• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מלסטרה] ויגור זאב עם כבש- עץ הרשמה(0/3-4)

רל'אוס הוא בחור נבון, מהסוג שיודע לזהות הזדמנויות ואיומים ולהפיק מהם את המיטב. הוא טיפוס פיקח ורהוט, עם לשון חדה ועיניים חדות אף יותר, ועם השנים גילה שהם משרתים אותו טוב יותר מהפגיון שהוא נושא בחגורתו. אך הכשרונות הללו לא הגיעו בחינם. שכלו החריף הושחז על ידי אתגרי החיים, והידע הנרחב שברשותו הוא תוצאה של שנות לימודים וסקרנות טהורה. במקום בו רל'אוס נולד, שום דבר לא מגיע בחינם.

שכונות העוני שליוו את ילדותו מלאות ברחובות מטונפים, מלוכלכים כמו הדם שזורם בעורקיו. רל'אוס נולד למשפחה מעורבת, פרי אהבתם האסורה של אביו ואמו - גנן בן פאר'ליל ממעמד נמוך ובת אצילים אנ'מירית. אמו גורשה עקב החרפה שהביאה לביתה, בעקבות הריון לא מתוכנן שהתעקשה לשמור. הוריו, שניהם בוגדים בעיני משפחותיהם המסורתיות, מצאו את ביתם החדש במארווירת'. רל'אוס מעולם לא הכיר היטב את משפחתו המורחבת או האמונות העתיקות, משני צדי הוריו. הבית החילוני בו גדל הוביל לסלידה מסוימת של רל'אוס כלפי ערכים מסורתיים, אך גם לעניין אינטלקטואלי בהיסטוריה וסיפורים - דרך למלא את הריק התרבותי של ביתו.

המשפחה הטרייה חוותה קושי כלכלי, והוריו נעדרו שעות ארוכות כדי לפרנס את ביתם. רל'אוס הצעיר נאלץ למצוא את מקומו בקרב צעירי העיירה, והוכיח במהרה את יכולותיו. חברותי ושנון, הוא למד כבר בילדותו איך לזהות את מאזן הכוחות ולהתברג לתפקידי מפתח. במהרה, זיכרונו החריף וידיו הזריזות משכו את תשומת הלב של מספר טיפוסים מפוקפקים בעיירה, והמתבגר החל לבצע עבורם מעשי מרמה ופשעים זעירים בתמורה לאחוזים מהרווח. אביו, מכשגילה על קריירת העבריינות שבנו החל לפתח, החטיף לו כהוגן והחליט שאם הוא לא מסוגל לתת לרל'אוס דרך הגונה לצעוד בה, הוא ימצא מקום אחר שיעשה זאת. בזוכרם את הסקרנות הרבה של הנער וחיבתו למילה הכתובה, הוריו שלחו אותו אל החצר הכחולה, בתקווה שלימודים במוסד המכובד יפנו את הפוטנציאל שלו לכיוון טוב יותר.

כך באמת היה. רל'אוס הפגין כישרון בלימודיו, וזכה להמשיך אותם הרבה מעבר לשיעורים הפשוטים של חשבון וכתיבה, שנועדו לבני החקלאים. הוא התמיד והגיע לכיתות המובחרות, ובין המורים והספריות מצא אגם חסר סוף של ידע, יריב ראוי למוחו הסקרן והצמא. בחצר הכחולה רל'אוס גילה את תשוקתו להיסטוריה ושפות, יחד עם תשוקה נוספת, עוצמתית לא פחות, כלפי אלאנדרין - בתו של לורד אבאריל, אשר למדה כהונה מעבר למסדרון. התגלה שהאהבה שרחש אליה איננה הדדית, אך הצעיר השנון התחבב על אלאנדרין, והשניים נעשו לידידים קרובים. עם סיום לימודיו ובהמלצתה, רל'אוס הציע את שירותיו ללורד האנ'מירי, וזה קיבלו לשורותיו.

עיניו הנבונות של אבאריל הבחינו בקלות שהצעיר הרזה לא מתאים לשרת בסערה הכחולה, וברגע שסיים את אימוניו הבסיסיים, הפנה אותו לתפקידים מתוחכמים יותר. תחילה בתפקידים דיפלומטיים על סף בירוקרטיה, ולאחר שהוכיח את עצמו, במשימות מודיעין וריגול. רל'אוס התברר כמועיל למדי בשטחו הביתי, מארווית', בעל כישורים חברתיים וסקרנות מקצועית שהקלו עליו לקלוט שמועות שימושיות. אך הסוכן המבטיח פעל גם מעבר למעבר וירת', מרחרח עבור אבאריל בערים ומוקדי עניין ברחבי הבקעה. שבוע פה, חודש שם, תמיד קשוב לפיסות מידע חדשות. במשך שנתיים רל'אוס שימש כאוזניו ועיניו של הלורד. כעת, הוא הולך לשמש כידיים בשטח, והוא להוט להתחיל.


אופי ומאפיינים

רל'אוס הוא אדם חד, הוא קולט מידע במהירות וקל לו לקרוא אנשים. יחד עם חברותיות כנה, הוא מסוגל ללמוד את המצב ולפעול במהירות, בכל מקום אליו הוא מגיע. לפחות, כך הוא חושב. הוא סקרן מטבעו, ולעיתים ידחוף את האף גם לעניינים שלא קשורים למשימה שהלורד הפקיד בידיו.
רל'אוס יעדיף תמיד לבחור בדרך הדיפלומטית, גם בשל כישוריו וגם מפאת חוסר ניסיון בקטטות. בעוד שגילה מיומנות באימוני הסיף שעבר בוואלקוריל, הוא נאלץ להשתמש בהם רק פעמים בודדות.

כחלק מתפקידו בשירות אבאריל, הסוכן הצעיר טייל לא מעט בבקעת קיירן, וזכה להכיר מקומות ואנשים רבים. לעיתים, קשרי הידידות האלו מועילים לו. פעמים אחרות, אופיו החטטני הצליח להרגיז אנשים מסוימים, ויתכן שיהיו לו לרועץ ביום מן הימים, אך אלו דאגות שהוא נוטה להדחיק. הפעם, רל'אוס לא נדרש להסתיר את שמו ונאמנותו. הוא לא צריך להסתפק במסירת מודיעין (הגם שאבאריל ימשיך לדרוש דוחות, כרגיל). זו ההזדמנות שלו לתרום באמת, לא ככלי במשחקי הכוח של פושעים ואצילים, אלא עבור תושבי הבקעה כולה. הוא מתכוון לנצל אותה במלואה.


תחומי עדיפות
כשרונותA
מידות תכונהB
מוצא ומעמד חברתיC (אמנם התחיל נמוך, אך נעשה מלומד ומשרת אציל)
מקצועD (גנב)
גזעE (אנ'מירי)

דפ"ד
 
עריכה אחרונה:
רקע מצויין ומחובר לעולם. לא ממש הבנתי מהרקע מה המקצוע שלו?
כמו כן, מאיזה איזור מגיע הבית של אמא שלו(הכוונה לאיזה לורד הם נאמנים)?
 
מהבנתי, הלורד אבאריל הוא אדם בעל ידע רב ו"עיניים בכל מקום". רל'אוס הוא אחד מהעיניים האלה - מרגל באזורים של אויביו תחת זהות בדויה, מנסה ללקט ידע שיוכל לעזור לאדונו ולעיתים מבצע משימות כמו ייצוג מול בעלי ברית, איומים או חקירה, אך אף פעם לא בסדר גודל של המשימה הנוכחית.

על פי השם, אמו השתייכה לזרם ההשתקפות האדומה, אבל זה לא פרט קריטי אז ניתן לשינוי. מרפרוף בספר לא מצאתי בית אצולה של אותה השתקפות. יש את גילדת הצורפים של אנ'מירלור, שנשלטת על ידי הבת של כוהנת אדומה. אולי קרובת משפחה שלה?
 
אין בעיה. אני מניח שגם אחד מבתי האצולה הזוטרים יותר בחצר השקועה יכול לעבוד. רק תשלח עוד את הדירוג של המדדים ואני אוכל להודיע מי התקבל למשחק.
 
אני אתחיל בלהגיד שאני שמח שכולם הגישו על אף הכמויות האסטרונומיות של חומר הקריאה שדרשתי והצורך ללמוד שיטה ועולם חדשים. כל הרקעים היו מוצלחים והשיקול העיקרי שלי היה התאמה לשאר הדמויות והתאמה לקמפיין.
ועכשיו לשלושת הנבחרים:
1.tkhag1- משחק את הקוסם טלאור רוליין קוּר'רוום.
2.Adran-משחק את רל'אוס אמרנד, עובד בשירות לורד אבאריל.
3.דוהירי- משחק את לירין, חברה בסערה הכחולה ולשעבר מהארמון השקוע.

אני אשלח בקרוב קישור לדיסקורד וכמה חוקים שאני מוסיף (בעיקר מפת קרב בשביל הנוחות בפורום). מוזמנים בינתיים להכין את דפי הדמות, נתחיל ברגע שכולם ישלחו לי.
 
חזרה
Top