות לה הרבה כסף. שלישי אם הם יחפשו מסביב לכפר הם עשויים למצוא את המטה.
רביעי הקורבנות החדשים נבחרים מתוך האנשים שהיו קרובים לבעלה או בעלי האחריות לעצור אותו ולא עשו זאת.

אני גם מתכוון לזרוק הרבה הטעיות ביחוד על זה שהשחקן יניח שזה בהכרח אנשי זאב, ראש הכפר מסתיר את העובדה שהבת שלו ננשכה והיא נועלת את עצמה בתחנת קמח נטושה מחוץ לעיר, אך בגלל שהאשליה מחקה רק באופן חלקי את הירח היא משתנה לזאב לא מזיק.

הייתי שמח לרעיונות כיצד להעשיר את ההרפתקה ואיך להריץ הרפתקת חקירה באופן כללי
 
לא מסתדר לי רק דבר אחד. יש שם מטה קסם כל כך עוצמתי שיכול לשנות את מראה הירח באזור כל כך רחב ובאופן שגם משפיע על אנשי זאב ו... מדובר במשהו שסיגי מהשכונה יכולה לקנות בחסכונות שלה מאיזה הומלס שתופס טרמפים ומנסה להגיע לבאר שבע.
 
אפשרות אחת היא שהלחש משבש את לוחות הזמנים לגביית המסים, למסעות הסחר, למועדים דתיים ולהרפתקאות. על מנת למדוד את הזמן ולגבות את המסים כשלפשוטי העם יש משהו לתת, מישהו הרי צריך לצפות בכוכבים במצפה של הלורד שם ולמדוד את הזמן. וזה גם משבש את המחזורים של בעלי החיים המקומיים שיוצאים מדעתם בעקבות זה - אם הם לא יוצאים מדעתם, זה עשוי להיות רמז שיש לנו עסק עם אשליה.
 
הדמות של השחקן היא התגלגלות של אל שמש ביריבות עם אל ירח שהרג אותו לפני אלפי שנים ומאז רודף אחרי הגילגולים של אל השמש בשביל למנוע ממנו לחזור חזרה לכוח אלוהי ולהשמיד אותם.
המטה יכול להיות ארטיפקט של האל הזה והוא יהיה קרס נהדר להרפתקה הבאה.
 
נראה לי שמצד אחד יש לה בידיים משהו מאוד עוצמתי ומצד שני שאר היכולות שלה די חלשות....
מה דעתך על הרעיון שהיא קיבלה את המטה ואת הכוחות ישירות מאל הירח כדי לצוד את השחקן בתמורה ליכולת לנקום במי שפגע בה/עמד מנגד בזמן שפגעו בה
והמטה נותן לה יכולות שמחקות יכולות של אדם זאב וכדי להפעיל אותן היא זו שצריכה את הירח המלא אז הוא לא נהפך למלא כל יום אבל כל פעם שהוא הופך למלא באופן בלתי צפוי יש תקיפה
 
אני הייתי פותר את בעיית העלות של המטה, ואיך אשת נפח עניה הצליחה "לקנות" אותו, בכך שלמעשה רימו אותה,
הנבל האמיתי (שיכול להשאר לקמפיינים עתידיים) הגיע אליה מחופש לסוחר של כל מיני 'עתיקות' או אפילו סדקית, ופיתה אותה 'לקנות' חפץ אפל שטימא את הנשמה שלה, תוך ניצול הרצון שלה בנקמה. בפועל, הוא השתמש באשת הנפח ככלי כדי לפגוע בכפר. הוא יכול להיות איש זאב עתיק יותר, שד בתחפושת או כל דבר אחר - והוא - ולא אשת הנפח - הוא האדון האמיתי של החפץ, גם כאשר הוא אצלה.
 
אגב אשת זאב נקמנית, אולי תוכל לעשות שימוש בואלריה, קוסמת שהדביקה את עצמה בכוונה בליקנטרופיה כדי לממש איזו נקמה, שכתבתי פעם באחת מאתגרי הכתיבה העצמיים שלי. יש אפילו סטאטבלוק מוכן:

 
חזרה
Top