• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

השומרים מתלחשים ביניהם לרגע, ואחר כך אחד מהם נכנס אל תוך האולם בעוד השני אומר לג'ונתן "הם נקראים לכאן. אם הם ירצו ל'דבר איתך, הם יבואו"
לאחר כדקה, השומר השני חוזר ואומר "הנסיכה ביקשה כותרת או תמצות של מה שאתה רוצה להגיד".
 
"קיבלתי". אומר השומר, ולאחר כמחצית הדקה חוזר עם הנסיכה והיועץ.
היועץ שואל "מי אתה?" הנסיכה מורה לכם באצבעה לבוא אחריה והולכת לכיוון אחד מחדרי הישיבות הקרובים. בתום ההליכה אתם מגיעים לחדר סטנדרטי (יחסית לארמון) עם 2 כיסאות ושולחן באמצע, הנסיכה מחווה לג'ונתן להתיישב באחד מהם בעוד היא עצמה מתיישבת על השני. היועץ שלה עומד מאחורי כיסאה, בדומה לשומרי ראש.
 
"אוקיי, זה סיפור קצת מוזר, אבל אני אסביר, אחרי מה שקרה אתמול אני הלכתי לישון, וחלמתי על אדם ששאל אותי לגביכם: הנסיכה והיועץ שלה, אז הוא אמר לי לומר לכם שהבן של מלניה רוצה לדבר איתכם ולהביא את הדף הזה, שהופיע באופן קסום בחדר שלי, ואחרי זה אני אמור להעביר לו הודעות בשיחה איתכם דרך תנומות קצרות"
 
הנסיכה ממלמלת משהו, ואחר כך פותחת את הקלף. היא קוראת, ואז נותנת ליועץ לקרוא, ואז אומרת "ובכן, מר מקסימוס. אני מבינה שאתה עובד עבור בן אלמוות שנמצא כרגע במישור בני התמותה, ורוצה לרקוח עסקה איתי ועם היועץ שלי למציאת טבעת אבן הדם. יש לך משהו להוסיף?"
 
"ובכן, אני לא קראתי את הקלף בעצמי, ואין לי מושג מה זו טבעת אבן הדם. אבל אני כן אגיד ש"עובד" זו מילה גדולה, המי שזה לא יהיה הזה ביקש ממני להעביר הודעה, והבטיח לי תגמול. אכפת לכם שאני אסתכל על הקלף הזה?"
 
"למעשה, אני די בטוחה שהתחייבת לחצות איתי את פאלסיה בתמורה למקום בממשל לאחר שבני האלמוות יכבשו את המקום הזה. אבל מעבר לכך, אם אתה לא זוכר עמדת עם חרב גדולה ביד ליד גופותיהם של הקפטן ורב המלחים מגואלות בדם, ודיברת עם הקצין הראשון בטונים די גבוהים, ואמרת לי שנדבר אחר כך"
"אוקיי, תגיד לו שאני רוצה לדבר איתו, ושיעביר לי דרכך את המידע על הדרך לעשות את זה. אנחנו מחכים בחדר הסמוך, אם אין לך עוד משהו להגיד" אומרת הנסיכה, ומתחילה ללכת לכיוון היציאה כשהיועץ מלווה אותה כצל.
 
"לא התכוונתי שתדבר עם היועץ שלה, אבל כבר עשית את זה אז לא משנה. בכל מקרה, תגיד לה שתלך לישון, ואם היא רוצה שם היועץ שלה יהיה שם היא צריכה לגעת בו פיזית וששניהם ילכו לישון. ועוד דבר - אחרי שתסיים עם המשימה הזו, תלך מהר ככל יכולתך לעיירה האחרונה בפאלסיה לפני ההרים האסורים, אני אחכה לך שם" אומר בן האלמוות.
 
חזרה
Top