• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

"עד כמה שה.... הזמנה שלו הייתה חצופה הוא נתן לנו הזדמנות להיות חלק מאתגר מעניין בעל השלכות מרחיקות לכת" קירה אומרת "אתם לא מתעניינים באתגר שבכך? הזדמנות להילחם במשהו יוצא דופן?" קירה שואלת בסקרנות אמיתית, הטון העוקצני נעלם מקולה לחלוטין
 
ת'אן מושך בכתפיו ''העולם סבל מספיק מלחמות, לעניות דעתי. אין לי בעיה להכניס לקבר אנשים שצריכים להיות שם, אבל אם הייתי רוצה לאתגר את עצמי, הייתי מנסה לעשות את זה בדרך שתועיל לעולם, לא תפגע בו.'' הוא מלטף את ראשה של הלטאה שלו ונועל את מבטו עם זה של קירה ''מוות, גם למטרה טובה, בסופו של דבר פוגע בעולם ומפחית ממנו. לפחות ככה אני חושב''. הוא נשען לאחור בכסא, ותוך כדי כך כמעט נעלם משדה הראייה של רוב היושבים בשולחן.
 
"אתם מדברים יותר מידי." אומר ברנרנד, "יש מישהו שמנסה לגרום למלחמה, גם אם לבחור פה יש אג'נדה נסתרת שאמורה לגרום לנו להרים גבה, אנחנו עדיין צריכים לעשות את הדבר הנכון ולנסות למנוע שפיכת דם מיותרת."
 
"אני מסכים". אומר סוואלה בהיסח הדעת, מגרד בראשו. "יכול להיות שהפנייה שלי אליכם היתה קצת שגויה. יכול להיות שהייתי צריך לפעול בעצמי כנגד אחי. אבל אתם צריכים להבין". הוא סופק את כפותיו. "שאחי מהווה סכנה לאנושאידים בפרט, ואני כבר מזמן איני כזה".

"אתם מניחים אולי שזוהי המלחמה שלי, אבל אחי לא יפגע בי לעולם. אני חושש למין האנושי*, שפעם היה חלק מהותי מחיי. המין האנושי ככלל לא מודע לסכנה האורבת בחלומות, להיפנוס. אני בוחר להעניק לכם ידע, ומפה והלאה, הבחירה היא כבר שלכם". הוא מביט ישירות בלוחמים. "אג'נדה או לא אג'נדה, אני מכיר את היפנוס, ואני מציע לכם את הידע שלי ככלי - השתמשו בו או זרקו אותו, הבחירה היא שלכם. את חרבי, בכל זאת, לא אשלוף כנגד יצור חי".

*נניח כרגע שהכוונה היא לאנושיאידים כקבוצה, ולא לבני האנוש בפרט.
 
"אז אתה פחדן שחושב שבגלל שאח שלו לא מתעלל בו, אסור לו לעצור אותו בעצמו, ובמקום אתה מעדיף להטיל את האחריות על אנשים אחרים- שקשורים בצורה זו או אחרת לתוכנית של אח שלו." קלפי מביטה בסוואלה בתיעוב ויורקת על הרצפה.
"מה אנחנו אמורים בדיוק לקבל מזה? איזה ידע יש לך להציע בתמורה לכך שנקבל על עצמנו אתת האחריות הזו?"
 
"זה לא העניין, דובלינית ים. ליצורים עם כוחות כשלנו יש השפעה רבה על המרקם של היקום. קרב ביני לבין אחי עלול לגרום להשמדתם של מדינות שלמות". עיניו הופכות לרגע ללבנות שוב, וחוזרות למצבן הרגיל. "אני לא צופה שגם אחי ישתתף בקרב. למרות הכול, אנוכיות או פחד הם לא הסיבות שלי. בכל מקרה", הוא מפשפש בכיסו, ומוציא שרשרת עור, בעלת פנינה שחורה טבועה באמצעה. "כאשר הזמן יגיע, אני אקרא לכם. תבואו, אל תבואו, זוהי כבר בחירה שלכם".

הוא מרים את השרשרת, ולרגע היא זוהרת באור סגלגל, שמזכיר במעט את האור של החרמש של קירה. לרגע, נדמה שהעיניים שלכם נמשכות לעבר האור הזה, שתופס את כל זווית הראייה שלכם. ולאחר מכן האור מפסיק. סוואלה נעלם. בכיסא שלו, שעון קתרוס מעץ אלון, גופו הממורק מעוטר בעיטורים ישרים, ללא צורה מוגדרת.
 
ת'אן מושך בכתפיו "טוב, אם אף אחד אחר לא הולך לבדוק..." הוא לא מסיים את המשפט, ומזנק לאורך השולחן לעבר הקתרוס, נעמד על הכיסא מול כלי הנגינה, ומתחיל לבחון אותו בעניין. נראה שכל הדיבורים על מלחמה ועוצמה ואומץ פרחו מראשו, ועיניו כרגע מתמקדות בחפץ המוזר באותה אינטנסיביות שבה חתול מתמקד בעכבר. זיק מטפס על כתפיו ועל ראשו במהירות הבזק, ושניהם סורקים ביחד את הקתרוס שהמארח שלהם הותיר מאחוריו
meta
לוקח פעולת עזרה מיציר הסוד שלי בבדיקת מאגיה.
5+8 = 13
19+8 = 27
 
המלצר מגיע במהירות לשולחן, מכופף את ראשו במעט אל מול הליידי, וכמעט רץ חזרה לדלפק כדי להביא את ההזמנה.
בינתיים, ת'אן מזהה את הקתרוס כחפץ מאגי ייחודי, בעל התכונות הבאות (כולם מוזמנים להסתכל, בספוילר בשביל הנוחות):

הקתרוס של סוואלה
חפץ נדיר מאוד
כל עוד אתה מכוונן ושולט בקתרוס, ביכולתך להשתמש בפעולה כדי לנגן בו. כל יצור ידידותי בטווח של 60 רגל שיכול לשמוע אותך מקבל חסינות לנזק תודעה ולמצבים מבוהל ומוקסם עד לתחילת תורך הבא.
לחלופין, ביכולתך להשתמש בפעולה הזו מספר פעמים ביום בשווי תוסף הכריזמה שלך על מנת להעניק ליצור אחד במרחק 60 רגל ממך שיכול לשמוע אותך קוביית השראה פייטנית, ק12, שפועלת באותה הצורה כמו קוביית ההשראה הפייטנית הרגילה.
יצור שמכוונן לקתרוס מקבל חסינות לנזק תודעה ולמצבים מבוהל ומוקסם, ללא קשר לנגינה בו.
 
ת'אן מגחך ומרים את הקתרוס לעבר שאר בני הקבוצה, ואז מכחכח בגרונו.
"תשמעו! אני יודע שחלקנו לא בדיוק מסתדרים עם ה'משימה' שהולטה עלינו, או אחד עם השני, לצורך העניין. מה שכן, יש לנו מכנה משותף אחד - המוזר עם החלומות התעניין בנו, משום מה. בעוד שלא מאוד אכפת לי ללכת להילחם בדברים רעים, עוד מידע על מי שהצליח להביא אותנו לכאן ביחד בהחלט יוכל לעזור...החפץ שהוא השאיר לנו הוא משהו עוצמתי. משהו...נדיר. אני לא יודע מה איתכם, אבל נראה לי שאם נמצא את האנשים הנכונים, נוכל לגלות עוד פרטים על ה"מעסיק" המסתורי הזה. גם אם לא אשתתף בסוף במשימה שהוא מתכנן, אשמח לדעת עוד כמה דברים על אדם מספיק חזק כדי לעשות דבר כזה...מה דעתכם?"
 
"אני מסכים". אומר וולריק. "כדאי שקודם ננסה לברר מי זה לעזאזל הבחור הזה? אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מעולם לא שמעתי על צמד של אחים אלמותיים, ומבצר העננים הוא מקור הידע הגדול בעולם". הוא ממרפק את ת'אן בגיחוך. "נראה שלהוציא מידע על החפץ זה המשימה שלנו, ת'אן".
 
קירה מביטה בהם "אני לא חושבת שאוכל לעזור בנושא הזה, אני מניחה שאראה לפחות חלק ממכם כאשר הוא יאסוף אותנו. להתראות עד אז"
קירה נעמדת וצועדת החוצה

ארקדיוס
בעוד קירה צועדת בחיפוש אחר דבר מה מעניין היא משדרת לחרמשה מה אתה יכול לספר לי על ה"ידיד" החדש שלנו ואחיו?
 
קלפי מרימה את הצלחת שלה ועוברת לשולחן אחר. מתיישבת בו, אין סיבה שלא לסיים את האוכל- סאיורה לא כאן, היא לא צריכה להמשיך עדיין. היא יכולה לאכול ולישון, אולי למצוא עבודה קצרה, ולהמשיך בנדודיה אחר כך. כל הסיפור הזה נשמע כמו תרמית פירמידה אחת גדולה, ואין לה שום סיבה לסמוך על הפסיכי המשתגר הזה.
 
ת'אן מושך בכתפיו ומרים את הקתרוס פעם אחת אחרונה ''כן? לא? מישהו...? טוב נו" הוא פונה לוולריק ומחזיר לו אגרוף קטן בכתף ''כמו בימים הטובים ההם.'' יחד עם ידידו הטוב, הוא ניגש לעבודה.
Meta
גלגול חקירה
17+4=21
 
חזרה
Top