• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים מכרים ותיקים

doctor arbitration

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
".. ולגבי בארוב השועל..", עכברוש ניסה לנסח את דבריו, "אולי שגיתי כשהרגתי אותו. בוודאי אתה יכול לשער לעצמך את אותם רגשות שעברו בי לאחר שראיתי אותו שם, עומד כולו זחוח לאחר שגנב מאיתנו את הקריסטל". הוא הסתובב מהמרפסת הקטנה שהשקיפה על הרחוב למטה וחזר אל הכיסא אל מול מארחו, שכל אותה עת הקשיב לו מרותק. "בעתיד לא אשגה כך, זה בטוח. אין מחשבה, ואין רגשות, רק פעולות והחלטות. זה משעול שהתחלתי לצעוד בו רק לאחרונה, אך הוא מסקרן אותי. אולי זה מה שביתו החיננית של צל ההובנה הייתה צריכה, אם הסיפורים שלך עליה נכונים" הוא חייך מאוזן לאוזן, "אבל אז היה לי הרבה יותר משעמם".

"הסיפורים שלי אמינים ככל שהם יכולים להיות." קולו של המארח התרומם בנרגנות. "לא לחינם אני צפון כאן בסדנה ובספריות, חוקר את העידן הראשון בזמן שאתה משתובב עם חבריך בדרום. זהו התפקיד שלי, ואל תפקפק בי כמו שאני לא מפקפק באלימות הפזיזה שאתה משלח לכל עבר". האדם הזקן קם מכסאו, מעט מרוגז, אצבעו מופנית כלפי עכברוש המחוייך.

"אתה באמת צריך לצאת מעט ולראות את השמש במלוא הדרו יותר, ולא רק בכתבים הישנים." עכברוש ניגש אליו מרוצה מתמיד. "הרגע ידיד ותיק, אתה יודע שאני סומך עליך לגמרי"

הסדן של נקסוס הרשה לעצמו להרגע, ושחרר חיוך קל. עכברוש לחץ את ידו והחזיק בכתפו. "ועכשיו, בוא והסבר לי מעט על זרימות מהות, בקרוב אצטרך לצאת שוב."
 
"אתה אולי נציגו של המוות, אבל אנו באים בתור נציגי החיים" קולה של סנונית הרעים את האמפיתיאטרון הכמעט ריק. נציגי המועצה של סיג'אן נראו המומים מהאנימה הבוערת שלה. קרב המוחות שלה עם אותו אדם הקורא לעצמו נשל הדרקון כנראה רוקן אותה מכוחותיה, או שאולי בחרה לזהור לשם האפקט הדרמטי שבדבר. לעכברוש זה לא היה אכפת. עיניו ננעלו על עיניו של האביסאל, וגופו שפעם בצל החל להבהב כמעט לא רצונית. הוא יכל לתקוף, נמר לידו נראה נחוש ומוכן גם הוא לקצץ את שליח המוות הזה. אך מבט אחד באוכל אבק המוטרד וגישתו השתנתה לגמרי.

הרי במה חטא נשל הדרקון? העולם מצוי תחת שינוי. החג שהוא הנהיג בסיג'אן אמנם מפר את האיזון, אך כך גם נוכחות המעגל שלהם. לשפוט אותו על פי זה יהיה נוראי. לשפוט בכלל יהיה נוראי. מחשבה ללא מחשבה, פעולה ללא רגשות, צדק. אלו הם הדברים שעליו לקדם. הוא סימן לנמר הדרום שאין לו כל כוונה לשפוך דם ולשבור גפיים היום. עליהם לחזור לנקסוס, ומשם לדרום.

ולפי הרוח שהתגלתה אליהם בקבר שנמר הלך לפקוד, השנה הבאה הולכת להיות עמוסה..

ניחא, שיבואו.
 
חזרה
Top