• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות
  • הרישום המוקדם לדרקוניקון 2022 נפתח!
    ההתרגשות בשיאה, וההרשמה המוקדמת למשחקים והפעילויות בדרקוניקון 2022 יוצאת לדרך הקדימו להרשם כי המשחקים מתמלאים מהר קישור להרשמה המוקדמת דרקוניקון, 25-26 אוגוסט, דן פנורמה תל אביב

מהדורה 5 עוד אפשרויות לשחקן מהשולחן שלי

The Necromancer

פונדקאי ותיק
תחום קדוש: גבורה.

אלים עם התחום הזה הם לרוב אלי מלחמה, שמקדשים מעשים הרואיים בשדה הקרב ומחוצה לו. אלים אחרים עם התחום הזה הם אלי חופש, שתומכים בכוהנים שנלחמים למען מטרות צודקות.

לחשי תחום.

שלב 1: גבורה, דו קרב כפוי
שלב 2: נשק קסום, סיוע (aid)
שלב 3: גלימת הצלבן, אבוקה של תקווה (beacon of hope)
שלב 4: חופש תנועה, הילת טוהר (aura of purity)
שלב 5: גל הרס (destructive wave), נשק קדוש

קדוש של ברזל ודם. ברמה 1, אתה מקבל שליטה בכלי נשק צבאיים ובשריון כבד.

בנוסף, אתה מסוגל להגן על בני בריתך בעזרת האמונה והרצון שלך. כתגובה ליצור אחר שנפגע על ידי התקפה או שנכשל בגלגול הצלה נגד אפקט שגורם נזק, אתה יכול להוסיף את תוסף התבונה שלך לדירוג השריון שלו עד לסוף התור שלך, או לתוצאה של גלגול ההצלה שלו, מה שיכול להפוך את הכישלון להצלחה. אתה יכול להשתמש בתגובה הזו כמות פעמים השווה לתוסף התבונה שלך, ואתה מחדש את השימושים ביכולת הזו כשאתה מסיים מנוחה ארוכה.

אומץ לב. גם ברמה 1, יש לך יתרון בגלגולי הצלה נגד פחד וכדי להפסיק להיות מפוחד.

תיעול קדושה: אלי קרב!: משלב 2, בתור פעולה, אתה יכול להציג את הסמל הקדוש שלך ולהשתמש בתיעול הקדושה שלך כדי לחזק יצור אחר עם אומץ וכוח. בחר יצור אחד במרחק 60 רגל שמסוגל לראות או לשמוע אותך. עד סוף התור הבא שלך, הוא מגלגל את כל גלגולי ההתקפה, גלגולי ההצלה, ובדיקות היכולת שלו ביתרון.

אייקון של תקווה. ברמה 6, כאשר אתה מטיל לחש מאסכולת המגננה (abjuration), או מרשימת לחשי התחום שלך, עם זמן הטלה של פעולה, אתה מסוגל להשתמש ביכולת הזו כדי להפוך את זמן ההטלה לפעולת בונוס. אתה יכול להשתמש ביכולת הזו מספר פעמים השווה לתוסף התבונה שלך, ואתה מחדש את כל השימושים בה כשאתה מסיים מנוחה ארוכה.

מכה קדושה. מרמה 8, פעם בתור, כשאתה פוגע עם התקפה ביצור עם התקפת נשק, אתה מסוגל לתת ליצור אחר 1ק8 נק"פ זמני. הוא נשאר עד סוף התור הבא שלך. ברמה 14, הנק"פ הזמני שווה ל2ק8.

תיעול קדושה: אחיי גיבורי הצדק!: ברמה 17, כאשר אתה משתמש בתיעול קדושה: אלי קרב!, אתה יכול להשפיע על עד 3 יצורים, במקום רק על אחד.
 
עריכה אחרונה:

The Necromancer

פונדקאי ותיק
ארכיטיפ לסייר; חוקר החורבות.

בעוד שסיירים אחרים מגנים על הציווליזציה ביערות עבותים, מדבריות צחיחים ומערות אפלות, המומחיות שלך היא חורבות, שרידים עתיקים של ממלכות נשכחות ועמים שהיו ונכחדו. בין אם אתה היסטוריון נודד שמקטלג את שרידי העבר, מגן של עמים נסתרים ושל דברים שצריכים להישאר חלק מההיסטוריה, מורה דרך עם מידה לא בריאה של סיכון בעבודה, או פשוט שודד קברים עם קצת יותר סטייל, אתה יודע איך לשרוד בחורבות, ולא להפוך לחלק מהעבר בעצמך.

ייחוד: להרבה מחוקרי החורבות יש משהו שמייחד אותם; זה יכול להיות אביזר שמייחד אותם, אמונת תפלה ולא הגיונית, או אפילו צורת התנהגות מיוחדת או משפט שהם נוהגים לחזור עליו.

ייחוד:
1. יש לך "משפט מחץ" שאתה נוטה לחזור עליו. אתה חושב שהוא גורם לך להראות מגניב. הוא לא.
2. אתה משתמש בכלי נשק מיוחד או לא סטנדרטי, כמו צמד אקדחי-קשת, שוט, או קשת מחוזקת בגלגלות.
3. אתה לובש כובע, צעיף, או חפץ אחר שאתה מאמין שנותן לך מזל טוב.
4. יש לך טקס קטן ומיוחד שאתה עושה לפני כל משימה.
5. אתה מחזיק בכמות גדולה של סמלים קדושים עליך, בתקווה שלפחות אחד ישים לב אליך.
6. אתה הפטרון של מוזיאון או אקדמיה, והרבה מהשלל מההרפתקאות שלך מוצג שם.

לחשים נוספים. הלחשים הבאים נחשבים ללחשי סייר בשבילך, ונוספים לכמות הלחשים שאתה יודע.

שלב 1: זיהוי
שלב 2: ראיית הבלתי נראה (see invisibility)
שלב 3: חישה חוץ גופית (clairvoyance)
שלב 4: חיזוי (divination)
שלב 5: ידע אגדי

ידע ארכאולוגי. ברמה 3, אתה מקבל שליטה בכלי גנב, ובכלי קרטוגרף או כלי ניווט. אתה גם מקבל שליטה בכישרון היסטוריה. אם אתה כבר שולט בו, אתה מקבל שליטה בכישרון דת, מאגיה או חקירה.

ריטואליסט. גם ברמה 3, דרך שביבים של ידע עתיק, אתה מסוגל להטיל לחשים כטקסים. אתה יכול להטיל לחשי סייר שאתה יודע כטקסים.

בין הצלעות. מרמה 3, אתה יודע איך לנצל את המפלה של האויבים שלך כדי לגרום להם לנזק רב. כאשר יש לך יתרון בהתקפה על יצור, אתה יכול לגרום לו לעוד 1ק8 נזק מאותו סוג נזק של הנשק שאתה משתמש בו. אתה יכול להשתמש ביכולת הזו על אותו יצור רק פעם בתור.

הנזק של היכולת הזו עולה ל2ק8 כשאתה עולה לרמה 11 במקצוע הזה.

חמיקה. מרמה 7, הניסיון שלך בהתחמקות ממלכודות, רצפות מתפוררות וסכנות טבעיות ולא טבעיות נותן לך להינצל מהן כמעט ללא פגע. כאשר אתה צריך לגלגל גלגול הצלה של זריזות נגד כל לחש, מלכודת, יכולת או אפקט שנותן לך לקחת חצי נזק אם אתה מצליח בגלגול, אתה מקבל חצי נזק אם אתה לא מצליח בהצלה, ואתה לא מקבל שום נזק אם אתה מצליח בגלגול ההצלה.

ידיים זריזות. מרמה 11, אתה מסוגל להתחבא, לנתק מגע, להשתמש בחפץ, לפרוץ מנעול או לבצע מאוץ (dash) כפעולת בונוס.

התקפה נגדית. מרמה 15, כתגובה לכך שאתה חוטף נזק מיצור בטווח של נשק שאתה מחזיק, כתגובה, אתה מסוגל לנתק מגע או לתקוף אותו בחזרה. יש לך יתרון בגלגול ההתקפה הזה.
 

The Necromancer

פונדקאי ותיק
נוכל: בריון

הכשרות נוספות. ברמה 3, אתה מקבל שליטה בשריונות בינוניים, כלי נשק צבאיים, ומגנים.

מכות אכזריות. גם מרמה 3, אתה מסוגל להשתמש בכל כלי נשק שאתה מוכשר בו כדי לגרום למתקפת פתע. שאר החוקים של מתקפת פתע עדיין מתקיימים. בנוסף, אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי לדחוף או להתאבק עם יצור.

שרירן. מרמה 9, אתה מקבל הכשרה בזריקות הצלה של כוח. יש לך יתרון בבדיקות יכולת נגד אפקטים שגורמים לך להיות מוגבל בתנועתך או להפיל אותך אפרקדן, כמו יצור שמנסה להאבק איתך, הלחש סיבוך, בדיקות יכולת כדי לקרוע מעצמך חבל שקושר אותך, לכופף סורגים וכדומה.

לחימה מלוכלכת. מרמה 11, כשאתה מפספס יצור עם התקפת נשק, אתה מסוגל להשתמש בפעולת בונוס כדי לגלגל את התקפה נגדו שוב.

מכות אימתניות. מרמה 17, כשאתה פוגע ביצור עם התקפת נשק קפא"פ, הוא צריך להצליח בגלגול הצלה של חוסן בד"ק של 8 + תוסף ההכשרה שלך + תוסף הכוח או הזריזות שלך, או ליפול אפרקדן, והמהירות שלו הופכת ל0 עד לסוף התור הבא שלך. יצורים שגדולים ממך ב2 רמות חסינים ליכולת הזו.
 
עריכה אחרונה:
Top