• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] נעימת הקתרוס - עץ הרשמה (0/4-6)

ארקדיוס
הי, אני יודע שכבר כתבתי שתי דמויות... :rolleyes:
אבל מנסיון העבר, פחות מתאים לי לשחק דמות מניפולטורית/אנןכית, אז כרגע אני רואה שתי אופציות.
1. לעשות עריכה מאסיבית לדמות של הג'יני מבחינת פלאף
2. להגיש את הדמות החלופית האחרונה שלי - גובלין זמרלהב.

אני חושב שאני אעדיף את תכנית ב', אבל היא תלויה בשני דברים.
1. אישור להיות זמרלהב שהוא לא אלף
2. אני אצטרך לפחות יומיים כדי לכתוב אותו, אז אם ההרשמה עוד פחות מזה אני כבר אשאר עם הג'יני

תודה מראש וסליחה על שיגועי השכל :)
 
דרגוניין
לא קריטי לי, מבחינתי אין הרבה הבדל בין קבלת יתרון להענקת חיסרון.

1.אחלה, בדיוק מה שהתכוונתי אליו.
2.הם מתעבים אחד את השני? אז למה שישארו ביחד? ואיך הדבר השפיע על זאנק ועל האופי שלו?

אלישע
אחלה. המסורת של ההתמחות בחליפת שריון מאושרת, אבל כשריון התחלתי אני מאשר רק שריון שרשראות (בהתבסס על השריונות ההתחלתיים שניתנים לשאר המקצועות).
בקשר למסורת השנייה, לא מאושרת, נשמעת לי חזקה מדי. במידה ותרצה, תוכל לקחת אותה בנוסף לנשק הברית המשופר, ואז היא למעשה תוסיף לתוסף שלו... לבחירתך.
הנשקים מאושרים כחרמשים, מודה שאף פעם לא הבנתי את ההגבלה המטופשת הזו על להבים... מניח שעניין של פלאף או משהו.
דווקא הרקע היה מעולה מבחינתי, קצר ותמציתי, לא ארוך מדי.
במידה והיו דברים משמעותיים שלא הוזכרו, שאלתי אותם בשאלות אחרי זה, והיות והגבת עליהם בפירוט, מבחינתי הרקע מפורט מספיק.

נקסטורל
:)

דרגוניצן
מתנצל על התגובה המאוחרת, שבוע עמוס... מבחינתי כל עוד אתה מעוניין להגיש אני אחכה לך. מוזמן לקחת את הזמן.
עקרונית, מסומני הדרקון מאושרים, אני אעדיף להסתכל על כל גזע בנפרד מאשר בהכללה.

the traveler
נשמע אחלה, אני רק צריך שתאשרי גישה :)

ליאור
לגמרי בחירה שלך. הקונספט נשמע אחלה, מחכה לרקע המלא :)
מבחינתי אין שום בעיה עם דמויות מבוגרות, לא בהגזמה כמובן. לא רואה שום סיבה להתקיל סתם.
בקשר לפרש - המשחק עשוי להיות קצת מסובך עבור דמות רכובה, אבל אין לי בעיה להתאים אותו. אולי תרצה לשקול רמך מעופף, מה שיהיה יותר פשוט לתמרון? מבחינתי כל רמך מאתגר 1/4 ומטה מאושר.

מרתוס
נראה אחלה :). בקשר לשאלות:
1.פחות הבנתי את טיב היחסים המקצועיים בין פין לאימו. כיצד פין פועל בתור מתנקש? הוא מתנקש שעובד עבור ביתו? מתנקש שכיר? ובכלל, כיצד פין פועל בתור מתנקש?
2.כיצד הצללים הריקים פועלים כיום?
3.נשמע כרגע שפין פחות יוצא מהסביבה הביתית שלו במסגרת ההתנקשויות, ובטח ובטח לגבי קינדרפל. כדי לתת לי יד חופשית בהרפתקה, איזו אמביציה עשויה להיות לפין שכן תגרום לו לצאת החוצה, לעולם הפתוח?

ידס
אוי לי.
סתם :). מוזמן להשקיע כמה זמן שתבחר בדמות, אני אודיע לך במידה ונגמור את הדיבורים עם כולם, כרגע זה לא המצב.
הזמר להב מאושר עבור הגובלין, כמובן שתצטרך סיבה פלאפית הגיונית.
 
הם לא.
אבא של סאנק נטש לפני שנים, פשוט כעת שניהם משרתים את אותו סולטן במקומות שונים.

זאנק קרוע. אמא שלו היתה איתו מילדות, אבל איתה תמיד הרגיש פגע רע
אביו קיבל אותו וטיפח אותו אבל עזר למערכת מעותת של רודנות ועבדות.

הוא כרגע לא מרגיש בבית עם אף אחד מהם
 
Arkadius
אני שמח לשמוע, ואשקול את המסורת.
שריון קשקשים (scale mail) לא מאושר בתור שריון התחלתי? זה השריון הבינוני ההתחלתי של כל המקצועות של ששולטים בשריון בינוני.

אגב קומבו נוסף שעליתי עליו ואני חושש שהוא עשוי לדרוש אישור.
למכשף יש השבעה רשמית בשם Devil's Sight שמאפשרת לו לראות דרך חושך קסום ורגיל בלי הפרעה, לא משהו מרשים במיוחד בפני עצמו אבל בשילוב עם הלחש Darkness שיוצר אזור ממוקד בחפץ של 3 על 3 משבצות אתה יכול ליצור קומבו די מרשים, Darkness לא מאפשר ליצורים בעלי ראיית חושך רגילה לראות דרכו וכך אתה יוצר שדה נייד שרק בעלי ההשבעה הזו או יצורים בעלי חוש רעד יכולים לראות דרכו. בדרגות נמוכות אני אישית הייתטח מהסס לאשר את זה שכן לרוב האויבים אין דרך אמיתית להתמודד עם זה בדרגות נמוכות, לעומת זאת בדרגות גבוהות יצורים עם חוש רעד נפוצים יותר ויש יותר גישה ללחשים נגד ודברים דומים.
 
ארקדיוס
תודה
1.אימו של פין לא אוהבת להשתמש במתנקשים, בטח לא כשמדובר בבן שלה, ובית דר'בניין נוטה יותר להשתמש בסחיטה, בזכות ההתמחות של הבית בקסמי חיזוי יש להם יכולת להשיג את הסודות המלוכלכים של כל מי שינסה לפגוע בהם. למרות זאת, היא ראש אחד מבתי האצולה החשובים בממלכה והיא מכירה בכך שלפעמים אין ברירה ויש להעלים אנשים מהזירה לחלוטין. במקרים כאלה היא, או אחד מזקני הבית המעטים שבכלל מודעים ליכולותיו של פין, שולחים אותו לפתור את הבעיה.
אבל המקרים האלה נדירים, ורוב הזמן פין חופשי לעשות כרצונו. הוא משתמש בזמן הזה כדי להמשיך להתאמן, לקחת על עצמו חוזים שמעניינים אותו. (במהלך השנים בהם הוא חיפש אחר הצללים הריקים הוא השיג לעצמו מספר אנשי קשר בעולם התחתון שמיידעים אותו כשעולה חוזה מעניין.) ומחפש עוד מידע על הצללים הריקים.
2.הצללים הריקים לא קיימים כיום כארגון בתוך קינדרפל, הארגון עצמו נרדף והושמד על ידי בתי האצולה, אבל לא כל השיטות של הארגון נעלמו איתו. חלק נשאר נחבא בספרים נשכחים וחלק הועבר על ידי השורדים של הארגון לשוליות שלהם שהמשיכו להעביר אותם הלאה. המתנקשים היום שמתמשים בטריקים של הצללים הריקים בדרך כלל אפילו לא מודעים למקור שלהם. פין הוא האדם הראשון ב200 שנה שמנסה בצורה רצינית לאסוף את כל הידע על הארגון והשיטות שלהם, פיסה אחר פיסה.
3.רמזים על הצללים הריקים יהיו גורם מאוד יעיל להוציא את פין למסע. עד כמה שהוא יודע הארגון הושמד בקינדרפל, אבל ייתכן שיש עליו ידע בממלכות שונות, ואולי אפילו תא של הארגון שרד מחוץ לממלכה (קצת כמו האחווה האפלה בסקיירים). בית דר'בניין גם יכול לשלוח את פין החוצה, אם הקוסמים שלהם מבחינים בסימנים שמשהו חשוב יקרה מחות לממלכה ייתכן שם ישלחו אותו לברר מה קורה בדיוק. פין גם תמיד מחפש אחר עוד כוח שייתן לו ייתרון על פני מטילי לחשים, אם הוא מרגיש בהזדמנות שניתן לנצל הוא ינסה לעשות זאת, גם אם מדובר במסע כדי להגיע אל ההזדמנות.

בקשות מכאניות- אשמח להשתמש בגזע החליפאי עם תוסף לזריזות במקום לכריזמה (מבחינה מכאנית מדובר בדמוי אדם עם יכולת שינוי צורה בסיסית לדמויי אם אחרים), ולומר שחפצי הקסם שלי הם לא חפצי קסם אלא יכולות פנימיות.
מבחינה מכאנית הם יעבדו אותו דבר חוץ מזה שלא יהיה ניתן לחוש אותן בעזרת קסם. אני מדמיין את הצללים הריקים כמעין "חור" עבור מטילי לחשים, לא ניתן לראות אותם באמצעות קסמים, לא ניתן לקרוא את המחשבות שלהם, ויש להם כל מיני יכולות דמויות לחש שמתאימות למתנקשים כמו שינוי צורה, לחש דממה, ראיית חושך וכו'. כל זה אפשרי ומאוזן מבחינה מכאנית לפי הספר, אם תאשר את הרי-סקין.
 
ארקדיס
https://docs.google.com/document/d/15IJzGuegZN6DQtl0NQLK6DL2KlJn4SUPdTBlR9UiHhc/edit?usp=sharing
רקע

בקשר לפרש- שוב, לצערי זה מאין מיקס שעשו כשיצרו את הנתיב הזה, המקצוע היחידי עם יכולת לעשות סימון ולהעניש יריבים על לתקוף בני ברית הוא הפרש של 5, הבעייה העיקרית עם הנתיב הזה הוא שאין לו רמח, כאילו הוא מקבל יכולת רכיבה והוא טוב בקרב רכוב, אבל אין לו דרך לדאוג לאחד, בזמנו הצעתי חוק חלופי לדמוית כאלה שמאפשר להם פעם ביום לעשות יכולת שדומה ללחש find steed בשביל לוודא שיש להם רמך גם אם זה בתוך מבוך או בלב ים, וגם לוודא שמוות של הרמח לא מסנדל לגמרי את הדמות.
אני סבבה גם בלי זה, אבל אם אתה רוצה לאשר לי רמך מעופף/יכולת לדאוג לרמך אני יותר מאשמח.
 
דרגוניצן
לא נורא :).

דרגוניין
אחלה

אלישע
הקומבו מאושר, אני לא רואה סיבה שלא.

בקשר לשריון, אני מניח שהייתי צריך לנסח את עצמי טוב יותר. בוא נניח ששריון שרשראות זה השריון היקר ביותר האפשרי. שריונות שעולים פחות מאושרים, שריונות שעולים יותר - לא מאושרים, או שאתה יכול "לרכוש" אותם כחלק מהתקציב ההתחלתי.

מרתוס
אחלה.

החליפאי מאושר, יחד עם התוסף לזריזות. בקשר לרעיון שהחפצים הקסומים הם יכולות פנימיות של פין...
אשמח לקישור למקום שבו זה מוצג, או לפחות לעמוד.

ליאור
סבבה, רק שאני צריך גישה כדי להיכנס לרקע...

במקרה הזה יש שני אפשרויות. האפשרות הראשונה היא שתיקח רמך לבחירתך עד לדירוג אתגר של 1/4 במחיר של 500 מ"ז, ונעניק לו את היכולת לחזור לחיים (יש לי רעיון לתירוץ פלאפי בשביל זה).
האפשרות השנייה היא שתמצא כישרון או חפץ קסום שמעניק לך את היכולת לעשות את זה. מחיפוש קצר באינטרנט לא הצלחתי למצוא...
 
ארקדיוס
מוזר, אני אנסה שנייה לתת קישור חדש ולראות אם זה מסתדר
https://docs.google.com/document/d/15IJzGuegZN6DQtl0NQLK6DL2KlJn4SUPdTBlR9UiHhc/edit?usp=sharing

בקשר לרמך- אז כרגע ברשותך אני אשאיר את היכולת בלי שיהיה לי רמח, אולי בדרגה גבווה יותר אני אחפש פתרון, אבל כרגע אני מעדיף לנצל את הכסף של הדמות לחפצ"ק שיותר מתאים לאופי שלה, בסופו של דבר היכולת רכיבה היא חמודה והכל, אבל אני מרגיש שהיא לא העיקר בדמות
 
ליאור
אחלה, מה שאתה בוחר. כמה שאלות:
1.אני מבין שהמטרה של ברנרד היא ללכוד את קנוט, אבל כרגע מבחינתי הוא מסתובב חסר מטרה בארץ במטרה איכשהו לתפוס את קנוט. קרי, המשימה האחרונה שהוא קיבל קצת לא ברורה לי, אשמח לפירוט.
2.טוב, אני קצת לא מבין את הניכור של עמו של ברנרד ממנו. לוחם במשמר המלכותי לא בדיוק בא במגע עם האצילים החשובים והמנופחים שבבירה, על אחת כמה וכמה לא לומד את מנהגיהם. והיות וברוב העולמות האורקים מייצגים עם אגרסיבי ואוהב קרבות, אשמח לדעת כיצד הם התנכרו לגיבור מלחמה.

מרתוס
כנראה לא הבנתי נכון, אבל מאושר פלאפית.

השהם
בטח. כמו שכתוב למטה, ביום ראשון בבוקר אכריז על הדמויות.

the traveler
כן, עכשיו עובד. כמה שאלות:
1.הרקע מפורט היטב בקשר לעבר של אלאריאל, אבל קצת פחות בקשר להווה. כיצד אלאריאל הסתדרה מאז הנפילה? ואיך מתבטאים הקשרים שלה עם המלאכים האחרים מאז?
2.אני מעריך שהעובדה שלאלאריאל היו בעבר כוחות גדולים, וכעת אין לה, הם מפלה גדולה עבורה. כיצד הם השפיעו על האופי שלה?

אלישע,גרגויל,דרגוניין
אני חושב שלא הבנתם אותי נכון. כרגע צריך להגיש רק דפד פלאפי - אלו שיתקבלו כבר יצטרכו גם לבנות את המכאני.
היות וההרשמה הזו מתארכת כבר הרבה זמן, אני אבחר דמויות ביום ראשון בבוקר, ועד אז כל מי שרוצה לשלוח דמויות מוזמן.
 
ארקדיוס
1. אין לו משימה שהוא קיבל מהמלך או משהו, הוא סוג של עושה את זה אמצעית כרגע, עקרונית השארתי את הדרך בה הוא מחפש אותו קצת פתוחה כי אני לא סגור איפה המשחק מתחיל וכו' אז לא בדיוק הצלחתי לגעת בנושא הזה, אז משהו בסגנון של "הוא שמע שמועה שהוא נמצא פה" או "הוא שמע שהרבה ברונים שתומכים בקנוט נמצאים בX" הם כנראה הסיבה שהוא יהיה איפה שהמשחק מתחיל, אין פה כוונה של דמות שמסתובבת ומקווה שהיא תיתקל ב"קנוט פראי בדשא" כמו מאמן פוקימונים שמקווה לתפוס משהו, אני כן הייתי רוצה שיהיה לו קצה חוט לעקוב אחריו.

2.א' אני כן חושב שאביר במשמר המלך מקורב לחצר המלוכה ולמנהגים שלה, אני לא חושב שאתה יכול לחיות 24/7 צמוד לחברה הגבווה מבלי שידבק לך משהו, כאילו נשמע לי מאוד קשה לחיות בעיר מתורבתת ומתקדמת ועדיין להתנהג כמו ברברי, עצם זה שהוא היה אמור להגן על היורש מאויבים מבית ומבחוץ כן דרש ממנו לדעת איך להתנהג ולנסות לקרוא את האנשים, וגם אם כל זה לא, אני חושב שאחרי שאתה חי כמה שנים במקום מסויים אחרי שיחסיית עזבת את הבית בגיל צעיר, המנהגים של המקום החדש תופסים, כאילו מספיק לחשוב על זה שכנראה בעיר יש איזה מערכת ביוב שאין בשבטים כדי לראות התנהגות שונה של מישהו שירגיש לא שייך יותר, או זה שלצורך הדוגמה סכסכוים יפתרו באלימות בשבט בעוד שבערים זה יהיה בפני המלך/שופט.

ב' ניסתי להפוך את האורקים פה לפחות הגישה הטיפסוית שלהם- הם שבטים פחות מתקמדים מבני האנוש בממלכה, והם כן יותר ברוטלים ופחות אינטגלנטים כנראה, אבל אני לא חושב שהם בהכרח צריכים להיות הגזע הזה שישר הולך לתקוף ומשתגע כמו שהם מוצגים בשר הטבעות או משהו בסגנון, הם חקלאים/ציידים שחיים בחברה שבטית, אבל זה לא שהם עכשיו יוצאים לפשיטות על כפרים של אנשים כדי להתקיים או נלחמים בשביל הכיף.
תוסיף לזה שברנרד לא בדיוק מרגיש גיבור מלחמה, הוא די סבל ממנה והוא סובל כנראה מאיזו טראומה, הוא חריג בנוף כזה והוא מרגיש חריג, גם אם לא באו ואמרו לו "שהוא לא מתאים" הוא מרגיש לא מתאים או לפחות חושב שהוא לא מתאים, ולכן מרגיש תחושת ניכור, לא מן הנמנע שהוא מחפש תירוצים לא לטפל בעצמו ובגלל זה בוחר לעזוב את השבט שלו בגישה שהוא פשוט לא שייך לשם. העיקר פה זה התחושה שהוא מרגיש, ואחרי 12 שנים שבהם הוא בילה בעיקר בחברת בני אדם הוא כבר לא מרגיש "אורק" באותה צורה.
 
אוקי. יש לי פיץ' לדמות, אשמח אם תאשר.

לותלויס גר בחורף עד, ושם הוא קיבל בטעות מכתב מהמלכה שזימנה אותו, הוא הגיע ולא ראה את המלכה, אלא רק קיבל 1,000 מ"ז [שהיו שייכים למישהו אחר] והמלכה שילחה אותו להסתובב בעולם כדי להביא לה מתנות נחמדות מידידתה. {אני רוצה להבהיר שהייתה אי הבנה בשליחת המכתב ולכן לותלויס לא מחויב למלכה בשום אופן}

זה בשיא הקיצור, ואם תאשר אני אשלח לך רקע מלא וכו'
 
חזרה
Top