• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סיפור [סיפור] [אתגר מס' 7] המצור על מונסטר

"הממשלה הריבונית של הרפובליקה הלונארית מכריזה על סגירת גבולות הירח להגירה מכדור הארץ."
- 25 במארס 2101
כל אחד זוכר איפה הוא היה כשממשלתנו הכריזה על מדיניות אפס הגירה כלפי העכברושים מכדור הארץ. רובנו זוכרים פחות טוב איפה הם היו כשכדור הארץ השיב כאילו שאלנו אותו שאלה ולא קבענו קביעה. נאמר שם שהולכת להיות... סופה.

במבט לאחור, באותה התקופה, ההגירה כבר פחתה. המצב בכדור הארץ התייצב הודות לבקרת מזג האוויר שפותחה על ידי תאגיד היער השחור. אנחנו שמחנו בצד שלנו בירח כשהסופות האימתניות, שהיו נראות לפרקים, נעלמו.

חודשים לאחר מכן חשבנו שכדור הארץ רק דיבר. שכחנו שהאטמוספירה של הירח הייתה יותר דלילה מהאטמוספירה של כדור הארץ ודרוש זמן ליצור סופה. בינתיים הפקידים שלנו דיברו בגאווה על עתידנו המבריק. בכל יום ראינו בתקשורת נשים וגברים יוצאים מלשכות הפוריות עם תינוק מתוכנן לפי קווי המתאר הממשלתיים. הם אמרו שאם התשפוכת מכדור הארץ הייתה ממשיכה, התקדמותה המפוארת של האנושות בירח הייתה משתבשת.

אני הייתי שם. יצאתי עם אשתי מלשכת הפוריות עם בני כשהסופה הראשונה היכתה. הכיפה הדקה מעל מונסטר החזיקה מעמד רק בקושי כשהסופה הראשונה היכתה בה.

בשלב זה הוזנקו כבר כל הכוחות הצבאיים שלנו. נעשתה הגרלה ונבחר האיש שישלם בחייו על המחדל כך שכולם יכלו להתמקד בהתקפה עלינו.

"שתי סופות בדרגה שלוש ואחת בדרגה חמש נצפו בדרך למונסטר. מטוסים של חיל האוויר של הרפובליקה הלונארית הפציצו את הסופות אך מבלי הועיל. טובי הקלימטולוגים של הרפובליקה חוקרים איך הסופות נוצרות."
- 7 ביולי 2101

אני הייתי באמצע קבלת נתונים מים השלווה כשהסופה הראשונה הכתה. הסופה הראשונה שהם שלחו כבר כמעט דעכה כשהגיעה עמיתתה והחייתה אותה. עבודתנו הייתה בעיקר למנוע מאבק לכסות את ערי הרפובליקה שלנו. מעולם לא הכינו אותנו למלחמה מול סופות אמיתיות. עמיתתי אמרה, בעצב, "בלי האלגוריתם של תאגיד היער השחור, אין לנו כל דרך להבין איך הם תכננו את הסופות הללו."

ועל זה עבדו טובי המרגלים שלנו בוויקטוריה סיטי עכשיו.
"ממשלת כדור הארץ מוכנה לחתום על הסכם."
- 24 ביולי 2101

בסופו של דבר נגמר להם האוויר. ידענו במרכז שזה עניין של זמן עד שהם יבשלו סופות חדשות – אז בינתיים הממשלה משכה את הזמן עם שיחות שלום. שיחות השלום נעשו אמיתיות כשהצלחנו סוף סוף לגנוב את האלגוריתם שלהם והשתמשנו בו לניתוח מחדש של חזיתות מזג האוויר בחודש שעבר. ראינו עתה איפה הם מבשלים את הסופות ושלחנו לשם מטוסים כדי להקדיח את התבשיל.

"נשיא כדור הארץ וראש ממשלת הירח חתמו על הסכם מונסטר. לא תהיה הגירה נוספת לירח ולנוגה. ממשלת הירח מבטיחה מצדה לא לחשוף את סודו."
- 1 באוגוסט 2101
 
זה היה מהנה בצורה שאני לא יכולה להסביר. אבל מהנה כמו טריילר לסר שהייתי רוצה לראות [או טיזר לספר שהייתי רוצה לקרוא] [או פיץ' לרעיון לקומיקס שהייתי רוצה לעלעל בו] [אני יכולה להמשיך עם זה לנצח...]
בכל מקרה, זה היה באמת מהנה, ואם זה אי פעם יגדל מעבר לזה- אני אשמח לבחון זאת בשתי עיני!
 
תמציתי, ובכל זאת מעניין מאוד. יפה מאוד.
רק לא הבנתי איזה סוד הם היו צריכים להסתיר. היה יפה שעניין הסופות היה מסתורי אבל עוצמתי. בסוף הסיפור תהיתי מה בדיוק היו הסופות ואיך מפציצים אותן עם מטוסים.
 
אהה, חשבתי שהסוד היה משהו ספציפי של כדור הארץ. התאגיד הוא לא בין כוכבי?
אם התאגיד הוא של כדור הארץ, למה שתהיה להם בעיה לפרסם את האלגוריתם?
 
ושוב, התשובה בגוף הסיפור. כדור הארץ סיים תקופה כאוטית מאד מבחינת מזג האוויר שלו. במצב כזה, התאגיד יכול להרוויח כוח, כסף והשפעה מכך שהוא בא עם התשובה לבעיותיו של כדור הארץ. אם האלגוריתם דולף, הדבר יפגע באינטרסים של התאגיד שבינתיים הספיק לכופף את כדור הארץ תחת שליטתו.
 
אה, לא היה ברור לי שהתאגיד פחות או יותר שולט בכדור הארץ.
דרך אגב, קטעי היומן\חדשות עבדו כאן טוב והשתלבו יפה עם שאר הסיפור.
 
חזרה
Top