• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

אז אחרי הרבה מאוד זמן, הגיע הזמן להתחיל את המשחק בעולם המערכה נפילת הממלכות.

השחקנים:
גרגויל: משחק את ג'ונתן מקסימוס.
זאב בודד: משחק את ד'יראן.
קודם כל, כמה כללים שרציתי להגיד לכם:
1. רק הדמות מדברת. אם השחקן רוצה לדבר - זה בהודעה פרטית, או בקבוצה של המשחק, או בפרטית אלי, בהתאם לשאלה האם השחקן השני יודע את זה גם.
2. ידע דמות / שחקן: שניכם קראתם נפילת הממלכות, וכל אחד יודע הרבה מאוד דברים על דמויות בעלילה. תפרידו ידע דמות שחקן. באם לא אמרתי לכם אחרת, אתם יודעים רק את מה שכתוב בעץ ההרשמה, ולמשל לא יודעים שיש הרבה יצורים שיכולים להפוך לניצים ויכולים להופיע בחלומות, וקוראים להם צופים. אתם יודעים רק שמישהו שמסוגל להפוך לנץ הופיע אצלכם בחלום. על הרביעייה אתם יודעים רק מאגדות עם. שוב, כל זה באם לא אמרתי אחרת במפורש.
3. פלאפ / קראנץ': כשאתם כותבים שאתם מבצעים פעולה ("אני תוקף בחרב אדירה, 20 טבעי פגיעה חמורה") כותבים קראנץ'. לעומת זאת, באם אתם מבצעים בדיקת תרמית / שכנוע / איום, אתם צריכים לכתוב גם מה אתם אומרים ("אני עובד על מאגנוס דאמורה שאני יודע איפה קריסטל אבן הירח, תרמית 12 +3 = 15).
4. אמון: אני נותן אמון בשחקנים שלי. כל אחד מגלגל קוביות בבית וכותב תוצאה, מתבקשים לכתוב מספר שגולגל וגם תוסף, וגם תוצאה סופית.
5. ספירת זמן: ספירת הזמן היא בשעות מתחילת הקמפיין, אפשר לספור גם בימים ושעות (למשל 75 שעות יהפוך ל3 ימים ו3 שעות).
6. ספוילרים: אם יש משהו שהשחקן השני לא אמור לדעת, יש לשים אותו בספוילר. כדאי לכתוב גם לכתוב למי מיועד הספוילר. חל איסור מוחלט לקרוא ספוילרים שאינם מיועדים לכם.
אוקי, אז אחרי הרבה מאוד כללים וקראנץ' נתחיל במשחק!
אתם מתחילים שניכם באחד השווקים של הוק'ס בראו, העיר הגדולה ביותר באוראנוס, ותוהים לעצמכם איפה לעזאזל בן הברית ששלח היצור מהחלום.
"אתם עומדים במרכז השטח הגדול (כ 500 מ"ר) המשמש את תושבי המקום כשוק. ריחות התבלינים מדוכנו של מוכר התבלינים האקזוטיים עולים באפכם, ושאון השוק מכה באוזנכם. שם קונה לו איזה ילד לחם במאפיה, במקום אחר חנות הירקות מוכרת ירקות ופירות שהגיעו מעבר לים אתמול, ויתקלקלו מחר. בחצי האוזן אתם שומעים התמקחות על המחיר בין הקצב לאחד הקונים שלו, ואת עינכם תופסים נשקים ושיריונות התלויים לראווה בדוכן משלהם. צעקה מפלחת את השוק "בקבוקי אש לכל המעוניינים! בקבוקי אש בזיל הזול!" ואתם חושבים "איזה מוזרים האנשים כאן... מה זה בקבוקי אש?". אתם רואים מזווית העין כמה אנשים יוצאים מבית המרזח העומד בפינת השוק וניגשים לקנות קמע מזל בדוכן המתאים.
מה אתם עושים?
אתם יכולים ללכת לכל אחד מהמקומות שהוזכרו בתיאור השוק, או לצאת מהשוק.
 
עריכה אחרונה:
בקבוקי אש, זה נשמע מעניין בהחלט.
ג'ונתן חושב לעצמו, כשהוא צועד לכיוון הדוכן "אדוני, תוכל לספר לי בבקשה מהם בקבוקי אש? יכול להיות שאהיה מעוניין"
 
עריכה אחרונה:
בקבוקי אש, זה נשמע מעניין בהחלט. ג'ונתן חושב לעצמו, כשהוא צועד לכיוון הדוכן "אדוני, תוכל לספר לי בבקשה מהם בקבוקי אש? יכול להיות שאהיה מעוניין"
מעולה. רק בעיה אחת: כמו שכתוב למעלה, דברים שהשחקן השני לא יודע צריכים להיות בספוילר. נא לערוך ולשים בספוילר.
קודם כל, מדובר בגבירתי ולא באדוני... אישה צעירה ונאה עומדת לפניך, אוריאנית לבושה בשמלה בצבע תכלת בעלת מחשוף V. היא עונה לך "אם תרצה, אני מוכרת בקבוקוני אש. רק תזרוק את זה על האויב, והוא יעלה באש! מוזמן לקנות כמה שיותר, אין מגבלת קנייה לאדם!".
 
לאן אתה הולך? יש לשוק 2 יציאות, אחת לכיוון מרכז העיר (בצד יציאה זו ניצב בניין בעל חזות מרשימה שעליו תלוי שלט גדול "בית מרזח ופונדק") והיציאה השנייה מובילה לכיוון היציאה מהעיר, ועוברת דרך רובעי העוני.
 
ג'ונתן מחייך, ועוזב, הוא לא הגיע לאוראנוס כדי להנות, יש לו דברים חשובים לעשות, שעה לא תספיק להכל, אבל הוא יספיק לארגן כמה דברים, משפחת מקסימוס היא לא עם המשאבים שהיו לה, אבל עדיין יש לו כמה חברים בעולם התחתון, חברים שהוא יצטרך, כי לזהות אדם שהופך לנץ היא בהחלט לא משימה קלה. הוא הולך לפגוש כמה אנשים עם כמה קשרים
 
אל הפונדק עצמו או לכיוון מרכז העיר? לא הצלחתי להבין בדיוק למה אתה מתכוון.

אוקי, אז יש לך אופציה לנסות לאתר מוקד פשע בתוך השוק (הגיוני בהחלט שיהיה כזה, לא מדובר בשוק של המעמד הגבוה) או לצאת מהשוק. אגב, באוראנוס רמת הפשיעה נמוכה מאוד (בניגוד לפאלסיה) ולכן הסיכויים שתמצא משפחת פשע משמעותית ובעלת כוח לסייע לך (גם אם תצרטך לפשוט את עורך כדי לשלם את החשבון) לא גבוהים במיוחד.
 
אם הבנתי אותך נכון, אתה רוצה לצאת מהשוק אל האזורים העניים של העיר. כדי לעשות זאת עליך ללכת ביציאה המערבית של השוק, שהולכת לכיוון היציאה המערבית מהעיר, שם יש ריכוז משמעותי יחסית של פועלים עניים.
 
חזרה
Top