• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 [מו"ד 5] נזיר

לא מצאתי את זה בחיפושים כאן, אבל אני באמת רוצה לדעת מה דעתכם על הנזיר במו"ד 5, הוא לא שבור קצת ?

ריבוי התקפות בדרגות נמוכות, הימום, תנועה מטורפת, הליכה על מים ומשטחים אנכיים... נראה לי ממש עוצמתי לדרגות נמוכות - בינוניות לפחות.
מה אתם חושבים ?
אילו אתגרים מתאימים אני יכול להציב בפני נזיר עם יכולות כאלו ?
 
מקצוע כיף מאוד. אין בו שום דבר שבור. נזיר בדרגה 1 תוקף רק פעם אחת נוספת וגורם 1ק4 נזק בהתקפה הזו. יכולת סערת החבטות משדרגת את המהלך לשתי התקפות (במקום התקפה אחת נוספת, לא בנוסף) והיא עולה נקודות צ'י.
לגבי יכולות התנועה, נזיר הוא המקצוע עם יכולות התנועה הטובות ביותר (ונוכל קרוב אליו מאוד בזכות היכולת לנוע כפעולה נוספת) אבל הוא עדיין מוגבל במסגרת קירות החדר והוא לא מסוגל לעוף. הוא גם לא יכול לעצור את התנועהשלו על משטח מסוכן.
 
הנזיר הוא לא שבור, בגלל שהוא מוגבל לכמות מצומצמת של נק' צ'י- מה שהופך אותו לסוג של אשף, שמוגבל לspell slots שלו וחייב לנוח בין היתקלויות.
גם מבחינת נזק הוא לא חזק במיוחד, תשווה ללוחם או סייר שנלחמים בשני כלי נשק שעושים הרבה יותר נזק עם החרבות שלהם מהאגרופים של הנזיר.
היכולת היחידה שהייתי מחליש היא ההשתגרות של נזיר הצללים.

אבל אם אתה לא השתכנעת, אז הדרך להחליש נזיר בעזרת תנאי קרב הם הרבה אויבים קטנים במקום אחד גדול (שהוא יכול להמם) ואיזור צר ומגביל תנועה כדי להגביל אפשרויות תנועה
 
מוכרח להודות שהופתעתי מהיכולות שלו, נזיר בדרגה 2 רץ בין כל הגובלינים שהצבתי, חיסל אותם די ביעילות, אמנם בזבז צ'י על העניין, אבל בכל זאת... אני חושב שדווקא מול מספר אוייבים חלשים הוא יותר יעיל.
 
וגם צריך לזכור שכדי לשחק נזיר אפקטיבי, הוא צריך שתי תכונות גבוהות מאוד - זריזות וחוכמה, ורצוי שהחוסן שלו גם יהיה טוב. להבדיל מכל מקצוע לוחמני אחר, שמספיק לו למקסם או זריזות או כוח, יחד עם חוסן טוב.
באופן כללי גם לא התרשמתי שנזיר הוא שבור. ריבוי ההתקפות בסה"כ נותן לו הרבה התקפות חלשות בסיבוב, שזה לא בהכרח יתרון גדול. עדיף מיעוט של התקפות חזקות.
 
חזרה
Top