• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

הנסיכה אומרת "אוקיי. אם אין לך מה להוסיף, אתה מוזמן ללכת. אם תרצה תשלום עבור השירות אמור זאת לאחד השומרים ומסור לו את זה" - הנסיכה משרבטת משהו על קלף ומושיטה אותו לג'ונתן - "אם יש לך עוד משהו להוסיף אתה מוזמן להגיד". היועץ שותק.
 
"אני, הנסיכה לוסייה אווה דאמורה, בתו של המלך גאיוס דאמורה, שליט מיטיקה והגלילות, מעניקה בזאת למר ג'ונתן מקסימוס זכות לקחת עד מאה מטבעות זהב מאוצר המלוכה" למטה יש חתימה כלשהי, כנראה החתימה של הנסיכה.
 
"אין בעיה" לאחר מספר דקות, דלתות אולם הכס נפתחות מבפנים והנסיך מאגנוס יוצא, ורואה את ג'ונתן "דיווחו לי שאתה ממתין כאן בנוגע לקרקע שהוד מעלתו הבטיח לך. יש לך העדפה כלשהי בנוגע לקרקע?" אומר הנסיך.
 
"אני מבין. נעשה ככה - אני אתן לך חמישה שומרים, ופקודה מלכותית המקנה לך קרקע בגודל של 10 קמ"ר בפאלסיה היכן שתבחר, אתה תצא אל הנמל ואני אתן פקודה לתת לך ולשומרים שלך לעלות לספינה שמפליגה לפאלסיה למרות ההסגר הימי. מה אתה אומר?" אומר הנסיך מאגנוס, בעוד הבעת פניו "תגיד תודה ותעוף מפה מהר"
 
"אין שום בעיה. השומרים והפקודה יגיעו לכאן בתוך דקה, ואתה תוכל לצאת לדרך" אומר הנסיך, והולך לארגן את העניין.
כעבור דקה חמישה שומרים לא מוכרים מגיעים, שניים מהם אוחזים גלילי קלף "ג'ונתן מקסימוס? נאמר לנו שעלינו ללוות אותך בדרכך לבחור לך קרקע בפאלסיה"
 
"מעולה. נתחיל בצעדה אל הנמל, ברשותך" אומר השומר, השומרים מתפרסים סביב ג'ונתן אחד מכל צד שלו, אחד מאחוריו ואחד מלפניו, ועוד אחד מוביל. אתם מתחילים ללכת. בהנחה וג'ונתן לא רוצה לעשות משהו מיוחד, הוא מגיע לנמל כעבור 20 דקות, בו נמצאות כמה ספינות, לכמה כיוונים, ועוד ספינה אחת שלא עוגנת בנמל אלא מחוץ לו - בגלל ההסגר הימי, ככל הנראה. אנשי הצוות שלה מבצעים תיקונים לקראת יציאה מחודשת, ונראה שהדבר ייקח להם כחצי שעה נוספת.
מפקד הנמל אומר לג'ונתן שהוא יטפל בעניין, והולך.
אבקשך לחכות עד שתסתנכרן עם זאב בודד.
 
חזרה
Top