• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מנצ'יקין נולד מהדורה חמש! עץ תכנון

בהשראת המנצ'יקין הנולד שרץ לפני הרבה שנים בפורום וקדם את ההצטרפות שלי החלטתי לפתוח זירת pvp!
המשחק יהיה פשוט, כמה סיבובים שיקרו בו זמנית בטורניר עד המוות בין שחקנים בהם המנצחים עולים לסיבוב הבא עד שרק אחד נשאר עומד.
כל הדמויות יהיו באותה דרגה (הדרגה תהיה לפי סקר) ולכל דמויות לא יהיה ציוד התחלתי אילה תקציב של 1000 מ"ז שההדמות רשאית לשנות בין הקרבות.
אני אספק שיפוט בהתחלה ומפות מתקדמות יותר ומלכודות ככול שהטורניר יתקדם.
נאסר לקרוא דפי דמות של אחרים.
האם יש ביקוש?
 
אם הייתי אני צריך לקבוע את החוקים, אז בלי חפצקים, גם ככה אנשים יקחו תמיד את אותם חפצקים כל הזמן. מו"ד 5 יכולה לעבוד טוב בלי חפצקים ובעיקר בקרבות כאלה. על הדרך גם הייתי חוסם את הארטיספר בגלל היכולת שלו לחפצק את עצמו.
מעבר לזה, הייתי אומר שמשתמשים במערך הרגיל בבנית דמות (27 נקודות), UA בחוץ, כשרונות בפנים... מניח שזה אמור לסגור את הפינה.

מה שכן, ואני סתם זורק הצעה לאוויר, לבנות דמות חזקה ומגניבה זה משהו שיכול להיות קצת משעמם, אתה בסופו של דבר בוחר את הדברים הנכונים ומתעלם מהדברים החלשים.
למה לא לעשות את זה לקבוצות? שאנשים בקבוצות של 2-3 (בהנחה ויש מספיק אנשים) יבנו דמוית יחד בשביל זירה יותר מעניינית, אני פשוט חושב שאחרת אנחנו נראה דרואידי ירח וברברים נלחמים אחד בשני עד מוות או משהו בסגנון, אם אתה מוסיף עוד דמוית לתוך הסיפור זה הופך למשחק טקטי (מישהו בונה מרפא, השני עושה כמה שיותר נזק, 2 דמוית עם סגנון לחימה שמגן אחד על השני... דברים כאלה)
 
מסכים בנוגע לחפצים והארטיפסר זה יחסוך כאב ראש.
במידה והרוב יעדיפו קרב זוגות (יותר נראה לי מסורבל מדי) אני בסדר עם זה.
ובכללי אני כאן בשביל לתת שיפוט ולדאוג שהכל יתנהל חלק, אם אתם רוצים קרב זוגות או משהו דומה אני יותר מבסדר עם זה, כל עוד כולם נהנים.
אגב יתכן (אילה אם יש מתנגדים) שאני אזרוק דברים שונים חוץ מלהרוג את היריב, למשל הגנה על המפלצת שלכם והרג של מפלצת של היריב, תפוס את הדגל ועוד.

נ.ב. אני לא מצליח למצוא את הסקר כאן, אשמח לעזרה.
 
נשמע ממש נהדר, וגם אני אשמח להצטרף. יש לי כמה דמויות שהכנתי מזמן וכמה שאני רוצה לשחק הרבה זמן, אז זו הזדמנות מצוינת להתחיל ;)
יהיה נחמד אם לכל שחקן יהיו שתיים או שלוש דמויות לשחק איתן, וכשאחת מתה הוא עובר לאחרת וכו', עד שנגמרות לו הדמויות. יכול להיות נחמד.
 
חזרה
Top