• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

"עורו, עורו, פרשיה של טיל'ארניס?" - קרב רכוב בעולם המערכה מלסטרה

עדכון 8.3.21 עלה לאתר :)

מאז ההתנפצות הגדולה והרקבון שפשה באדמות אורמ'תריל, קרב פרשים אינו מחזה שכיח במלסטרה; והסיפורים על האבירים הרכובים של ההשתקפות הכחולה ושאר הלגיונות האנ'מירים הפכו בעיקרם לנחלת העבר.
ובכל זאת, העדכון החדש באתר עוסק בחוקים לקרב רכוב בשיטת המשחק של מלסטרה: מחוקי הבסיס וקביעת היתרון של הפרש על רגלים; דרגות מיומנות של בהמות רכיבה; בדיקת שליטה שנדרשת להשאר על האוכף לאחר שהסוס או הפרש ספגו נזק כבד, ועוד.

לינק לעדכון החדש:

עולם המערכה מלסטרה:

ולחדשות אחרות: איסוף ועריכה ראשונית של החומר באתר לחוברת אחת של ספר חוקים נמצא בשלב מתקדם. עד כה נוצרו יותר מ-300 עמודי חוברת, ואני עומד בערך באמצע פרק 14 (כשרונות יצירה). בתקווה לסיים ממש בימים הקרובים, ולהתפנות לשלבים הבאים בפרויקט :)
 
כישרון מגניב וחזק.
כמות הנזק שגורמת לסוס להתחיל להשתולל חייבת להיגרם בהתקפה יחידה או שברגע שהוא מאבד יותר מ-20% מנקודות הפגיעה שלו זה קורה לא משנה כמה זמן זה לקח?
אולי כדאי גם להוסיף בפרק של הכסף והסחורות גם כמה עולה לתחזק סוס מלחמה כי זה בטח גם לא זול בכלל.
 
כשרון מעניין. לא מומלץ לאנשים שסובלים מפחד גבהים.

ממה שידוע לי, סוסי מלחמה גם משתתפים בלחימה בעצמם בנשיכות ובבעיטות והם לא שותפים שקטים. על כל פנים, ברכיבה מהסוג הזה, יש בטח חשיבות למערכת יחסים טובה מן הרגיל בין הרוכב לרכובו.
 
קיימים, אבל הרבה פחות מאשר לפני ההתנפצות הגדולה, ולא בבקעת קיירן. מזנים משובחים (למטרת קרב) הרבה פחות מאשר סוסי המלחמה האדירים ז"ל של ת'רילין (צפון אורמתריל).
שלא לדבר על זה שאילוף לקרב רכוב זה יקר ולוקח הרבה זמן.
 
חזרה
Top