• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

"ג'ונתן מקסימוס, והכוונה שלי לא הייתה לרגל אחרייך, חיפשתי מכשפה שתוכל למסור לי מידע על מה שאני מחפש, והשם שלך עלה, אבל בסדר, אני יכול להניח שבשביל 20 מטבעות אני אזכה בכל מה שאת יודעת?"

ידעתי את זה, פרסמת את השם של הדמות של זאב בהודעה הראשונה
 
"אני מבינה, ונעים להכיר אותך ג'ונתן. אם תשלם 20 מטבעות אתה תדע דברים על היצור מחלומך, אבל יש לי עוד לא מעט מידע, ואני גם יכולה להשיג באמצעות מודיעים במקומות שונים. אתה משלם את המטבעות תמורת המידע על היצור מחלומך?" אומרת הלנה.
 
"בסדר, אז ליצורים שיכולים להפוך לניצים קוראים צופים, והם נמצאים במישור אחר שנקרא המקלט, ויכולים לעבור דרך שערים אל המישור הזה, ואם הם הופכים כאן לצורת אדם הם הופכים לצופים גולים, זה אומר שהם גוססים ומתים תוך בערך 70 שנה, שזה כלום ביחס לחייהם בני האלמוות. הצופים עשויים מקסם, חלקם עתיקים יותר וחלקם פחות, אבל כול אחד ואחד מהם יכול להרוג בני אנוש רבים בקרב, וחלק מהם מעוניינים ברביעייה, שלמנהיגתם הקודמת היה יד ביצירתה. בניהם מסתובבים גם חפצי קסם אחרים, חזקים יותר ופחות" אומרת הלנה ולוקחת את הזהב. היא מוסיפה מייד "הזהב כולל גם שתי שאלות בנושא זה, בחר בחוכמה את שאלותיך".

אוקי, ד'יראן רואה עוברים ושבים רבים, רובם אוריאנים ואחרים פאלסיאנים, אחד מתוך כל 5 בני אדם הוא חייל לימריאני, עוברים כאן עשירים ועניים, כולם נמצאים כאן במקום. מה הוא רוצה לעשות מעבר לזה? אגב, זה לקח 20 דקות הישיבה הזו.
 
"2 מטבעות זהב לשעה וחצי אם תכשלי, או לחלופין 3 ואם את נכשלת אני לא אתן כלום, אני אתן לך לבחור מה את מעדיפה. ובינתיים, ספרי לי מה שאת יודעת על הרבעיה, תחשיבי את זה כשאלה השנייה שלי."
 
"אני מעדיפה 2 מטבעות זהב לשעה ו1 אם אכשל. אני יודעת שהבת של מלך לימרוס, גאיוס דאמורה המכונה מלך הדם, היא גלגול של אווה, הקוסמת, ולכן יש לה את אותם כוחות הקסם כמו לאווה." מגיבה הלנה בשלל ביטויים שאת חלקם ג'ונתן לא מבין בכלל. היא מוסיפה מייד "תרצה לצאת לדרך עכשיו?"
 
"היזהר במילותיך איש צעיר, מכשפות לא נרדפות בלימרוס בגלל חולשתן". מגיבה הלנה לאיום המרומז. "ובכן נצא כעת אל מרכז השוק, ומשם נצא בעקבות שביל הריח". אומרת הלנה ופותחת את דלת החדר. היא יורדת במדרגות, וג'ונתן יורד בעקבותיה. היא הולכת אל מרז השוק, ושמה כפפה אדומה על ידה. היא מתחילה ללכת אל היציאה השנייה מהשוק, לכיוון מרכז העיר. ג'ונתן הולך אחריה, והיא אומרת "נראה שהוא פנה לכיוון מרכז העיר. תרצה לקחת כרכרה? הסיכויים שנשיג אותו גבוהים יותר כך, למרות שהוא עצמו הלך ברגל". שואלת הלנה את ג'ונתן. מיותר ציין שאתה תשלם על הכרכרה. אגב, כמה מטבעות יש לך? כבר איבדתי ראש...
 
"נלך ברגל, ועם כל הכבוד ליכולות שלך, אני יודע כמה את חזקה, לך אין מושג כמה אני חזק, ואני מבטיח לך שלתקוף אותי או לבגוד בי תהיה טעות לא נעימה. ואני נותן לך כסף כבר, נימוס זה בונוס."
יש לי עוד כמה מאות מטבעות, אל תדאג, הכסף שלי לא יגמר בקרוב.
 
"בסדר, רק קח בחשבון שזה מוריד משמעותית את הסיכוי להשיג אותו כי אם נלך תמיד במהירות שלו לעולם לא נשיג אותו, ונתיב הריח מתקרר תוך שעתיים" אומרת הלנה. אני מעדכן כל הזמן את הדפ"ד שלך, אני רוצה לדעת כמה מטבעות יש לך כדי לכתוב שם.
 
"בסדר, אני אריח את הדרך מתוך הכרכרה." אומרת הלנה, ועוצרת כרכרה חולפת. בעל הכרכרה רוצה 2 מטבעות כסף על נסיעה ליעד איפשהו במרכז העיר, ומקבל את התירוץ של רדיפה אחרי בן אובד שהלנה ממלמלת. ג'ונתן מושיט לו את המטבעות, ואתם מתחילים בנסיעה מהירה. הלנה מחליפה כפפה לכפפה אדומה אחרת, וממשיכה להריח את האוויר, בעוד הכרכרה דוהרת בכיוון מרכז המסחר של העיר, לשם מובילים עקבות הריח. הלנה עוצרת את הכרכרה באמצע מרכז המסחר, ואתם יורדים מהכרכרה. הלנה מצביעה בשקט על אדם שנראה רגיל לגמרי, בעל חזות אוריאנית, שיושב על גדר אבן סמוכה ואומרת "הוא צופה גולה, ואני מוכנה להתערב על חיי באמיתות הדבר". מה ג'ונתן עושה?
כמה מטבעות יש לג'ונתן עכשיו?
 
חזרה
Top