• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק חדש תוצרת ישראל

שלום לכולם

נתקלתי בזה בyoutube, מבוסס על החיים של יהודים ברוסיה ועל הגזרות שהם היתמודדו מולם בזמן שהם מנסים לחיות חיים דתיים
במשחק צריך לבקר בבת כנסת, בשוק, בבית קברות, לאסוף משאבים ביער לתת צדקה ועוד
חלק מהמשימות דורשות שיתוף פעולה של השחקנים שמתחרים בניהם
ורציתי לדעת מה כולם חושבים?

האתר של החברה:

הדגמה

ערוץ youtube של מבקר משחקי קופסה Meeple Tree Games מיפל טרי משחקי קופסה (מומלץ למי שמחפש משחקים חדשים)
 
משחק שנשמע מאוד נחמד ואני מודה שאני רוצה לקנות
הבעיה היחידה שאני רואה בו הוא שיש כמה סוגי קוביות שדורשים לך לעתים להטיל קוביה מסוג אחד כמה פעמים אבל יש רק עותק אחד שלה, וחבל.
 
משחק שנשמע מאוד נחמד ואני מודה שאני רוצה לקנות
הבעיה היחידה שאני רואה בו הוא שיש כמה סוגי קוביות שדורשים לך לעתים להטיל קוביה מסוג אחד כמה פעמים אבל יש רק עותק אחד שלה, וחבל.

ממה שראיתי יש 3 קוביות צהוב אדום ולבן
אדום מיצג את האויב חיות חילים מחלה וכו..
צהוב הגנה מפני האדום
ולבן לתנועה

בגדול נראה לי שאפשר לשחק אם קוביה 1 אבל הם כנראה רצו לקשר בין כל קוביה למשהו ספציפי
 
זה משחק שפונה למגזר מסוים, וקשה לי להאמין שהוא יזכה להצלחה רבה מחוץ לו. לדוגמא, אין שם בכלל ייצוג של נשים, שאולי יש מקומות שזה פלוס, אבל זה מינוס ענק במקומות אחרים (אלא אם זה מלך טוקיו ואז כולם מפלצות)
מעבר לכך, הוא נראה מושקע אבל אני אישית כל-כך "עמוס" במשחקים חדשים שהוא צריך להיות משהו מגניב כדי למשוך את תשומת הלב שלי - אלא אם יש בו ערך מוסף.
ועבורי, ואני לא רואה את זה. תמכתי באטומיקה, כי זה היה בקונספט של משחק חינוכי שמלמד על מבנה האטום, אפילו שהמשחק עצמו בינוני למדי.
באותו אופן גם מלכי ישראל שהוא לא משחק מדהים אלא בינוני למדי, אבל כן קניתי כי כערך מוסף הוא היה ארץ ישראל בתקופת התנ"ך שנראה לי מגניב (למרות שכבר מכרתי את העותק שלי).

שיהיה המון בהצלחה ליוצר המשחק, כמו שאמרתי הוא נראה מושקע, אבל לא כוס התה שלי.

נ.ב. ואולי זה רק אני, אבל הקופסה של זה לא נראית לי בגודל תיקני. אם זה המצב, אז זה משהו שיכול "לשגע" אותי כשאני שם משחק במדף המשחקים.
 
המשחק נראה יפה מאוד.
נחמד לדעת שאנשים יוצרים משחקים עם מחשבה,ולא סתם משחק שבו צריך להרביץ לכולם.(אל תראו את זה על מלך טוקיו,לפי דעתי משחק אדיר.)
למרות שלפי דעתי זה לא יצליח,אין הרבה ביקוש למשחקים כאלה.
 
יש גןדל תקני למשחקי קופסא? האמת שאולי יש אמת בחוסר יצוג-נגיד, הקהל יעד העיקרי שלי בבית הוא הבנות, שהן כן רוצות לשחק דמויות של בנות במשחקי קופסא וכאלה, ובסרטים מצוירים מזדהות עם דמומות בנות.

מהצד השני, אני שם לב למשהו מאוד מעניין במדיה חרדית, "טרמד"-
בבידור שלהם הם בטרנדים שהיו אופנתיים בשאר המערב לפני.. 30 נה- קו יקסים בסגנון עלילה וציור של טינטין חמשל מאוד פופלרים שם עכשיו.

למה אני אומר את זה? כי נראה שמתקדמים בקצב זהיר, אבל מתקדמים- אני רואה שעכשיו יש סיפורי צדיקות,ספרי מופת מוסרי וגם נסי על רבניות וצדיקות.

ובהקשר הזה,אני חושב שהתפיסה היא שמשחקי קופסא זה משהו של בנים.
 
יש מספר גדלים נפוצים, קופסה רגילה היא 12 אינץ׳ על 12 אינץ׳, שזה 30 על 30׳סמ. יש קופסאות גבוהות וקטנות יותר גם, אבל רוב המשחקים שלי הם בגודל הסטנדרטי ורוב המדפים של אנשים הם בגובה ועומק מתאים.
לכן ברגע שיש קופסה גדולה מדי, היא לא נכנסת טוב במדף. למשל איקאה kallex הוא ארון משחקים נפוץ שהתאים שלו מתאימים לגודל שציינתי אבל משחקים גדולים יותר זה בעייתי.
 
חזרה
Top