• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 נדר חתונה - נתיב לזוג אבירי קודש

אז ביומיים האחרונים כתבתי שני נתיבים שלוקחים מקצוע ומסיטים אותו למקום לא שגרתי. אלה כללו מכשף שפועל על קיקסטארטר וברברי שהוא בעצם נערת אנימה קסומה. החלטתי להפוך את זה לאתגר בשבילי. לקחת כל מקצוע ולתת לו טוויסט לא צפוי. ועכשיו אני ניגש לרעיון שרציתי להתעסק איתו הרבה זמן. אשמח לביקורת בונה.



נדר חתונה - נתיב לזוג אבירי קודש

האחר המשמעותי
אתה קשרת את נשמתך בזו של אביר קודש אחר אחר בקשר זוגיות בלתי שביר. כחלק מנדרי החתונה שלכם, נשבעתם לעמוד אחד לצד האחר לנצח, בטוב וברע, עד שהמוות יפריד ביניכם.
החל מדרגה 3, אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי להשתמש בפעולה העזרה על מנת לעזור לשותף שלך.

תיעול קדושה
בדרגה 3, אתה מקבל את שתי אפשרויות תיעול הקדושה הבאות:
  • שותף לחיים - כפעולה, אתה נוגע בשותף שלך ומעניק לו תמריץ של אנרגיה. הוא מקבל 2ק10 + דרגתך כאביר קודש נקודות פגיעה זמניות, שנשארות למשך דקה.
  • השתלחות מגוננת - כאשר השותף שלך נפגע מהתקפה, אם התוקף במרחק 5 רגל ממך, אתה יכול להשתמש בתגובה שלך כדי להשתלח בתוקף. בצע התקפת נשק כנגד היצור. בפגיעה, בנוסף לנזק הרגיל שנגרם מההתקפה שלך, הנזק שהתוקף גורם לשותף שלך מופחת בכמות השווה לדרגתך כאביר קודש.
הילת הקשר
בהגיעך לדרגה 7, נוכחותך מסייעת לשותף שלך באופן דרמטי. כל עוד אתה במרחק 10 רגל מהשותף שלך, הוא מקבל תוסף 1+ לדרג"ש ולגלגולי הצלה.
בדרגה 18, הטווח של ההילה גדל ל-30 רגל.

התקפה משותפת
מדרגה 15 ואילך, אתה לומד כיצד לתאם התקפות עם השותף שלך. לאחר שימוש בפעולת ההתקפה בתורך, אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי לאפשר לשותף שלך להשתמש בתגובה שלו על מנת לבצע התקפה כנגד אחת המטרות אותן תקפת כחלק מפעולת ההתקפה.

שניים כאחד
בהגיעך לדרגה 20, אתה והשותף שלך לומדים כיצד לעבוד כגוף אחד באמצעות עוצמת הנדר שלכם. בתחילו של סיבוב קרב, אם אתה והשותף שלך עומדים בהישג אחד של האחר, אתם יכולים לבחור להתאחד למשך דקה.
כאשר אתם מאוחדים, אתם תופסים את אותו השטח ונחשבים כיצור אחד למטרות לחשים והשפעות. אתם פועלים ביוזמה הגדולה מבין שניכם. הדרג"ש שלכם הוא הדרג"ש הגבוה מבין שניכם, אתם יכולים להתרכז על שני לחשים באותו זמן ומקבלים יתרון לכל בדיקות ההצלה. כאשר אתם חוטפים נזק, הוא מתחלק באופן שווה בין שניכם.
בכל תור, אתם יכולים לבצע ביחד שתי פעולות רגילות ושתי פעולות בונוס. אתם זוכים להשפעה של הילת הקשר פעמיים אם לשניכם יש אותה, ויכולים להשתמש בפעולת העזרה כדי לסייע לעצמכם כפעולת בונוס. כאשר אתם משתמשים בפעולת ההתקפה, כל אחד מכם מבצע התקפה אחת.
השפעה זו נמשכת דקה, לאחריה אתם חוזרים להיחשב כיצורים נפרדים. לאחר שהתאחדתם באופן זה, אתם לא יכולים להתאחד שוב עד ששניכם תשלימו מנוחה ארוכה.
 
זה יצריך קבוצה מאוד ספציפית

כן, זה נתיב בשביל שני שחקנים לקחת ביחד. אפשר לקחת אחד ולצרף דב"ש בדרגה נמוכה יותר, אבל זה הרבה יותר כיף לרולפליי אם שני שחקנים מחליטים על זה כנתיב משותף.
 
חזרה
Top