• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] נעימת הקתרוס - עץ הרשמה (0/4-6)

פיטצ'
מינוטאורים!
קראנצ'ית הגרסא שבau יש אלמנטים שקשורים לים נשמע שכאן זה פחות קשור.
קונצפט על קצה המזלג
חשבתי על מינוטאור חלש פיזית וגם פחדן/עדין כך שהיה מנודה חברתית.
הוא חקר בחורבות, ולמד להיות אשף, ואולי קרה שם אירוע מכושף שהפך אותו לכושף או לוורלוק
 
ידס
שמח לראות שאתה עדיין רוצה להשתתף, אחלה של רקע!
כמה שאלות:
1.אני משום מה לא מצליח למצוא את קוביית הרמאות. מה השם שלה באנגלית?
2.אחד מהדברים שפחות הצלחתי לקבל מהרקע זה האופי של קיסמט. הדמיון הפרוע שלי מתאר לי מין גדילן אחרי מבחן התאומים, אבל אשמח לדעת באופן כללי על האופי שלו.
3.נשמע שקיסמט קצת בודד בעולם. מה בדיוק גורם לו לרצות להיאבק נגד המהלכים, מלבד שנאתם כלפי פרחחי הרחוב? זה משהו גדול יותר מסתם יריבות? ואיך זה משפיע על ההתנהלות שלו?
בנוסף, לא כל כך הבנתי איך המאבק של קיסמט כנגד מהלכי המזל פועל. נשמע לי קצת מוזר שהוא נאבק במהלכים מרחוק, כשתחום ההשפעה העיקרי שלהם הוא המקום ממנו הוא ברח.

זאב בודד
אחלה. אני לא רוצה סתם לשים לך תאריך יעד. אני יכול להגיד לך שכל עוד יש אנשים מעוניינים אני לא אסגור את ההרשמה. כרגע להבנתי אתה,יאיר וליאור מעוניינים, ואולי גם אלישע.

יאיר
אני עכשיו שולח לך קישורים למספר עצי הרשמה של מו"ד 5, ממליץ לך לקחת השראה מהדמויות שהתקבלו בעיקר, הכי בטוח. כמובן שחלק מהדמויות הארוכות שהוגשו עשויות להרתיע, אבל מבחינתי גם חצי עמוד בדוקס זה בסדר. אתה מוזמן להגיש בספוילר או בהודעה פרטית.

דרגוניין
אם אתה מתבסס על המינוטאורים שהצגתי בעולם לדוגמא אני ממליץ יותר על המינוטאורים של רבניקה, למרות שיותר מאשמח לבנות גרסת הומברו יחד איתך, אחרת, אתה מוזמן גם לחושב על עם של מינוטאורים שחיים על ספינות או משהו כזה.
הסיפור נשמע קלאסי ויפה, איזה שילוב מקצועות אתה מתכנן לקחת?

אגב, אני רואה שהרבה משתמשים בעולם ההשראה שנתתי. תרצו שארחיב עליו? היה לי כמה רעיונות למדינות בסגנון אסיה ולאינדיאנים...
 
ארקאדיוס-
1. הקראקן שינה את תאזוס לצרכיו. רוב השינוים זה הכוחות שלו או שינוים פיזים שהוא יכול להסתיר(עד שהוא משתמש בכוחות שלו, ואז הם חושפים את עצמם). אבל בין היתר אחד השינוים זה חיים ארוכים יותר. לעומת זאת, תאזוס לא בהכרח מודע לכמות הזמן שחלפה, שכן במעמקים אין דרך לדעת כמה שנים עברו. הוא יודע שהוא היה שם הרבה זמן, אבל לא יודע בדיוק כמה.
2. זה גם היה הרעיון שלי וזו הסיבה העיקרית שיש לקראקן שלוש משאלות. המשאלה הראשונה והשנייה יכולים להיות משהו שתאזוס היה מוכרח לעשות שיישלב אותו בתחילת ההרפתקה. בין אם זה הצטרפות לארגון סוחרים, השתלבות באיזו גילדה או אפילו להיות בקשר עם שאר שחקני ההרפתקה. זה בעיקר תלוי איפה ההרפתקה מתחילה אבל מהבחינה הזו אני זורם עם מה שתחליט.
3. תאזוס, כמלך, היה חובב היסטוריה. הוא האמין שבעזרת למידה מההיסטוריה הוא יוכל למנוע מטרגדיות להגיע לעם שלו(לא שזה עזר בסוף), אבל למרות השהייה במעמקים האהבה שלו לזה נשארה. מכיוון שהוא היה תקוע המון שנים במעמקים הוא לא יודע הרבה ממה שקרה ומעניין אותו לחקור על ההיסטוריה. חוץ מזה יש לו עוד מטרות מינוריות, כמו למשל להקים קבר למשפחה שלו בחלקה באטלנטיס(דבר שלא אופשר בגלל הנסיבות), לגלות אם עדיין יש לו משפחה חיה(כי היו לו דודנים ואחיינים רחוקים שאפשרי ששרדו את המהפכה), בכללי המטרות שלו נורא קשורות ללחקור את העבר שהוא איבד עם השנים ולנסות לעשות מה שהוא יכול בשביל לכפר על הכישלון השלטוני שלו. בקשר לשאיפה הראשית שלו(לנקום בדובליני הים של אטלנטיס), אני לא מצפה שהוא ישלים אותה במהלך ההרפתקה. העניין בהרפתקה(בשבילו) יהיה להשלים את המשאלות של הקראקן.
4. החרב שלו היא חרב משפחתית שעברה במשפחת המלוכה של מטרידס במשך שנים רבות והיא מכונה חרב הימים. חלק מחובות המלך היא להוביל את חייליו לקרב בניצחון ולכן תאזוס התאמן בחרב מאז היותו ילד קטן. במלחמה עצמה היא הביאה אותו לניצחונות רבים והכוח הקדוש שטמון בה תמיד עורר מורל רב בקרב חיילי אטלנטיס. אבל ביום הבגידה, הזעם והשנאה שבקעו מתאזוס שינו משהו בחרב והיא נעשתה אפלה ומושחתת. אף אחד לא יודע איך היא נעלמה מהכספת והגיע לתאזוס במעמקים, אבל תאזוס מניח שזו סוג של מתנה מהקראקן. החרב במקור הייתה בעל קת זהב מעוטר חריטות שמזכירות דגים והלהב עצמו היה כחול כמי הים. אך כעת הגוון הכחול נעשה סגול, חלודה מקיפה את מרבית הלהב והקת השחירה לחלוטין, הדגים שם נראים חסרי חיים ומתים.
לא אפשרי להגיד שהחיים של תאזוס במעמקים הם טובים, הוא הרי תקוע שם עד שהקראקן יסיים את המשאלות שלו ובמקום יש מפלצות משונות שלא עולות על פני השטח. אבל במקרה הזה, תאזוס בחר לקחת את הקללה כברכה. ביום המהפכה יכולות הלחימה שלו לא הספיקו בשביל להציל את כל אשר הוא אהב, אז הוא יימצא את המפלצות השונות, הוא ייחסל אותם והוא יתחזק. עד שהוא לא יהיה שני לאף אחד בים. החיים של תאזוס במעמקים זה מרדף אחר מפלצות, לחסל אותם ולאכול את מה שנשאר. אם המפלצות היו יכולות לדבר הן היו מכנות אותו אימת המעמקים. אך זה כינוי שעוד עלול להגיע גם ליבשה.
5. סבבה, אני מקבל אמפיביה מהמקצוע תכלס אז אני לא אצטרך את זה, אבל מעריך את ההצעה.
 
ארקדיוס
1. Charlatan's die, חפצק פשוט מהמגדיר של זנת'אק. בינתיים עברתי על חפצקים אחרים - כעיקרון אני מתכנן לקחת עוד כמה משם (גלימת סגנונות רבים, מגפיים ללא עקבות, אולי חץ בלתי שביר או שניים). ב500 הנותרים אני כנראה אשתמש בשביל לקנות קסדת טלפתיה, אבל עוד לא בטוח.
2 - אני לא ממש זוכר את גדילן אחרי מגדל התאומים, אז אולי אני בעצם מתאר אותו כרגע :).
כעיקרון קיסמט הוא איפשהו בין ניהיליסט לאופטימיסט - הוא לא מאמין במשמעות נעלה או בגורל, רק ביד המקרה. מצד שני, הוא מאמין שכל אדם יכול ללכת ולשחק חכם עם הקלפים שיד המקרה מביאה לו - אחרי הכל, יד המקרה זימנה לו את ההימור מול המהלך, אבל הוא זה שגנב את הקוביות.
הוא מאוד גמיש וקליל, צועד לאן שרגליו לוקחות אותו. החיים בנדודים הקנו לו מעין פילוסופיית חיים מאוד פרימיטיבית, שבנויה על להראות לאנשים את הכוח שלהם לשנות את גורלם. הוא מאוד אמפתי כלפי אנשים מהרקע שממנו הוא בא, והוא חש טינה עזה לאנשים שטוענים לעצמם זכויות שלא מגיעות להם בזכות.
3. המאבק נגד המהלכים לא היה החלטה של רגע. בהתחלה הוא סתם נמלט, התחמק, וניסה לחיות בנוחות עם הקסם החדש של. עם הזמן, הוא ראה את הרוע שבפילוסופיה של המהלכים, את התוצאה הלוגית הישירה של המחשבה שגורלו של אדם לא נתון בידיו. הוא נחוש בדעתו לשנות את התפיסה הזו. כמובן, ייתכן שזו פשוט הצדקה לאינסטינקט הנקם וההישרדות שבוער בו מאז ילדותו, כשהוא ראה מהלכים בועטים בקבצנים עד אובדן ההכרה.
מבחינת ההתנהלות שלו ביום יום, זה פחות מאבק אקטיבי - כלומר, אם הוא יראה קבוצה שלהם שעושה משהו, הוא יפעל בכוונה נגדם. באופן כללי, הוא פשוט חי, מסתובב, מראה נוכחות, ומזכיר למהלכי המזלות שהדוקטורינה שלהם שגויה, שכל הטקסים והפילוסופיות שלהם הם סתם שקר שהם מספרים לעצמם כדי להתעמר בחלשים. הוא משתמש באגדה שנרקמה סביבו, ובדרך כלל ממשיך לטוות אותה בעצמו, בתור נשק נגד הפילוסופיה של המהלכים.
ולבסוף, עצם העובדה שמבחינה טכנית הוא נחשב למהלך נעלה, גם אם הוא בגד בכל העקרונות של הכת, הופכת אותו למקל די גדול בגלגלים שלהם. הם לא יכולים לקיים הרבה מהטקסים שלהם בלעדיו, הישיבות שלהם לא מושלמות, וכו' וכו'.

עקרונית, חשבתי שעם השנים תחום ההשפעה שלהם התרחב - הם נדדו בין ארצות, הקימו עוד כנסיות, וכו'. כמובן, הרבה מחייו הוא כן הסתובב בארצות האש והקרח, ורק בשנתיים האחרונות הוא באמת עזב אותן. בין כה וכה, כמו שכתבתי למעלה - עצם הקיום והנוכחות שלו הם מאבק. העובדה שהוא ממשיך לחמוק מידיהם ולעשות כרצונו היא בושה גדולה לכת, שלא לדבר על זה שאם הוא יודע שהם במקום מסוים הוא כנראה יפעל בפומבי כדי להשפיל אותם ולבזות אותם.

שתי הערות.
1. חשבתי שיכול להיות מעניין אם מי שמוביל את המצוד אחריו הוא אותו כוהן נעלה שהוא ביזה, מנושל מדרגתו והורד למהשהיה קודם - קצין צבאי שאפתן. הוא מפקד על קבוצות של שכירי חרב ומגםי שמנסים ללכוד את קיסמט, בכל מחיר (קצת כמו אדמירל צאו באווטאר, אבל עם תאוות הנקם של זוקו)
2. אני לא מת על השם "מהלך נעלה", אז אני אחשוב על שם שיותר מתאים למונחים כמו "קאדר" ו"קיסמט" (כלומר, משהו בטורקית).
 
קונספט
אני עוד עובד על זה, אבל כרגע הכיוון הוא דמות שבעברה הייתה חברה בגילדת מתנקשים, היא סירבה לעשות איזה פעולה שמבחינתה הייתה חצייה של קו אדום, והתוצאה היא שהחבר כי טוב של הדמות נשלח להרוג אותה, וכמעט הצליח (השאיר אותה למות)

הדמות התגלגה (אני עוד חושב על איך בדיוק) למנזר והפכה להיות נזיר מסגנון הצל, בעצם הופך למעין היפוך של מה שהוא היה בתור מתנקש.

בסופו של דבר הדמות בוחרת לעזוב את המנזר כדי לעצור את הגילדה ממנה היא הגיעה בעבר, והופך למעין "צייד מתנקשים" כזה.
(שוב, זה קונספט, אני ארחיב על זה קצת יותר, רק רוצה לראות שזה עובד)

מבחנית מכאניקה וזה, אני רואה אותו כרגע בתרו שיפטר צייד-פראי, רק רוצה לבדוק מולך האם הגזע הזה כבר קיים בעולם שלך או שיש לי קצת חופש אומנותי בסיפור (כנראה קללה שהוא נולד איתה או משהו בסגנון).

הוא יהיה סייר3 (כנראה gloom-stalker)/נזיר6 (צללים)
מבחינת בקשות מיוחדות, הייתי שמח להשתמש בUA של יכולות אלטרנטביות בשביל הסייר. אם אתה לא מכיר אשמח לשלוח לך קישור לשם.

השאלה שלי מבחינת פלאפ היא כמה אפשר לעבוד עם הקיום של הגילדה, כאילו בהנחה והמטרה האישית של הדמות היא לעצור את הגילדה, האם היא תהיה חלק משמועתי בעלילה, או לחפש משהו קצת יותר קטן?
 
אוקיי, אז חשבתי על רעיון, אשמח לשמוע מה אתה אומר כדי שאדע כיצד לפתח עוד את הדמות:
העצים היו דוממים, רוח לא נעה, שקט דממה.
קרדונאלין, מפקד ההגנה הבלתי רשמי של ארצות האש והקרח, ישב בחדרו, מעלעל בדיווחים האחרונים של סוכניו בקרב חורף עד. בהחלט ייתכן כי כדאי יהיה לבגוד בהם בקרוב. לפתע, הוא מרגיש כי יש עוד מישהו בחדר.
כן ידידי, הוא אומר, אתה מוזמן להראות את עצמך. מבין הצללים ניתק אחד הסוכנים המעולים שלו - גטר. איש לא ידע מאיפה הוא הגיע, אך הוא הביא דיווחים שאין כמותם, שהביאו פעמים רבות לניצחונם של ארצות האש והקרח במאבקים שקטים.
"מה הבאת לי הפעם?", שואל קרדונאלין.
גטר מחייך. "צר לי אדוני, אך הפעם אני מביא מתנה לא כל כך טובה".
"מה כבר תוכל להביא לי", שואל קרדונאלין, "הרי אנחנו בידידות עם כל שכנינו."
גטר מחייך שוב. "את חורבנך". ומיד שולח במהירות לא אנושית את כף ידו, מכה במפקד ההגנה בידו ומהמם אותו. הוא מוציא מגילת קלף מתחת לכנף גלימתו, מקריא חרישית את תוכנה, ומשכיח את האירוע מזכרונו של שר ההגנה. ולבסוף, הוא משנה את הנתונים בדוחות - ונעלם...


דאר דה אוניין הוא בן אנוש, בנו הלא רשמי של אחותו של המלך. מאז ילדותו הוא זכה בחינוך מעולה במנזר, יחד עם שהותו ברחובות בירת חורף-עד, מה שהפך אותו לפוטנציאל משמעותי עבור המלך. מאז הוא משמש כיד ימינו בארצות השכנות, מסתנן, משבש ומרגל, ככל בקשותיו של המלך. הוא אמנם מרוצה משירותו אצל המלך, אך יחד עם זאת, הוא מתחיל לפתח בקרבו חלום, שבו הוא זה שיושב על כס הארגמן ונותן פקודות, ולא דודו...
מבחינה מכנית חשבתי על נזיר צל 6, נוכל 3 arcane trickster
 
בכל מקרה אני הולך לבנות מכשף הקסבליד ואולי לשלב בו ברמה זו או אחרת פאלדין.
בכל מקרה אני מבקש אישור להשץמש בגרסה המתוקנת של הפונדק למכשף הלהב:
https://www.pundak.co.il/dungeons-dragons/articles/848-warlock-sword-pact
הרעיון הוא של בחור לא... בדיוק סמפטי, אנחנו מדברים על מישהו שלא יהסס לעשות שימוש בכוח כדי לפתור את רוב הבעיות שלו ולעתים אף שימוש בכוח קטלני, יש לו סיבה מאחורי זה.
בכל מקרה מדובר באדם מאוד נקמני ויתכן שאני אצטרך לנסח כמה משבועות הפלדין מחדש אם אבחר לקחת פלאדין בבילד, זה בסדר מבחינתך?
 
@tkhag1
אני רק רוצה לציין, שההומברוו המגניב של נרוביאן נכתב במפורש בשביל לאפשר למכשפים שאינם הקסבליידים להיות מברית הלהב. אני לא חושב שזה "לא" חזק וברור, אבל הקסבליידים גם ככה נחשבים לתת מקצוע מאוד חזק - גם מבחינת בחירת הלחשים הקרביים, גם מבחינת יכולות המקצוע, וכו'.

הוספת תוסף נזק שעולה עם הדרגות, ביחד עם הלחשים הנוספים, לדמות שנחשבת לעוצמתית מאוד גם ככה, נשמע כאילו הוא טיפה מוציא את השינויים שנעשו מהקונטקסט המקורי שלהם.

שבת שלום.
 
באופן אירוני מכשף הקסבלייד לא מתוקן יהיה חלש יותר ממכשף רגיל מתוקן, היכולת של המתוקן מאפשר להוסיף את תוסף הבקיאות לנזק של הנשק בעוד אצל ההקסבלייד היכולת הזו פועלת רק על מתרות שקיללת עם קללת ההקסבלייד שלך, למעשה הוא לקח את היכולת של ההקסבלייד ושיפר אותה עבור מכשף רגיל.
היתרון של ההקסבלייד המתוקן נשמר על ידי שימוש בכריזמה במקום בתכונה אחרת, זה למעשה היתרון היחיד שלו על פני מכשף ברית להב מתוקן.
אגב נרוביאן הוסיף גם התאמות למכשף ברית הקסבלייד ולמעשה נתן להם "פיצוי" על הלחשים שנלקחו מהם, אם הוא היה חושב שזה צירוף מסוכן מדי אני מניח שהוא היה מזהיר לא לשלב אותם.
 
אני כרגע בודק את לוח הזמנים שלי בזמן הקרוב ואולי אגיש דמות. אל תחכו לי או משהו, אבל כן רציתי לקשר לדיון על ההקסבלייד בין [mention]tkhag1[/mention] ו-[mention]yds[/mention], כאשר עלה הנושא בדיון בפורום לפני זמן מה:

https://www.pundak.co.il/forums/viewtopic.php?p=735060#p735060

התיקון גם עלה כתגובה לכך שצוין שזה שילוב חזק מידי... על ידיך...
 
[mention]העוג הברברי[/mention]
אני ציינתי שאתה הופך את זה לשבור כאשר אתה משלב את היכולת של הוספת הבקיאות פעמיים פעם אחת עקב נשק הברית המתוקן ופעם אחת עקב קללת הקסבליד, הוא תיקן ואמר:
the Nerubian אמר/ה:
לכן אם אתה משתמש בתיקון שלי, אני מציע פשוט לבטל את התוסף של Hexblade's Curse לנזק.
אני התכוונתי לשחק עם התיקון הזה
 
עוד לור יהיה נחמד
אז נראה לי שאלך על זה של ראבניקה.
https://mfov.magehandpress.com/2016/04/hedge-wizard.html https://mfov.magehandpress.com/2019/10/jinx.html
שני אלה אם תאשר?
המזל הרע נראה לי מגניב ומתאים, או שבנסיון לצבור כוח אלטנרטיבי ילמד קסם בצורה עצמאית, אולי שילוב בין שניהם.
אם לא, יכול לעבוד עם הקמצועות ה"רגילים"
 
רקע:
אנדרו פוקס נולד בעיירה "אגם כסוף", שנמצאת ליד אגם בהרים של נסיכות השבורה. כל חייו הוא חי בעיירה השבורה והמחולקת הזאת עד שיום אחד נמאס לו מהדיג המשמים והחיים המדכאים וחסרי התקווה, והוא יצא מהעיירה באישון לילה. סתם כי זה נראה לו אפי. מאז ומתמיד אנדרו רדף הרפתקאות. בגיל שמונה הוא לקח צלצל וניסה להרוג איל סמוך לכפר. בגלל שאף אחד לא לימד אותו מה עושים הוא נכשל, אבל הצליח אחר כך לצוד ארנב שישן ליד המאורה שלו. הוא הביא אותו לכפר, ואת ארוחת הערב החגיגית שנעשתה בעקבות זה ראו למרחוק. חבל רק שאנדרו לא הורשה להשתתף בה.

בגיל שתים עשרה הוא התחיל ללמוד איך משתמשים בגוף כנשק, אבל זה לא ממש עניין אותו, אחרי הכל. אז הוא למד לשלב נשק בתוך שיטת הלחימה שלמד. בהתחלה זה היה סתם מקל. הוא התחיל לחבוט באוויר, מזיז את ידיו בכשרון. ואז הוא לקח מקל ארוך יותר ולמד להשתמש גם בו. ולאט לאט, כשהשנים עברו, הוא נהיה יותר ויותר מיומן, ויותר ויותר חזק. כשהוא הגיע לגיל שמונה עשרה, ביום שקיבל עצמאות, הוא יצא לנדוד בעולם, ברשותו רק סכין צייד פשוטה וחנית עם ראש אבן. הוא הגיע לעיר הבירה של הנסיכות, והצטרף לכנופיה מקומית חזקה ששמחה על הגיוס החדש והמוכשר. המשימה הראשונה שלו הייתה להתנקש באחד האנשים החשובים בעיר. הוא מן הסתם לא רצה לעשות אותה, אז במקום לבקש יפה הוא ברח. הוא קיבל נשק מהכנופיה, וגם שריון. אז הוא ברח איתם רחוק, לעיירה אחרת ושמה ניאן, על שם שושלת השליטים בעיירה.

אנדרו, בגיל 21, הנהיג מרד נגד השלטון האכזרי, שגבה תשעים אחוז מהתוצרת לעצמו. בשר, גידולים חקלאיים, זהב וכו'. המרד נכשל, כי רק אנדרו ועוד שני אנשים השתתפו בו, ואנדרו נאלץ לברוח כדי שלא יוציאו אותו להורג. במהלך שיטוטיו הוא נתקל במקדש לאל הקסם, וחנה שם ללילה. בבוקר למחרת הוא התעורר תקול צעקות, וגילה שחיילים של הנסיך הורסים את המקדש והורגים את המאמינים. אלרי הטבח החיילים הלכו משם, ואנדרו ניגש לחקור את ההריסות. בהריסות הוא מצא שני דברים. אחד, אקדח קשת יפהפה ומעוטר שהיה שייך לאחד השומרים של המקדש שנהרגו, וחרב מעוצבת שבוהקת באור קלוש. הוא לקח את שני הדברים, משאיר את חרבו הקודמת מאחור, והלך משם.

בגיל 23 הוא השתקע בעיר והפך לסוחר. טוב, סוג של. הוא הציע את שירותיו להובלה של חפצים וסחורות דרך מקומות מסוכנים, כי ידע שיוכל להתמודד עם הסכנות. הוא הרוויח די הרבה כסף, עד שאחד מאויביו הגיע לעיר. אנדרו נאלץ לברוח, מצליח לחקת עמו רק כמות קטנה מכספו, כ500 מטבעות זהב. ועכשיו? הוא משוטט ברחבי הנסיכות השבורה, מחפש הרפתקאות.

מכאניקה
אנדרו פוקס:
גזע: אלף
מקצוע: לוחם
חפצ"ק: חרב פלוס 1
 
מצטער על העיכוב, אירוע משפחתי

עמית
סבבה. יש לי קצת בעיה עם היחס של תאזוס לדובלינים, היות והדובלינים מוגדרים כגזע טוב לב ורצוי במרבית הארצות. איך תאזוס יתנהג בסיטואציות בהן החבורה נניח תיאלץ לסמוך על עזרתם של הדובלינים, או אפילו דובליני ים?

ידס
תיארת את גדילן:) אולי קצת שונה
הכול סבבה, ההערות התקבלו, אני משער שאני כן אכניס אותם.

ליאור
חופש אומנותי מלא, אני זורם גם על גילדת הגנבים וגם על בן הפרא.
כמו שציינתי, אני אוהב לשלב את הרקעים של הדמויות בסיפור, ואני משתדל שלא להשאיר אף דמות ריקה מהבחינה הזו. לא אכניס בכוח, כמובן, אבל אשתדל לשלב אותם בעדינות מספיק, אף על פי שיש סיכוי טוב שהגילדה תמלא איזה sidequest, משמעותית אבל עדיין משנית.

גרגויל
רקע מצוין! כמה שאלות:
1.באופן כללי יותר, קשה לי לדמיין כפרים קטנים ששורדים את ההתקפות החוזרות והנשנות של השודדים, בטח ובטח ובסביבה מדברית קשה כמו זו. אני די בטוח שציינתי שישנם עוד מספר ערים מלבד עיר הבירה, ערים שמושלים בהם שליטים מטעמו של הסולטן ושההגנה האזרחית בהם חלשה הרבה יותר. אולי תרצה לשנות את קאזאראת' למישהו שגר בפאתי אחת מהערים הקטנות?
2.קאזארת' נשמע לי קצת כמו מישהו שדבק בנטיות ההרואיות שלו ושהטיף לכפריים ולשאר על מנת שיצטרפו לקבוצה שלו. אני אוהב מאוד את הקטע שיש לו מעין קבוצת מרד קטנה משלו (אני מניח שהיא לא גדולה משמעותית, אבל זה משהו שאפשר לפתח תוך כדי משחק), אבל קצת מוזר לי הקטע שהוא צירף עריקים ושודדים לקבוצה שלו, אנשים שבדרך כלל יצטרפו עבור הכסף ותו לו. כיצד קאזארת' כן שכנע אותם להצטרף אליו? ואיך הוא מרגיש לגבי האנשים הללו, שיצטרפו מתוך תאוות הבצע ולא מתוך אידיאולוגיה, לעומת אלו שכן הצטרפו במטרה לעצור את השלטון המושחת?
3.מהן המטרות הנוכחיות של קאזאראת'? הבנתי שהוא מחפש תגבורת עבור ה"צבא" שלו, אבל איזה צורת תגבורת?

דיוגנס
הטיזר ממש מצוין, ואני מחבב מאוד את הרעיון. מוזמן להמשיך לפתח אותו.

אלישע
כמובן שהשאיפה היא להגיע לדרגה 20, אבל זה קצת פחות ריאלי בעקבות מגבלות הפורום. אני מעריך שאני אחלק את המשחק למספר חלקים, כל אחד בן דרגה או שתיים, כך שבמידה ותחליט תוכל לפרוש בסוף החלק.
לצערי ברית הלהב המתוקנת לא מאושרת, היא בהחלט חזקה מדי כשמשלבים אותה עם להב הכשף. מה שכן, לא אסרב לשינוי רשימת הלחשים המוצגת שם, במידה ותרצה לתגבר את התקפות הנשק שלך בלחשים ייחודיים.

מוסר זה לא אחד השיקולים שלי בבחירת הדמות :)
אני באופן אישי פחות מחבב את שבועת הפלדין, ומעדיף שלא להכניס אותה למשחק פלאפית. אם זה כן תופס חלק משמעותי בדמות שלך, יש לך אור ירוק.

דרגוניאן
שני תתי המקצוע האלה נראים לי קצת חזקים מדי ביחס לשאר תתי המקצוע של האשף, אם תרצה אני יכול לנסות להחליש אותם במעט, אבל לשמור על הרעיון המקורי.
במקרה כזה, אשמח אם תשלח לי מה לדעתך החלק המרכזי בארכיטייפ, כדי שאדע על מה לשמור.

זאב בודד
שמח שבסוף מצאת זמן להגיש! הרקע סבבה, אני כרגע אחכה לרקע המלא.
הרעיון שלי להרפתקה הוא שבמקום שהדמויות יתחילו ישר מהקבוצה המסתורית שהם יצטרפו אליה או משהו דומה, נתחיל את ההרפתקה מנקודת האפס ממש, ועל כן אין באמת רקע להרפתקה, אלא שההרפתקה מתחילה בנקודת הזמן שאתה קובע. (אם תרצה ספוילר, אני כרגע מעריך שהדמויות יתחילו בפונדק, כיאה וכראוי).

עריכה
אני אוסיף את המקומות החדשים כנראה מחר בבוקר, מי שהגיש כבר מוזמן להתאים לרקע שלו.
 
ארקאדיוס
1 שינוי די מינורי, אין באמת הרבה הבדל בין פאתי העיר לבין כפר קטן
2 קבוצת המרד של קאזראת' פועלת לטובת כל מי שלא אוהב את הדרך שבה הסולטן מנהל את הממלכה שלו, עריקים מהמשמר יהיו אלו שהתנגדו למפגשים שלהם בגלל פקודה לא צודקת, ולגבי השודדים, הוא יוסף את אלו שבחרו בביזה ובשוד בגלל החוסר שלהם, לא החמדנות שלהם. סביר להניח שלא מעט מהצבא שלו יש מטרות נסתרות, אבל כרגע לא מאוד אכפת לו, הוא רוצה להביס את הסולטן
3 המטרה הנוכחית של קאזראת' היא להשיג כוח, בין עם צבאי בעזרת שכנוע של אנשים להצטרף לצד שלו, או עצמי בצורה של חפץ קסום. כל דבר שינער את האבק מהצבא שלו, וישכנע אותם לצאת למלחמה שוב.
 
חזרה
Top