• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה המקצוע והגזע הראשונים שיצא לכם לשחק? [D&D]

סטטוס
נעול לתגובות.
תלוי אם מחשיבים את המשחק של חצי שעה שעשיתי באיזו קייטנה ושיחקתי בן אנוש פלדין (ובסיבוב היחיד שהיה לנו בקרב מול עכביש החטאתי והיתה לי תקופה שלא אהבתי פלדינים בגלל זה) :D
אם לא - בן אנוש סייר בחופשיטה.
 
הדמות הראשונה ששיחקתי, לפני חמש עשרה שנה, הייתה דמות שיצרו בשבילי כשלימדו אותי לשחק. הוא היה אלף מכשף במהדורה 3.5, הוא מת מהר מאוד, ואני לא זוכר עליו כלום חוץ מזה שהוא תמיד התנהג יפה.
מאז אני די בטוח שלא הייתי דמות שחקן אפילו פעם אחת עד הרבה אחרי. מאוד רציתי ואהבתי להיות שה"מ, אז זה מה שעשיתי. הדמות הבאה שלי כבר הייתה במהדורה חמש, אשף מגננה אלפי חולה קרב שיצא שבור הרבה יותר משהתכוונתי.
 
בן אדם נוכל. אחרי בערך שנה ששיחקנו בקבוצה גדולה עם מרפא יחיד החלפתי לננס כהן (שם התחלתי להיות הסופורט התמידי). בערך שנה אחר כך שחזרתי את הנוכל למשחק אחר אחרי שהקודם נגמר, והנוכל עם אקדח הקרס (כי ראיתי הרבה גרוויטי פולס באותם ימים) שהעלה את עצמו אל ראש הבוהה וכרת לו את אחת העיניים תמיד יהיה זכור לי לטובה.
 
דווקא הדמות הראשונה שלי זכורה עליי היטב: גמד לוחם בשם "תורין" (גמרתי לקרוא אז את ההוביט). אז גיליתי את עולם הRoll Playing והתחלתי לבנות לי דמות קוסם חצי-אלף בשם "קוסמוס" שבשלב מסוים הייתה שבורה מדי. אני מאוד מעריך את כל האנשים שזוכרים את הדמות הראשונה שלהם!

תודה על הנוסטלגיה :)
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top