• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים סגנון העכברוש [פל]

doctor arbitration

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
סגנון העכברוש

"..לפעמים אדם צריך לראות את עצמו מעיני האנשים שסביבו. ייתכן שילמד על עצמו דברים רבים, אך הדבר החשוב מכולם ששומה עליו ללמוד הוא זה: אין אנו שונים אחד מהשני, כולנו עכברושים המתרוצצים כהנה וכהנה, מפיצים את עצמנו ברחבי הבריאה כמחלה, דוחפים ומעודדים אחד את השני להמשיך. זה אולי קיום עלוב, אך זהו קיומנו. מוטב יהיה אם נשלים עם העובדה הזו, ונתרוצץ לנו במחילותינו הרעועות עד שידבירו אותנו אחת ולתמיד.."

- מתוך כתביו של עכברוש לשבועיים

מיתוסים רבים סופרו על סגנון העכברוש. מצד אחד במקור זו הייתה אמנות לחימה המחקה תכונות של חיה, כמו שאר אמנויות הלחימה העתיקות של מלחמת הקדמונים. מצד שני ניכר כי המון גורמים חקרו אותה והוסיפו לה תעצומות לאורך השנים. ישנו תיעוד מפורט (אם כי לא נפוץ ברבים) של מפקד מצוד פראי שהשתמש בסגנון העכברוש בקרבותיו. Five Days Darkness שהראה שליטה בתעצומות מתקדמות של סגנון העכברוש, מציין שהוא מחכה לתלמידתו שתשלים את הסגנון. אלים שביקרו בהיכל המדיטציה של סיפו סיידריאלי מפורסם יכלו לשמוע אותו מחבר סוטרה חדשה לאמנות לחימה שנשמעת מוכרת למדי..

סגנון העכברוש מתבסס על מהירות, זריזות, חמיקה.. אך תלמידיו יודעים לנשוך היטב, ולמרות שנשיכת העכברוש קטנה, לעתים רבות היא קטלנית..

אמני לחימה של סגנון העכברוש נוטים להתאמן בסגנון עם צמד sais כדי לחקות את טפריו של העכברוש, ואלו נחשבים כנשקי סגנון. סגנון העכברוש איננו מאפשר לבישת שריון.

סגנון העכברוש – מעגל ראשון
ארבעת הצ'ארמים הבאים מהווים את המעגל הראשון בלימודי סגנון העכברוש. הם צ'ארמים שמחקים את התנהגותו של העכברוש בצורות בסיסיות ביותר, ולמרות שמספיקים שלושה מהם כדי להתקדם למעגל הבא רוב התלמידים לומדים את ארבעתם.

First to Abandon the Ship
עלות: 5 מאנות וכוח רצון או 5 מאנות ו2 כוח רצון
דרישות: מהות 3, אמנות לחימה 5
סוג: רפלקסיבי
מילות מפתח: קומבו-OK
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: אין

תאור: עכברושים לא ידועים בקשיחותם.. אך יהיה נכון לומר שהם משתדלים מאוד לשרוד. אמן הלחימה יודע לתעל מהות בצורה כזו שהוא מגיב לסכנות בצורה מדויקת, ומצליח להרחיק את עצמו מכל פגע. זאת ועוד – כמו שעכברושים הנוטשים את הספינה לפני שהיא טובעת משמשים אות אזהרה למלחים, כך אמן הלחימה יכול לפזר לאוויר מהות שחבריו יוכלו להשתמש בה כדי להיות מודעים לסכנה מראש ולהנצל.

מכניקה: אמן הלחימה מפעיל תעצומה רפלקסיבית זו בעלות של 5 מאנות כדי לקבל חמיקה מושלמת מהתקפה כלשהיא. החמיקה שלו מרחיקה אותו אוטומטית ממקור ההתקפה מרחק מינימלי כדי למנוע התקפה נוספת, אך לא מונעת מיריבים אחרים לתקוף אותו לאחר מכן. במידה ואמן הלחימה משקיע נקודת כוח רצון נוספת בתעצומה, ידידיו במרחק של מהות*5 יארדים ממיקומו ברגע הפעלת התעצומה יכולים גם להשתמש בה ולקבל חמיקה מושלמת במחיר של 10 מאנות.

Sixth Rat Sense
עלות: 10+ מאנות
דרישות: מהות 3, אמנות לחימה 5
סוג: רפלקסיבי
מילות מפתח:
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: אין

תאור: עכברושים לא ידועים באומץ ליבם.. אך יהיה נכון לומר שיש להם חוש סכנה מפותח. במקום למקד את מהותו ולתעל אותה לאפקט כלשהו, אמן הלחימה נותן לה דרור, משחרר גלי מהות המהדהדים ממנו, ומוחזרים אליו מהסביבה. הוא קורא את חתימת המהות שסביבתו השאירה, ולומד עליה ועל הסכנות הטמונות בה.

מכניקה: אמן הלחימה מכסה שטח ברדיוס של אמנות לחימה + כמות המאנות(מעבר ל10) שהושקעה בצ'ארם (עד לגבול של אמנות לחימה * 3) * 10 יארד. אמן הלחימה לומד על מהותם של כל החפצים והישויות שנמצאות מסביבו לפי חתימות המהות שהם משאירים. הוא רק לומד על קיומם של כל הפריטים, הוא לא מסוגל לראותם. לדוגמה: אם יש רוח לא ממומשת ממולו, אמן הלחימה ידע שיש רוח בכיוון הזה אך לא יוכל לראות איפה בדיוק ולא יוכל לבצע איתה אינטראקציה נוספת אלא אם ישתמש בצ'ארמים אחרים..

As a Cornered Rat Prana
עלות: משתנה
דרישות: מהות 3, אמנות לחימה 5
סוג: Reflexive
מילות מפתח: קומבו-OK, obvious
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: אין

תאור: עכברושים לא ידועים בעוצמתם.. אך יהיה נכון לומר שהם פראיים וחסרי עקבות. גם אם דוחקים עכברוש קטן אחד לפינה ומאלצים אותו להלחם, הוא ילחם כמו נמר משחר לטרף וצמא דם. שערותיו של אמן הלחימה סומרות, אישוניו מתכווצים ומקבלים גוון אדום, והוא נע בטירוף אחוז דיבוק. נדמה שככל שמצבו רע יותר, כך הוא נלחם בנחישות רבה יותר.

מכניקה: עבור 4 מאנות אמן הלחימה מקבל התקפת נגד אחת. במידה ומספר האויבים בקרב עולה על דירוג מהותו, מחיר כל התקפת נגד שהוא רוכש יורד ל2 מאנות. במידה ומספר האויבים בקרב עולה על דירוג מהותו*2, התקפות הנגד שהוא מקבל לא עולות לו מהות.

Shifty Rat Technique
עלות: 4 מאנות
דרישות: מהות 3, אמנות לחימה 5
סוג: Simple
מילות מפתח: obvious
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: אין

תאור: עכברושים לא ידועים בישירותם.. אך יהיה נכון לומר שאם הם ירצו להגיע לאן שהוא הם ימצאו דרך. אמן הלחימה מחקה את העכברוש, ומצליח לעבור דרך פתחים צרים מכדי שיידחק אליהם, במעלה תעלות, מרזבים וצינורות. כל אמן לחימה מבצע זו בדרך ייחודית לו - חלקם נעלמים בעננת עשן סגלגל הזורם במורד הפתח, חלקם מתכווצים, חלקם מתקפלים לתוך עצמם ומתרחבים בנקודת היציאה, וכו' וכו'.

מכניקה: בהפעלת הצ'ארם אמן הלחימה מתפוגג לעננת מהות שמסוגלת לטייל במהירות אדירה דרך כל חור נראה לעין. אמן הלחימה נע במהיות גבוהה פי 5 מהמהירות הרגילה שלו, ומקבל +מהות לדירוג החמיקה שלו. לא ניתן לפגוע בו אלא באמצעות תעצומות שמאפשרות פגיעה ביצורים לא מוחשיים. אמן הלחימה לא מסוגל לעשות דבר בזמן הפעלת התעצומה מעבר ללנוע. בפעולתו הבאה אם אמן הלחימה לא יצא מהמקום אליו נכנס, עליו לשלם את עלות הצ'ארם שוב, ובכל פעם שמגיע זמנו לפעול והוא טרם יצא מהמקום הצר.

סגנון העכברוש – מעגל שני
המעגל השני של סגנון העכברוש מהווה קפיצת מדרגה בדרישות הסגנון, ומהווה גם נקודת מפנה בגישתו. אם עד עכשיו הסגנון התעסק בעכברוש עצמו ובתכונותיו, עתה הדגש עובר למחלות והפצתן. מעגל זה כולל את תעצומת העמידה הראשונה של הסגנון.

Born of a Mountain, as Seen in a Shadow
עלות: -
דרישות: מהות 4, אמנות לחימה 5
סוג: Permanent
מילות מפתח: Sickness
משך: Permanent
צ'ארמים קודמים: אין

תאור: אמן הלחימה מקבל התנגדות אדירה למחלות ורעלים, שואב השראה מהעכברוש אותו הוא מחקה. הוא יכול להסתובב בין חולים של המחלות הקשות ביותר ולא להיות מושפע בכלל. להפך, נדמה כי חשיפה למחלות מחזקת את רוחו. אמן הלחימה לומד לקלוט הפרעות מהות מסביבתו ולאמץ אותן בצורה בלתי מזיקה לו.

מכניקה: כשאמן הלחימה מתנגד למחלה קסומה הוא תמיד מתייחס לערך הטיפול הקסום. אם הוא משתמש בתעצומה כלשהי לטיפול במחלה, הוא מקבל +1 לבדיקת הMorbidity. בנוסף, כשאמן הלחימה נדבק במחלה קסומה, הוא מקבל נקודות כוח רצון זמניות השוות לmorbidity של המחלה. אם הוא נחשף למחלה לא קסומה, הוא מקבל במקום נקודת כוח רצון זמנית אחת. אמן הלחימה מסוגל לשאת מחלות בצורתן הרדומה, גם במידה והצליח לא להדבק בהן. בעשותו כך הוא לא מראה על עצמו שום סימפטומים של המחלה, והיא איננה מדבקת. אם אמן הלחימה לא נדבק במחלה, הוא רשאי להעלים אותה מעצמו מתי שירצה כפעולה רפלקסיבית.

אמן הלחימה יכול לשאת על עצמו כמות מחלות לא קסומות של מעלה מסוימת השווה לדירוג אותה המעלה, עם עוד resistance מחלות אקסטרה מכל מעלה שהיא. הוא מסוגל לשאת על עצמו כמות מחלות קסומות השווה לדירוג המהות + resistance שלו, אך הוא איננו מסוגל להתמיד בכך. אמן הלחימה יכול לשאת מחלה מסוימת מספר ימים השווה לדירוג הטיפול הקסום בה לפני שהוא נדבק בה.

Virulent Rat Form
עלות: 5 מאנות
דרישות: מהות 4, אמנות לחימה 5
סוג: Simple
מילות מפתח: Sickness, Touch
משך: סצנה שלמה
צ'ארמים קודמים: 3 צ'ארמים מהמעגל הראשון, Born of a Mountain as Seen in a Shadow

תאור: אמן הלחימה נכנס לעמידת המוצא הראשונה של הסגנון, ונהיה שפוף וחסר מנוחה. תנועותיו נהיות חדות ומהירות, ועיניו מרצדות בכל מקום. כשהוא מעוניין בכך, הוא מסוגל להכות בצורה כזו שתפריע לזרימת המהות של אויביו ותיצור אצלו אנומליה מסונכרנת לאחת האנומליות במהותו שלו, מה שאפקטיבית ידביק אותו במחלה.

מכניקה: אמן הלחימה מקבל תוספת של מהותו לדירוג החמיקה שלו, לדירוג העירנות שלו ולדירוג האתלטיקה שלו. בנוסף מהירות הפעולות של אמן הלחימה קטנה ב1 עד למינימום של 3. אמן הלחימה מסוגל לתגבר את מכותיו ולהעביר לאויבו מחלה מאחת המחלות שהוא מאכסן. הוא מעביר מחלות רגילות מיידית וללא עלות נוספת של מאנות, ומחלות קסומות עם עלות מאנות השווה לmorbidity של המחלה * 2. הvirulence של המחלה שווה לדירוג המהות של אמן הלחימה.

סגנון העכברוש – מעגל שלישי

המעגל השלישי של סגנון העכברוש משלב את אפקט הנחיל שעכברושים רבים משמרים. העכברוש לרוב תוקף עם אחיו, ויחדיו הם מסוגלים לזרוע הרס, בהלה, וטרור מוחלט. סיומו של מעגל זה בעמידת המוצא השניה של הסגנון.

Blaze of Claws
עלות: 10 מאנות
דרישות: מהות 5, אמנות לחימה 5
סוג: Supplemental
מילות מפתח: Combo OK, Obvious
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: Virulent Rat Form

תאור: אפילו עכברוש אחד מסוגל לעצור צבא מתקדם. אמן הלחימה מסתער בזעם וחימה, וממטיר על אויביו אינסוף התקפות. כל מכה נוחתת מלווה בהבזקי מהות בצבע האנימה של אמן הלחימה, שקופצים בקשת אל עבר אויבים אחרים, מרטשים אותם כאילו מכותיו של אמן הלחימה עוברות דרכם.

מכניקה: אמן הלחימה מכפיל את הrate של נשקיו. בנוסף, כל מכה של אמן הלחימה שלא התחמקו ממנה (בלי קשר אם היא נחסמה או לא), מתפצלת ל<Essence> התקפות נוספות בלתי ניתנות לחמיקה עם כמות הצלחות זהה לכמות ההצלחות של ההתקפה המקורית, שנשלחות אל עבר יריבים אחרים. התקפות אלו לא "עוברות הלאה" כמו ההתקפות המקוריות, והן אינן יכולות לפגוע באותה מטרה שכוונה אליה ההתקפה הראשונה, אך מטרה יכולה להפגע מהן יותר מפעם אחת. אמן הלחימה לא מסוגל להעביר מחלות קסומות בהתקפות הללו.

Horrendous Vermin Apparition
עלות: 10 מאנות
דרישות: מהות 5, אמנות לחימה 5
סוג: Simple (speed 3)
מילות מפתח: Obvious
משך: סצנה
צ'ארמים קודמים: Virulent Rat Form

תאור: עכברושים יכולים להיות מעוררי אימה בנסיבות המתאימות. אמן הלחימה לא זקוק לנסיבות. בן רגע חזותו משתנה בשינויים הקלים ביותר, שמקנים לו מראה מבעית ומטריד. הוא משתמש ביתרון הזה כדי לזרוע פאניקה, ונדמה כאילו הוא מתקדם במהירות מפחידה כמעט כמוהו.

מכניקה: כל מי שחוזה באמן הלחימה מקבל מחסר לדרוג המגננה שלו השווה לMartial Arts + Essence של אמן הלחימה פחות ההצלחות בגלגול Integrity + Essence מצד המתגונן, כל זה חלקי 2. בני תמותה החוזים באמן הלחימה בורחים אוטומטית. בנוסף אמן הלחימה מכפיל את מהירות התנועה שלו, לא סובל ממחסרים אם הוא רץ, ושומר עליה לא משנה מהם המחסרים שהוא סובל מהם או מהם תנאי הסביבה (למשל, אם אמן הלחימה נמצא במים, הוא ישחה במהירות כפולה ממהירות הריצה שלו).

Rodent Swarm Assimilation Method
עלות: 10 מאנות, 2 כוח רצון
דרישות: מהות 5, אמנות לחימה 5
סוג: Simple
מילות מפתח:
משך: סצנה
צ'ארמים קודמים: Blaze of Claws, Horrendous Vermin Apparition

תאור: אמן הלחימה מקשר בין האנימה שלו ושל ידידיו, ומתאם אותם לכדי נחיל. כמו שנחיל העכברושים מסתמך על המספרים של חבריו כדי לצלוח כל מכשול, כך גם חברי הנחיל של אמן הלחימה מקבלים תמיכה אחד מהשני. מצד שני, להיות חלק מנחיל לרוב שוחק את חבריו ומטשטש את זהותם.

מכניקה: כל ידיד של אמן הלחימה שמעוניין להצטרף לנחיל משלם 10 מאנות. כדי לצרף בני תמותה לנחיל, בן התמותה משלם נקודת כוח רצון אחת, ואמן הלחימה משלם מאנה אחת על כל [מהות] בני תמותה המצטרפים. כל עוד המרחק בין כל שני מתעלי מהות (ששילמו 10 מאנות) בנחיל לא עולה על מהות אמן הלחימה * 30 יארדים, כל חברי הנחיל מקבלים הצלחות אוטומטיות לכל פעולה בסך של כמות מתעלי המהות בנחיל * 2. בני תמותה זוכים לכמות הצלחות אוטומטיות השווה רק לכמות מתעלי המהות בנחיל.

כל מי שמצטרף לנחיל משלם נקודת מעלה אחת (לא ניתן להוריד מעלות אל מתחת ל1). מתעלי מהות מחדשים נקודות מעלה בקצב של אחת ליום. בני תמותה מחדשים בקצב של אחת לשבוע.

Emperor Rat Form
עלות: 5 מאנות, 1 כוח רצון
דרישות: מהות 6, אמנות לחימה 5
סוג: Simple
מילות מפתח: Obvious
משך: סצנה
צ'ארמים קודמים: Rodent Swarm Assimilation Method

תאור: אם העמידה הראשונה של העץ הדגישה את מעלותיו ותכונותיו של העכברוש כיחיד, העמידה השניה של העץ מדגישה את היותו חלק מנחיל אך בו זמנית מעלה את אמן הלחימה אל מעל שאר חברי הנחיל שלו. נחיל עכברושי מהות בצבע האנימה של אמן הלחימה מסתובב איתו ומסייע לו. נדמה כאילו כשהוא תוקף - הם תוקפים עמו, וכשהוא רץ – הם נושאים אותו על גבם.

מכניקה: כשהוא נמצע בעמידה זו, אמן הלחימה מתייחס לכל הצ'ארמים מהמעגלים 1-3 כאילו הם חלק מכל קומבו שירצה. הוא רשאי להפעיל אותם איך שבא לו, עם כל קומבינציה אחרת של צ'ארמים, כל עוד הם ממלאים את חוקי הקומבואים (רק simple אחד, שאר הצ'ארמים צריכים להיות Combo OK וכו'). אמן הלחימה גם יכול לצרף את הצ'ארמים האלו לכל קומבו שכבר ברשותו, כל עוד הם לא שוברים את חוקי הקומבואים.

בנוסף, אמן הלחימה מקבל כמות הצלחות אוטומטיות לכל הפעולות הפיזיות שלו השווה למהותו.

סגנון העכברוש – מעגל רביעי
המעגל הרביעי של סגנון העכברוש עוצמתי לאין שיעור. הוא כולל תעצומות מזעזעות-עולם לרמות מהות גבוהה. מאסטרים של הסגנון מסרבים ללמד אותו לתלמידים שלא הוכיחו עצמם בכל דרך אפשרית.

Brother of Decay and Rejuvenation
עלות: 15 מאנות, 2 כוח רצון
דרישות: מהות 7, אמנות לחימה 6
סוג: Reflexive
מילות מפתח: Obvious
משך: לא מוגדר
צ'ארמים קודמים: Emperor Rat Form

תאור: אמן הלחימה מבין עד תום את המשמעות הסימבולית והרוחנית של העכברוש כמייצג של אמנות הלחימה שהוא משתמש בה. הוא לומד על הדקויות של עיוותי המהות המנוצלים בה, על השינויים הקיצוניים שהאנימה שלו עוברת.. ולומד איך לנצל אותם בצורות חדשות ומפתיעות. בהפעלת התעצומה הזו, עכברושי המהות המקיפים את אמן הלחימה מכרסמים אותו תוך שניות, עד שלא נשאר ממנו זכר. עתה בכל עכברוש מהות קיימת פיסה קטנה של אמן הלחימה.

מכניקה: לצ'ראם מספר השפעות. ראשית, אמן הלחימה יכול לנוע בצורה הזו על קווי דרקון במהירות אינסופית, הוא מגיע לכל מקום שזורמת בו מהות (בבריאה ומחוצה לה) בהרף עין.

אמן הלחימה מסוגל לזרום מסביב לאחד מחבריו, מעניק לו מהות זמינה שלא נעלמת. ידידו של אמן הלחימה הנהנה מהשפעה זו מקבל כמות מאנות חינם השווה למהותו של אמן הלחימה לכל הפעלת צ'ארם שהיא. במידה והוא לא מנצל את המאנות האלו כל הפעלה, הן לא נשמרות להפעלות אחרות. קומבו נחשב להפעלת צ'ארם אחת בלבד.

אמן הלחימה רשאי רפלקסיבית לסיים את פעולת הצ'ארם, ועכברושי המהות יתאספו ויתאחדו כדי ליצור אותו מחדש. אמן הלחימה חוזר עם מאגרי רמות בריאות, כוח רצון ומאנה מלאים, ומקבל בנוסף. [מהות] רמות בריאות זמניות של 0, [מהות] נקודות כוח רצון זמני, ו[מהות*4] מאנות זמניות שמתווספות למאגר האישי שלו.

ההתחדשות הזו מוחלטת ותמיד מתקיימת, אך על אמן הלחימה להסתגל אליה לאחר שעכברושי המהות כרסמו אותו. שבירה מוקדמת מידי של הצ'ארם עלולה להסתיים בתוצאות הרסניות. במידה ואמן הלחימה שבר את הצ'ארם לפני שעברו כמות שעות השווה לlimit הנוכחי שלו + המהות שלו – הוא חוטף limit break מלא ללא שום אפשרות לקבל שליטה חלקית. בנוסף לשבירה הזו, הוא מקבל מספר נקודות שבירה (לאחר שהשבירה מסתיימת) השווה לכמות השעות שנשארו לו לשהות בצורה זו עד שהוא לא היה סופג שבירה, מה שיכול להכניס אותו לשבירה שניה.


סגנון העכברוש – מחלות
סגנון העכברוש שם דגש רב על מחלות קסומות – פיתוחן והפצתן. התעצומות הבאות הן התפצלות של העץ ה"מרכזי", למרות שיהיו רבים (ביניהם אמני לחימה של סגנון Citrine Poxes of Contagion) שיחשיבו אותו למרכזו של הסגנון. הסיבה לכך פשוטה: אמני לחימה סיידריאלים שלמדו את סגנון העכברוש גילו שהם מסוגלים ללמוד את התעצומה Essence Disrupting Infectious Atemi גם ע"י שימוש במחלות המעגל השני של סגנון העכברוש. לצורך העניין, יש לשנות את דרישת התעצומות הקודמות של התעצומה הנ"ל ל"כל 3 מחלות מעגל שני שהן".

Infectious Rodent Ascension
עלות: 12 מאנות + 1 כוח רצון
דרישות: מהות 4, אמנות לחימה 5
סוג: Simple
מילות מפתח: Sickness
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: Virulent Rat Form

תאור: אמן הלחימה לומד על מהותו ועל איך לעוות אותה בדרכים לא מזיקות. באמצעות מחקרים מסובכים הוא מסוגל לשנות את האנימה שלו כך שתכיל חתימה של מחלות קסומות פרי פיתוחו. תהליך זה משנה את האנימה של אמן הלחימה בצורה משמעותית, לפחות עד שאמן הלחימה נפטר מהמחלה.

מכניקה: אמן הלחימה מסוגל "לאכסן" על האנימה שלו עד מהות + resistance מחלות רוחניות מהמעגל הראשון שהוא נתקל בהן. עליו לשלם את מחיר התעצומה על כל מחלה שכזו כדי להבטיח שהיא לא תדביק אותו ותשמר היטב באנימה שלו. בנוסף אמן הלחימה מסוגל לפתח מחלות חדשות מהמעגל הראשון. פעולה זו היא גלגול רפואה + תבונה עם דירוג קושי השווה לדירוג הקושי של טיפול רפואי קסום במחלה כפול 2. הצלחה פירושה שאמן הלחימה רשאי לאכסן את המחלה על האנימה שלו. כשלון חמור פירושו שאמן הלחימה נדבק במחלה.

Chaos Swathe Atemi
עלות: 12 מאנות + 1 כוח רצון
דרישות: מהות 4, אמנות לחימה 5
סוג: Supplemental
מילות מפתח: Sickness, Touch
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: Infectious Rodent Ascension

תאור: אמן הלחימה קוטע את זרמי היציבות של יריבו, ומאפשר לפראא לתפוס את מקום המציאות אצלו. עננה מתקתקה של שיגעון עוטפת את הקורבן, ולאורך זמן הוא מתחיל להתעוות ולפתח מוטציות עד לסופו המר. הפרעת מהות זו היא מחלה רוחנית מהמעגל השני.

מכניקה: לאחר מכה לא חמושה מוצלחת אמן הלחימה הופך את מטרתו (ואת מטרתו בלבד) לאזור פראא ברמת חומרה של middle-marches. עד שהקורבן נפטר מהמחלה הוא יכול לסבול מכל תופעה שהיא שתקרה לו בזמן שהוא בפראא, כולל מוטציות, איבוד חוש זמן, הזיות, ושאר תופעות פראא אופייניות. תעצומות שמגינות מפני הפראא ישמרו על שלמותו של הקורבן, אך יגררו מחסר של 2 קוביות לכל הפעולות שלו הודות לכאבים העזים שהוא יהיה נתון בהם בעקבות הפעלתן, ואינן נחשבות כטיפול קסום במחלה.
Virulence: (essence)
Incubation: Immediate
Diagnosis: 3
Difficulty to treat: 7/3
Morbidity: 8
Treated Morbidity: 1

Inner Strife Discharge Atemi
עלות: 12 מאנות + 1 כוח רצון
דרישות: מהות 4, אמנות לחימה 5
סוג: Supplemental
מילות מפתח: Sickness, Touch
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: Infectious Rodent Ascension

תאור: אמן הלחימה מחבל במהותו של יריבו, מעוות אותה ומשנה אותה כך שנדמה כאילו יריבו לא שייך לבריאה. השינוי הפנימי הכפוי שקורבנו עובר מסוגל להיות קטלני ביותר, כפי שהקורבנות לומדים על בשרם.

מכניקה: לאחר מכה לא חמושה מוצלחת אמן הלחימה הופך את מטרתו ליצור אפלה. אין זה משפיע על מוסריותו, עקרונותיו וגישתו לחיים, אלא רק על עצם מהותו – עתה הוא זר לבריאה, וסובל מכל האפקטים שיצורי אפלה אחרים סובלים מהם.
Virulence: (essence)
Incubation: Immediate
Diagnosis: 3
Difficulty to treat: 5/2
Morbidity: 6
Treated Morbidity: 1

Location Essence Inversion Atemi
עלות: 12 מאנות + 1 כוח רצון
דרישות: מהות 4, אמנות לחימה 5
סוג: Supplemental
מילות מפתח: Sickness, Touch
משך: מיידי
צ'ארמים קודמים: Infectious Rodent Ascension

תאור: אמן הלחימה מכה ביריבו ובאנימה שלו, גורם להם להתקפל אל מציאות מקבילה ולהדחק בפער בין הבריאה לעולם הרוחות. קורבנות רבים מוצאים עצמם תקועים, ונופחים את נשמתם שם, חסרי יכולת לפעול.

מכניקה: אמן הלחימה גורם ליריבו לבצע De-Materialize. אם יריבו לא יכול לבצע materialize באופן טבעי – הוא תקוע. ניתן לטפל בו ע"י שימוש בתעצומות שמאפשרות אינטראקציה עם רוחות.
Virulence: (essence)
Incubation: Immediate
Diagnosis: 3
Difficulty to treat: 8/2
Morbidity: 6
Treated Morbidity: 1
 
זו ההתחלה של סגנון העכברוש, הסגנון שאני כותב לפריחת הלוטוס. אני מזהיר כבר מראש -כנראה שיש בעיות. אני אשמח לעזרה עם הבעיות האלו (למשל keywords לא מתאימים. ואני בטוח שיש לי כאלו כי לא עברתי עליהם). הסיבה שאני מפרסם את הסגנון בחלקים (מעגל שלישי והלאה טרם נוצרו) היא שמחר אני חוזר לצבא, וכנראה לא אוכל לעבוד עליו שוב עד הסופ"ש הבא. אז בזמן השבוע תזרקו כאן את כל ההערות הטכניות שלכם, וכמובן אשמח לשמוע ביקורת ודעות על הפלאף.

בתיאבון, ד.ו.
 
קודם כל, ממש מגניב, ח"ח
חוץ מזה, יש כמה מושגים שלא ממש הבנתי שכתבת באנגלית, אולי אתה יכול לתת את התרגום העברי?
וגם די מפריע שנתת ביארדים במקום במטרים, אם אתה משחק בגירסא העברית אז כל העץ די מעצבן...
 
מבחינת תאורים ואפקטים ,אהבתי את שני המעגלים הראשונים. הם מסתדרים לא רע עם הרעיון של עכברוש, גם אם התאור של "עכברושים לא ידועים ב.." קצת חוזר על עצמו.

המעגל השלישי כבר מגיע לרמות מוזרות של אפקטים שלא מתאימות , לדעתי , לשום אמנות שהיא לא סידרילית. אני גם לא רואה את הקשר בינן לבין נחיל עכברושים.

מבחינה מכאנית:
First to Abandon the Ship - ממש לא אוהב את הרעיון של חמיקה מושלמת באמנות לחימה. אחד מהאיזונים של הנשגבים זה מי מקבל הגנה מושלמת ובאיזה עלות, ולשים את זה באמנות לחימה פשוט לוחץ על כפתור הריסט.
בנוסף הוא גם משלב שני צארמים מחמיקה סולארית , בעלות לא גבוהה יותר באופן מהותי.

As a Cornered Rat Prana - עלות צריכה להיות "משתנה" לדעתי , אבל זה בקטנה.
למה ה"משך" 5 פעולות ולא מידי? בנוסף , הצארם הזה זול מידי - התקפת נגד סולארית עולה 3 מוטס, זו עולה 4 במקרה הרע.

Shifty Rat Technique - כמה מהר זו "מהירות אדירה"? מה יכול להשפיע עלי כשאני בצורה הזו? (אם התשובה היא "כלום" , יש כאן הגנה מושלמת לפעולה שלמה במחיר של הגנה מושלמת) מי יכול לראות אותי בצורה הזאת (מה עם עינו הכל רואה של המכשף ,או אפקט דומה)?
 
אז ככה: קודם כל אין לי מעגל שלישי. רשמתי שם TBD - to be determined. האפקטים המוזרים והסמי-סיידריאלים שאתה רואה שם הן המחלות של סגנון העכברוש, וכמו שנאמר שם הן באמת חצי סיידריאליות. שלושת המחלות של המעגל השני שנמצאות שם הן כאמור מחלות חלשות יותר משלושת המחלות שפותחות את CPoC, אבל גם הן יכולות לפתוח אותו. בסיעוף הזה של העץ (הסיעוף של המחלות) האמנות מקבלת גוונים של אמנות סיידריאלית.

שוב שים לב שאלו רק שלושת הצ'ארמים האלו, הצ'ארם שלפניהם מבחינתי מייצג את הסף המוחלט שבו סגנון העכברוש נשאר "טהור" - הקניית מחלות מעגל ראשון לאויבים שלך זה דבר די עכברושי לעשות. ובכל זאת אמני לחימה מסוגלים להתקדם עוד במעלה העץ, להמשיך את ההבנה שלהם במחלות לרמה כזו שהמחלות הן כבר לא מטרה, הן כלי. משמע - האמנות נהיית פתח לאמנות לחימה סיידריאלית.

לגבי הגנות מושלמות - ומה עם Bottomless depth defense, ההגנה המושלמת הכי טובה במשחק שכרגע נמצאת בסגנון דרקון המים?

לגבי עלויות: אני אעבוד על זה כבר אח"כ :)

לגבי shifty rat technique: מצטער, הצ'ארם לא גמור! הייתי בטוח שסיימתי אותו, אבל השארתי אותו בשלבי עבודה. עמכם הסליחה, בשבוע הבא זה יתוקן.

עריכות על נטפוקים:
קודם כל אני לא משחק בעברית, אז אין לי מושג מהם המונחים העבריים לכל מה שרשמתי. אתה יכול לפתוח את הספר שלך בפרקים על מחלות ולקרוא לבד מה זה מה.
שנית, הקטעים של "עכברושים לא ידועים בX אבל ניתן לומר עליהם שהם Y" חוזרים בכוונה. חשבתי שזה מוסיף מעט צבע, אבל אני לא בטוח אם באמת שווה לי להשאיר אותם.
 
Bottomless depth defense מוגבל ב:
1. מתעלם מנזק אבל לא מהשפעות נוספות על המכה.
2. אני לא סגור על מה הכוונה ב"מקור" של נזק - חץ או הבחור שמחזיק את הקשת. אני הולך על האינטרפטציה הראשונה.
3. עולה רמת חיים.
 
First to Abandon the Ship - אני יודע שאתה הולך לעדכן את התעצומה אבל כמו שהיא נראת כרגע היא מוגזמת בטירוף, גם הגנה מושלמת וגם התחמקות ממכות נוספות? נשגב סולאר צריך קומבו בשביל כזה דבר....
חוץ מזה שה"הגנה המושלמת" של אמן הלחימה של המים מקבלים נזק חמור אוטומטי וכמו שפסקי אמר זה רק לגבי מקור נזק אחד...
בנוסף הוא גם נותן לחברים שלו את האפשרות להשתמש בה.. אולי בעלות גבוהה אבל עדיין...
לדעתי תעבור על כל התעצומות שנותנות הגנה מושלמת לפני שאתה עורך אותה מחדש...

As a Cornered Rat Prana - לדעתי עשית טעות , ככל שאמן הלחימה מתחזק כך יקשה עליו להוזיל את העלות, אמן לחימה עם מהות 2 צריך 3 אנשים בשביל להוזיל את העלות ואמן לחימה עם מהות 4 צריך 5... נראה לי קצת מגוחך..

חוץ מזה סגנון מגניב בהחלט...
 
לגבי ההגנה המושלמת - מקובל, אני בהחלט אעבור עליה, זו הסיבה שפרסמתי מראש ואני מעריך ומוקיר תגובותיכם אלו :)

לגבי as a cornered rat prana - כאן אני לא מסכים איתך. ככל שאמן הלחימה "מתחזק" (=מהות גבוהה יותר) כך לכאורה נדרשים הרבה יותר אויבים כדי שהוא ירגיש שהוא לכוד בפינה. לכן אמן לחימה עם מהות 2 (תיאורטית) ירגיש הרבה יותר "נדחק לפינה" מאשר אמן לחימה עם מהות 8 (שבא בגישה של "לא הבאתם מספיק חברים, אני הולך היום לרצוח את כולכם! דם! דםםםם!"). הקונספט מאחורי הצ'ארם הוא שהעכברוש נכנס לכזה טירוף רק כשהסכנה רצינית מבחינתו.
 
אני מבין את הקונספט , אם אין לך בעיה עם תעצומה שמאבדת אפקט לחלוטין במהות 4 אז סבבה... נראה לי אבל בזבוז לוותר על תעצומה רק בגלל שהנשגב מתחזק...
הרעיון דר"כ הוא שככול שהנשגב חזק יותר כך התעצומות שהוא מפעיל חזקות יותר אבל איך שבא לך.
 
בקשר לPrana, אני מציע לך לעשות שזה יפעל לפי אם סכום המהות של כל האויבים שלך גדול משלך פי X.

כלומר, אם אדון מוות ושני אביסאלים יבואו אליך ואתה מהות 3 אתה לא תרגיש מאוים? ולעומת זאת, 4 איכרים עם קלשונות יבואו אליך ואתה כן תרגיש מאוים?..
 
דקסטר: זו כבר בעיה כי:
א. זה אומר שאמן הלחימה יודע כמה מהות יש למי שעומד מולו.
ב. מהות גבוהה לא שווה בהכרח כוח קרבי גבוה.

דוקטור:
הכל נראה טוב עכשיו. רק תשנה את הטקסט של First to Abandon the Ship כדי שיכלול את המחיר המעודכן.

אתה יכול לתת הסבר איך הולך העניין עם המחלות? השמות קצת מבלבלים אותי. (אני רגיל להתיחס ל'אטמי' כמכה :) )

חוץ מזה, נראה טוב. מחכה למעגל השלישי.
 
פסקי, אני מסכים איתך על זה, אבל שוב, תתייחס לדוגמא שנתתי. מאוד לא הגיוני.
רגע, אולי אפשר לעשות שכל 3 אקסטרות יהיו שוות ערך לאויב רגיל אחד? מה דעתך איל?
 
זה לא שהוא מפעיל את התעצומה רק כשהוא מרגיש מאויים. ככה אתה יכול לקחת אמן לחימה עם valor 1 והתקפות נגד חינם כל הזמן לא? התעצומה עובדת יותר טוב כשיש מולך מספר רב של אויבים וזהו. תייחס את זה למה שאתה רוצה - טבעה של התעצומה, היכולת לתעל מהות בצורה קלה יותר כשיש מגוון ישויות עוינות, וואטאבר. זה סה"כ מחקה פן מסויים באופן של העכברוש.
 
אני חושב שהגזמת עם העלות של מכת הנגד, לדעתי אפשר להוריד את זה ל-4/2/0
חשבתי על זה וזה סבבה של תעצומה, מוסיפה קצת "טעם" לאומנות ...
לגבי הבדיקה של כמה אוייבים מולך זה בסדר גמור עכשיו, אין מקום לדעתי באקזולטד לחישובים מסובכים, בואו נעבור הלאה...
 
מקובל. אני די מתגמש כאן אתכם, אני באיזון אקזאלטד לא מבין ממש (זו שיטה שהיא בכלל לא מאוזנת, ולי אין בעיה עם זה ממש), אז אני זורם. אחזיר את זה בקרוב.
 
חזרה
Top