• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

"אדוני הלורד, אני מוכרח לציין שהנסיכה לוסייה נמצאת כרגע במועצת המלחמה ושאסור לי להניח לכם להיפרד בתוך הארמון. כל עוד היא איתך, היא נמצאת בתוקף האישור המוגבל שלך. אם היא לא, היא חייבת לצאת. חוץ מזה, אמרת משהו על מכשפות?" שואל השומר.
 
"אה, טוב, אם כך תאלצי לצאת מהארמון הלנה, אנחנו ניפגש מאוחר יותר." והוא פונה לשומר "אני חושב שהבנת לא נכון, הלנה היא אישה עם כישורים רבים, וכמה אנשים שהידע היחיד שלהם על כישוף הוא מסיפורי סבתא טענו שהיא מכשפה, מה שהוציא לה שם רע ברחבי האיזורים בשליטת הוד מעלתו."
 
הלנה מהנהנת, והשומר אומר בקול חושד "אוקיי" לאחר רגע, עובר לידכם פטרול והשומר ניגש אל מפקד הפטרול ומצדיע "כן, חייל?" שואל המפקד. "המפקד, הלורד הזה נכנס באישור מוגבל והכניס איתו את הגברת, כעת הוא שולח אותה החוצה. יש צורך בשומר שילווה אותה" עונה השומר של ג'ונתן. "מייד, חייל. אתה משוחרר" אומר המפקד ואז מצביע על אחד משלושת החיילים בפטרול שלו "אתה, תלווה אותה למגורי החיילים ותעביר אותה לחייל אחר. אחר כך תחזור לנקודת היציאה שלנו ותצטרף אלינו לסיבוב הבא" אומר המפקד. "כן, המפקד!" עונה החייל. ואז פונה אל הלנה "אני אלווה אותך למשך כמה דקות, עד שיגיע אדם מתאים יותר וילווה אותך ליציאה מהארמון". הלנה מהנהנת והם מתחילים לחזור לכיוון השער.

לאחר כעשר דקות של צעידה, אתה והשומר שלך מגיעים לדלתות של אולם הכס, אותם אתה מזהה. ארבעה שומרים עומדים שם "מי אתה ומה רצונך?"
 
"אני מבין" אומר השומר, ואז פוקד על אחד מאלו שלצידו "כנס ועדכן את המלך באורח העומד בחוץ". הדלתות נפתחות לרגע, נסגרות, ואחר דקה בערך נפתחות שוב. "המלך אומר שהוא עסוק כרגע ויוכל לקבל את האורח בערב" אומר השומר. "יום טוב לך, אדוני הלורד" הוא מוסיף לאחר רגע.
 
"כן" עונה השומר המלווה שלך ומוסיף "בדרך הזו" הוא מצביע לאחד הכיוונים.
אם ג'ונתן הולך אחריו, הם יצעדו בערך חמש דקות ויגיעו לחדר שמעוצב כמו חדר אורחים המיועד לזמן קצר, יש שם כורסה נוחה שנראה שהיא נועדה לשינה קלה, מכתבה וכיסא מהודר, ושולחן קטן ולידו שני כיסאות.
"אדוני הלורד יוכל להמתין כאן עד שהמלך יקרא לו" אומר השומר ומחווה תנועת הזמנה כלפי החדר.
 
"הבנתי" אומרת פאדרה ומסתובבת לרגע, היא ממלמלת משהו ולאחר שנייה מסתובבת חזרה כשבידה מגילה מגולגלת. היא מושיטה את המגילה לג'ונתן "תעביר את המגילה הזו למלך, ורק למלך. תגיד לו שהיא הגיעה בדיוור ישיר מהמקלט" מצווה פאדרה.
 
חזרה
Top