• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון ה-30.10.20 בספר החוקים לשחקן: מקצוע הכוהנת הכחולה (לדרגות 1-8)

ערך טוב. אני מניח שהכוהנות הכחולות, ולא האפורות, הם אלה שמתחזקות את ההגנות השומרות על מרכז נסיכות אורמת'ריל. למרות החשיבות בתפקידה בשדה הקרב, היא באמת עשויה להיראות כפאסיבית מדי כמו הפייטן ואז ראיתי שהיא יכולה לקחת את מקצוע היוקרה "אלופתה של כוכב הערב".

האם גם היהלומים האחרים מזוהים עם חלקיו האחרים של היום?

כשחושבים על זה, לכל משרתות היהלום יש כוחות מבוססי אנרגיה ברובם (ניתן לטעון שלחשי הכפור של הכהנת הכחולה הם לחשי יניקת אנרגיה וזה יתאים אותם למוטיב הכללי של הכוחות). למשרתות היהלום הצהוב יש התקפות מבוססות אש שדי מתאימות לפרדיגמה. לא בדיוק הבנתי מה הכהנות האדומות יודעות לעשות אבל זה בטח גם מתאים. אני מניח שזה בניגוד לכוחות של יריביהם, משרתי האבא הגדול, שהם פיסיים יותר בטבעם.

לגבי עניין ישן, מה הסטאטוס של אביה של לינטוריאל? למיטב הבנתי, מדובר בלוחם-קוסם של ההשתקפות הכחולה אבל הוא לא מצטייר לי כקאראנסיר.
 
תודה על התגובה.
ההנחה שלך לגבי אורמ'תריל, לרוע המזל, הפוכה לחלוטין ממה שכתוב בטקסט על הנסיכות.
היהלום הצהוב לעיתים היה מזוהה עם השמש או הזריחה.
הכוהנות האדומות לעומת זאת, מבוססות מאד על ואריאציה של מקצוע הפייטן.

אביה של לינטוריאל היה לגיונר, כנראה קצין זוטר, באחד הלגיונות האנ'מיריים. אבל הוא אכן לא היה קאראנסיר, אלא ככל הנראה לוחם.
 
מרכז הנסיכות, כך נאמר, מוגן במידה כזו שמה שקרה בחלקי הנסיכות לא מורגש בו. הכהנות האפורות לא מסוגלות לספק הגנה כזאת לפי הערך עליהן בעוד שהכהנות הכחולות כן מסוגלות. האפשרות האחרת היא שתיאוריית "עיר העתידנים" שלי עשויה להיות נכונה קרי מה שהפליטים ממרכז אורמת'ריל זוכרים כ-"תרבות גבוהה" עשוי להתגלות בדיעבד כמשהו שנעשה על רקע הרבה פחות מחמיא שטושטש הודות לכוחותיהן של הכהנות האפורות.

עשורים רבים, רבים מדי חלפו, מאז עטיתי עליי את שריון רסיסי הספיר והנפתי חרב בשם הוד-רוממותה הנוצצת.

אני הבנתי מזה שהיו לו גם כמה כוחות חלשים שהוא קיבל מהשריון לאור החשיבות של רסיסי הספיר בתרבות האנ'מירית. גם נאמר שהוא מזדקן בקצב איטי ראוי לציון והוא עדיין בכושר למישהו בגילו המתקדם. אני מניח שבפועל הוא קיבל רק כמה בונוסים.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top