• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 נערה קסומה - נתיב לברברית

את לא כמו בחורות אחרות. אולי מבחוץ את נראית כמו הנערה הפשוטה מהכפר. הולכת ללמוד, מבלה עם חברים, עוזרת למשפחה. אבל יש לך סוד. זהות אחרת שאת מחזיקה. את הלוחמת האמיצה שמביסה יריבים בכוח החברות, האהבה ועבודת הצוות. את מגנה על אלה שזקןקים להגנה, תחת מעטה של מסתורין. את נערה קסומה.

נערה קסומה - נתיב לברברית

שינוי צורה
כאשר את רוכשת נתיב זה בדרגה 3, הכניסה שלך לזעם הופכת לתהליך של שינוי צורה. כאשר את בזעם, המראה שלך משתנה לזה של נערה קסומה, בדומה לשימוש בלחש Disguise Self. יש צורך בבדיקת תובנה כנגד ד"ק 8 + תוסף התמחות + מתאם כריזמה שלך על מנת לשייך בין צורתך בזעם לבין צורתך הרגילה, והבדיקה מקבלת חיסרון אם לבודק אין סיבה לחשוד בזהותך. בכישלון, הבודק לא ידע שמדובר באותה הדמות, אלא אם תשומת ליבו תוסב לזה מפורשות.
בנוסף, צורת הנערה הקסומה שלך מעניקה השראה לאחרים. את מקבלת יתרון לבדיקות והצלות כריזמה בעת את בזעם, ויצורים ידידותיים בטווח 10 רגל ממך כאשר את בזעם (כולל אותך) מקבלים יתרון להצלות כנגד השפעות פחד או הקסמה ועמידות לנזק על חושי.

נשק פלא
בהגיעך לדרגה 3, את לומדת כיצד להתחבר עם נשק ולהפוך אותו לחלק אוטומטי משינוי הצורה שלך. התהליך יכול להיות מבוצע בכל נשק באמצעות טקס של שעה, שיכול להתבצע במהלך מנוחה קצרה. הנשק חייב להיות בהישג ידך לאורך כל השעה, ובסופו את נוגעת בנשק על מנת ליצור את הקשר.
נשק הפלא שלך מופיע בידך אוטומטית כאשר את נכנסת לזעם, ונעלם כאשר את יוצאת מזעם לחלל חוץ מימדי עד שתיכנסי לזעם שוב. לא ניתן לפרוק אותך מנשק זה. בעת שאת מבצעת התקפות עם הנשק, את יכולה להוסיף את תוסף הכריזמה שלך, במקום את תוסף הכוח, לגלגולי התקפה ונזק. הדבר לא מונע ממך להוסיף את הנזק הנוסף מהזעם לגלגול הנזק.
אם את מתחברת לנשק פלא חדש, נשק הפלא הקודם יצא מהחלל החוץ מימדי ויופיע בידך, והקשר איתו יינתק.

לבישת מעטה
עם הגיעך לדרגה 6, את לומדת כיצד ללבוש את צורת הנערה הקסומה שלך באופן קוסמטי בלבד. כפעולת בונוס, את יכולה להשתנות לצורת הנערה הקסומה בלי להיכנס לזעם. הצורה תיעלם במידה ואת מאבדת הכרה, במידה ואת בוחרת לצאת ממנה (לא נדרשת פעולה), או לאחר שנכנסת לזעם ויצאת ממנו. הכניסה לצורה באופן זה לא מזמנת את נשק הפלא שלך.

הופעה מהממת
בדרגה 10, את לומדת כיצד לבצע הופעה קסומה על מנת למשוך המונים סביבך. כאשר את בצורת הנערה הקסומה (בין אם בזעם או לא), את יכולה לנצל פעולה כדי להכריח כל יצור שרואה אותך עם תבונה 3 ומעלה לבצע הצלת חוכמה כנגד ד"ק ששווה ל8 + תוסף ההתמחות שלך + מתאם הכריזמה שלך. כל יצור שנכשל בהצלה מוקסם על ידך עד סוף תורך הבא, או עד שיחטוף נזק מהתקפה ממך או מאחד מעמיתיך. פעולה זו נחשבת כביצוע התקפה כנגד יצור עוין למטרות שמירה על זעם.

כוח החברות
בדרגה 14, את לומדת כיצד להילחם בעבור חבריך ולקבל השראה מהם. יצורים יכולים להשתמש בפעולת העזרה כדי לסייע להתקפה שלך בזמן שאת בזעם כפעולת בונוס, וההתקפה גורמת נזק נוסף ששווה לפעמיים תוסף ההתמחות של היצור המסייע בפגיעה.
בנוסף, בכל פעם שיצור במרחק 10 רגל ממך יורד ל-0 נקודות פגיעה ומטה בעת שאת בזעם, את יכולה לנצל תגובה כדי לגרום לו לרדת לנקודת פגיעה 1 במקום. לאחר שיצור נהנה מתכונה זו שלך, הוא לא יכול ליהנות ממנה שוב עד שתשלימי מנוחה ארוכה.
 
עריכה אחרונה:
נהדר! הבעיה היחידה שלי היא שזה הופך ברברי לאפילו יותר MAD מבדר"כ, דורש ממנו כוח, זריזות, חוסן וכריזמה.

חוץ מזה, הייתי משנה את "כוח החברות", ואומר שיצורים יכולים לתת לך את פעולת העזרה כפעולת בונוס כשאתה בזעם, אולי אפילו בנוסף לתוסף הנזק.
 
הבעיה היחידה שלי היא שזה הופך ברברי לאפילו יותר MAD מבדר"כ, דורש ממנו כוח, זריזות, חוסן וכריזמה.

אוקיי. קיבלתי, ובמקרה היה לי רעיון טוב לזה.

הוספתי פיצ'ר שמאפשר להשתמש בכריזמה בשביל התקפות עם נשק הפלא.

עריכה: הוספתי גם יתרון לבדיקות כריזמה בזעם, ואת האפשרות לעזרה כפעולת בונוס על פי ההצעה.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top