• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נפילת הממלכות - עץ משחק (מו"ד 5 מותאם, 1/1)

"תשמעי, אני לא יודע כמה את מכירה היררכיות של ארצות אחרות, אבל אני לא יכול להעניק תארי אצולה. כל מה שאני יכול זה להביא אותך איתי לבית שלי, ולנסות להסתדר איכשהו. לגבי הגופות, זה באמת לא מעניין."
 
הוא מקמטת מצח, ואומרת "אוקיי, נדבר על זה אחר כך. מה בדיוק עושים עכשיו?"
נער שליח מהקפטן מגיע אליך, ואומר שהלימריאנים רוצים להעלות איזה בן אצולה עם חמישה שומרים ומבקש את אישורך.
הלנה שואלת מייד "למה בדיוק הם צריכים את האישור שלך לדבר כזה?"
רשם הנמל מדווח לך שהם שלחו שליח אל הספינה שמפליגה אל פאלסיה, והם צריכים לקבל את האישור שלהם לפני שג'ונתן יוכל לעלות על הספינה.
 
אאוט
לאחר הפסקה מצערת של יותר מחודש, אני נאלץ להפוך את הדמות של lonewolf lonewolf לדב"ש (באישורו) בגלל שאין לו זמן להשתתף במשחק.
אי לכך ובהתאם לזאת אנחנו יוצאים מספוילרים.
אין
השליח מגיע אל ג'ונתן, ואומר "אדוני הלורד, הספינה מוכנה להסיע אותך ואת שומריך אל פאלסיה. הספינה נכנסת כעת לנמל ובעוד מספר דקות תוכל לעלות עליה".
אחרי שג'ונתן עולה לספינה (בהנחה שזה מה שהוא עושה) הוא פוגש את הקפטן של הספינה - פאלסיאני שזוף עם שרירים לא מעטים, שנראה זועף, ומאחוריו שני אנשים מוכרים: המכשפה הלנה נמצאת כאן, ולידה עומד ד'יראן שהיא טענה שהוא בן אלמוות.
הלנה מהנהנת אליו שנייה אחרי שהוא עולה, ועל פניו של ד'יראן עולה הפתעה, שנעלמת מייד.
"ברוך הבא לספינה שלי" אומר הקפטן.
 
"הספינה צריכה קצת תיקונים וריענון צוות, אנחנו נפליג בעוד רבע שעה. המשרת יראה לך את החדר הטוב ביותר שיש לנו, עם חדר נוסף לשומרים שלך. אם תרצה משהו, תוכל לפנות אליי או אל אחד המלחים". הוא קד, מסתובב והולך אל הסיפון העליון.
ברגע שהוא יוצא מטווח ראיה, ד'יראן יורד במדרגות לכיוון בטן הספינה בזמן שהלנה מתקרבת אל ג'ונתן "אז מה ג'ונתן, נהיית לורד לימריאני?"
 
הלנה מהנהנת בהערכה, ואז אומרת "אם תצטרך את" היא מסתכלת לצדדים ושמה לב לכמה מלחים שמסתובבים באזור "הכישורים המיוחדים שלי, אני נמצאת בתא מספר 12".
היא ממתינה רגע, ועוזבת במידה ואין תגובה מג'ונתן.
 
לילה שני להפלגה.

ג'ונתן ישן בתאו, וחולם חלום.
בחלומו, הוא נמצא בגינה יפה מאוד עם פרחים ועצים רבים, ובגינה עומד בן אלמוות מאוד מסוים "איפה אתה? אני אמור להגיע בעוד ארבעה ימים לכפר שסיכמנו עליו" שואל בן האלמוות את ג'ונתן.
 
חזרה
Top