• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ניקול בולאס - עד כמה מושחת?

הנה הסיפור שגרם לי לשאול את השאלה למטה:
אח שלי (הקטן, I Am A Dwarf) קיבל ארבעה קלפי ניקול בולאס ליום הולדת! (מהסטים M13, M19, Hour of Devastation, War of the Spark). יש לי מזל שאנחנו אוספים ביחד. אין לי מזל כי הוא יקרע אותי כשהוא ינסה אותם בפעם הראשונה (והשניה. והשלישית. והרביעית...) שינסה את הדק.
(טוב, אולי לא. יש לי דק ערפדים עם Elenda שיכול ליצור Ajani's Pridemate 142/142 עם לייפלינק, לעלות ל1716 חיים, ולהוריד את היריב ל-141. עשיתי את זה לאח שלי, אפילו שיכולתי יותר.)

אז הנה השאלה: עד כמה ארבעת קלפי ניקול בולאס יכולים להיות קטלניים בדק אחד?
 
הפסיקו לשחק נגד הדק אילהרג כשהוספתי שחור ולחשי הרג - הייתי הורג את אילהרג כל פעם ששמו את זה ואז שם שוב אחרי שלוש תורות...
 
יש למעשה שישה קלפי בולאס - אחד לפליינסווקר דק של Hour of Devestation, ואחד ממש מוקדם שהוא אפילו לא פליינסווקר מLegends.
בכל מקרה, אף אחד מהבולאסים לא שבור מדי. הם מפחידים, אבל דק יצורים טובה מתמודדת איתם בלי בעיה, כי אף אחד מהם לא מגן על עצמו טוב במיוחד. הרשה לי להציע כחול ירוק פלאש.
 
יש לי כחול ירוק, אבל אין לי המון פלאש. הכחול ירוק מכפיל מאנות ומזמן דברים גדולים, כמו Aggressive Mamoth, Gigantosaurus, וGaltha, Primal Hunger. כנראה יעבוד נגדו. אבדוק מחר.
אני יודע שיש עוד בולאסים, אבל הוא קיבל את הארבעה האלו.
 

זו דק סטנדרד חמודה שהייתה מאוד לגיטימית לפני שתי רוטציות. היא מתבססת על לשחק בתור של היריב, וזה עוזר לה לקנטר פליינסווקרים בצורה מאוד יעילה, במיוחד כאלה שמתבססים על רמובל כחלק מהיכולות שלהם.
 
מרושע מדי. אני לא עד כדי כך מרושע - לי שמו על אילהרג את הEnchanment הזה שלא מאפשר להתקיף או להגן.
יש לי חבילת לבן-כחול עם כמה עותקים של Trapped in the Tower, וחבילת אדום-ירוק עם Cavalier of Flame, שהוא קלף mythic rare אדום. שמו לי יותר מדי פעמים Trapped in the Tower על Cavalier of Flame, וזו הרגשה מבאסת. מאוד.
 
חזרה
Top