• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סיפורו של נעלם - עץ משחק [מו"ד 4 4/4]

אלמוג-סי

פונדקאי פעיל
עץ ההרשמה
ttps://www.pundak.co.il/forums/viewtopic.php?f=13&t=43209

הגיבורים שלנו
העוג הברברי - צוק בן יער מגן היער , בן פרא נוטר
yds - אלגארי חצי אלף עותר
amitf123 - לונקו מופיע הרחוב , ננס בארד
דינרבלו - אליר אלף סייר

in
הרפתקנותנו מתחילה במסדרון רחב המוביל אל מספר משרדים בבית העירייה , אתם משוחחים בינכם ועושים היכרות קצרה עד שאתם שומעים קול נמוך המורה עליכם להכנס לאחד המשרדים . כאשר אתם נכנסים אתם רואים גמד עם זקן ג'ינג'י ארוך הלבוש בבגדים יקרים. החדר בו אתם נמצאים נראה יחסית קטן אך מרווח , הכסאות והשולחן מגולפים בידי אומן, על הקיר תלויות תמונות היסטרויות וצמוד לאחת הקירות ישנה ספרייה עם ספרים עבי כרס. "שלום חברים יקרים , אני שמח לראות שכולכם הצלחתם להגיע . אתם בטח מבינים שהמצב אצלנו בעייתי מאוד ובטח שמעםת כבר לא פעם ולא פעמיים על החטיפות . אני בטוח שאתם מתאימים למשימה זו ותוכלו בטח לגלות למה ואיך כל המצב הבעייתי הזה קורה. אני מאמין בכל אחת ואחד מכם" אומר הגמד.
out
מוזמנים לספר כיצד דמותכם נראת ו
 
לונקו הוא ננס קטן טיפה מהרגיל, אך הוא מחפה על זאת עם זריזות ידיים. עיניו ירוקות כדשא ושיערו צהוב כמו עלי הכותרת של חרצית. הוא חובש כובע שחור ורחב שוליים, ממנו מבצבצת נוצה אחת לבנה. הוא לבוש בחולצה מכופתרת עם צווארון V פתוח לרווחה שמתחתיה יש עוד חולצה מכופתרת(עם כפתורים יותר קטנים) עם צווארון הדוק על צווארו. כפפות לבנות מכסות את ידיו, אך יש בהן חורים לאצבעות בכדי שיוכלו לראות אותן. הננס אוחז במקל הליכה קטן מעץ שנצבע בלבן וגיטרה נחה על גבו נמצאת על גבו. בזמן שהם דיברו במסדרון הוא מדי פעם הוציא קלפים מהשרוול ושיחק איתם קצת.
"אני שמח לשמוע אדוני" הוא אומר בחיוך רחב, "אני לונקו, בטח שמעת עליי, אני אשמח לעזור לעיר בכל צורה שאוכל" הוא מושיט את ידו קדימה ללחיצה.
 
אלגארי, לגמרי לא מרוכז במה שהולך, מרים את מבטו מכריכות הספרים שעל הארונות, ממהר לטפוח על הקעקוע הסגול שעל מצחו המקריח, ואז מחליף ידיים כשהוא מבין שהוא מצמיד מגילה פתוחה לראשו. בתנועת ידיים זריזה הוא תוחב את המגילה לאחד מהתיקים הרבים שתלויים מחגורת העור הרחבה שמצמידה את הכרס הקטנה שלו אל תוך טוניקת מסעות משופשפת.

היד המטופחת שעלתה אל הקעקוע מממשיכה לאחורי ראשו בזמן שהוא קד בנימוס מבולבל, מעביר אצבעות ברעמת השער שעל עורפו ומגרד את פאות הלחיים שלו לרגע.

''כן, אני אלגארי, אני בטוח שנוכל למצוא את החטופים...'' עיניו הזהובות מרצדות לאורך החדר והוא מנסה לתפוס את המבט של אחד מהיושבים האחרים בחדר, מקווה לפענח האם התגובה שלו התאימה לשאלה שנשאלה לפני כן.
 
צוק בין יער עומד במרכז כלל האנשים כמו עץ באמצע גבעה קירחה, בחור גבוה ורחב לעומת כול שאר האנשים בחדר. הוא לבוש בשריון הפרווה שלו, והמבט שלו מאיים. הוא נראה אנושי ברובו, אבל ניבים היוצאים מפיו ושיער פראי הגדל על פאות לחייו, ביחד עם עיניים חייתיות ואוזניים מעט מחודדות, מראים על מורשת בן הפרא שלו, שמקורה באנשי הזאב האגדיים.

הוא בלב נושם לעצמו טיפה לרווחה. הוא חשב שהוא יקבל הרבה יותר מבטים זועמים, אבל נראה שהוא לא היחיד כאן שטיפה נראה מחוץ למקומו. "אנחנו נפתור את זה, אנחנו חייבים" הוא אומר בקול טיפה מחוספס אבל לא תוקפני כמו שהייתם מצפים מהמראה שלו "נעשה כול מאמץ, ואנחנו נעקוב אחרי כול קצה חוט שיש לכם" הוא אומר, מחכה שהגמד יספר טיפה על מה שהם גילו.
 
"כן , בוודאי ששמעתי על כולכם, אני זה הרי זה שהחליט שאתם הכי מתאימים לפתירת תעלומה זו.." אומר הגמד הנושא את שמו אטרו. "טוב, את הסיפור אתם בטח מבינים , כל שבוע מתרחשות כארבע חטיפות במקומות שונים בעיר, לפעמים חוטפים בני אצולה ולפעמים עניים , לפעמים חקלאים ולפעמים עובדי תעשייה. אנחנו לא רואים בדיוק מאפיין משותף לכלל החטופים יכול להיות שהפושע פשוט רוצה לעשות לנו טרור ולהפחיד את האזרחים, כמובן ששלחתי את השוטרים שלי לחפש רמזים אך באופן קצת מפתיע הם לא גילו כלום לכן חשבתי לקרוא לכם שאולי תצליחו לגלות יותר ממה שאנחנו הצלחנו" אומר הגמד בטון רציני. הוא מושיט את ידי אל לונקו ולוחץ את ידיו.
 
IN
אליר נכנס אל החדר בדממה ומחכה לראות איך השאר יגיבו לאירוע. הוא בבירור בוחן עוד את חבריו החדשים.
אליר הוא אלף בשנות ה70 לחייו בגובה ממוצע ועם צבעי שיער ועור אופיינים לאלפים.
הוא לובש את שריון העור והברדס הרגילים שלו כשהברדס על ראשו ומסתיר את הבעות הפנים שלו.
הקשת הגדולה שלו תלויה על גבו עם אשפת חיצים בצבעי חום וירוק.


OUT
מה עושים עם ציוד ותכונות? 100 מטבעות זהב ולקנות ציוד בהתאם? חלוקת תכונות לפי קוביות? לפי בנק נקודות?
 
"מי היה החטוף האחרון? ומאיפה הוא נחטף?" שואל צוק את הגמד. "וגם אם אחד מהשוטרים יכול לספר לנו מה הם כן ראו, גם אם זה לא משהו חשוב, יכול להיות שהם זיהו משהו שאנחנו לא נצליח לזהות ובסוף ייתן לנו את הרמז שאנחנו צריכים" הוא אומר, פניו המאיימות מסתכלות לכיוון הדמות הנמוכה.
 
חזרה
Top