super sorcerer
פונדקאי ותיק
ב"ה
אני בונה עולם חדש לצורך משחק במהדורה 3.5 מתוך הSRD, המדריך השלם להרפתקן, המדריך השלם למאגיה, המדריך השלם לקדושה והמדריך השלם ללוחמה.
בינתיים יש לי אל מכל נטייה, וכמה חוקים קצת שונים על הקסם בעולם (אבל רק קצת שונים), כמפורט להלן:
אין כוהנים, יש רק נבחרים. אל יכול לברך ילד כשהוא בבטן אימו (לרוב כתשובה לבקשת האם) ואז הוא יהפוך לנבחר כשיגדל. בשביל בן-אדם חי הרבה יותר קשה להפוך לנבחר (ולכן אם לא היית נבחר בדרגה הראשונה שלך אתה צריך לענות על דרישות קדם בשביל להפוך לנבחר).
במקום דרואיד יש רק שמאן רוחות.
כל האשפים מתמחים ומוותרים על המסורות תהפוכה ואוב, בנוסף כולם פרט לאשף הקסמה מקבלים יכולת אחרת במקום יציר סוד לפי החוק החלופי בSRD. האשפים נקראים קוסמים בעולם הזה (מה לעשות שלא אהבתי את התרגום), ובשפות שונות יש גם שמות שונים לסוגי הקוסמים השונים.
למכשפים אין יציר סוד, במקום זה הם מקבלים את הכישרון "מורשת דרקונית" בדרגה ראשונה.
בשביל לקחת דרגות כמכשף אתה חייב שהדרגה הראשונה שלך תהיה כמכשף, זו יכולת מולדת ומי שלא מתחיל את דרכו כמכשף לא יכול להפוך לכזה לעולם.
אין כוחות פסיוניים.
אני הולך להגדיל את רשימת הלחשים של שוגנג'ה, אני כבר אפרסם את זה בנושא אחר בפעם אחרת.
יש גם כמה גזעים חדשים עליהם אפרט בהמשך.
קצת רקע על העולם:
בעולם הזה כל האלים התחילו את דרכם כבני תמותה. התהליך של הפיכה לאל קצת דומה לתהליך של הפיכה לdemilich, אבל עם דרישת דרגה קצת יותר גבוהה (דרגה 25). אל הוא קצת פחות חזק מdemilich, אבל יש לו השפעות על הנבחרים שלו ויכולת להיענות לתפילות של אנשים. האלים גם מקבלים יותר כוח מתפילות של יצורים חיים ולכן לכל אל יש אינטרס להגדיל את כמות המאמינים שלו. המישורים שבהם אלים חיים הם סופיים, למרות שאין הגבלה לכמה האל ששוכן במישור יכול להגדיל אותו. כל אל חי במישור נפרד, ויש לו חוצנים שמשרתים אותו. כמו שלdemilich יש יכולת ליצור אל-מתים מגופות של יצורים ככה גם לאלים יש יכולת ליצור חוצנים מנשמות של אנשים שמוכנים להפוך לחוצנים במותם (אם הנשמה שלך הופכת לחוצן אז שום דבר לא יכול להחזיר אותך לחיים). החוקים של כוחות ותכונות של אלים שונים מאלה שבSRD. בדומה לdemilich אל לא יכול למות מזקנה, אבל אפשר להרוג אותו. במקרה שהורגים אותו צריך גם להשמיד את חפץ העוצמה שלו שבזכותו הוא יוכל לשוב לחיים בדומה לphylactery, אחרת הוא פשוט יחזור לחיים. חפץ העוצמה של אל לא יכול לצאת ממישור הבית של האל, ולכן אלים כמעט אף פעם לא יצאו ממישור הבית שלהם (לאף אל לא חסרים אויבים שינצלו הזדמנות להשמיד אותו).
בקרב בני התמותה יש הרבה מאוד תרבויות. בכל התרבויות מחוץ לגזעי הטריגים והגמדים מטיל הלחשים הנפוץ ביותר הוא כושף קרבי, ההכשרה למקצוע נפוצה בכל העמים (ואפילו בשבטים ברברים). לגבי הטריגים, כולם נבחרים. זה גזע מיוחד שכל מי שנולד לו מקבל כוחות של נבחר גם אם אין לו אל, למרות שרובם בוחרים אל בצעירותם. טריג שבגד באל שלו לא מאבד את כוחותיו, הכוחות הם טבעיים בשבילו ולא תלויים באלים. לגבי הנשק המועדף על טריג חסר אל, הוא פשוט בוחר אחד בדיוק כמו כוהן חסר אל עם תחום ההשפעה מלחמה בעולם של מו"ד. בעולם הזה קוסמים זה דבר דיי נדיר, על כל קוסם יש בין 3 ל-50 כושפים קרביים (תלוי בתרבות), פרט לגמדים שאין אצלהם כושפים קרביים בכל וכמעט שאין בכלל קוסמים. לגזעים שונים יש נטייה למסורות שונות, בקרב אלפים ההתמחות הכי נפוצה היא הקסמה, בקרב ננסים ההתמחות הכי נפוצה היא אשליה, בקרב נידורים ההתמחות הכי נפוצה היא מגננה ובקרב בני אדם ההתמחויות הכי נפוצות הן עוצמה ויצירה.
כבר דיי מאוחר, אז אני חושב שאני אמשיך עם התיאור מחר
אני בונה עולם חדש לצורך משחק במהדורה 3.5 מתוך הSRD, המדריך השלם להרפתקן, המדריך השלם למאגיה, המדריך השלם לקדושה והמדריך השלם ללוחמה.
בינתיים יש לי אל מכל נטייה, וכמה חוקים קצת שונים על הקסם בעולם (אבל רק קצת שונים), כמפורט להלן:
אין כוהנים, יש רק נבחרים. אל יכול לברך ילד כשהוא בבטן אימו (לרוב כתשובה לבקשת האם) ואז הוא יהפוך לנבחר כשיגדל. בשביל בן-אדם חי הרבה יותר קשה להפוך לנבחר (ולכן אם לא היית נבחר בדרגה הראשונה שלך אתה צריך לענות על דרישות קדם בשביל להפוך לנבחר).
במקום דרואיד יש רק שמאן רוחות.
כל האשפים מתמחים ומוותרים על המסורות תהפוכה ואוב, בנוסף כולם פרט לאשף הקסמה מקבלים יכולת אחרת במקום יציר סוד לפי החוק החלופי בSRD. האשפים נקראים קוסמים בעולם הזה (מה לעשות שלא אהבתי את התרגום), ובשפות שונות יש גם שמות שונים לסוגי הקוסמים השונים.
למכשפים אין יציר סוד, במקום זה הם מקבלים את הכישרון "מורשת דרקונית" בדרגה ראשונה.
בשביל לקחת דרגות כמכשף אתה חייב שהדרגה הראשונה שלך תהיה כמכשף, זו יכולת מולדת ומי שלא מתחיל את דרכו כמכשף לא יכול להפוך לכזה לעולם.
אין כוחות פסיוניים.
אני הולך להגדיל את רשימת הלחשים של שוגנג'ה, אני כבר אפרסם את זה בנושא אחר בפעם אחרת.
יש גם כמה גזעים חדשים עליהם אפרט בהמשך.
קצת רקע על העולם:
בעולם הזה כל האלים התחילו את דרכם כבני תמותה. התהליך של הפיכה לאל קצת דומה לתהליך של הפיכה לdemilich, אבל עם דרישת דרגה קצת יותר גבוהה (דרגה 25). אל הוא קצת פחות חזק מdemilich, אבל יש לו השפעות על הנבחרים שלו ויכולת להיענות לתפילות של אנשים. האלים גם מקבלים יותר כוח מתפילות של יצורים חיים ולכן לכל אל יש אינטרס להגדיל את כמות המאמינים שלו. המישורים שבהם אלים חיים הם סופיים, למרות שאין הגבלה לכמה האל ששוכן במישור יכול להגדיל אותו. כל אל חי במישור נפרד, ויש לו חוצנים שמשרתים אותו. כמו שלdemilich יש יכולת ליצור אל-מתים מגופות של יצורים ככה גם לאלים יש יכולת ליצור חוצנים מנשמות של אנשים שמוכנים להפוך לחוצנים במותם (אם הנשמה שלך הופכת לחוצן אז שום דבר לא יכול להחזיר אותך לחיים). החוקים של כוחות ותכונות של אלים שונים מאלה שבSRD. בדומה לdemilich אל לא יכול למות מזקנה, אבל אפשר להרוג אותו. במקרה שהורגים אותו צריך גם להשמיד את חפץ העוצמה שלו שבזכותו הוא יוכל לשוב לחיים בדומה לphylactery, אחרת הוא פשוט יחזור לחיים. חפץ העוצמה של אל לא יכול לצאת ממישור הבית של האל, ולכן אלים כמעט אף פעם לא יצאו ממישור הבית שלהם (לאף אל לא חסרים אויבים שינצלו הזדמנות להשמיד אותו).
בקרב בני התמותה יש הרבה מאוד תרבויות. בכל התרבויות מחוץ לגזעי הטריגים והגמדים מטיל הלחשים הנפוץ ביותר הוא כושף קרבי, ההכשרה למקצוע נפוצה בכל העמים (ואפילו בשבטים ברברים). לגבי הטריגים, כולם נבחרים. זה גזע מיוחד שכל מי שנולד לו מקבל כוחות של נבחר גם אם אין לו אל, למרות שרובם בוחרים אל בצעירותם. טריג שבגד באל שלו לא מאבד את כוחותיו, הכוחות הם טבעיים בשבילו ולא תלויים באלים. לגבי הנשק המועדף על טריג חסר אל, הוא פשוט בוחר אחד בדיוק כמו כוהן חסר אל עם תחום ההשפעה מלחמה בעולם של מו"ד. בעולם הזה קוסמים זה דבר דיי נדיר, על כל קוסם יש בין 3 ל-50 כושפים קרביים (תלוי בתרבות), פרט לגמדים שאין אצלהם כושפים קרביים בכל וכמעט שאין בכלל קוסמים. לגזעים שונים יש נטייה למסורות שונות, בקרב אלפים ההתמחות הכי נפוצה היא הקסמה, בקרב ננסים ההתמחות הכי נפוצה היא אשליה, בקרב נידורים ההתמחות הכי נפוצה היא מגננה ובקרב בני אדם ההתמחויות הכי נפוצות הן עוצמה ויצירה.
כבר דיי מאוחר, אז אני חושב שאני אמשיך עם התיאור מחר