בגדול, הרעיון הוא לאפשר לשחקנים לשחק ליץ'. המכניקה של המקצוע (רובה מבוססת תת מקצוע, ממנו יש שלושה ועל כך ארחיב בהמשך) מצורפת כאן בקובץ (נראה לי 10 עמודים זה גדול מדי להעתיק את זה פה).
כמה טיפים והמלצות - מומלץ לקרוא שוב לאחר שגמרתם לקורא את המכניקה:
1. כל תת מקצוע של הליץ' יוצר דמות שונה מהותית מהאחרים, עם גישה לרשימת לחשים שונה וכמובן, מאפייני מקצוע שונים (מלבד המאפיין חזרה לחיים אותו כולם חולקים). לכן אין שום בעיה לשחק עם כמה ליצ'ים בקבוצה אחת, אם הם מתתי מקצוע שונים. זה לא ירגיש שיבוט של אותה הדמות.
2. ככל שיש יותר דמויות בקבוצה שאינם ליצ'ים, המשחק הופך לפחות כיף. קבוצה הכוללת ליץ' תרגיש שההרפתקאות מסתובבות סביב הליץ' באופן טבעי, וקרב הוא הרבה פחות מסוכן לו מלאחרים. לכן כדאי לשחק או כולם ליצ'ים, או אף אחד ליץ'. במוקר המקצוע הזה היה מיועד למשחק יחיד.
3. בתור שה"מ יש להדגיש את חשיבות השמירה על הקמיע, והפיכת האופציה של השמדתו לאיום מוחשי. ללא זה לא יהיה שום סיכון במוות (כמעט).
4. העובדה שהליץ' מקבל מחסר לכול הגלגולים אינה מקרית, היא נועדה להפוך את המוות לסיכון, אל אף שהליץ' חוזר מהמתים בכל פעם. בנוסף, היא מאפשרת מצב שבו גם אם לא ניתן להרוג ליץ', באם יש אדם מספיק חזק לתקוף אותו כל יומיים ולהרוג אותו, יהי לו מאוד קל לעשות את זה בגלל המחסר הגבוה.
5. לא טיפ, אבל בכול זאת: אשמח לדעתכם לגבי מאפייני המקצוע שלו, הוא נבנה במקור על בסיס האשף (דרגי הלחש ליום זה חיבור של כול יחידות הלחש שמקבל האשף, כאשר כל יחידה שווה מספר דרגים השווה לדרג שלה, דרג הלחש המקסימלי נקבע גם הוא לפי האשף, והדרגות בהם מקבל מאפיינים גם הם נקבעו לפי האשף), אבל הורדתי לו את הקובית פגיעה לק4, כדי שיהיה קל להרוג אותו (בכול זאת, זה לא כזה משמעותי, אז שלפחות יהיה קל יותר) והוספתי לו את הקטע עם נקודות האופל (סוג של מאוזן...). במיוחד היכולת שמדאיגה אותי היא זו של הקמיע האלוהי לדרגה 14, זה מאפשר לו לתת כוח לכוהנים ופלאדינים ועלול להיות חזק מדי (שימו לב שבכול פעם שמת, ולליץ' זה קורה יותר מאחרים, הוא צריך לעשות את כל הטקסים מחדש).
כמה טיפים והמלצות - מומלץ לקרוא שוב לאחר שגמרתם לקורא את המכניקה:
1. כל תת מקצוע של הליץ' יוצר דמות שונה מהותית מהאחרים, עם גישה לרשימת לחשים שונה וכמובן, מאפייני מקצוע שונים (מלבד המאפיין חזרה לחיים אותו כולם חולקים). לכן אין שום בעיה לשחק עם כמה ליצ'ים בקבוצה אחת, אם הם מתתי מקצוע שונים. זה לא ירגיש שיבוט של אותה הדמות.
2. ככל שיש יותר דמויות בקבוצה שאינם ליצ'ים, המשחק הופך לפחות כיף. קבוצה הכוללת ליץ' תרגיש שההרפתקאות מסתובבות סביב הליץ' באופן טבעי, וקרב הוא הרבה פחות מסוכן לו מלאחרים. לכן כדאי לשחק או כולם ליצ'ים, או אף אחד ליץ'. במוקר המקצוע הזה היה מיועד למשחק יחיד.
3. בתור שה"מ יש להדגיש את חשיבות השמירה על הקמיע, והפיכת האופציה של השמדתו לאיום מוחשי. ללא זה לא יהיה שום סיכון במוות (כמעט).
4. העובדה שהליץ' מקבל מחסר לכול הגלגולים אינה מקרית, היא נועדה להפוך את המוות לסיכון, אל אף שהליץ' חוזר מהמתים בכל פעם. בנוסף, היא מאפשרת מצב שבו גם אם לא ניתן להרוג ליץ', באם יש אדם מספיק חזק לתקוף אותו כל יומיים ולהרוג אותו, יהי לו מאוד קל לעשות את זה בגלל המחסר הגבוה.
5. לא טיפ, אבל בכול זאת: אשמח לדעתכם לגבי מאפייני המקצוע שלו, הוא נבנה במקור על בסיס האשף (דרגי הלחש ליום זה חיבור של כול יחידות הלחש שמקבל האשף, כאשר כל יחידה שווה מספר דרגים השווה לדרג שלה, דרג הלחש המקסימלי נקבע גם הוא לפי האשף, והדרגות בהם מקבל מאפיינים גם הם נקבעו לפי האשף), אבל הורדתי לו את הקובית פגיעה לק4, כדי שיהיה קל להרוג אותו (בכול זאת, זה לא כזה משמעותי, אז שלפחות יהיה קל יותר) והוספתי לו את הקטע עם נקודות האופל (סוג של מאוזן...). במיוחד היכולת שמדאיגה אותי היא זו של הקמיע האלוהי לדרגה 14, זה מאפשר לו לתת כוח לכוהנים ופלאדינים ועלול להיות חזק מדי (שימו לב שבכול פעם שמת, ולליץ' זה קורה יותר מאחרים, הוא צריך לעשות את כל הטקסים מחדש).