• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ הרשמה (5/5)

אני עוד לא בטוח אם יהיה לי זמן למשחק חדש, אני אדע את זה באזור השבועיים שלושה הקרובים ואז אוכל להתחייב.
איזה מין קונפליקטים אתה מצפה בדמויות, כמו מה? וגם לגבי סיבות להיות במאראקס אבטחה - לכאורה זה כדי להיות מאבטח או סמוי של להב 433, לא? או שאתה מחפש סיבה כמו שהוא בא ממשפחה של מאבטחים וזו המסורת המשפחתית להיות מאבטח.
 
דפ"ד:
גזע – יסוקי
מגדר – זכר
עולם – קאסטרוול
שם – טאק
מקצוע – חייל
ת'מה – הכוהן (התייחסתי לכוהן כמישהו שמנסה לעשות טוב בעולם,ופחות כמישהו שמשרת אל או דת מסויימת.מקווה שזה בסדר).
רקע:
הריגוש שבנסיעה,הרצון לחוות,תמיד היו חלק מהיסוקי.היצר הזה הוא שהוביל את אבות אבותיו של טאק,יסוקי צעיר בעצמו,להתגנב לספינות החלל הרבות שאכלסו את אקיטון,אז צומת מסחר הומה,ולטוס לראות מקומות,עולמות חדשים.בדרך לא דרך הגיעו אלה לקאסטרוול,שם התנפצה האשליה – הם סולקו מקאבאראת',והיו צריכים לשרוד בטבע האכזרי של קאסטרוול.
טאק נולד בקנדראס,עיר הצוקים והמפלים,לאמו,ברחוב.לפי דבריה של אמו,אביו היה שרץ,שהיה נחמד ל5 דקות בערך וברח,לא לפני שהשתיל את זרעו בבטנה.אך העצב והכעס מעולם לא היו מנת חלקם של היסוקי,ולמרות החיים הקשים ברחוב,חייו של טאק היו מאושרים.
כשהיה בן שבע,טאק כבר ידע להשיג לעצמו אוכל ושלט ברוב השפות שדברו אז ברחוב.בהיותו יסוקי פטפטן,כמעט כול ההומלסים האחרים בשכונה הכירו את היסוקי הקטן,ורגליים שהיו נשלחות לעברו ברחוב,אגרופים שהיו מוטחים לפתע בגבו, היו דבר שבשגרה.טאק מעולם לא רצה לעזוב את אמו,אך הגורל קבע לו עתיד אחר.
טאק היה בן תשע אז,והתנאים היו קשים מאי פעם.באותם ימים ממשלת קנדרס רצתה למגר את תופעת חסרי הבית,וגירושים שלהם היו דבר שבשגרה.באחד מהימים,אמו של טאק נתפסה,וגורשה על ידם של הלאשונטות,מותירה את טאק לבדו.כמה ימים לאחר מכן,טאק נקלע לקרב כנופיות,ובמהלך הקרב טאק נפצע ברגלו,פציעה שהותירה אותו צולע עד סוף ימיו.מפקד לאשונטה שעבר בסביבה,הבחין ביסוקי הפצוע ואסף אותו לביתו.
הלאשונטה היה מפקד רב רמה בצבא של קנדרס,וחינך את טאק ליושרה ולכבוד,מלמד אותו כול מה שידע.הוא אף טיפל ברגלו של טאק,והשתיל בה שתלים ביו-מכאנים שעוזרים לטאק ללכת,למרות שיש משהו רובוטי בהליכתו.בהיותו בן 15,בעידודו של אביו המאמץ,התגייס לצבא.טאק היה סייר בצבא,משתמש בידע שלמד ברחוב ומאביו,והתקדם מהר בסולם הדרגות של הצבא.בהיותו היסוקי היחיד בצבא,החיילים האחרים בעטו ברגלו הפגועה,צחקו על גודלו הקטן ועל מראהו העכברי וכינו אותו בכינויים השמורים לנבלות הגדולות ביותר מאז ומעולם,אך דבר לא פגע בשמחת חייו של היסוקי ובסרקזם הבוטה שלו.
טאק המשיך בצבא עד גיל 17,אז שלחו אותו יחד עם חבורה של חיילים על מנת לעצור ראש כנופיית פשע ידועה.במהלך הקרב,פיצוץ שנגרם כתוצאה מרימון שהושלך בשוגג פיצץ רבע מרחוב,הרג אזרחים רבים,ואת רוב החיילים שבאו עם טאק.אז טאק נחשף למראות שנטבעו בראשו עד היום – והוא פרש מהצבא.טאק נהג מאז להטיף לשלום,דאג לחסרי בית כמו אביו המאמץ לפניו וחי את חייו.
אך אבוי לו,יצר הנדודים שב לרדוף אותו,והוא החליט לצאת,לראות עולמות חדשים,שכן מעולם לא יצא מחוץ לקנדראס.מצוייד באוכל ובברכתו של אביו,טאק יצא ונדד בעולם החדש.במסעו עבר תלאות רבות,הותקף על ידי שודדים ופלצים אחרים,אך חייו ברחוב ובצבא הכינו אותו למסע,והאינסטינקטים הזריזים ויכולותיו המשוכללות עזרו לו מאוד במסעו.באחת ההרים שבא עבר,שמע שני מאבטחים מדברים על מפעלי נשק באקיטון,עולמם של היסוקי.טאק,שתמיד חלם לבקר במולדתו,נדר בליבו להצטרף לחברה.בעזרת כישוריו הרבים ומכתבי ההמלצה של אביו,הצליח טאק להתקבל לחברה,ומאז הוא ממשיך לחלום.
ציפיות מהמשחק – תמיד רציתי לשחק במשחק מו"ד עתידני,אני מקווה שאוכל להסתדר בלא היכרות עם פאת'פיינדר.עד כמה שהלב שלי נוטה לכיוון עולם הפנטזיה סטייל ימי הביניים,אני מאמין שאיהנה מאוד בסוגה השונה הזאת.בהצלחה לכולם!
הערות:למרות שחקרתי על קאסטרוול,אקיטון ויסוקי,יכול להיות שיהיו כמה טעויות כתוצאה משוני השפה.אשמח להארות בנושא!
נ"ב:התייחסתי ליסוקי כמין קנדרים של העולם הטכנולוגי.מקווה שזה בסדר.
 
היכרות- קראתי בעבר את השיטה, לא זוכר אתה לגמרי, PF אני מכיר נהדר.

ד"ד
שם: mark-t6 או מארק בקיצור
גזע: אנדרואיד
מקצוע: סוכן.
ת'מה: קצת לא סגור על זה, מתבלט בין שודד לבין צייד ראשים,
מגדר: זכר (אם כי אני די בטוח שזה לא כל כך רלבנטי באנדרויד)
עולם בית: תחנת אבשלאום
רקע: - https://docs.google.com/document/d/1GbV4L8yaQis7brqe8zkcClg6-6Fkn9YHQuPfHGRnu_A/edit?usp=sharing

ציפיות- שיהיה השפעה לדמות, גם אם מדובר בהרפתקאה מוכנה או משהו שמבוסס על משהו מוכן, אני אשמח אם לדמויות כן תהה השפעה על המסביב וזה לא "סרט נע" שהדמויות פשוט נכנסות אליו, בגלל שמשחק קצר לא כזה חשוב שהסיפור של הדמות יכנס, אבל אני אשמח אם כן
 
אני מקיר את 3.5 טוב למדי וקראתי בעבר ועודי מחזיק ויכול לחזור על ספר החוקים של פאת'פיינדר
שם: ג'ונתן.
גזע: בן אנוש
מקצוע: תכנאי (מזל"ט)
ת'מה: טייס
מגדר: זכר
עולם בית: אבשלום, התחנה המקשרת.
רקע:
ג'ונתן נולד באחת בהעיירות המפוקפקות באבשלום, אך למרבה מזלו הוא נולד בטובה ביותר מביניהם, ברגלור, או הבורג המרקד כפי שהיא מכונת בקרב רוב תושבי התחנה.
הבורג המרקד היא שכונה קטנה שנמצאת בחזית הגבול בין השכונות של מעמד הבניים והמעמד הנמוך, לפני כ70 שנה היה שם כל מה שאתה יכול צפות משכונות כאילו, כמה כנופיות קטנות שרבו על שליטה, סמים, פרוצות לא בריאות במיוחד ואדם מת פעם בכמה זמן, מקום לא סימפטי ומסוכן ביום ואף קטלני בלילה, במזל הוא לא היה גדול מספיק בשביל למשוך כנופיות גדולות ולהחריף את המצב.
הדבר היחיד שיחד את המקום הייה כיכר גדולה וומרוווחת באופן יוצא דופן שבמרכזה היה תקוע בורג עצום, הכיכר באופן צפוי למדי שימשה למרוצי רחוב בלתי חוקיים.
אך כאמור כל ז השתנה לפני 70 שנה ביום בו טד טולדר הגיע לשכונה, טד היה איש עסקים כרזמתי שעקב סדרה של אירועים מצערים איבד את הכול ונאלץ לעבור לשכונה, בפעם הארשונה שצפה באחד ממרוצי הרכוב הוא הבחין בכך שהאירוע מושך לא מעט צעירים עשירים מהקיפה שבאו לצפות במרוצים, אך הם לא היו רבים כל כך ורובם נראו חוששים ובצדק, באותו יום עלה לו הרעיון הטוב ביותר בקריירה שלו, הרעיון שיישנה את השכונה לנצח.
הוא עבד קשה ובסופו של דבר הצליח לשנות את השכונה מהיסוד, המקום עדיין היה מפוקפק מאוד, אך הוא לא היה מסוכן אילה מקום בילוי, הכנופיות הקטנות נעלמו, הסמים נהפחו לטהורים ואיכותיים והבנות היו בריאות גניבות וכיוסים עדדין נפוצים אך שוד רצח ואונס מטופלים ללא סלחנות, אך חשוב מכל הי הבידור.
המקום הפך למרכז למרוצים בלתי חוקיים קרבות רובוטים וקרבות כלבים (או שאר יצורים) ואף קרבות אדם (או חייזרים, אך לא עד המוות), תוכנים פתוכים ברחובות ורחובות שלמים הם בעלי חלונות אדומים.
טד הפך את המקום למרכז בידור לא חוקי בטוח, אנשים הנכנסים לשם יכולים להיות בטוחים שהם לא ישדדו (אך בהחלט יתכן שיכויסו) או יחטפו, למעשה היחידים שבסכנת חיים הם בדרך כלל המתחרים במרוצים, שם להיכנס בצכונית של מתחרה אחר היא דבר לגיטימי לחלוטין.
כמו כן קרבות הרובוטים בעלי הרשמה פתוחה כך שכל מי שרוצה יכול להגיע לשלם קת ולהיכס לקרב עם ההמצאה שלו, מה שתרם עוד יותר למשיכת מבקרים.
בנוסף המקום אינו נשלט על ידי טד או כנופיה כל שהיא, למעשה הוא נשלט על ידי התושבים עצמם שמנהלים מערכת עצמאית.
הרשויות מאלימות עיין מהפעולות הבלטי חוקיות מלבד פשיטה לא מחייבת מדי פעם עקבכך שהמקום מספק לפרחחים העשירים בילוי שהם עלולים למצוא במקום מסוכן וגרוע יותר ואף המקום הוא אתר תיירותי לא רשמי.

למציאות הזו נולד ג'ונתן.
ג'ונתן היה ילד שקט רגיש וחכם שכנראה לא היה שורד בשכונה אחרת, אך כאן הוא פרח, הוא גילה כישרון מדהים למכונאות ורובוטיקה שאותה למד על ידי לימוד עצמי מעט ספרים ומעט עוד יותר מורים מזדמנים, הוא נכנס מהר מאוד לקרבות הרובוטים ותחרויות מזלטים וששם סגסג, למרות שהוא בישני ורגיש מאוד הוא בעל תחרותיות בריאה כשזה מגיע לתחרויות מסוג זה ושואב מכך הנאה, בנוסף הרוויח יפה מאוד והיה האלוף הבלתי מעורער של זירת הרובוטים הקטנים ומסלולי המזלטים הקטנים מגיל 13 עד גיל 16, בגיל 16 קארה וג'יימס הופיעו, קארה וג'יימס היוזוג חברים, נערה ונער מהקיפה בסביבות גילו שהיו הראשונים שגילו כישרון שווה לשלו, כל אחד מהם נכנס בנפרד עם ההמצאה שלו והיו הראשונים לנצח אותו, הרובוט הקטן שהוא בנה חוסל על ידי ההמצאה של קארה אך בגמר הפסידה לג'יימס בעוד במסלולי המזלטים ג'יימס התרסק בעוד ג'ונתן הגיע שני אחרי קארה.
השלושה הפכו לשחקנים העיקריים בתחרויות אילו וג'ונתן נהנה להתמודד עם אחרים בעלי כישרון כמו שלו, יריבים שווים לו.
עקב שורה של אירועים שכללו התרסקות משולשת פשיטת משטרה ובקבוק וודקה מקולקל (אל תשאל) ג'ונתן הפך לחבר טוב עם השניים ולמד להקיר אותם.
הוא גילה שקרה היא יורשת מיועדת לחברה מצליחה בשם פרוסקורס המתמחה ברובוטיקה ותחבורה והמצב היה זהה עבור ג'יימס שנועד לרשת את החברה XB77 בעלת תחום התמחות זהה, החברות אומנם התחרו ביניהם אך גם שיתפו פעולה והחזיקו כמה חברות בת משותפות, ההורים שלהם שהיו בעלי החברה היו חברים קרובים, קארה וג'יימס גדלו פחות או יותר בייחד.

השלושה התחילו לבלות בייחד יותר ויותר ואף נכנסו עם המצאות משותפות לתחרויות מתקדמות יותר, כאשר הגיעו לגיל 18 הקימו קארה וג'יימס חברת בת קטנה ופרטית וצירפו עליה את ג'ונתן, הם קראו לחברה "קג'ג'" וביחד המשיכו לעסות את מה שהם אהבו לעשות, לנמציא ולבנות, הודות לעזרה שלהם הוציא תואר מסודר במכונאות ואף רישיון טייס (הם נהגו לבחון בעצם את כלי הטיסה שבנו), והכל היה מושלם, אך ג'ונתן ידע שזה יגמר בקרוב.
כאשר התחברו השלושה הפחו לחברים הטובים ביותר, אך אחרי זמן מועט ג'ונתן התאהב בקרה, אך מעולם לא הביעה זאת עקב אופיו הביישני והידיעה שבסופו של דבר הוא "דמות משנית" בסיפור של קארה וג'יימס, ואכן בגיל 22 מה שג'ונתן ציפה שיקרה אכן קרה, קארה וג'יימס התחילו להיות יותר מחברים.
בעוד מערכת היחסים שלהם מתפתחת הלב של ג'ונתן התחיל עט עט להישבר, הוא צה בחבר ובחברה הכי טובים שלו הולכים ומתקרבים ושנאה את עצמו בגלל החלקהרע שבו שיכל שהשתיים יפרדו, הוא הרגיש שהוא בוגד בהם.
בסופו של דבר בגיל 24 השתיים התארסו והיה ברור שהם ימזגו את החברות כאשר ירשו אותם.
בעוד זה קורה ג'ונתן החליט שהוא צריך להתרחק מכך, בכל יום שבילה עם הזוג הלב שלו נשבר מעט יותר, הוא הודיע להם שהוא רוצה לעזוב ולעשות התקדמות והסתיר את הרגשות שלו, אך הוא הבטיח להם בשביל לא לפגוע בהם ושלא יגלו את סודו להישאר עד החתונה שלהם.
הליל החתונה הוא היה "the best man" של ג'יימס וצפה בהם מתחתנים בחיוך בעודו בוכה בליבו על החתונה והקנאה שלו.
למחרת בבוקר הוא עזב את אבשלום ויצא לחפש את עצמן בעולם, הוא התגלגל מעבודות כטייס ומכונאי במספר מקומות ובסופו של דברמתא את עצמו במשטר האימונים המפרך של מאראקס אבטחה ומצא בו נחמה מסויימת, חברים חדשים.
הלב שלו עדיין שבור ונמשך הבייתה, חזרה לקג'ג' שבהוא עדדין מחזיק שליש מהמניות בה, הביית שלו עם שתי האנשים היקרים לו בכל העולם.
אך בעודו רחוק מהבית הוא התחיל לתהות, ג'יימס וקארה ידעו? האם הוא רוצה שהם ידעו?

אופי: ג'ונתן לרוב שקט בישן ונחמד... עד שאתה מוצא אותה מתחרה נגדך במשהוא שכולל תכנולוגיה, בין אם זה משחק, תחרות טייס או דבר דומה האופי שלו משתנה לחלוטין, הוא הופך לבן אדם נלהב ואחוז תזיזית ואף קולני, עד שהתחרות נגמרת והוא חוזר חזרה לקונכיה שלו אדום ונבוך.

מראה פיזי: במנה גוף קטן יחסית ורזה, עניים ירוקות כהות, עור לבן מעט חולני, שיער בצבע בלונדי מלוכלך.

ציפיות מהמשחק: אני מצטער על הרקע הארוך, אני מנסה לשחק דמות מיחוץ לאזור הנוחות שלי, בעוד לרוב אני נוטה לשחק דמות בעלת אופי חזק והדמות הזאת יותר רגישה וחסרת ביטחון עצמי, אני מקווה לפתח את הופי של הדמות לעורך המשחר ולחקור צורת התנהגות חדשה.
אני מקווה שהאופי מתאים למערכה שלך.
 
הי. שוקל להגיש סולאריאן, כי הם נראים ממש מגניבים, אבל אני לא מבין את הפלאף של המקצוע עד הסוף...מה מקור הכוח שלהם במונחי מו"ד סטנדרטי? האם הכוכב שממנו הם שואבים יכולות הוא ישות תבונית, או אל, או שזה יותר דומה לצ'י של נזירים, או משהו אחר?
 
מכירה את PF למרות שאני טיפה חלודה, עוד לא יצא לי לשחק SF

ד"ד:
שם: אמומין אומילואה ("גאם-בול")
מקצוע: Envoy
ת'מה: Icon
מגדר: נקבה
עולם בית: קאסטרוול
רקע: https://docs.google.com/document/d/1NTH0YMghpibdCsu5H9ofJJstM39FR_hxFpgrhJWUTAU/edit?usp=sharing
כמו שכתבתי ברקע, יש קטעים שאני לא בטוחה שמתאימים לחלוטין לעולם המשחק, תן לי לדעת אם יש משהו שצריך לשנות. מעבר לכך אני חושבת שאני צריכה לשפץ את הרקע טיפה אבל אני רוצה לשמוע את דעתך על הרעיון הכללי קודם
ציפיות מהמשחק: עם כמה שזה נשמע קיטשי, הציפייה העיקרית שיש לי היא שיהיה לכולם משחק מהנה. מעבר לכך אני תמיד שמחה על הזדמנויות לרולפליי רציני והתפתחות של דמויות, אבל אני מניחה שיש פחות מקום לכך בהרפתקה מוכנה קצרה
 
דפד:
שם: אריאן אוטאקה
מקצוע: חייל
ת'מה: טייס
מגדר: זכר
עולם בית: וורסס
גזע: בן אדם
רקע: אריאן גדל לבד, מיותם מאב ואם, שנטשו אותו ברחוב בגלל בעיות כלכליות. הוא לא רצה להתנדב לתחזוקת הספינות, וגם לא היתה לא אפשרות, כי הוא לא ידע על זה. הוא היה גדול לגילו, וחכם בצורה קצת שונה. בכל תגרה שהוא השתתף בה, הוא ידע לראות את החולשות של היריב, לנצל אותן, ולנצח. ככה הוא סיים את הקורס של חברת האבטחה. הוא קיבל אמוני טיסה על חללית ליחיד, אבל בילה הרבה זמן בקריאה על פיקוד על ספינת חלל. זה היה ועודנו החלום שלו: לעשות טוב בעולם. הוא מקווה להפוך למפקד ולהנהיג קבוצה משלו שתסתובב ותשליט סדר. הפעם הראשונה שהוא ישן במיטה נורמלית היתה במאראקס אבטחה.
ציפיות: שיהיה גם משחק דמות משולב על העלילה, ולא רק עלילה או רק משחק דמות. חוץ מזה: שיהיה כיף.
 
אביעד אמר/ה:
אני עוד לא בטוח אם יהיה לי זמן למשחק חדש, אני אדע את זה באזור השבועיים שלושה הקרובים ואז אוכל להתחייב.
איזה מין קונפליקטים אתה מצפה בדמויות, כמו מה? וגם לגבי סיבות להיות במאראקס אבטחה - לכאורה זה כדי להיות מאבטח או סמוי של להב 433, לא? או שאתה מחפש סיבה כמו שהוא בא ממשפחה של מאבטחים וזו המסורת המשפחתית להיות מאבטח.
מחזיק אצבעות שתדע לפני שתקופת ההרשמה תגמר.
הקונפליקטים שאני מצפה מהדמויות הן קונפליקטים פנימיים. בין אם זה התמודדות עם בעיה כלשהי (כמו אשמה או דכאון), שאלה שהיא מתחבטת בה (כמו שאלה בנושאי אמונה, פילוסופיה או מוסר), ציפיות של החברה, או אלף ואחת דברים אחרים. דמויות בלי קונפליקט הן דמויות שטוחות ומשעממות, ואני פחות נהנה להנחות לכאלה.

כשאני מדבר על מאבטחים, אני לא מתכוון למאבטח-קניונים שעומד בכניסה ושואל "יש נשק?", אני מתכוון להרפתקנים, לאנשים שנשלחים כדי לאבטח מקום, כדי לחסל איומים על הלקוחות שלהם וכדי לשמור על הלקוחות הללו- בין אם על החיים או על הרכוש שלהם. בעולמות הברית יש אין-ספור עבודות, מכריית ת'ייסטרון באקיטון ועד משתיל שתלים קיברנטיים בוורסס. למה הדמות שלכם החליטה לעבוד בתחום עבודה מסוכן כל כך כמו אבטחה פרטית? ועוד בחברה עם כל כך הרבה דרישות ועם אימונים כאלה מפרכים? "כדי להיות מאבטח" זו לא סיבה. זה בעצם לענות "כי ככה", ואם מישהו יגיש דמות כזו- אני לא אקבל אותה.
ארגון אחר ששולח את הדמות כסוכנת סמויה זה אפשרי, אבל אני מרגיש שזה פחות מתאים בדרגה הראשונה והייתי מעדיף להתרחק מזה. עם זאת, אם תוגש דמות כזו, והיא תהיה דמות טובה, זה לא כזה מפריע לי.
ציפיות שהמשפחה מטילה עליו יכולות להיות סיבה טובה להפוך למאבטח- בין אם כמו שאתה הצעת, כשמדובר במעין 'מסורת משפחתית', או כי הדמות החליטה להפוך למאבטחת על מנת להמלט מהציפיות הללו, יהיו כפי שיהיו. אז כן, דברים בסגנון הזה נשמעים טוב.
yds אמר/ה:
הי. שוקל להגיש סולאריאן, כי הם נראים ממש מגניבים, אבל אני לא מבין את הפלאף של המקצוע עד הסוף...מה מקור הכוח שלהם במונחי מו"ד סטנדרטי? האם הכוכב שממנו הם שואבים יכולות הוא ישות תבונית, או אל, או שזה יותר דומה לצ'י של נזירים, או משהו אחר?
כוחם של הסולאריאנים מגיע מסביב- מדובר בכוח קוסמי שהם מצליחים לתעל דרך איזון פנימי ומשמעת עצמית, בדומה לצ'י במו"ד סטנדרטי. הם גם מתאמנים במנזרים, מה שמחזק אפילו יותר את הדמיון שלהם לנזירים של המו"ד הסטנדרטי.



כמו כן, ביקשו ממני לפרט על מאראקס אבטחה. האמת, שאין הרבה מה לפרט, אבל אני אנסה.

מאראקס אבטחה היא חברה בהנהגה לאשונטית שמבוססת בקאסטרוול ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה של עיר המדינה ארל באקיטון, שם לא רק שמאראקס אבטחה יכולה להשתמש בכוכב המסוכן כשטח אימונים, ובשממות האדומות כרצונם, תמיד יש בו עבודה כמלווים של שיירות קאראוונים הנעות בין ערי המדינה של הכוכב האדום.

כאחת מהחברות השייכות לתאגיד סורין, מאראקס אבטחה ידועה למדי בעולמות הברית, ורבים שוכרים את שירותיה- בין אם שירותי אבטחה אישית או פוליסות ביטוח שונות.

ה"גנרלית" ליארה היא הפרצוף של החברה, כמו גם המנכל"ית שלה- אם כי ההחלטות האמיתיות נעשות על ידי הממונים עליה. היא לוחמת אגדית בקרב הלאשונטות של קאסטרוול, ונאמר שהיא שירתה במשך מספר שנים כאחת מהמפקחים של ברית אבשלום- כוח העלית של לוחמים-דיפלומטים אשר מופקדים על שמירת השלום והברית שבין הכוכבים. למרות הכבוד הגדול, היא החליטה לפרוש- ישנם עשרות סיפורים מדוע, חלקם הגדול סותרים אחד את השני. בעוד סיפור אחד אומר שהיא התפטרה לאחר משימה מטונפת במיוחד באוקטרן, סיפור אחר מציין כי העזיבה שלה הייתה כי רצו לשלוח אותה לתפקיד משרדי תחת מועצת הברית באבשלום.חלק מהסיפורים מתארים אותה כמלאכית-מוות בשדה הקרב, בעוד אחרים מתארים אותה דווקא כלוחמת רחומה המעדיפה לקחת שבויים במקום גופות. עם זאת, כל הסיפורים מסכימים על דבר אחד- הגנרלית ליארה היא חיילת מאומנת ומעוטרת בצל"שים ומדליות, ועדיף שלא לעמוד בדרכה.
 
[mention]Darki[/mention] אני ממש מחבב את הרקע, ולהגדיר את היסוקי כ"מין קנדרים של העולם הטכנולוגי" זה בהחלט מדויק. ניטפוק אחד קטן, כותבים לאשונטות ולא לושאנקות.

כתבת שהיסוקי סולקו מקאבאראת' ונאלצו לשרוד בטבע האכזרי של קאסטרוול. בפסקה אחרי, אמרת שטאק נולד בקנדראס. האם היסוקי נאלצו לנדוד רגלית מקאבאראת' לקנדראס? איך המסע השפיע עליהם?

בנוסף, האם טאק עדיין חושב על אמא שלו? האם הוא מתגעגע, או אפילו מחפש אותה? או שהוא שכח ממנה לחלוטין ורואה באביו המאמץ כהורה האמיתי שלו? כמו כן, איך קוראים לאב המאמץ שלו?

בנוגע לת'מה, ת'מת הכוהן כן מכוונת לאמונה כלשהי, בין אם אמונה דתית באל- או אמונה בפילוסופיה מסוימת.
כמה אופציות שאולי יתאימו לטאק הן: (הערות שלי בכחול)
  • הסינגולריות (Singularitism)- האמונה הרווחת בין המכונות התבוניות שבאבאלון. הייחודיות מטיפה שביום מן הימים, כל היצורים החיים יהפכו לחלק מיישות נרחבה אחת, ושהדרך המהירה ביותר להגיע למצב הזה הוא דרך פיתוחים טכנולוגיים.

    אני חושב שזה אולי יכול להתאים לטאק, בהתחשב בכך שהוא משתמש בשתל קיברנטי כדי לתקן את הצליעה שלו.
  • דסנה- דסנה היא אלת המזל, החלומות והנדודים. היא מעודדת את מאמיניה להאמין בעצמם, לבטוח באינסטינקטים שלהם ולחיות את חייהם. המאמינים שלה מעדיפים שלא להלחם אם ניתן, אבל אם אין להם ברירה, או אם ההמנעות מקרב תביא לפגיעה בחפים מפשע, הם ילחמו.

    דסנה בהחלט מתאימה לאופי הקנדרי, היא כנראה הבחירה ה"בטוחה".
  • היילאקס- היילאקס הייתה במקור הפטרונית של הנחיל, אבל כשאלו נטשו את האינדיבידואליות שלהם ואותה, היא הפניתה את מבטה לגזעים חרקיים אחרים. עם זאת, היא תמיד קיוותה שילדיה יחזרו אליה, ואכן- השירן עשו זאת. היילאקס היא אלת השלום והחברות. היא מטיפה לדיפלומטיה, תמיד לשאוף לחברות ולהרמוניה, לבני ברית במקום לאויבים. עם זאת, היא גם מבינה שלעתים הדיפלומטיה נכשלת, ושגם שוחרי השלום צריכים להגן על החפים מפשע. אין דבר רע בלהכשל בלהשכין שלום- הדבר החשוב הוא הניסיון, לא משנה כמה הוא נואש.

    היילאקס היא בחירה מעניינת, בהתחשב בכך שהיא אלה חרקית והפורמיאנים סוגדים לה. אם טאק גדל בקאסטרוול, מסביב ללאשונטות, ועוד שירת בצבא של אחת מערי המדינה שלהן, יש סיכוי לא רע שהוא רואה בפומריאנים כאויבים, או לכל הפחות לא מחבב אותם.האמונה באלה שלהם בהחלט לא תבוא בעין יפה בקאטסרוול, ככה שאם הוא סוגד לה- אשמח לשמוע איך זה מתבטא ואיך הסביבה מתייחסת לזה.
  • איומדה- איומדה היא אלת בני האדם, הקרב ההוגן והכבוד. היא אלת הצלבנים, ומטיפה להלחם ברוע. עם זאת, היא לא דורשת לחסל את האויבים, אלא מעדיפה לתת להם הזדמנות להכנע ולהביא אותם לצדק. הכוהנים שלה נלחמים בדיכוי ומנסים להפוך את היקום למקום טוב יותר.

    איומדה היא אלה לוחמנית מאוד, אלת הפאלאדינים הקלאסית בעצם. בחירה בה כנראה תקח את טאק לכיוון יותר לוחמני ואולי קצת יותר קשוח או קפדני.
  • אוראס- אל השינוי והאבולוציה, אוראס מלמד שאבולוציה היא לא תהליך רנדומלי אלא סביבתי, וניתן להשפיע על הסביבה שלך וכך על האבולוציה שלך. המאמינים של אוראס מאמינים שהדרך לחוות את החיים היא להשתנות תמידית, לחפש דברים חדשים, להמציא את עצמך מחדש- פיזית, מנטלית, רוחנית.

    אם טאק מנסה להביא שינוי כלשהו, אולי אוראס יתאים לו. יש גם הרבה אנשים משודרגים (כלומר, בעלי שתלים קיברנטיים או איברים תותבים קינברנטיים) שסוגדים לו, כך שזה כנראה יכול לעבוד.
  • סרנראה- אלת השמש, הכפרה, הריפוי והאהבה. סרנראה מטיפה להלחם ברוע, לטפח אהבה ונחמדות. היא מבטיחה שהשחר תמיד יגיע בסופו של דבר, והשמש תמיד תזרח גם לאחר הלילה האפל ביותר- וכשזה יקרה, טוב הלב, התקווה והאמת ינצחו.

    סרנראה היא עוד אלה טובה "קלאסית". אני לא בטוח עד כמה היא מתאימה לטאק, אבל היא בחירה אפשרית.
  • ווידאן- בעוד שדסנה היא אלת המסעות לשם המסעות, ווידאן מטיף למסעות בעלי מטרה- גם אם המטרה היא פשוט גילוי. הוא ידוע בכך שהוא שובר את עצמו לרסיסים ושולח אותם כאווטארים עלי אדמות, חופשיים מחובות האלוהות ויכולים לתור את היקום. ווידאן הוא אל החופש והשוויון, מתנגד לדיכוי ולעבדות.

    ווידאן הוא בהחלט בחירה טובה בשביל טאק, כיסוקי שמנסה לעשות טוב בעולם ונתקף בתאוות נדודים.

[mention]liorgonen3[/mention], רקע מעניין. כשאתה אומר שמארק גילה יום אחד שהוא טוב בלא להיות מורגש, אתה מתכוון שיש לו כשרון טבעי, או מעין זכרון-שרירים מסוים? עד כמה זה השפיע על האישיות שלו- ומה מארק חושב על זה? האם הוא ממורמר על כך שהוא לא כריזמטי, או שהוא שמח בחלקו?

בנוגע להערה על המגדר, אנדרואידים רבים מגדירים את עצמם כזכר או נקבה, בעוד חלקם מגדירים את עצמם כחסרי מגדר, משנים את המגדר שלהם כרצונם או אפילו דוחים את הרעיון הפילוסופי של מגדריות וטוענים שמדובר בנצר לתקופה בה היו עבדים.

[mention]tkhag1[/mention], יש דבר אחד שמפריע לי ב...רקע לרקע שלך. אין לי שום בעיה שטד טולדר הוא איש עסקים מצליח שהצליח לשנות את המקום מצד לצד, אבל העובדה שהוא לא נשלט ע"י טד או ע"י כנופיה, אלא ע"י התושבים עצמם פשוט מוגזם מדי לדעתי, אם כי זה לא מאוד קריטי וקל לשנות את זה.
בנוגע לדמות, אני חושב שהיא טיפה מוגזמת, והייתי שמח אם תעדן אותה מעט. תתן לו יותר "עוגנים" לחיים מעבר לאהבה הנכזבת שלו והתחרותיות שלו. אולי איזו מטרה שהוא רוצה להשיג, או דבר שהוא מחפש?

מה שכן, אני רוצה להבהיר שלא יהיה הרבה מקום במהלך המשחק לפיתוח אופי. מדובר בהרפתקה אחת, לא בקמפיין שלם. קח את זה בחשבון- אם אתה חושב שלא תוכל ליצור את הפיתוח שאתה רוצה בזמן המוגבל הזה, אני מעדיף שתיצור דמות אחרת או תשנה את הדמות הקיימת כדי שהיא לא תדרוש את הפיתוח המתוכנן הזה.

[mention]The Traveler[/mention], בנוגע לאינטרנט, בסטארפיינדר קיימת הinfosphere (אני פתוח להצעות לתרגום), ובהחלט קיימות בה רשתות חברתיות. מה שכן, להודעה מכוכב אחד לוקחות לפחות כמה שעות להגיע לכוכב אחר.

הרקע בהחלט נחמד, ואמומין נשמעת כמו דמות ממש מהנה. איך היא מרגישה בנוגע ל"הסכם" שלה עם אביה ועם מאראקס אבטחה? כמו כן, מה חברת האבטחה חושבת על כך שהיא מצלמת את ה'הרפתקאות' שלה אצלם? כמו כן, האם היא צילמה גם בתקופת הטירונות, או מתכוונת להתחיל רק עכשיו- כשהיא באמת יוצאת למשימות?

[mention]lonewolf[/mention]- הייתי שמח להרחבה לרקע. כרגע, מדובר בדמות מאוד גנרית אם כי בעלת המון פוטנציאל. כבן אדם שגדל באידארי, איך החיים בחברה הקאזאת'ית השפיעו עליו? כמו כן, אמרת שהוא טייס- הייתי שמח לשמוע איזה סוג בדיוק של טייס הוא, ואיך הוא קיבל את האימונים הללו.
באידארי, הרבה מהתושבים מתנדבים לעזור ולתחזק את הספינה ומבלים זמן מה כאנשי צוות. האם אריאן התנדב לעזור?
 
לנקסטרול
1.אוי ואבוי לי כתבתי לושאנטות?אני מתקן.
2.לא ציינתי את כול הקטע של המעבר וכו' לקנדרס בעיקר בגלל שהרקע פחות קשור לטאק עצמו,הרעיון יותר לתאר בקצרה מדוע יש עסוקים בקנדרס.כמובן שהמסע היה קשה,אך יסוקי כמו יסוקי - המסע הזה הוא רק עוד הרפתקה שיוכל לספר עליה לחבריו.כמובן שרבים מתו בדרך,בגלל הטבע ההרסני של קאסטרוול,אך חשוב לי לציין שזה לא היה מן מעבורת של עסוקים שעברו לקאסטרוול,אלא טפטוף עדין של יסוקים שהתגנבו לספינות שעסקו אז במסחר בין עולמם לעולמו אחרים,לפני הדעיכה של הכוכב.
3.בקשר לאמא של טאק,ידעתי שתשאל את השאלה הזאת ולא כל כך הצלחתי לשלב את הקטע עליה ביחד עם שאר הרקע,אז יש לי פסקה מוכנה במחשב שאשלח לפה כשתוכל.
4.סתם בגלל משהו ששמתי לב אליו:אני מבין שאתה בונה קבוצה במטרה לא לשים דמויות דומות ביחד,ומהצצות קטנות למקצועות הבנתי שהרבה אנשים בחרו במקצוע חייל.אז למה בכל זאת בחרתי אותו?מכיוון שהמשחק הזה,החייל,שלכאורה הוא המקביל של הלוחם,יכול לבחור כבר ברמות הראשונות החייל המבוסס על כוח,דבר שאני מניח שהרוב יבחרו,וישנו חייל מבוסס זריזות.השוני המובהק בין שני הסוגים וסגנון הלחיצה השונה הוא מה שהופך את הדמות שלי,שהיא חיילת מבוססת מהירות,לשונה ייחודית יותר משאר החיילים.
5.בקשר לת'מה - אני חושב שדמות עם אל זה רעיון מצוין,לכל גזע שהוא לא יסוקי.אם אני אתייחס אליהם כמו קנדרים,קצת לא מתאים לי שהקנדר,שמסמל את החופש ולאו דווקא אמונה מסויימת,ישחק דמות שמאמינה בעל.הרעיון הוא,שטאק,אחרי כל מה שעבר בעולם,ירצה להגן על החלשים,היות והטרגדיות בחייו סימלו פגיעה של החזקים החלשים,והוא לקח את זה למקום הטוב:שצריך לעזור לחלשים ולא למקום הרע,שהוא החזק שורד.זה גם למה אני חושב שהנטייה שלו צריכה להיות טוב.הקטע הוא שלמרות הנטייה שלו לקחת את הכול בטוב,כפי שאמר גדילן קוץ רגל,הפחד האמיתי שלו הוא לאבד את חבריו,והוא לא ינטוש יצור חסר אמצעים לבד.
6.קצת קשה לי לתאר את אביו,ואני חושב שמכיוון שמעולם לא היה לו אב,לא יהיה קשה לטאק לקבל את אבהותו של הלאשונטה.אני חושב שהוא היה לאשונטה רגיל:דוגל בכבוד ובידע,ההפך מהיסוקים.גם חשבתי שבתורה דב"ש הוא יכול להיות מעולה.בין עם בתור מארח שאפשר לעצור אצלו לקבל עצה,ובין עם אויב שעלול ליצור קונפליקט בין הקשר של טאק לחברים שלו ולאבא שלו.
7.ראיתי שאתה מקווה לקונפליקטים,אז בקונפליקט שלי הוא בין הנטייה לכעוס של היסטורי ויצר החופש שלהם,ובין היחס הנוקשה שקיים בערי המדינה בכלל,אצל הלאשונטות ואצל אביו(מפקד רב דרג בצבא) או בצבא בפרט.אפשר להגיד שהדמות שלי היא הכול ולא כלום.
 
[mention]Darki[/mention],
2. למרות שהיסוקי הם בהחלט גזע דמוי-קנדר, זה לא אומר שהם תמיד שמחים, תמיד בסדר ותמיד חייכנים לא משנה מה נזרק עליהם. מה שזה כן אומר הוא שהחוסן הנפשי שלהם פשוט גבוה יותר. אני כן חושב שדברים כמו התעללות בלתי פוסקת והגירה רגלית דרך שטחי הפרא המסוכנים של קאסטרוול ישפיעו עליהם ברמה זו או אחרת- ואני כן רוצה שתחשוב על זה. דמות סטטית שנותרת באותו המצב לא משנה במה היא נתקלת לא מעניינת כמו דמות שהאישיות שלה עוצבה בחלקה על ידי החוויות שעברה, ועל ידי המכשולים שהיא נאלצה להתגבר עליהם.

4. נחמד לדעת, אם כי אני לאו דווקא אתעקש ליצור קבוצה מגוונת במיוחד מבחינת מקצועות. לא מפריע לי אם יהיו כמה דמויות מאותו מקצוע, פשוט כי אני חושב שהמקצועות בשיטה הזו מספיק וורסטילים כדי שאם כל אחד מתמקד בפן אחר של המקצוע, הדמויות לא ירגישו אותו דבר.

5. כמו שאמרתי, ת'מת הכוהן מכוונת לאמונה. בין אם באל או בפילוסופיה, אבל מדובר בדבר מוכר ונפוץ בעולמות הברית. אם אתה לא רוצה שטאק יאמין, זה בסדר גמור, אבל הוא פשוט לא יהיה כוהן אלא חסר ת'מה.

6. סבבה, איך קוראים לו?

7. אני כן רוצה להבהיר שמה שכתבתי בנקודה 2 מתכוון גם לקונפליקט. הקונפליקטים שאתה מתאר כאן הם לא קונפליקטים שבאמת משפיעים על הדמות, אלא נמצאים ברקע שלה. אם טאק היה מפתח צורך להוכיח את עצמו או חשדנות מסוימת כלפי אחרים בגלל החיים הקשים שלו (אם נקח שתי דוגמאות נפוצות) זה היה הרבה יותר טוב. כרגע, טאק פשוט... "מושלם" מדי, אם אתה מבין אותי.

הבהרה- הגיוון בקבוצה לא עד כדי כך מפריע לי, אני חושב שהמקצועות בסטארפיינדר הם מגוונים מספיק גם בתוך עצמם, כך ששתי דמויות מאותו המקצוע יכולות להרגיש שונות מספיק אם כל אחת מתמקדת באספקט אחר (כמו שני סוגי התודעה המלאכותית של המכונאי, החיבורים של המיסטיק, או ההתגשמות הסולארית של הסולאריאן).
 
Nextorl
2.אני דווקא חשבתי שזה חלק מהקונפליקט שהוא נאבק בו - בין השמחת חיים לבין המאורעות הקשים שעבר,ובנקודה מסויימת הוא עלול למשל להתכווץ מפחד בגלל טראומת ילדות,או להחליט שכל זה מספיק לו והוא בוחר בדרך חיים אחרת,וכו'
4.אם זה היה 1 או שניים לא הייתי מציין כלום,אבל זה לא המצב.
5.חשבתי שזה ברור.האמונה שלו טמונה בהגנה על החלשים ועל חסרי היכולת.(זה נקרא הומניות או משהו באזור)
6.אני צריך את הקובץ שלי על המחשב כדי לבדוק מה הסגנון של דמויות לאשונטה.
7.אבל זה לא הקונפליקט.הקונפליקט הוא בין החברה הלאשונטית שבה גדל,האבא המאמץ שגידל אותו רוב חייו,והחיים הצבאיים,לבין חיי הרחוב והטבע היסטורי,שלפי מה שהבנתי נוטה לתוהו.המטרה היא ליצור דמות מצחיקה קצת,אבל הוא מסתיר טרגדיות עמוקות שהתפרסו על כול חייו.
 
[mention]Darki[/mention],
2. בסדר גמור, זה פשוט פחות מתבטא ברקע- אבל אם אתה אומר שזה יתבטא במשחק הדמות, אני מאמין לך.
5. כן, אבל זו לא האמונה שת'מת הכוהן מכוונת אליה. מדובר באמונה באידיאל, לא בדרך חיים מסוימת. שוב, זה בסדר גמור- פשוט אומר שאתה לא תשתמש בת'מת הכוהן, אלא תהיה חסר ת'מה.
6. בסדר גמור, אני מחכה לראות את הרקע המעודכן- יחד עם זה ועם הפסקה על אמא שלו.

[mention]lonewolf[/mention],
העריכה מוסיפה מעט, אבל לא מספיק. השאלה היחידה שענית עליה בעצם היא אם הוא התנדב להיות חבר בצוות האידארי. מאיפה הוא קיבל את אימוני הטיסה? איך החיים בחברה הקאזאת'ית, מלאת המסורת, האמונות התפלות וכבוד, השפיעו עליו כשהתבגר?
 
Nextorl
5.האידיאל הוא ההומניות או איך שלא קוראים לזה.זה לא חסר תקדים.גם היום יש ארגונים רבים,כגון ארגוני זכויות נשים,שהמטרה שלהם זה להגן על החלשים.אפשר גם לקרוא להם כוהנים במובן מסוים,כי המטרה שלהם היא שכולם יאמינו האידיאל שלהם.גם בעולם מסוג זה,שהוא עולם מאוד עתידני,לי יותר נשמע שהאלים מייצגים אידיאל או אוסף תכונות שהכוהנים מאמינים שהאדם צריך לנכס,וזה מאוד דומה ליהדות.
אגב,לא כזה בוער לי להיות כוהן.אני רק מנסה להבין למה לא.
נ"ב:אולי אוכל לבנות לעצמי ת'מה?שיהיה יותר מתאימה לדמות שלי?
נ"ב 2:מה המשמעות של להיות חסר ת'מה?זה נותן לי בונוסים או שלא?כי אם לא,אז זה יוצר מצב שהדמות שלי חלשה באופן משמעותי מאחרים.
אגב,infosphere נשמע לי כמו חלל המידע או התקשורת,לא?
 
nextorel
כתבתי שהוא היה מנותק מכל אדם אפשרי, הוא לא היה מעורה מספיק בחברה בשביל לשמוע על ההתנדבות, ובאשר לשאלה השנייה שלך: הוא התאמן לפני שהוא הגיע לקורס, בעיקר בקורסי הכנה. וקצת בחלליות גנובות. אבל ממש קצת. הוא בן אדם שאם היתי צריך לדרג לפני נטייה הייתי עושה את זה תוהו טוב. מקווה שזה מסביר
 
[mention]Darki[/mention]
חסר ת'מה מקבל תוספים, אבל טיפה יותר חלשים מבעלי ת'מה. בסופו של דבר, ת'מת הכוהן מדברת על דמות שהיא חברה בארגון דתי או דבר דומה, והיכולת שתקבל ממנה קשורה באופן הדוק לדת או הפילוסופיה הזו. אם הדמות שלך לא דתית, או לא חלק מדת מאורגנת/פילוסופיה נפוצה, היכולת פשוט לא תעבוד- היא מורידה את הד"ק לגלגולי ידע הקשורים לסמלים קדושים, טקסים, מנהגים ומנהיגים מוכרים בקהילה הזו.

להיות חסר ת'מה אומר שאתה מקבל תוסף 1 לתכונה לבחירתך ומקבל מיומנות מקצוע לבחירתך (ועוד כמה דברים בהמשך, אבל הם לא רלוונטיים כי לא נגיע לדרגה 6 במשחק). היא חלשה יותר משאר הת'מות בגלל שהיא לא מפחיתה את הד"ק של דברים, אבל לא בהרבה.

[mention]lonewolf[/mention]
אם ככה, למה החלטת שעולם הבית שלו הוא האידארי, ולא כל עולם אחר?
 
חזרה
Top