• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נעימת הקתרוס - עץ משחק [מו"ד 5]

"ברנרנד" עונה האורק, כמעט מרגיש שהוא מחסיר איזה מילה שאמורה להופיע לפני השם שלו, "ברנרד אובריין" הוא לוחץ את היד של וולריק. "זה לא משנה מי צודק או לא, זה משנה מה אתה עושה עם הצדק שלך. גם אם היורש לא ראוי להיות מלך, הדרך להפיל אותו היא דרך המועצה, מהרגע שהמועצה הכריזה עליו כעל יורש, קנוט היה צריך לשבת בצד ולעשות כל מה שהוא יכול לעשות כדי לסייע לאנשים ולמלך, לא לדרוש שלטון בכוח."
META
18+6=24
 
קלפי נאנחת כשבן שיחתה עוזב, מניחה את ראשה על ידיה לרגע לפני שהיא מרימה אותו ולוקחת לגימה נוספת מהמשקה. היא לא מבינה בפוליטיקה של היבשה, היא בקושי הבינה בפוליטיקה באטלנטיס עצמה.
META
26 בהצלת חוסן, או 27 אם מדובר בהשפעת רעל.
 
ת'אן מזעיף את פניו ומסתכל על קירה ''גברת, שולחים יד ללחיצה, הנימוס הוא לא סתם! את יודעת, מבחינת ההבנייה החברתית, אם לא נפעל לפי ההתניות החברתיות שלנו אס לא נוכל לקיים חברה תקינ-'' עיניו נפערות ''אהה, הבנתי! את פועלת במכוון נגד הממסד החברתי של הנימוס, כמה מרתק!.."
פטפוטו העליז של ת'אן לא מופרע יותר מדי מהשעה המאוחרת, או מהכמויות ששתה. הוא חותך את הדיבור שלו בבת אחת ושולח מבט חודר אל הבמה, ואז מתחיל לאט לאט להתקרב אל מעגל הרוקדים, מנסה להבחין בפרטים נוספים בנוגע אליהם, דברים...יוצאים מגדר הרגיל
Meta
הצלת חוסן
12+5
בדיקת חקירה
11+3=14
 
"ואני חשבתי שאין מכנה משותף בין האנשים שיושבים כאן." קלפי נאנחת, "אבל מתגלה ששניים מהיושבים כאן נהנו להעליב אנשים. צירוף מקרים?" היא מעיפה מבט אל עבר האדם החיוור, מחזירה את מבטו היוקד, לא ממצמצת.
 
meta
אני אטיל לעמית, כדי לחסוך זמן - 21, הצלחה.

in
וולריק צועק בבהלה כשהחתול קופץ מזאנק, ולאחר מכן, כשהוא מבין את התעלול, הוא צוחק. "אז גם אתה בקיא בנבכי המאגיה, מינוטאור?" לא נראה שהיושבים מסביב מבחינים בשני הפרצופים החתוליים של זאנק, או בהן מהמוזרות של המינוטאור. באופן כללי, נראה שהם משתדלים להתעלם מהחבורה.

ת'אן וזאנק, לא רגילים לטעם החריף של האלכוהול בפיהם, מתחילים להרגיש חולשה, כאבי ראש, סחרחורות. נראה שהאלכוהול השפיע עליהם בצורה חזקה מאשר על השאר.

כשת'אן בוחן את הרקדנים, למרות האלכוהול שזורם בורידיו, הוא מצליח להבחין בפרט אחד שחמק מעיניו לפני זה. התנועות של הרקדנים, הם כמעט - ערטילאים. מפעם לפעם, ת'אן מבחין ברגל של רקדן שעוברת דרך מרפקו של רקדן אחר, והדבר לא מותיר ספק בעיניו - הרקדנים הם אשלייה. ולא אשלייה טובה במיוחד.

בה בעת, בזמן שהליידי וברנארד מתווכחים, שישה אנשים מופיעים לפני החבורה, כאילו משום מקום. הדבר מזכיר במעט את הופעתו של אדם לאחר שאי הנראות שלו בוטלה, אבל אלו בעלי האנרגיות המאגיות לא מצליחים לזהות את הלחש, ובכלל, את המקור המאגי שלו - והחבורה מזהים אותם, כאויביהם הגדולים ביותר.
ברנארד מזהה את יארל קנוט, אדם גדל-גוף בשריון שרשראות, מגחך בתאווה.
ת'אן מזהה את לארת'יס נוארי, אלף בעל עור מצהיב, שמזעיף את פניו, ונעמד בתנוחה הגנתית כנגדו, מניף את הסיף שלו.
זאנק מזהה את אביו, מינוטאור גבוה ורזה (ביחס למינוטאור), בעל קעקועים על גבו ועל זרועותיו, המתארים את סיפורי הגבורה שלו. המינוטאור אוחז בקשתו, וניצב במרחק מה מזאנק, מביט בו בזעף קל.
היסנס מופיע, לצידה של קירה. אביר מרשים, לבוש בשריון לוחות מלא, ומלטף את שפמו.
קלפי מזהה גם את סאיורה, מכשפת הים. זאת עומדת על זרועותיה התמנוניות, ומביטה בקלפי בעצב.
ות'ארוס מזהה דובלין ים, בן אצולה, שהיה קושר הקשר הראשי ברצח של ת'ארוס ומשפחתו.

הרקדנים ממשיכים לרקוד, וריקודם פראי מאי פעם.

meta
יוזמה!

מפת הקרב - https://docs.google.com/spreadsheets/d/17Ja4bmw2l901rI-6rQ46LuFYykK38Id1V8DsX5SMaJw/edit?usp=sharing

השולחנות (צבועים בחום בהיר) - מהווים שטח קשה.
הבמה (צבועה בצבע כחול) - מהווה שטח קשה, בעקבות הרקדנים המפזזים עליה. בנוסף, העלייה אליה דורשת בדיקת אקרובטיקה בד"ק 14. בהצלחה, התנועה עולה 5 רגל. בכישלון, התנועה עולה חצי מהתנועה. יצור בעל מהירות טיפוס מצליח אוטומטית, ויצור בעל מהירות תעופה אינו מקיים את הבידקה.
הלקוחות (צבועים בצבע ירוק) - פועלים ככל דמות, לא ניתן לעבור דרכם ללא יכולת מיוחדת המאפשרת זאת.
הדלתות (ה"חורים" בקירות) - הדלת הימנית מובילה החוצה, בעוד הדלת השמאלית מובילה למטבח.

בנוסף, בתחילת כל תור, על כל דמות לבצע הצלת כריזמה, על מנת לייצג את הטבע האשלייתי של הקרב. בהצלחה, הדמות תשיג תובנה בנוגע לטיב האשלייה, לבחירת המנחה. כן אעיר, שבעוד אתם כשחקנים מודעים לאשלייה, הדמויות אינם מודעות לאשלייה, והדבר דורש תיאור פעולות דומה.

ת'אן וזאנק - אתם כרגע סובלים מהמצב מורעל. בסוף כל תור, אתם מוזמנים לגלגל הצלת חוסן בדק 15, ובהצלחה, המצב נגמר.
 
ת'אן משתעל ומשתנק, ועיניו נפערות כשהוא רואה מולו את לארת'יס. הוא שולח יד לשרשרת שלו ומתחיל להניף אותה בסיסבובים, וכמעט מצליף לעצמו בעורף כשחוסר האיזון מהאלכוהול גורם לו למעוד. הוא מניח יד על הרקה שלו ופולט שריקה של זעם מבעד לשיניו החדות. "אם ככה זה מרגיש להיות שיכור באמת, אני לעולם לא אבין למה בני אדם נהנים מזה..."
הוא מרים את השרשרת שוב פעם ומתחיל לסחרר אותה, באיטיות, מבטו הלא יציב נעוץ באלף נושא הלהב שמולו.
meta
הטלת יוזמה (עם חיסרון, כי מורעל)
3+3 = 6
 
קירה מחייכת ואמרת "כמה חתכים נראה שתוכל לשרוד הפעם? אני מכוונת לחמישים" היא אומרת בעודה מניפה את חרמשה, חרמש נוסף זוהר באור סגול עמוק מופיע לצידו ומונף לעברו

mate
משתמש בכישרון מאיים כדי להחליף את אחת מההתקפות שלי באיום, זורקים זריקות מנוגדות של איום וInsight, בכישלון הוא מפוחד ממני עד סוף תורי הבא: 11+8=19
בנוסף הודות להילת הכיבוש שלי (10 פיט/2 משבצות) ליצורים שמפוחדים ממני בהילה המהירות יורדת ל0 ואם הם מתחילים את תורם בהילה הם לוקחים מזק השווה לחצי רמת הפלאדין שלי (4)
התקפה: 13: בפגיעה 12 נזק.
כפעולת בונוס אני מטיל נשק רוחני ותוקף אותו: 6 פיספוס
הצלת כריזמה על האשליות 22
משאבים
לחשים
4/4
2/3
2/2
תיעול שמימי: לא נוצל.
 
"א..אבא." זאנק נרתע בבהלה, קם מניף ראש חתול כפול פנים מפוחלץ זהה לחתול החי.
החתול הזה היה המוקד הארקני שלו.
גור חתול שהציל וגידל עד.. שהרג בטעות. ולמאסה, לימדה אותו לתעל את המזל הרע לכישוף פחות או ייתר בשליטה מתוך הטוטם הזה, שהביע בתמצית את מהותו.
"...אני דרשתי שלא יפגעו בך. הם הפרו את הבטחתם?' שואל בדאגה, אבל ממלמל ליתר בטחון לחש, מניף את ראש החתול כפול הפנים- העין האמצעית זורחת לרגע באדום.

----

מורעל.
יוזמה בחסרון
19+2=21*
20+2=22

הצלה
16+8=24
15+8=23*

מטיל לחש האטה.
גלגול חוכמה כנגד 16
 
היסנס מביט בקירה. מניף את חרבו באדישות לפחד. ולפתע, הוא נעצר. החרב כאילו נבלמת באוויר, על ידי כוח בלתי נראה. כשקירה מביטה בעיניו של היסנס, היא מקבלת את התחושה שהפחד משפיע על גופו בלבד של היסנס. עיניו של היסנס ממשיכות להביט בה בכעס, בעוד הוא נאבק בפחד שמפעפע בורידיו.

כשזאנק מניף את הפוחלץ שלו, הוא מרגיש את חוסר המזל שלו, את העורקים הגמישים של הקסם שלו, מפעפעים וזורמים ממנו לעבר הפוחלץ. הפוחלץ מזדקף, ושואג בשאגה איומה, שאגה שמקורה בכוח הגמיש שהקים אותו לתחייה. הוא מזנק מייד על היסנס, מנסה לנשוך אותו בניביו הארוכים, עיניו מלאות בזעם, ובעצב.

בא בעת, זאנק מצליח להטיל את לחש ההגנה שלו על אביו ועל אשת התמנון, ותנועותיו של אביו מתחילות להיראות מדודות יותר, שקולות יותר, אף על פי שזאנק יודע שהדבר נגרם בעקבות הכוח הקסום שלו עצמו. לא נראה שמכשפת הים מושפעת מהלחש.

דובלין הים מסתער בצעקות אל עבר ת'אזוס, מכה בסיף שלו במיומנות. "ואני חשבתי שנפטרנו ממך, אה?" הוא צוחק, בפניו של ת'אזוס, בעודו מצליף בסיף שלו. "אבל אתה חוזר כמו הקלשון של פוסידון, ומציק כמו קוציו של קיפוד הים". הוא מגחך, בעודו חוזר אחורה, נעמד בתנוחה הגנתית. "תורך, מלך המצולות!"

יארל קנוט מסתער בשאגה עוצמתית אל ברנארד, מתעלם מצעקותיו של וולריק ("זה הממזר! אני מת עליו") בן האנוש החסון מצליב את גרזנו בנשקו של האורק, ודווקא כוחו של האדם הקטן נראה כגובר על האורק האימתני. הוא מכה, ומכה, ורצף המכות המהיר מתחיל להתיש את ברנארד. "סיל ת'ר פון קרטארק!" הוא צועק. (בקדמונית:בשם החלום)

לארת'יס מנצל את חוסר תשומת הלב של וולריק, ותוקף אותו בסגנון זמר הלהב העתיק. הוא מביט בת'אן, ומחייך. "וככה זה נגמר. שנים רבות אני מחפש אחריך, וכעת סוף סוף מצאתיך. התכונן למות, ילד. פרחח". הוא מתקיף את ת'אן בסיף, מסתובב בחינניות ומצליף בו פעם נוספת. והפעם, ת'אן יכול להרגיש את האוויר עצמו מפצפץ לצידו.

סאיורה, מחייכת, מביטה בשאון הקרבות, לפחות עד שהיא מבחינה בקלפי. "התקדמת יפה, יקירתי. אך אני עדיין יכולה לך". היא מניפה את ידיה, מזמרת בשפה קדמונית, יותר מהיבשה עצמה, יותר מההרים הגדולים. פרץ עצום של קור נובע מידיה, ומקיף את שדה הקרב הקטן, מצמיח תללים של כפור על הזקנים והשיערות של הלוחמים. ואף על פי כן, נראה שהפרץ כאילו התעלם מקלפי - קלפי עומדת, מוקפת ברצפה החלקה והקרירה, בעוד היא אפילו את הקור לא מרגישה.

אבא של זאנק, לכוד על ידי קסמו של זאנק, מניף את קשתו באיטיות, דמעות ניתזות מעיניו. "הם הכריחו אותי". הוא אומר, מדבר בעילגות. "מצטער". הוא יורה בקשתו, הקשת העתיקה של המשפחה, שזאנק מכיר כל כך טוב. החץ ננעץ בזאנק, קרוב לליבו, וגל ההלם שהוא משחרר הוא חזק כל כך, שהוא פוגע גם בקירה ובהיסנס.

וולריק מסתובב לעבר לארת'יס, חיוך על פניו, והודף בקלילות את התקפתו של לארת'יס. "תמיד רציתי לפגוש אותו". הוא מסביר לת'אן. "הקרב שלו כנגד הנסיך היה אחד מהקרבות המרשימים ביותר, אני יודע, הייתי שם. הוא לחם כמו גיבור, תמיד רציתי לראות אותו מקרוב". הוא מניף את הסיף שלו בהיסח הדעת, בקושי שם לב לפצע העצום שנפער ברגלו של לארת'יס.

meta
היסנס נכשל בהצלה כנגד קירה, הוא כעת מפוחד ממנה. ההתקפה של קירה פספסה.

אבא של זאנק נכשל בהצלה כנגד ההאטה, סאיורה הצליחה בהצלה. בנוסף, בגלל ה20 הטבעי של זאנק ביוזמה, החתול של זאנק הופך למציאותי. הוא מתגשם בצורת נמר, אשר פועל בתורו שלו, ומתקיף את המטרה הקרובה ביותר שהיא לא זאנק. זאנק בנוסף מסוגל להטיל לחשים דרך מיקומו של הנמר, כאילו שהנמר היה זאנק, ולאחר שהנמר הורג מישהו, ביכולתו של זאנק להשתמש בתגובה כדי לשגר את הנמר למרחק 30 רגל לכל כיוון. הנמר ישאר למשך דקה, ולאחר מכן יחזור כפוחלץ, ויפול במקומו של הנמר.

הנמר תוקף את היסנס בנשיכה:
התקפה - החמיץ

דובלין הים מתקיף פעמיים את תאזוס.
התקפה ראשונה - 21, 4 נזק חודר בפגיעה
התקפה שנייה - 13, 5 נזק חודר בפגיעה

יארל קנוט מתקיף שלוש פעמים את ברנארד, ומשתמש במנהיגות:
התקפה ראשונה - 1 טבעי
התקפה שנייה - 20 לא טבעי, 5 נזק חותך. בנוסף, ברנארד צריך להציל כוח בד"ק 15, או ליפול שרוע.
התקפה שלישית - 12 או 13 במידה וברנארד שרוע, 10 נזק חותך, וברנארד צריך להציל כוח בד"ק 15 או ליפול שרוע.
מנהיגות (טעינה 6) - לארת'יס,דובלין הים והיסנס יכולים להוסיף +2 לבדיקת יכולת,הצלה או התקפה אחת.

לארת'יס משתמש בbooming blade על מנת לתקוף את ת'אן, תוקף אותו פעם נוספת, תוקף את וולריק, ונכנס לזמר להב כפעולת בונוס:
זמר להב - לארת'יס מקבל +5 לדרג"ש, +10 למהירות, יתרון לבדיקות אקרובטיקה, ויתרון להצלות ריכוז.
התקפת להב מתפוצץ - 15 לפגיעה, 6 נזק חודר ועוד 6 נזק רעם, ובמידה ות'אן זז ממקומו, הוא סופג 15 נזק רעם נוספים.
התקפה שנייה (ת'אן) - 1 טבעי
התקפה שלישית (וולריק) - 13, לא פגע

סאיורה משתמשת בחרוט של כפור. כולם מלבד קלפי צריכים להציל חוסן בד"ק 19, כאשר הם סופגים 41 נזק קור בכישלון או 20 נזק קור בהצלחה.
כישלון - לארת'יס,וולריק(כולל ה+3),יארל קנוט
הצלחה - דובלין הים,היסנס

אבא של זאנק יורה חץ הודף לעבר זאנק:
התקפה ראשונה (חץ הודף) - 22 לפגיעה, 7 נזק חודר ועוד 11 נזק אש, ועוד 3 נזק כוח שקירה והיסנס סופגים גם הם.

וולריק נכנס לזמר להב, ותוקף פעמיים את לארת'יס:
זמר להב - וולריק מקבל +3 לדרג"ש, +10 למהירות, יתרון לבדיקות אקרובטיקה, ויתרון להצלות ריכוז.
התקפה ראשונה - פגע, 9 נזק חודר.
התקפה שנייה - פספס.

תור ת'אן,ברנארד

לעצמי
יארל קנוט - 109/150
לארת'יס - 29/79
סאיורה - 193/193
דובלין הים - 72/82, מנהיגות
היסנס - 101/124, מנהיגות
וולריק - 42/83
אבא של זאנק - 108/108, מואט
נמר - 37/37
 
ת'אן, עדיין דומע מהאלכוהול החריף, בקושי מספיק לראות את הסיף של לארת'יס מתקרב אליו. בהצלפה חדה הוא מניף את השרשרת שלו באוויר וטווה סביב עצמו תבנית בוהקת של פלדה, שמותירה אחריה שובל עדין של ברקים שהודף את הדקירה של האלף הגבוה. תאן מביט לכתפו וקורץ לעבר זיק, הלטאה האפורה.
"תסתכל טוב טוב, זיק, זה מה שקורה למי שמתעסק עם הסערה!"
ת'אן מתגלגל אחורה, מחוץ להישג ידו של לארת'יס, מסתובב סביב עצמו ומצליף קדימה עם הקרס שבקצה השרשרת שלו. תוך כדי תנועה, הקרס אוסף ניצוצות של אנרגיה חשמלית שמצטברים יחד, ובסוף מושלכים קדימה לעבר הזמרלהב שלקח מת'אן את הכל. הכדור מתפרש לרומח ארוך ודק של אנרגיה חשמלית, שחורך את לארת'יס ופוגע בקיר המרוחק שמאחוריו. מבלי לעצור את תנועתו, ת'אן ממשיך להתרוצץ הרחק מלארת'יס, מנסה לנצל את הרגע כדי להתנער מההשפעה של הבירה, לתת לאלכוהול שבדמו להתחלף באדרנילן, ובזעם.
תראשו של ת'אן מצטלל וראייתו מתבהרת, והסחרור של השרשרת בידו נעשה יותר ויותר מהיר. לא איך שהוא ציפה, ולא מתי שהוא ציפה, אבל הוא לא הולך להגיד "לא" להזדמנות להעביר לאלף השחצן הזה להב בגרון.
meta
פעולת תגובה - מטיל מגן, מקבל+5 לדרג"ש עד תחילת התור הבא שלי, הלהב הרועם מפספס
פעולת בונוס - משתמש בבריחה זריזה בשביל פעולת נסיגה, לא מעורר מזדמנות
תנועה - נע לB9
פעולה רגילה - מטיל קליע ברק, כלחש דרג 3.
הקליע פוגע בלארת'יס, ובקיר בU9.
לארת'יס צריך להציל זריזות בד"ק 16. בכישלון, הוא סופג 29 נזק. בהצלחה, הוא סופג חצי נזק. אם יש חפצים דליקים בקו של הברק (שנמשך מB עד U, שורה 9) שאך אחד לא נושא או לובש, החפצים האילו עולים באש.
ממשיך לנוע עד B12

הצלת חוסן
16+2 = 18
 
הצלות - כוח נגד הנפילה - 16+9=25 הצלחה
כנגד החרוט - בזכות היכולת חוש סכנה אני מקבל יתרון להצלה הזו - 13 +6=19 - הצלחה


IN
ברנרד מרגיש את מכת הגזרזן של קנוט פוגעת בו, הוא מרגיש כיצד דם מתחיל לנזול מפצעו, הוא מגיב בעוצמה, מחזיר את כל כובד משקלו נגד הגרזן של אויבו המושבע, ואז מרים את המגן כדי לחסום את ההתקפה הנוספת במהירות, בעוד חושי הלוחם שלו מעירים את צומת ליבו לחרוט הכפור הנורא לעברו, והוא מספיק להרים את המגן ברגע האחרון כדי לחסום חלק מהנזק.
הוא עוד לא התחיל את הקרב וכבר הוא מרגיש מותש, מרגיש את דמו זורם, מרגיש את פעימות ליבו חוסמות את הראייה שלו.
"אני זקן מידי לדברים האלה" הוא פולט בזעף, בעוד הוא מרגיש כיצד הוא לא מצילח לגרש את התחושה, את הכאב, את התסכול. הוא נזכר בשדה הקרב, כיצד היה מתעלם מפיגעות חנית ישירות לחזה שלו, כיצד ספג חצים בגבו והמשיך לרוץ ללא בעייה, הוא נזכר כיצד שכח מהכל חוץ מהואיב שמולו, ואז הוא מאבד את עצמו.
הוא מכה פעמיים בעזרת הגרזן שלו, מנסה לשסע בקנוט כוח קדוש ואימתני.
META
פעולות בונוס- נכנס לזעם. - כל עוד אני בזעם אני מקבל יתרון לבדיקות כוח והצלות כוח, וכן בזכות טוטם הדוב אני סופג חצי נזק מכל סוג נזק שהוא לא פסיוני.
2 התקפות כנגד קנוט - משתמש בהתקפה חסרת זהירות כדי לקבל יתרון לראשנה.
15, 15 +9 = 24, מניח שפגעתי.
משתמש בסמייט ומנצל לחש מדרג 2 בשביל להוסיף 3ק8 נזק קורן להתקפה.
נזק- 11 נזק חותך, ועוד 21 נזק קורן.
התקפה שנייה -18+9 = 27, מניח שפגעתי
11 נזק חותך.


לחשים
דרג 2 -1/2
דרג 1 -4/4
נק"פ 54/79

יש יתרון בהתקפות כנגדי עד לתור הבא שלי.
אני סופג רק חצי מהנזק מכל מקור שהוא לא פסינוי.
 
חזרה
Top