4 שעות זה ארוך? :lol:
אבל עכשיו ברצינות - עדיף לא לתכנן סשן כיחידה העומדת בפני עצמה. אם כל סשן אתה יודע מראש איפה הוא מתחיל ואיפה הוא נגמר, לא תהיה לך הרבה גמישות. יכול להיות שאתה מרגיש שזה ארוך מדי כי הגעת לסוף התכנונים שלך, לפני שהגעת לסוף הסשן.
מה שיותר חכם לעשות זה להכיר טוב את כל ההרפתקה שאתה מריץ (או לפחות הסגמנט בהרפתקה שבו אתם נמצאים), בין אם זה הרפתקה שאתה כתבת או מודול שאתה מנחה. אם ההרפתקה היא למשל באורך 8-10 סשנים, להכיר את כולה יחסית טוב אומר שאתה יכול להתחיל ולעצור בכל נקודה לאורכה, בהתאם להתקדמות של השחקנים. ככה יש לך תמיד עוד דברים מוכנים במידה והסשן התארך מעבר למה שהתכוננת אליו.
אם זה קשה מדי להכיר הרפתקה שלמה מראש, אפשר גם להתכונן לסשנים כך שיהיה לך תכנון למשל שניים או שלושה סשנים קדימה, אפילו אם זה ברמת הרעיונות הכלליים ולא ההתקלויות הספציפיות שיהיו. ככה יש לך תמיד באפר שאם הדמויות מתקדמות מעבר למה שציפית, יש לך רזרבות של זמן משחק מוכנות.