• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מערכה > שממה > המרד מתחיל.

Ashardalon

פונדקאי ותיק
בשנת 1563 לכיבוש מצליפי המוח, לוח שנחשב עד היום לשווה ערך מבחינת מהיומנותו ללוח האלפי, קמו העמים הקדומים תחת גית', ומרדו.
במשך מאה שנים העולם היה תחת מלחמה ואז הצליחו גית' וצבאו לדכא את השליטים המשעבדים, והחזירו אותם לעולם המעמקים, הרחק מכל ציביליזציה.
גית' מת כעבור 340 שנים, בשנת 1906 בהתנקשות קטלנית של שלושה דרו שנודעו בשם "הפגיון". לאחר התמוטטות ממלכת הג'יזתראי הארצית, עקרו העמים ללימבו ולמישור האסטרלי, שם יכלו לחיות בכבוד.
על הארץ עברו 10,453 שנים של שלווה.
בשנת 12,359, התגלו מהמורות ענק באדמה, חורים קטנים בקרקעיתם. זה היה סימן התקיפה לכל מצליפי המוח בכוח האוויר. מאות אלפי יצורים נחותים בדרגה, אורקים, גובלינואידים, עוגים, ושאר מרושעים, ירדו בצלילות חדות וביום אחד מוטטו את עיר העצים שבראנגו, מקום שנחשב היה לנקודת מפגש במשך מליארדי ק"מ. מהאדמה פרצו מליוני רוחשי שנאה לגזעים "הטובים", ומלחמה שבה לשרור אחרי עשרת אלפים שנים.
את הממלכות שהחזיקו מעמד פוררו האיליתידים מבפנים.
הם שינו צורה בחשאי, והנהיגו מרידות ומהפיכות נגד השליטים, הם התגנבו בזמן מתאים וחיסלו את כל משפחת המלוכה בלחש איום ושלקו את מוחותיהם ברעש מזוויע, ואחר הסתלקו. הם השתלטו על מוחות כוהנים ראשיים לאלילים הטובים וגרמו לתוהו ובוהו לשרור בכל השממה. בלי עורק החיים הראשי שלו, מישור החומר לא ישוב להתקיים כמו שצריך.
האנשים שחוללו את המרידות היו נעלמים פתע, ומשאירים את כולם במצב של ייאוש. כאוס פשט בכל מקום, וכל המקומות הבטוחים נישמו.
ערי החוף, מה שנחשב היה למעוז ההתנגדות הגדול, נפל בגלל "הברית הלבנה".
הפגיון, שכעת היה הדור המי יודע כמה, זקף לזכותו את נפילת בית בארסיר ואת השיעבוד הסופי של כל השממה, עד לים החובק, שאין לו גבול ואין בו חיים.
ההתנגדות קמה לבסוף בשנת 13,160. נושא כליו הזקן כעת של גית' הדגול, נמצא בתוך תיבה של הקפאת זמן ושוקם דגולות ע"י כוהנים מטאוטופוליס. מנהיגי העיר קיוו שהוא ינהיג מרד, אך הוא הציע רק ללמד הרפתקנים איך להיות לוחמים טובים. שיכנו אותו בהולנדאר, עיירה קטנה וחסרת חשיבות באופן מזעזע. הוא בנה שם מנזר, וחנך אותו לבסוף בשנה שבה כבשו האיליתידים את חולות ראשידאן. הוראדאר, הג'יזתראי הזקן, הצליח להימלט ללימבו, שם קיבל תואר שמימי מסולארים שעברו שם במקרה, וכך נהפך לבן אלמוות עד ליום הכנעתם של מצליפי המוח.
בינתיים, בטאוטופוליס הכבושה נכנעה גם הגילדה הראשונה במעלה, והעולם חרב סופית.
הוראדאר גילה שמי שמנהיג כעת את המתקפה המחושבת, המפחידה, הוא לא אחר מאשר וקנה, שכרת את הברית עם קאס. הליץ' האלילי פקד על האיליתידים להיות מחושבים יותר, וכך קרה שאת הרי המצור ואת אזור הים המערבי איכלסו מצליפי המוח ב"עמים הנחותים".
כאשר הוראדאר הגיח ממחבואו, בשנת 14,059, שנים רבות לאחר השתלטות העמים האפלים, הוא גילה שטאוטופוליס שלחה סיירים לבדוק מה באמת קורה בעולם המעמקים הדלוח. הם גילו גופות, ומנהיג מנוקר עיניים שלחש בשאיפות האוויר האחרונות שלו שדריידרים פסיוניים מחפשים אחרי חרב, יד ועין. הוראדאר אימת את חששותיו. הוא כינס לו חבורת הרפתקנים והתחיל לאמן אותם, בתקווה שהם ישחררו את העולם מעבדות של אלפי שנים, בשנית.
בזמן שהוראדאר שהה בסלסטיה התחתונה, התחוללו אירועים מעניינים.
האיליתידים חיזקו את אחיזתם בכל מקום. הם פיתחו נוסחאות מורכבות מאז שפרצו לפני אלפיים שנים, וכעת הם חסינים לאור. כל העבדים שלהם הסתגלו לאור וכעת מצליפי המוח הם הגזע החזק ביותר על פני האדמה. אין שריד להתנגדות הייתה, מלבד המנזר של הוראדאר. אך יש גם תקווה. בטיפשותם פינו מצליפי המוח את חולות ראשידאן והשאירו רק גזעים נחותים לשמור. המכשף הקובולד השתכן בטירה וכעת הוא השליט העליון על חולות ראשידאן, אך הוא חלש מדיי ואינו יכול לשלוט לטאוטופוליס ובאלפי יערות. הוא מטיל את מרותו איכשהו על הולנדאר.
אם המרד יתחיל, הוא יתחיל משם.
_______________________________________________________
___________________נספחים_______________________________
הפגיון - שלושה דרו, אלפים אפלים זכרים, כולם מתנקשים מיומנים. בכל דור יש רק שלושה, וכולם ביחד קטלניים לאין שיעור נגד הדרקון החזק ביותר. אקדמיית טואוריניטי, שנמצאת במערה הגדולה שמתחת לארץ הנצורה היא אקדמייה בה לומדים השלושה, מתאמנים בה ונשלחים אליה מכל אקדמיות המתנקשים שנמצאות בעולם המעמקים של השממה.
השלושה הם מתנקשים שכל אחד מהם מתמחה בדבר אחר. זה מטיל לחשים מאגי, זה מטיל לחשי קודש, וזה מומחה בלחימה של קפא"פ רציני. כולם ביחד היוו את הגוף שמוטט את ממלכת האדמה של הג'יזתראי, וגרם לעקירתם ללימבו, שם כבר הקימו מתיישבים מגזעם ערים קטנות.
הם הם היו אלה שהתנקשו ורצחו בדם קר את גית', עם שלושה פגיונות בלב, זהו סמלם, עם ברק שחרך את כל גופו במשך שעות, עם חרב ששיפדה אותו לכל אורכו ושלל לחשים שמנעו ממנו למות בכבוד. את גופו שמו בתכריכי התפוררות, ובאותה הדקה שרפו אותם. גופתו לא נמצאה מעולם, ונשמתו סרבה לחזור.
קצת DND: כל אחד מהפגיון הוא מתנקש 10/נינג'ה 10 כדרישת מקצוע למקצוע הפגיון.

הברית הלבנה - כינוי להסכם שנחתם בין שליטי האיליתידים לבין הדוארגרים, הגרימלוקים, הדרו והדארו, לפיהו יתקפו הכוחות המשולבים את ערי החוף הגדולות וישמידו אותן ללא היסוס. כמובן שלא היו איליתידים בכוח. וארבע הערים העצומות והמרכזיות ביותר בשממה... נחרבו. נשות הממלכה נאנסו ונרצחו, התינוקות חוסלו בכשף מכוער, והגברים נמכרו לעבדות ב"מכרות השחורים".
הברית הלבנה החזיקה עוד מספר עידנים, עד לנפילתם של מצליפי המוח.
הכוחות המאוחדים המשיכו להרוס הכל, לפוצץ הרים, לגרום לפיצוצים געשיים מתחת לימים, לבלוע כל שריד תרבות שאינו אפל.
קצת DND: הברית מונה כ167 מיליארד אלפים אפלים.

המכרות השחורים - המכרות נודעים גם שמות כגון "הדוארגר הקורץ" בשל כמות אבני החן הבלתי שכיחה, "העבד המרוצץ" בשל כמות העבדים המטורפת שהיו נהרגים יחסית ליום, "האיליתיד הלבן", בגלל ששגרירות הברית הלבנה של מצליפי המוח הייתה שם, ועוד שמות מזוויעים אחרים. המכרות הם בעצם בית קברות כביר לדרקוני אבני חן, כמה וכמה מאות אלפי ק"מ של אבנים טובות וזהב. העורק הראשי של ה'אורל', הפלטינה היוקרתית, עבר בדיוק בבית הקברות לדרקוני אבנים טובות, וזו הייתה סיבה מצוינת להתחיל לחפור שם.
המכרות השחורים מספקים חצי מכמות הטובין בכל עולם המעמקים שבשממה, וכשליש מכל מכרות הנחושת בעולם, כך שאין פלא ש"העמים העמוקים" הם עשירים מאוד.
קצת DND: המכרה מכיל פי מיליון מכמות הזהב בכל מישור החומר.

העמים הנחותים - כינוי גנאי לשבטים הפרימיטיביים והחלושים למראה מול הפסיונים התמנוניים, יצורים מרושעים שכרתו ברית עם מצליפי המוח. אורקים, גובלינואידים, עוגים, ענקים למיניהם, ושאר יצורים שפלים נכנסים תחת הגדרה זו. בחברה האיליתידית זהו סדר המעמדות:
וקנה
דריידרים פסיוניים - האיליתידרי
מצליפי מוח - איליתידים
אלפים אפלים - דרו
גמדים אפלים -דוארגרים
ננסים מרושעים - דארו
גרימלוקים - האורקים הכחושים
עמים נחותים - גובלינואידים, אורקים, עוגים, אל מתים שאינם תבוניים
הגזעים הטובים








יש שאלות בנוגע לנושא?
 
קופיל אמר/ה:
הכנסת הנתונים באמצע מפריעה לי. לפחות אני שמח שדיללת את כמות ההומור
עיירה קטנה וחסרת חשיבות באופן מזעזע
שם קיבל תואר שמימי מסולארים שעברו שם במקרה
זה היה הדבר היחיד שיכולתי לכתוב בהומור.
ועיירה קטנה היא לא הומוריסטית. תחשוב על מליארדים של מליארדים של ק"מ. תחשוב על ארץ קטנה שם. תחשוב על עיירה קטנה וטיפשית, שלא חשובה לאף אחד. יופי. מה מצחיק בזה?


אגב, נתוני המו"ד הם חשובים. תבינו את העוצמה של לוחם הקפא"פ מהפגיון. תרגישו את הכוח המיסטי של מג הסכין, ואת הטומאה של כוהן לולת' האפל.
 
הרפתקאות לפי הסדר:
המרד מתחיל - שנת 14,100
אל הטבח - שנת 15,906
שממה - שנת 15,990

השנים 15,000 - 12,000 ידועות באסונות הרבים.
1. פלישת צבא הלוקאת'ה על הים המערבי, ועל חיסול שושלת דין.
2. צבאות מינוטאורים באותו האזור, התיישבו באי קטן באמצע הים.
3. כיבוש מצלפי המוח.
4. ארת'ינול תוקף.
5. פלישת השטן לשממה.
 
מכיבוש מצליפי המוח.
רק אז הכל נהיה מאורגן.
נחזור לימים הקדומים...
אתם יושבים במעגל מול גית'...
"כעת, גדלתם. התחזקתם. נהייתם יותר משופרים... אתם הלוחמים הטובים ביותר שיש לנו. אל תכזיבו. משימתכם היא להפיל את ראנגו. שם ישנו "המוח" הראשי של קהילת המצליפים. אני חוזה שהעיר הזו תשתקם. צאו לדרככם."

אחרי מאות שנים...
"חזרנו. כדי לנקום. שלושה היינו, שלושה כיזבת. רצחת הורים וילדים. תינוקות ואנשים שונים. ולמה? פעולה פשוטה של חיסול מצליפי המוח לדורותיהם הייתה קשה בשבילך. תינוק מצליף מוח? למה אותם לא הרגת? דמעות בעיניך? אררר. אקאם דראזאטי דום."
הפגיון. משלושה הרפתקנים מחפשי מזל , דרו טובי לב שראו סבל ללא סיבה, לאירגון משגשג וקטלני, שהפגיונות שבו מורעלים באש השנאה הנצחית.

לאחר תבוסת מצליפי המוח, המשיכו סוכניו של גית' להשמיד כל זכר לתרבות המטורפת וקרת הדם. שלושה דרו שנבדלו בטוב ליבם משאר הגזע, וחונכו אצל גית' להתנקשות קטלנית, נשלחו למשימות שונות. הם הרגו כל זכר אפשרי לאיליתידים וירדו עד לשורש האדמה, כ15 ק"מ מעל לים החובק, כדי להשמיד את המוחות האחרונים בשממה. לאחר שסיימו את המשימה הם גילו כמה רוע לב הייתה במשימה הזו. אנשים שהאמינו שהיו איליתידים היו אויביו בנפש של גית', בני הגזעים הטובים. גית' שלח אותם לחיסולים פשוטים.
השלושה התכנסו בערב כניסת השנה 1906, ודרשו מגית' הדגול הסבר. הוא דחה אותם במשוא פנים. הם ארבו לו, גררו אותו לאולם גדול צבוע אדום בדם מצליפי המוח, ושם חיסלו אותו.
הם ברחו, מותירים את האקדמיה לחנך דור חדש ושונה, של מתנקשים מרושעים ללא דרך האבות.
גית' נמצא מת במרכז האולם.
שלושה פגיונות בליבו, נעוצים בהשראה מטורפת.
חרב ענקית, לגודל ענק, ששיפדה אותו לכל אורכו.
חוטים רבים מסביבו, קשורים לבובות וודו. הכוהן נעץ 10 מחטים בכל בובה שנראהתה כג'יזתראי עם הכיתוב "גית'"
ברק שחרך את הזקן במשך שעות.

את הגופה גנב הפגיון שוב, ושם אותה בתכריכי התפוררות. התרכריכים הושמו באש פיות תמידית, ובאש תמיד. התכריכים נשרפו והאפר הושם בכד במרכז האקדמיה.
הנשמה שלו סירבה לחזור, ודבר זה היווה אות לנדידת העמים הפסיוניים הרח ממישור החומר.
 
בן אדם! אתה מסתבך! הפכת את הכול לעוד יותר לא הגיוני ממה שתיארתי לי במסנג'ר! עכשיו גית' גידל אל הפגיון? ואז הם רצחו אותו? ולמה? כי הוא לא אמר להם למה שלח אותם לחסל אלת'ידים!? למה שלא יסביר להם? למה שמשהו כולכך קטן יגרום לרצוח את האבא הרוחני שלהם?! ולמה לעזאזל אחרי שמת גית' האקדמיה הפכה למשהו מרושע? הוא ניצח?! היו לו אלפי ועשרות אלפי תומכים!
 
דון גובלאונה אמר/ה:
בן אדם! אתה מסתבך! הפכת את הכול לעוד יותר לא הגיוני ממה שתיארתי לי במסנג'ר! עכשיו גית' גידל אל הפגיון? ואז הם רצחו אותו? ולמה? כי הוא לא אמר להם למה שלח אותם לחסל אלת'ידים!? למה שלא יסביר להם? למה שמשהו כולכך קטן יגרום לרצוח את האבא הרוחני שלהם?! ולמה לעזאזל אחרי שמת גית' האקדמיה הפכה למשהו מרושע? הוא ניצח?! היו לו אלפי ועשרות אלפי תומכים!
קודם כל תתייחס בכבוד לבן אדם שכותב, זה נורא נחמד לרדת על הבנאדם ואז לגלות שאתה טעית. לא שמת לב מה כתבתי.

דון גובלאונה אמר/ה:
בן אדם! אתה מסתבך!
אני לא, ואם אתה ממשיך ככה, אתה לא צריך לכתוב פה ששום דבר לא נכון. זה העולם שלי, מה שבא.

דון גובלאונה אמר/ה:
הפכת את הכול לעוד יותר לא הגיוני ממה שתיארתי לי במסנג'ר! עכשיו גית' גידל אל הפגיון?
כן. וואלה, יש שלושה אלפים אפלים עם פוטנציאל גדול. בואו ניקח אותם לצד שלנו, לפני האויב. מה כל כך קשה, דוד גובלאונה?

דון גובלאונה אמר/ה:
ואז הם רצחו אותו? ולמה? כי הוא לא אמר להם למה שלח אותם לחסל אלת'ידים!?
הם חיסלו אנשים שלא היו איליתידים. אתה מתקשה בהבנת הנקרא.
כמו שכתבתי.
אנשים שהאמינו שהיו איליתידים היו אויביו בנפש של גית', בני הגזעים הטובים
כלומר, גית' שלח אותם לרצוח אלפים, גמדים, ושאר גזעים במטרה אישית, ושיקר להם בנוגע לזהות האמיתית. האלפים היו אלפים, ולא היו מצליפי מוח. הגמדים היו בסה"כ יצורים שהסתכסכו עם גית'.

דון גובלאונה אמר/ה:
למה שלא יסביר להם? למה שמשהו כולכך קטן יגרום לרצוח את האבא הרוחני שלהם?!
אבא רוחני? לא נראה לי. הוא השתמש בהם ככלי, והם ידעו את זה. הם ראו בו מפקד, לא ידיד. משהו קטן? אם אתה היית מגלה שכל האנסים והרוצחים שחיסלת היו בסך הכל אזרחים תמימים, זה היה מעיק לך על המצפון. אלא אם אתה מרושע וחסר לב. אני לא.

דון גובלאונה אמר/ה:
למה לעזאזל אחרי שמת גית' האקדמיה הפכה למשהו מרושע? הוא ניצח?! היו לו אלפי ועשרות אלפי תומכים!
האקדמיה? האקדמיה לא הייתה שלו מעולם. היא הייתה של דרו. קודם, לימדו בה הפגיון המקורי, ודחו את המורים המרושעים. לאחר בריחת הפגיון המקורי, המורים שהתקבלו לא היו עם דרישות והם לימדו את התורות הרגילות של בני עמם. עשרות אלפי תומכים לא עוזרים נגד מקום כה סודי ורגיש שאף אחד לא יודע עליו, ואף אחד לא יודע שהוא השתנה.

אתה רואה? אמרת הרבה, אבל את כל מה שאמרת לא הבנת.
 
חזרה
Top