• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מלסטרה] ויגור זאב עם כבש- עץ הרשמה(0/3-4)

אפשרי שלירין שמעה את השמועות על הגעתו של אל'טוראג לטירת אבריל ובאה כדי להציע את עצמה כמלומדת, אלכימאית וכפורצת שהסתדרה לא רע לבדה בארמון השוקע
...וגם כי אין מצב שהיא תחמיץ כזה טיול מעניין בחורבות ישנות...
וזה פותר את זה?
הוצאתי את הדוד מהרקע ואיתו את הבעיות עם המעמד החברתי כי היא בעצם לבד...
 
עריכה אחרונה:
זה יכול לעבוד. עוד אפשרות היא שהמשפחה הצליחה לסדר לה מקום מכובד באחת היחידות של לורד אבאריל אבל מלבד זאת מתעלמת ממנה.
 
אני מתכוון לבנות את הקוסם שלי עם הרבה כישרונות כריזמה דרך אגב.
לא בטוח שזה יהיה כזה יעיל. בהתחשב בעובדה שאני משחק כוהנת אנ'מיירית (שאמורה לזכות לכבוד בקרב מי שאנחנו הולכים אליו - הקאר'אנסירי ולורד אבאריל ואנשיהם) אולי עדיף שאני אקח כישרונות כריזמה כי הגיוני שיהיה לי פלוס כבוד באופן טבעי, בניגוד לקוסם בעל קרן כחולה באורך 2 סנטימטרים...
 
לEnvinyatar יצא לעבור על הרקע שלי ולהעיר את עיניי לגבי כמה דברים, אני משנה את העורך של הקרן לזעיר עד בלתי נראה (נגיד רבע סנטימטר?) זה בסדר?
(לפי מה שהוא אמר הסיכוי שלי לחטוף לינץ עם הכפריים די גדול)
 
tkhag1, אין בעיה.
אני מציע אם כך שתשלב ברקע איך הרשמת את לורד אבאריל או סיבה אחרת שבגללה הוא בחר את הדמות.
 
אני מנסה להיזכר מדי בדיוק נתתי לך אישור לקרוא את הרקע שלי, יותר מזה אני זוכר ששאלת על הרקע שלי בפרטי ואמרתי שתצטרך לחכות ולראות.
לא חשבתי שיש לך בעיה שאני קורא... לי למשל אין שום בעיה שאחרים ידעו את הרקע שלי. להבא אני לא אקרא את שלך, ותדע שרוב האנשים לא חושבים שיש לך בעיה אם לא אמרת להם את זה.
 
לא חשבתי שיש לך בעיה שאני קורא... לי למשל אין שום בעיה שאחרים ידעו את הרקע שלי. להבא אני לא אקרא את שלך, ותדע שרוב האנשים לא חושבים שיש לך בעיה אם לא אמרת להם את זה.
אתה סתם ממשיך את הויכוח הזה...
ואם שאלת בפרטי ואמרו לך חכה למשחק אז מן הראוי לכבד את זה.... [ובמאמר מוסגר אגיד שאתה התחלת מלהעליב את הדמות שלו תוך שימוש בחלק מהרקע הסודי שלה.... ואני מאוד מקווה שמשהו כזה לא יקרה שוב כי זה לא נעים...]
 
הוא מן הסתם יכעס בהתחלה אבל זה בהחלט עשוי להרשים אותו. בעיקרון לורד אבאריל לא מאוד להוט לעעזורר לאל'טוראג והוא נתן לו לבחור כמה מהחיילים הפשוטים שלו אבל לא מקצה לו חיילים מהיחידות ההמובחות יותר ומטילי לחשים למיניהם. זאת בהחלט יכולה להיות דרך לשכנע אותו לבחור בלירין.
 
לירין נולדה לאחת ממשפחות האצולה שהתלוו לקל'סאריני הכובשת במעברה לבקעת קיירן וזכתה להתחנך בבית הספר לבנות של הארמון. בניגוד לאחותה לירין הצטיינה בלהיכנס לצרות ולהימצא במקומות שהיא לא אמורה להיות בהם, עד שיום אחד לירין נתפסה כשהיא משוטטת עמוק למדי באזורים אסורים לגישה של הארמון השוקע ובכליה כמה חפצים "מעניינים".
הגבירה האדומה רתחה מכעס [אולי כי נמאס לה מהתנהגות של לירין ואולי הדבר היה קשור באחד החפצים שנמצאו בידי לירין] ובתום משפט קצר הגלתה את לירין מאדמותיה.
מכתב שיד אלמונית הגניבה לכליה שולח אותה לחפש קרוב משפחה רחוק שמשרת כקצין של הלורד אבריל, וכך היא עושה את המסע לולקוריל כדי לפגוש אותו ולאחר דין ודברים הוא מואיל לסדר לה תפקיד זוטר בכוחות המשמר. [לא לפני שהוא מבהיר לה יפה מה קורה לעושי צרות "איפה שיש לורד טוב" ושלא תבוא אליו שוב לחפש טובות]
החודשים חולפים בשיעמום מוחלט על לירין עד שאל'טוראג מגיע וולקוריל מתפוצצת משמועות ורכילויות בקשר לבואו, ומעל להכל רוחשת השמועה שהוא עומד "להשאיל" מלורד אבריל כמה חיילים לטובת איזשהו מסע סיור.
לירין מבינה שזו ההזדמנות שלה לשבור את השיגרה המשמימה ולכן היא פשוט חייבת להצטרף למסע הזה וכך בנסיון לשכנע את אל'טוראג לקחת אותה היא פורצת לחדרו.
Larkin אשמח לשמוע מה דעתך על הרקע עכשיו והאם יש עוד דברים לא ברורים או שצריך לסדר...
 
עריכה אחרונה:
רקע טוב. אין לי הערות אבל אני כן אשמח לשמוע יותר על קשרים שלה עם דמויות אחרות. בעיקר אחותה אני מניח אבל גם אם יש לה חברים במשמר או בחלקים המפוקפקים יותר של העיר.
נ.ב היא נמצאת בסערה הכחולה, נכון?
 
האחות היא הגדולה והיורשת של הבית, אצילה אנמירית למופת ואומנית בחסד והיא ולירין ממש לא מסתדרות, או ליתר דיוק לירין לא סובלת שכל הזמן משווים ביניהן...
וכן היא בסערה הכחולה
עם שאר החיילים הזוטרים היא מסתדרת לא רע אבל יש מעט מאוד שהם באמת חברים שלה, היא מכירה פחות או יותר את כל מי שיודע דברים מעניינים בולקוריל וכשהיא מגיעה למארווירת' בסיורים יש אלכימאית שהיא נוהגת לבקר ולהתלמד אצלה והיא מכירה באופן רופף חלק מהאנשים שמבקרים הרבה אצל המורה שלה
 
ואם שאלת בפרטי ואמרו לך חכה למשחק אז מן הראוי לכבד את זה.... [ובמאמר מוסגר אגיד שאתה התחלת מלהעליב את הדמות שלו תוך שימוש בחלק מהרקע הסודי שלה.... ואני מאוד מקווה שמשהו כזה לא יקרה שוב כי זה לא נעים...]
קראתי את זה לפני שהוא אמר (ולפני ששאלתי) ולא העלבתי את הדמות שלו, התכוונתי להגיד שהדמות שלו תהיה יותר דחויה מהחברה מאשר משכנעת, כי ככה הוא בנה אותה (ומאוד אהבתי את הרעיון, אגב).
 
חזרה
Top