מנחה:
קמפיין ICRPG נמשך, לאחר 21(!) סשנים בבירה, הם יוצאים ממנה כkingmakers עם השפעה משמעותית על פרישת והקצאת כוחות במדינה לקראת פלישה מתקרבת, עם סודות עתיקים שמשפיעים עליהם ועל כל הכוחות המשמעותיים ישירות, שינו את יחסי הכוחות בפנתיאון ויוצאים לראשונה אל הטבע הפרוע והמסוכן בפנים היבשת בתקווה למצוא בעלי ברית ולהתמודד עם כל האיומים, כי השמיכה פשוט קצרה מדי והזמן אוזל.
הרבה החלטות קשות לאחרונה: פרידות כואבות מאהובים, בחירות מורכבות בין כוח לערכים, בין ביטחון ושפיות ליכולת אמיתית להשפיע, בין אהבה להתעלות, אבל חוזרים להרכב מצומצם של הדמויות בלבד
חד"פ או שניים באותו עולם, אחד בקו זמן מקביל והשני במקום אחר באותו עולם כדי לענות על כמה שאלות חשובות. תלוי זמן, כנראה יקרה אם וכאשר סשן אחר יתבטל.
שחקן:
קמפיין Cairn- למדנו מידע חשוב שעזר לנו להבין שאלות ארוכות טווח ואולי למצוא נתיב לתקן את מה שהוציא אותנו למסע מלכתחילה. בעיניי, הדבר הטוב ביותר שמגיע עם 2e הוא ההסבר על המיינדסט והדרך לשחק ולהריץ אותו. קריטי להבנה, אחרת המע' הזו פשוט דלה מדי. (גם הרקעים החדשים נחמדים, אבל קונספטואלית אלו של טרויקה יותר מהנים בעיניי).
קמפיין Savage Pathfinder- היה לנו סשן אחד בלבד באוגוסט, אולי עכשיו דברים יתייצבו יותר. בסשן היחיד שהיה לנו הטלתי 3 לחשים שגמרו לי 15 PP בקרב אחד, ניצלתי 3 bennies להחזיר את כולן. לא רוצה לחטוף את הפתיל שוב, אמתין לפחות לכמה סשנים רצופים, אבל נראה שעקב מגבלת זמן יש בממוצע 1-2 קרבות בסשן, אז זה כנראה מסתדר.
GMLESS:
סשן Alice is Missing - הייתי בין בודקי הבטא של הגרסה הדיגיטלית (אתר ייעודי, נוח ומפשט מאוד את ההכנה), עכשיו זה המוצר המוגמר. בחרנו לשלול את הקלף בו אליס נמצאת ללא רוח חיים, עקב המצב ובכלל. שיחקנו לראשונה בעברית (כולל ההודעות המוקלטות), עבד בסדר. בניגוד לפעמים קודמות, לא היה מטען רגשי ומנטלי בסוף שדורש שיחה, כי הדמויות לקחו טון קליל למדי והתבדחו המון.
נראטיבית, זה כנראה ממש לא מה שהמשחק תוכנן להשיג אבל הקב' נהנתה אז המטרה העיקרית הושגה. יש לי את ההרחבה והזמנתי הרחבה נוספת שמתרחשת במחנה קיץ, אז אולי אריץ שוב עבור קב' שונה החודש כדי לראות עד כמה זה שונה.