• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] מגפת האלמוות - עץ משחק 5/5 [נסגר]

לורנס
"לא נורא, סוג זה של אבנים הוא מאוד נדיר. היה שווה לבדוק בכל מקרה" לורנס אומר למוכר
"אם ישנו סכום לא מבוטל במכרות, מדוע הם נטושים? זה לא פוגע לכם בעסקים" לורנס שואל את המוכר, מניח שהכעס שראה על פניו נובע ממצבו של המכרה
 
אלאריק
"אגן האלדאנים הוא מקום ביתם של האלדאנים, גזע של דמויי אנוש בדמות סרטן. המשימה שלי לשם לא חשובה, וכלל וכלל לא ענייך, אבל אוכל לספר לך שנשלחתי על ידי הכוהן הגדול של סבראס, אם זה מעודד אותך". אומרת אינט.

לורנס
"המכרות לא ננטשו סתם כך. הגמדים נטשו אותם בשל תפלצים שהגיעו למקום, והתפרצות הר הגעש הייתה הקש ששבר את הגמל". המוכר מצקצק בלשונו בחוסר סבלנות. "סלח לי על החוצפה, אדוני, אבל אתה מתכוון לקנות? יש לי לקוחות אחרים שמעוניינים גם הם במרכולתי".
out
תוכל לגלגל תובנה בשביל להבין את הכעס של המוכר
 
אלאריק
אלאריק פולט אוויר, "או שאת קשת תפיסה או שאת עושה את עצמך, אני לא יודע מה מרגיז אותי יותר." הוא אומר ומביט בה במבט כועס, "אני שואל מה מצפה לי שם, את צריכה ליווי כי מה?" הוא שואל בכעס, "יש שם שודדים? חיות פרא? מלכודות? סופות הוריקן שמידי פעם מתעוררות לחיים? מה הדבר שבגללו את צריכה אבטחה." הוא דורש לדעת
 
לורנס

"סליחה, אבל לא, אני מחפש רק את הסוג הספציפי שציינתי" לורנס אומר למוכר. "תודה על זמנך"

לורנס פונה לחזור לפונדק, לראות אם לחבריו יש מידע נוסף לפני הפגישה עם הנסיך, ובעודו הולך הוא מהרהר בשיחה שלו עם המוכר. הוא בהחלט כעס על משהו, אבל על מה זה היה בדיוק? על נטישת המכרות, העובדה שאין לו את האבן שחיפשתי או שהוא כעס בדיוק כשהזכרתי את השם של דודי?
לורנס מגלגל את השיחה שוב בזכרונו ומנסה לראות על מה הוא כעס

מטא:
אבחנה
16+1=17
 
אלאריק
אינט מביטה באלאריק לרגע, ופניה נעווים בעווית של זעם ועלבון. "מתפלצות הג'ונגל, כמובן. אני מניחה שגם חדל אישיים כמוך מבין בוודאי שהג'ונגל הוא מקום מסוכן".

לורנס
נראה שהמוכר כעס דווקא על הזכרת שם דודו, כאילו מדובר באדם שעשה לו עוול, או לפחות לקוח חצוף במיוחד.
 
אלאריק
אלאריק נושם עמוק, איפשהו הוא חושב להרוס לכוהנת הזו את החיים אחת ולתמיד אבל הוא נרגע ומחייך, "נחתתי בעיר שלכם לפני יום, נראה לך שאני יודע את השמות של הערים והמקומות שלכם בעל פה? או שאת מניחה שכל האנשים בעולם חכמים יותר ממך ולכן הם יודעים דברים שאת חושבת שהם טריוואלים." הוא מסתובב, ונותן לה את שם הפונדק שבו הוא והקבוצה מתגוררים, "תפגשי אותנו שום עוד כמה ימים, ונצא לדרך."
 
אלאריק
"אם כך, אתה יותר אוויל ממה שחשבתי, שאינך יודע לקראת מה אתה בא". היא עוצרת, ומגחכת לרגע. "אבל האמת, אני מרגישה שאני צריכה להתנצל. אני באתי לבקש ממך עזרה, וסבראס יסלח לי על חוסר הסבלנות שלי".

מאווי
מאווי חוזר לאחר שעות אחדות לזירה, ממנה עולה קול שאון רועש. השומרים שבחוץ, רבים יותר מאלה שהיו בבוקר, בעלי בגדים מצועצעים, תפורים מזהב ועור, שנדמה שחושפים יותר ממה שמסתירים.
לאחר זמן קצר, מאווי עובר את התור הארוך, ונכנס לתוך הזירה. מבולבל מעט, הוא עוקב אחר ההמון, ביודעו כי פניהם לזירה עצמה, בעודו מביט בציורים ובעיטורים שעל הקירות, המייצגים את הרגעים הגדולים ביותר בזירה. ביניהם ניתן למצוא קרב של אקנה אפה, הנסיך הסוחר, ברול ענקי, ובקרבות קוסמים מעוררי יראה, שגורמים אפילו למאווי האדיש לבהות בהם בהשתאות.
כאשר מאווי נכנס לזירה עצמה, דרך אחד מהשערים הגדולים, הוא מוצא את עצמו מביט בשלושה לוחמים, גלדיאטורים, הלוחמים נגד "חברו משכבר הימים", טאבאן. נראה שהגלדיאטורים, למרות כול מאמציהם, אינם מסוגלים ולו לגעת בטאבאן, והוא מעלף אחד מהם במכת חנית לבטנו בעוד מאווי מביט. המקומות מלאים עד אפס מקום, ורוכלים עוברים בין המושבים, מוכרים בשר דינואזאור, שיפודים, וכו'. הנסיכים הסוחרים יושבים במושבים גדולים, מעוטרים זהב, יחד עם משרתיהם ומלוויהם. כמובן שלא כול הנסיכים צופים בקרבות, אך ניתן למצוא שם שלושה נסיכים - אקנה אפה, ועוד שני נסיכים שמאווי לא מכיר.
out
תוכל לגלגל היסטוריה בשביל לגלות עוד מעט פרטים על אקנה אפה והנסיכים האחרים.
 
אלאריק
"זו תקופה קשה." עונה לא אלארק, "ידעתי הרבה כאלה, אם את רוצה את הגרוש וחצי שיש לי על זה, הדבר היחידי שאפשר לעשות זה לחייך ולהמשיך הלאה." הוא אומר לה, "אני אדאג לצוות שלך. תדאגי שהכהן הראשי שלך כן יפגוש את החברים שלי הערב."
 
אלאריק
אינט מחייכת חיוך ציני, בתגובה לעצה של אלאריק. "האב הזקן תמיד חיבב אותי. אל תשכח - בעוד ארבעה ימים בשוק הגדול, שעה לאחר זריחת החמה".

אלאריק, אליליין ואונדיר
לאחר כעשרים דקות אלאריק מגיע, בדיוק בזמן. עוד כמה דקות והסבלנות של אליליין הייתה מתנפצת לרסיסים.
 
אלאריק, אליליין ואונדיר
"טוב," אומר אלאריק, "זה לא הלך חלק כמו שרצניו, אבל הצלחתי להשיג אוזן בתוך המקדש." הוא מסביר, "הבעייה שזה עלה לנו, והיא איימה לחשוף אותנו אם לא נעשה את זה." הוא מסביר, "בעוד ארבעה ימים נצטרך ללות את אחת הכוהנות לאגן האלדאנים, היא תשלם לנו על זה את החלק שלה במורה דרך, ותדאג שנוכל לדבר עם הכוהן." הוא מסביר להם את הפשרה.
 
אוונדיר מעביר את הזמן בשיחת חולין, מנצל את נקות המבט הגבוהה שלהם כדי לבחון את העיר.
"ויש לנו סיבה להמתין ארבעה ימים במקום לנסות להיפגש עם הכוהן העליון היום כפי שהוא אמר?"
 
א.א.א.
"היא לא שיתפה פעולה עם הניסיון שלי להוציא ממנה מידע, היא בטח מסתירה משהו אבל זה היה אירוע רגיש מידי מכדי ללחוץ, כמו שאני רואה את זה נוכל פשוט לעשות לה סחיטה הפוכה, בכך שנלווה אותה לשם נוכל לדעת מה הדבר שהיא מסתירה, כי אחרת היא הייתה דואגת שמישהו שהוא לא זר גמור ילווה אותה, ואז יהיה לנו מישהי בתוך הכנסייה. מוקדם מידי להגיד שהכנסייה אשמה בכל הסיפור, אבל אוזן קשבת בתוכה כן תהיה יעילה." מסביר אלאריק. "אז לא, אני לא יודע אם אפשר לבטוח בה, אבל כן, אני יודע שנוכל לגרום לה לעבוד בשבילנו."
 
א.א.א.
"ומה גורם לך לחשוב שאנחנו צריכים אותה כדי להיפגש עם הכהן העליון? אם הוא היה רק מנסה להיפתר מאיתנו לא הייתה לו סיבה לקרוא לנו לפגוש אותו היום."
 
א.א.א.
"היא טענה שהיא שמעה אותנו מדברים, ואחרת היא הייתה דואגת שלא נוכל להיכנס למקדש יותר. אבל כמו שאמרתי, זה יותר מהפגישה הזו, יש לי תחושה שאנחנו נהיה בעיר הזו עוד תקופה, זה עוזר שיש חברים במקמות הנכונים." הוא מסביר
 
מאווי
מאווי לא מצליח להיזכר בכלום על הנסיכים הסוחרים, בעיקר הודות למוצאו הפראי....
out:
אני ממליץ לשאול שאלות כאלה בדיסקורד, ושאת הפורום נשמור לin בעיקר. הוא יכול לנסות להיפגש עם חלק מהגלדיאטורים, שהם בעצם יוכלו לרשום אותו. חשבתי שהוא רוצה לדבר עם אקנה-אפה.
 
מאווי
מאווי פונה לגלדיאטור שנראה מסביר פנים יחסית, ומנסה להירשם דרכו לתחרות.

OUT
אני לא באמת יודע איך נרשמים לתחרות... מצטער שלא תיארתי.
 
חזרה
Top