• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

אין בעיה, אתה הולך לשם ויוצא מהשוק אל רחוב ברוחב של כ7.5 מ', שאתה לא רואה את סופו. כל 12 מ' בערך מתפצלים שתי רחובות צדדיים מהרחוב המרכזי, והם ברוחב של 3 מ', ובאורך ממוצע של 21 מ'. ברחובות אלו יש בתים משתי הצדדים, רוב הבתים הם של עניים. ברוחב המרכזי יש תנועה סואנת של כרכרות לכיוון היציאה המערבית שאחראית על המסחר עם נמל המלך. מה תרצה לעשות? לגבי הצל, אתה לא פוחד שייראה לאנשים מוזר שצל הולך ללא אדם שמטיל אותו?

בסדר, לאן אתה רוצה ללכת? האופציות המרכזיות הן: מרכז המסחר של העיר (מרחק הליכה של כשעה) או המגורים של החברה הגבוהה (מרחק הליכה של כשעה וחצי, תלוי גם כמה קדימה בחברה הגבוהה אתה הולך). אם אתה רוצה ללכת למקום אחר, תכתוב.
 
הצל הוך בין סמטאות ועל גגות, כמה שיותר מוחבא, וגם אם הוא נצפה, לא סביר לקשר את שניהם ממרחק. ג'ונתן פונה אל אחד מהנשים ברחוב, אחד שנראה שמבין עניין, ושואל אותו "תגיד, מי אחראי בשכונה הזו באמת?"
 
קודם כל, הוא ניגש לאחד מהנשים (נקבות) או האנשים (זכרים)? כי כתבת גם בלשון זכר וגם נקבה... אתה מתכוון שג'ונתן פונה אל אחד מהרחובות הקטנים יותר? כי ברחוב המרכזי יש הרבה מאוד תנועה, לא תוכל לשאול אנשים.
 
אוקי. ג'ונתן פונה לרחוב הצדדי הראשון, ורואה אדם בעל חזות אוריאנית מרושלת (בגדים שחורים, הכפתור העליון בחולצה לא סגור). הבגדים נראים מאיכות לא משהו, אבל משרוולו הארוך מציץ צמיד זהב יקר, שגורם לג'ונתן לחשוב שהאיש לא עני כמו שהוא נראה. הוא פונה אליו ושואל אותו את השאלה. האיש עונה "המטבעות... או ליתר דיוק מטבעות הזהב". מה ג'ונתן עושה? אגב, אם משהו בתיאור של ההתרחשות לא נראה לך תגיד לי.
 
האיש מחייך בשביעות רצון, ואומר "בוא אחרי. זה לא רחוק". אתם הולכים לבית הרביעי ברחוב, והאיש דופק על דלת העץ החצי רקובה שעומדת בפתח. אדם לבוש בגדים שחורים בעל עגיל זהב באוזן פותח את הדלת, ואומר "את מי הבאת?" האיש שלך עונה "זה אורח, יש לו את השליט". האיש הפותח סר מן הדלת וג'ונתן רואה מסדרון שמתעקל ימינה ושמאלה, עם דלתות לאורכו. האיש שלך פותח את הדלת השנייה משמאל, וחושף גרם מדרגות היורד אל מתחת לאדמה. הוא אומר "כאן נמצא הבוס הגדול של השליט". אתם יורדים בגרם המדרגות, ומגיעים לדלת נוספת, עשויה עץ עם חישוקי ברזל לחיזוק. הוא דופק על הדלת שלוש דפיקות מהירות, מחכה 10 שניות ואז דופק שלוש דפיקות איטיות. הדלת נפתחת מבפנים מבלי להשמיע קול וג'ונתן רואה איש לבוש בבגדי משי אדומים ועונד כ7 תכשיטי זהב שונים. הוא שואל את ג'ונתן "מה רצונך, אדון השליט?".
 
"שלום לך אדוני, זה תענוג לפגוש אותך" אומר ג'ונתן במבטא הפאלאסאני שלו "אני ג'ונתן מקסימוס מהמשפחה ה... מכובדת של מקסימוס.אני במסע הרחק מהבית שלי, ואני מאמין שזה חשוב להכיר חברים חדים, במיוחד כאלו עם השפעה וקשרים בעיר."
 
"שלום לך, נעים לפגוש אותך. אני רוברט אנידרד, ואני ראש רשת מבריחים כאן בעיר. יש לי הרבה קשרים בעיר ובנמל המלך, מה תרצה שאעשה עבורך?" מגיב האיש בנעימות. נראה שהוא שמח מאוד לפגוש אותך.
 
ג'ונתן נותן לאיש בשחור עוד 6 מטבעות זהב "תודה לך" ואז הוא פונה לרוברט "ובכן, אני בחיפוש אחרי אדם עם כוחות... לא טבעיים, ובשביל למצוא אותו, אני כנראה אזדקק למידע, ממכשפה, או מספרייה. לפי השמועות שמתרוצצות על הנסיכה לוסיה, בארמון יש את שני הדברים האלו. אז אני מעוניין בכניסה לארמון, אז אם יש לך איזה שומר ארמון שחייב לך טובה, שפנוי לקבל קצת כסף, או אם השמועות האחרות נכונות, גישה כלשהי לנסיכה קליאו, שלא חובבת את המשטר הנוכחי. זה יהיה לי לעזר רב.
או, אם אתה מכיר מקור מידע בצורת מכשפה או ספרייה אחרת בעיר, זה תמיד יהיה עדיף, אני מעדיף לא להסתבך בארמון אם יש לי ברירה."
 
"ובכן, יש לי מידע על מכשפות בעיר, אבל כניסה לארמון המלכותי אין לי כרגע בגלל שהשומרים הוחלפו בכיבוש. כמה אתה משלם על מידע על מיקום, שם ותחום של מכשפה אחת?" שואל רוברט. האיש בשחור נעלם וסוגר מאחוריו את הדלת. אגב, שכחתי לציין שרוברט מושיב אותך בכיסא עם ריפוד יוקרתי מול המכתבה שלו, ומתיישב בעצמו על כיסא בעל ריפוד יוקרתי פי שניים.
 
"התחום לא משנה, משנה לי מה היא יודעת, אני מחפש מכשפות מנוסות שיודעות הרבה, אז אני אשלם לכל מכשפה שיודעת משהו על מה שאני מחפש... 10 פיסות זהב, ואשלם 2 פיסות זהב על כל מכשפה שלא יודעת כלום על מה שאני מחפש, תמיד טוב לדעת על אנשים עם כוח בעיר הזו. אבל, זה רק זהב, וזה פחות מעניין, אני יכול להציע את הכישרון שלי כתשלום, נניח שיש איזה שומר שקרוב להגיע לעסק שלך, או איזה אדם שהחליט שהוא רוצה לגנוב ממך אחוז גדול יותר ממה שהוסכם, ובכן, תמיד צריך מישהו שיפתור בעיות כאלו, אתה יודע, יום חד הם הולכים ברחוב, ואז פתאום עוברים דרכם ארבעה חיצים. מה דעתך על זה?"
 
" אוקי, אני מוכן לתת לך מידע על אחת בתור התחלה, רוצה לקחת 10 מ"ז. יש לה ידע מסוים על הרביעייה, ואני מנחש שזה מה שאתה מחפש. לגבי הכישרון שלך - תשלום כזה יכול להיות טוב, אבל בשלב מאוחר יותר. לא כרגע" הוא אומר ומחייך בנעימות כדי להמתיק את חוסר האמון שבדבריו.
 
חזרה
Top