• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ספר השמע האחרון שהאזנתם לו

כמובן בהנחה שאתם בכלל מאזינים לספרי שמע =)
אני חושב שבשנים האחרונות האזנתי ליותר ספרי שמע מאשר קראתי ספרים ממש (PDF'ים של משחקי תפקידים לא נחשב) ואני סקרן לגבי ההאזנות שלכם.

הספר האחרון שהאזנתי לו ואני בהחלט ממליץ עליו -
The Thursday Murder Club של ריצ'רד אוסמן, סיפור מסתורין נהדר על קבוצת פנסיונרים/יות בבית אבות/מתחם דיור מוגן יוקרתי שחוקרים פרשיית רצח. לכל מי שמחפש השראה למשחק Brindlewood bay, אז מדובר לדעתי בתמצית טהורה של משחק התפקידים הזה.
הדמויות שם הן נהדרות ומלאות אופי אחת אחת, והמקריינת לסלי מנוויל עושה עבודה מצויינת.

אני שוקל להאזין לרומח הדרקון החדש - דרקונים של מרמה (הונאת פונזי :p ) שראיתי עליו ביקורות טובות.
 
ניסיתי פעם לשמוע את אחד הספרים של דריזט, אבל הקריאה נשמעה לי כל כך מונוטונית ובו בזמן הייתי צריך להשקיע המון המון ריכוז כדי לקלוט את המילים היותר "אקזוטיות" באנגלית, עד שהבנתי שזה כנראה לא בשבילי וחזרתי למילה הכתובה.
 
רוב מה שאני מאזין לו זה פודקאסטים ותסכיתי רדיו עתיקים, אבל אני כן מאזין לסיפורים קצרים מפי "מיסטר ספייק" - בדרך כלל כרבע שעה כל פעם, כך שמשהו כמו "הצבע מן החלל" של לאבקראפט לקח לו שלושה שידורים. יש לי חיבה לספרות אימתית או מוזרה שפגו זכויות היוצרים עליה, ואני אוהב את סגנון ההקראה שלו.

 
BadBug BadBug -כן זה לגמרי עניין של למצוא את את הקריין/נית המתאימים לספרים המתאימים. האזנתי למולדת די מזמן וזה אכן היה די בינוני.
ואכן צריך להיות מרוכז יחסית במקרים של טקסטים קשים אבל עד כה דווקא זה עובד לי לא רע בהאזנות בדרך לעבודה וחזרה (גם בטקסט קשה למדי כמו היפריון).
 
חזרה
Top