• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[מו"ד 5] אורלן- אגודת אבירי הפנינה 3/3- הסתיים

השומרים מתחילים לרוץ בעקבותיכם, אבל השומר השלישי עוצר אותם, אומר להם משהו והם מבתובבים ורצים לכיוון השני.

גרגויל:
אתה מגיע לבניין המשמר. חיילים יוצאים ונכנסים במהירות, כמה פקידים רצים פנימה למשמרת בוקר, ובכללי יש שם המון פעילות. איפה אתה מתמקם?

אביעד ודיוגנס
אתם רואים את מגדל המושל מרחוק, ומגיעים אליו תוך דקות ספורות. החלונות סגורים, הלפידים כבויים והכל נראה שומם. מה אתם עושים?
 
סלסניוס מתחבא באחת הסמטאות, נשאר רחוק יחסית מהבניין עצמו (120ft או בערך 40 מטר), הוא זוכר את הדרקון שתקף את המשמר לפני כמה ימים כשהוא מטיל לחש, יוצר קול בינו לבין בניין המשמר. "שלום לכם, בני תמותה עלובים, אתם העזתם לתקוף את הבן שלי, ותשלמו את המחיר" הקול שהוא יוצר נשמע נוהם.
מטיל אשליה פחותה, זה בדיקת תבונה (חקירה) 15 בשביל לגלות שזו אשליה
 
דראו ופבלו
דראו סובב סביב המגדל, ולא מוצא דלת נוספת, או חריץ או דבר דומה.
Meta
אין צורך לגלגל, הוא לא מוצא כי פשוט... אין.

סלסניוס
Meta
2+1=3.
In
החיילים שנמצאים שם וזוכרים את הדרקון האדום, נרתעים לאחור ומביטים לכל הצדדים. כולם שולפים חרבות.
 
וולף
"שומרים טיפשים, אני מבטיחה לכם שהנשק הפתטי שלכם לא יעזור נגדי, אתם לא תוכלו לראות אותי, ואפליו אם תכוונו לכיוונו בעיוורון לא תפגעו בו בכלל, לעומת זאת, אני יכולה לפגוע בכם בלי בעיה" לכמה שניות לא קורה דבר, כשלפתע בניין המשמר מתלקח בפיצוץ להבות כדורי עצום
META
מטיל כדור אש מהשרביט, עושה 31 נזק לאיזור הכללי של הבניין (לכדור יש רדיוס של 20ft)
 
וולף
שים לב- בכלל לא אמרת שיש דלת... בכל מקרה: דראו מתקרב לחלון, מנסה להאזין למה שקורה בבית, ומנסה לבדוק עד כמה יהיה קשה לפרוץ/לשבור אותו. אחרי כן הוא חוזר לפבלו ומספר לו את מה שהוא גילה.
 
פבלו מחכה למידע של דראו, אבל בינתיים הוא משתמש במטה החדש שלו כדי לקבל את היכולת לדבר עם החיות באזור - שואל אותן מה קורה פה ולאן המושל הלך.
meta
מנצל מטען אחד מהמטה כדי להטיל דיבור עם חיות
 
אתה יורה את כדור האש שמתפוצץ על הבניין. השומרים נפוצים לכל עבר, כמה מהם מרימים קשתות מוצלבות ויורים חיצים לשמיים ולכיוון הכללי שהאש הגיעה ממנו. רוב השומרים שהיו ליד הבניין נופלים ארצה, חלקם בוערים וחלקם פשוט חרוכים מהחום.

אביעד- מלבד כמה כלבים שראו אותו עוזב לפני כמה שעות לא נראה שמישהו ראה אותו.

דראו מגלה שהחלון עשוי מזכוכית עבה יחסית, ואין לו ידיות. לשבור אותו זה אפשרי, אבל לא יהיה פשוט.

OUT
מובן שיש דלת, היא בצד של הבניין שפבלו עומד מולו.
ודיוגנס- גלגל להבחנה בבקשה, ד"ק 14, ואם תצליח, גלגל למאגיה.
 
"עכשיו, תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב, בני תומתה עלובים, הראתי לכם שיש לי את הכוח להשמיד את העיר הזו, הבניין הזה אמנם עשוי מאבן, אבל אם הפיצוצים שלי יפגעו במקומות הדליקים יותר בעיר, אני אגרום לנזק הרבה יותר גדול ממה שאתם יכולים לתקן, הנה הדרישה שלי, אני רוצה שכל פיסת ציוד ששיכת למשמר, כל חליפת שריון, כל מגן, כל קליע, חץ, רובה קשת או נשק אחר, שיערם פה בכיכר, הכל. כל מה שיש למפקד שלכם, הציוד של כל שומר, כל נשקייה בבניין שלכם צריכה להיות ריקה, כל שומר שמפטרל עכשיו צריך לחזור ולזרוק את הציוד שלו. אם יש לכם עוד מחסני נשק ברחבי העיר, תביאו אותם לכאן, אני רוצה הכל בערימה כאן. ואם מישהו ינסה להתחכם ולחפש חורים בבקשה שלי, אני אהרוג אותו באופן אישי לפני שאני אלך להביא הרס לעיר שלכם. אני ברורה?!"
 
לרגע אחד יש שקט, כשהשומר האחרון מוריד את השריון שלו וזורק אותו לערימה "אני ממליצה לכם להתרחק" כשסלסניוס מניף את השרביט מהסמטה שלו, וכדור להבות מפוצצץ את הערמה, אחריו עוד אחד, ועוד אחד, במטרה שאף אחד לא יכול להשתמש במשהו מהערימה הזו אי פעם
(אני מטיל 3 פעמים כדור אש, גורם נזק של בסך הכל 93 נזק לחפצים)
 
"אמרתי לכם להתרחק, טיפשים." אומר הקול שסלסניוס יצר "ואם אני אראה שומר אחד לבוש בשריון או חמוש, אני אביא מוות לעיר הזו כמו שהיא אף פעם לא ראתה" ובנימה אופטימית זאת, הקול משתתק, סלסניוס עוזב את תחנת המשמר, והולך לכיוון בניין ראש העיר, הוא דאג שהמשמר לא יפריע לזמן הקרוב, עכשיו הגיע הזמן לעזור לפבלו ודראו במשימה האמיתית.

נשארו לי 3 שימושים, אתה יכול לצרף אותי בכל זמן שמתאים לך לסצינה של פבלו ודראו, (בהנחה כמובן שלוקח לי זמן להגיע ממקום למקום, אז מבחינתי קח את הזמן)
 
סלסניוס לא הולך דרך רחובות ראשיים, רק דרך סמטאות, אבל הוא עדיין יחסית רועש, ואדם חסר אישונים, לבוש בגלימות ומחזיק מטה זה לא דבר שקל לא לראות
התגנבות 6+2=8
 
עריכה אחרונה:
חיוך מפציע על פניו של דראו. הוא הצליח! הוא לא האמין שהוא באמת יצליח. הוא מסמן לפבלו, מעיף מבט בוחן לתוך החדר, לוודא שאין סכנות - ומזנק פנימה.
meta
מגלגל הבחנה:
8+4=12
 
חזרה
Top