• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

"על דברים כאלה מכשפות יודעות יותר ממני, למכשפה קוראים הלנה קולרינו והיא בדרגה 5, מכשפת אש. היא מתפרנסת ממכירת בקבוקוני אש בשוק הקרוב, וישנה בבית המרזח בכל לילה". אומר רוברט ולוקח את הזהב מידך. דפ"ד: אתה צריך להוריד 18 מ"ז לפי החשבון שלי, תקן אותי אם אני טועה.
 
"בבקשה, תענוג לעשות איתך עסקים. ואם תרצה מידע נוסף - אני לא בורח לשום מקום" מגיב רוברט, תוך שהוא פותח את הדלת. אגב, עברו כבר 45 דקות מאז עזבת את הדוכן של מוכרת בקבוקוני האש, שעכשיו אתה יודע שקוראים לה הלנה קולירנו. ההליכה אל בית המרזח תיקח לך כ10 דקות, יש לך 5 דקות פנויות.
 
אוקי, ג'ונתן הולך אל בית המרזח וכצפוי מגיע 5 דקות מוקדם מהסיכום, הדלת של בית המרזח פתוחה וג'ונתן נכנס פנימה, הוא רואה חדר גדול מלא בכיסאות ושולחנות, אליהם יושבים אנשים שותים ומהמרים. ריח יין חזק עולה מהמקום, ובקצה הימני הרחוק מג'ונתן יש דלפק עם מוזגת הדומה במעט להלנה קולרינו. ג'ונתן גם שם לב שבקצה הרחוק ממנו, הישר מולו, יש דלת פתוחה עליה תלוי שלט "מדרגות לחדרים". ג'ונתן מסיק ששם שוכנים חדרי השינה של הפונדק. מה ג'ונתן עושה?
 
"בהחלט, מאיפה אתה יודע את שמי?, הבה נעלה לחדרי, קצת פחות רעש וסירחון". אגב, קנית בסוף את היין או לא?
אני עוד רגע מתנתק, מחר נמשיך. יתכנו עיכובים מפאת חוסר התאמת הזמן שעבר אצלך לזמן שעבר אצל זאב בודד.
 
"יפה." אתם עולים יחד ונכנסים לחדר מספר 4, והיא מזמינה אותך להתיישב על כיסא בפינת ישיבה מולה. החדר לא גדול, ויש בו מיטה ספק לאחד ספק לזוג, פינת ישיבה ופינת אוכל. "ובכן ידידי, אני מבינה שתרצה לקנות מידע. כמה אתה משלם, ובאיזה נושא אתה רוצה מידע?" שואלת הלנה.
 
"ובכן, ישר לנקודה אני מבין. אני גליתי בחיפושים שלי, שאת מכשפה, ואחת עוצמתית, אני חייב לומר. לכן מה שאני מציע הוא יותר בגדר שותפות. אדם אחד, נכנס לחלום שלי, הייתה לו היכולת להפוך לנץ, הוא תיאר ארבעה חפצים עוצמתיים, האלמטנים. אני מעוניין בכוח שהם יכולים לתת לשימושי שלי, בוא נגיד שלא כולם בפלאסיה השלימו עם הכיבוש הצפוני. אני אשמח לעזרתך במציאת החפצים הללו, וכמובן שאת תתוגמלי בהתאם.
 
"ובכן, אתה לא היחיד. המקורות שלי אומרים לי שיש עוד כמה וכמה מחפשי רביעייה בארץ, אבל אתה נראה רציני. בוא רק נגיד שזה יעלה לך הרבה מאוד מטבעות זהב. קודם כל, אם תרצה, אספר לך מעט על האיש שבחלום, תמורת 20 מטבעות. וזה זול! לא תמצא מחיר כזה בכל השוק!" מגיבה הלנה לשאלתך. ונראה שהיא אכן מעוניינת בשיתוף פעולה.
 
"לא ציפית להיות לבד, אבל עם כל הכבוד לשאר המחפשים האלו, יש לי תחושה שאם הכישורים שלך ושלי לא יהיה קל לעצור אותנו, לגבי תשלום, אני חושב שאם אנחנו נרצה לעבוד כצוות, עדיף שלא נאלץ לקנות מידע זה מזה, אבל אני אשמח לחלוק איתך בקבוק יין פאליסאני אם את מעוניינת.
 
"אתה צריך להבין אדוני, אדם שמרגל אחרי, ואפילו לא אומר לי את שמו אינו יכול לצפות שאני אתן לו מידע חינם." היא אומרת, ומייד מוסיפה "וחוץ מזה, אינני מעוניינת להתעסק עם הרביעייה ועם היצורים רבי העוצמה הקשורים בה. אם אתה רוצה לעשות זאת - אני יכולה לעזור לך, תמורת מטבעות, ואשיג לך מידע מהמודיעים שלי". אומרת הלנה. אגב, היא לא השחקן של זאב בודד למקרה שתהית.

ד'יראן הולך לכיוון מרכז המסחר, מרחק של כשעה הליכה, ולא נתקל בשום דבר מיוחד בדרך. הוא מגיע למקום רועש וצפוף, מלא בחנויות ומגדלי ענק (6 קומות) של משרדים. מה ד'יראן רוצה לעשות? אגב, בגלל ההליכה הארוכה שלך הדבקת בקלות את פער השעות בזמן משחק בינך לבין גרגויל, אז זה סביר. דבר נוסף: היית אמור להיפגש איתו בשוק, אבל אני אפגיש אתכם בדרך אחרת בהמשך הקמפיין (בקרוב).
 
חזרה
Top