• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

"תרצה לבוא איתי למפקדה, אני מניח?"
אאוט
מה אתה רוצה להשיג במפגש? נראה לי לשחק אותו יהיה ארוך ומעניין פחות (תקן אותי אם אני טועה) אז אפשר פשוט להריץ את זה במשהו כמו "נפגשת איתם, הם אמרו אחת שתיים שלוש, נתנו לך ככה וככה, התעדכנתם, ויאללה קדימה".
 
OUT
כל מה שג'ונתן עושה הוא בשם המשפחה שלו, ואני כן מרגיש שהם חלק משמעותי ממנו וכדאי שיהיו חלק משמעותי מהעלילה של המשחק, אין לי בעיה אם אתה רוצה זמן להכין כמה רעיונות בסיסיים בשבילם ודרכים שבהם הם ישתלבו בהרפתקה אז אין לי בעיה להריץ את הפגישה שלהם פה בקצרה. אבל אני כן רוצה שהם יופיעו במקום כלשהוא בעתיד.
 
אוקיי. אם כך, הוא לא סיפר להם על החלום?
בחזרה להווה, אני אניח שג'ונתן יקבל קצת יותר מהירות (בגלל סוסים שהוא מקבל מהמשפחה שלו) להגיע לכפר שאליו בן האלמוות ציווה עליו להגיע, ומלבד זאת לא תהיה השפעה משמעותית נוספת (אלא אם הוא רוצה לספר להם עכשיו על החלום והקסם וכו', אבל אז זה עניין אחר).
 
סבבה, חוץ מזה הוא יתן להם חלק מהמלא כסף שהוא עשה (כזה 3000 מטבעות זהב) ואת הזכות לאדמה שהוא קיבל בשביל להקים את עצמם מחדש
אז הוא מתכוון לספר להם עכשיו?
לא הבנתי בדיוק.
מעבר לכך, לגבי הכסף - מעולה. לגבי האדמה - זה אומר שהוא מאבד את השומרים הלימריאנים, ויהיה פגיע לשודדים / סתם בריונים ושיכורים.
(אני במקור חשבתי שהוא ייקח את האדמה שלו בכפר שאליו בן האלמוות ציווה ממנו להגיע, וכך הוא יגיע לשם עם שמירה).
 
להמשיך עם השמירה
אוקיי.
הדרך
הדרך, שאמורה לקחת בעיקרון שבועיים, רצה לג'ונתן בתוך 10 ימים בגלל סוסים מהירים שמשפחתו סיפקה. הדרך מלאה בכפרים, בערך כפר אחד בכל יום הליכה (או שלושת רבעי יום רכיבה) כך שבמחצית הלילות לג'ונתן יוצא לישון בפונדקים זולים, ללא תשלום מכיוון שבעלי פונדקים מפחדים מהשמירה שלו. בשני הכפרים הראשונים האולי-צופה גולה שאולי-יודע-משהו על חפץ בשם טבעת אבן הדם נמצא בדיוק באותו הפונדק עם ג'ונתן ושומריו, יחד עם הלנה. ג'ונתן ירצה לפנות אליו או לקיים אינטראקציה אחרת איתו?
 
חזרה
Top